• jaykay

    Ahoj, ze zdravotních důvodů jsem prodal silničku a nyní koumám, zda přes zimu trénovat na MTB s Elite Suito-T.

    Na trenažéru je klasický ořech 10–11s, MTB je Boost s pohonem 12s Sram AXS.

    Určitě budu potřebovat BOOST adaptér

    https://www.koloshop.cz/…x12-mm/90331?…

    a u kazety si nejsem jistý kompatibilitou. Napadá mě třeba SRAM NX Eagle 12 nebo Sunrace 12s.

    https://www.koloshop.cz/…1-51z./87122

    https://www.koloshop.cz/…0-z.-/108134

    Prosím o Vaše názory a zkušenosti.

    Díky

    0 0
    • Alojs01  

      Pokud to kolo bude pres zimu jen v trenazeru, tak nestalo by za to tam dat silnicni 12s kazetu (shimano by melo mit stejne rozestupy mezi pastorky) a polaasit k tomu hazku.

      Zkusenost s tim nemam, je to jen napad. :-)

      0 0
    • MTBIKER doporučuje
      Elite Arion tréninkové válce Skladem > 2 ks

      savings Elite Arion tréninkové válce

      4 549 Kč savings MOC 7 599 Kč

      Elite Qubo Fluid trenažer Skladem 2 ks

      savings Elite Qubo Fluid trenažer

      3 949 Kč savings MOC 8 599 Kč

    • oddie  

      A co na tom chceš jezdit za tréninky? Klasická kazeta s 50–51z mi na trenažéru nedává moc smysl.

      0 0
      • jaykay  

        Nic výkonnostního, jsem amatér a jde mi o jakési udržení formy přes zimu a protočení nohou.

        0 0
        • oddie  

          Já mám Suito na něco podobného a v podstatě jezdím na Rouvy takové lehčí vyjížďky. Mám tam 10s kazetu 11–34 a převodník 40z, a na rovince typu Garda (asi nejprofláklejší krátká vyjížďka) je to skoro málo, holt je to na silničku. Párkrát jsem dal i nějaký průsmyk apod., ale přijde mi, že to není ono, k té pomalé rychlosti „na kašpárka“ se zajedno ten obraz moc nehejbe a neubíhá to, v reálu člověk aspoň může čumět kolem, a i ten odpor trenažéru je v malé rychlosti takovej divnej. Takže proto jsem psal, že ta normální horská kazeta mi nedává moc smysl. Ale třeba má někdo jinou zkušenost, co já vím.

          2 0
    • jaykay  

      Díky za názory, já řešil kompatibilitu kazeta-ořech-pohon a problém zpřevodování mě vůbec nenapadl. Asi bude rozumnější poslat Suito do světa.

      0 0
      • oddie  

        Proč? Na zimu je to fajn, jen je dobré si předem trochu ujasnit, co na tom jezdit.

        On by do toho případně šel strčit i nějakej oholenej cross za pár šupů, jen s pořádným sedlem a řídítky, když už.

        0 0
      • skaj  

        Neblazni, kup adapter a bud kazetu (klidne bych zacal tou nejlevnejsi 12s) a nebo kup suito XD orech (za 1200), nasad kolo a vyzkoušej si to.

        Za max 2k uvidis, jestli to dava smysl a muzes ladit dal. Obojiho se kdyztak snadno zbavis s malou ztratou.

        1 0
    • jaykay  

      Kdyz jsem mel silnicku, tak jsem jezdil Big Ring a posleze hlavne Zwift, jeste to zvazim. DIky za rady

      0 0
    • sorak  

      No muj nazor je, ze sis tu silnicku mel nechat a posadit ji na ten trenazer pres zimu.

      A kdyz bude v zime hezky, tak vzit bajka a hodku se projet venku.. :)

      Stejne totiz po par natocenych hodinach vevnitr budes mit nutkani v lepsim pocasi se vyvetrat venku, ale cistit to kolo pak a upinat zpet na trenazer.. to je opruz..

      S tim jake jsou v poslednich letech zimy vetsinou jde vyjet docela casto i ven..

      Jinak teda krome nechteneho nazoru i nejake zkusenosti – Suito-T ktere mam ma problem s Rouvy, odpor kopcu je nerealne velky, resi se to tu ve vlakne k trenazerum, Zwift funguje v pohode.. za me je Zwift lepsi kvuli mnozstvi uzivatelu, ruznym eventum, sprinterskym premiim atd kvuli kterym ten cas pak lepe utika.. na Zwift existuje CZ/SK parta „CSVC klub“, ktera dela pravidelne jizdy s pokecem na discordu – zajimave zpestreni

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.