Ahoj, prosím nevěděl by někdo rok výroby a nynější prodejní cenu tohoto Olpran Mike? Na internetu jsem nic nenašla.Chtěla bych prodat.
Ahoj, prosím nevěděl by někdo rok výroby a nynější prodejní cenu tohoto Olpran Mike? Na internetu jsem nic nenašla.Chtěla bych prodat.
Rok výroby asi 1992. Prodejní cena – těžko říct, možná za to nějaký sběratel něco dá, třeba to zachovalé sedlo Rolls by někoho mohlo zajímat.
Vzhledem k tomu, že se zdá to kolo zachovalé, tak bych prodal sedlo, pohon a vidlici, to by se mělo dát prodat vcelku slušně, zbytek darovat za odvoz.
Děkuji moc za reakce. Nemáte nějaký tip, kde bych mohla nabídnout, ať už celé kolo nebo jen ty komponenty? Tady nebo ještě nějaký jiný „sběratelský“ cyklo bazar? Moc se v tom nevyznám. Děkuji.
Tady je několik lidí, kteří sbírají stará kolo. Také je tu šikovná sekce – bazar.
tady je naka luxusnejsi verze a ta je z 1994:
Kazdopadne se to jmenuje podle Mike Klugeho, ktery jeden cas Olpran jezdil, tak si zjisti, kdy to bylo. Netrvalo to dlouho a slava znacky sla hodne rychle dolu.
S Mikem jsem měl fotku v Blesku, jak jedeme vedle sebe (předjížděl mne o kolo :-) ) On pak založil vlastní značku Focus.
Jj, Mike s námi jezdival Český pohár-Scott cup. To je fakt historie :-)
Ten Mikeho rám vypadal hodně jinak, než ten v úvodním příspěvku. Katka Neumannová měla myslím bílý.
cantilever a podkova, to byly casy… tenkrat to bylo povazovano za sexy. Nakej cas trvalo, nez nekdo prisel na to, ze je to kravina. Ja to teda nemel, ale mel sem na tech cantileverech takovou kravinu s kladkou.
Rikalo se tomu posilovac.
Kravina – jak kde. U KHS mi brzda běžným tlakem na páku roztáhla ty vzpěry o 1,5mm.
asi si nemel ten most nad zadnim kolem?
Kravina to nebyla, drtivá většina rámu nebyla dimenzovaná na posilovač cantileverů a brzdy s posilovačem ( to byla taková páka do L co posilovala tak lanka brzdy ) roztahovaly rámy a účinnost posilovače tak přišla vniveč, proto se dávala podkova. Odolnost rámů na takové namáhání přišla až s V brzdama. Tady ale posilovač není, takže ta podkova je tom fakt jenom pro efekt.
posilovac zkratil krok celisti , takze brzda byla mekka a ovladala se mensi silou. Snizila se vzdalenost spaliku od rafku, coz byval hlavne v blate problem a taky se tezko serizovalo to, aby se obe celisti vracely stejne.
Takze to prineslo vic prace nez uzitku.
Jj, moc dobře si tu dobu pamatuji, poladit brzdy byl slušný oser :-)
tak ji sem hod, nestyd se.
To už fakt nenajdu.