Dovoz značkového kola z Číny

31 nepřečtených
  • sosak

    Dobrý den,

    chtěl bych koupit v Číně značkové kolo a dopravit ho v kontejneru spolu se zbožím určeným pro jinou firmu. Zajímalo by mě, jestli to může způsobit nějaké problémy na celnici (padělek, nějaké ošetření dovozcem atp.), resp. jak postupovat, aby se jim předešlo.

    Předem díky moc

    0 0
    • Vilém  

      Znackove kolo z Ciny? Co mas na mysli?

      0 0
      • sosak  

        dovozce vyrabi kola v cine a tak cinsky vyrobce nabizi „prebytky“ za vyrobni cenu … tod predpoklad, ktery se prave proveruje.

        0 0
        • Vilém  

          Tak to hlavne poradne prover, aby to spis nebyly nejaky faky.

          0 0
    • kubad  

      Budes ho muset priznat proclit a zaplatit DPH.

      Jinak to smrdi peknym pruserem. Tezko rict jestli celnici kontejner prolezou, ale asi jo.

      0 0
      • sosak  

        S tim ze zaplatim clo a DPH nemam problem. Jde me o to, aby kolo nezabavili z duvodu, ze neni pres oficialniho dovozce nybrz z azijste trznice za odpovidajici cenu …

        0 0
        • ememem  

          ja bych sa na to vykaslal. kupujes macku vo vreci. firmy si tam nechvaju vyrabat kde co aj rozne vyvojove prototypy co neskor ako nevyhovujuce zavrhnu pricom tie su na ale nerozoznanie od neskorsieho originalu a zlti to maju namiesto vyhodenia snahu predat ako original. a kopa dalsich moznych odrbov. s cinanmi je v tomto problem aj ked to mas zazmluvnene a pozichrovane z desiatich stran a nie ze takto naslepo. ak budes mat z pekla stastie tak snad ziskas ale pravdepodobnost ze sa odrbes takmer hranici s istotou. nehovoriac o samotnom sposobe dovozu, to ti tu napisali povolanejsi.

          0 0
          • přišlapávač  

            macku vo vreci… to je jako zajic v pytli?

            0 0
          • PjSky  

            taktak.. vyhodou nakupu od dealera v EU je ze kdyz chytnes takovy levny bazmek a praskne ti nekde, mas nadeji ze to tim neskoncilo. (me takhle po 50km se zadrelo SH M540 a byl sem rad za to, ze bylo koupeny v kamenym shopu kde mi ho hned vymenili za novou krabici)

            0 0
            • sosak  

              taky jsem o tom premyslel, ale vyresim to spis hlinikem nez karbonem, pripadny opravy budou jednodussi :o)

              0 0
    • pelhrimov  

      Rozumné firmy na toto pašeráctví nepřistoupí. Představ si, že mají důvěru celníků a Ti jim svěřili blombovací kleště, aby pořád nemuseli jezdit na vnitrostátní celnici. To jako kvůli kolu si mají zkomplikovat svoji každodenní obživu? I když v Číně to třeba chodí jinak. V Evropě se báli řidiči vzít i malou krabičku do kabiny.

      0 0
      • zdenek  

        O tom pašeráctví se v úvodu vůbec nepíše, takže to beru jen jako dohad. Může to být i legální řešení, jak využít společnou dopravu. (jako když se více lidí domluví na společném balíku z CRC)

        Na druhou stranu „značkové kolo z Číny“ a v závorce „padělek“ možná něco naznačuje…

        0 0
        • pelhrimov  

          Legální = nad 150€ clo a DPH. Balíček je zboží, které má NEOBCHODNÍ charakter, ale kontejner už je jiná káva. V Evropě se před stupem do EU blombovalo už ve fabrice nebo se muselo na celnici do okresního města, papíry museli sedět, proto se řidiči pomalu báli mi vzít CD nebo drobnou součástku do kapsy a odevzdat to na centrále, i když to byli naši řidiči s naším zbožím.

          0 0
          • JSt  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
            0 0
    • PjSky  

      No konecne neco z oboru.

      Neni problem? Zbozi v kontejneru muze byt i neobchodni povahy, nicmene vse musis prihlasit na celnici.

      Pokud to neudelas, dopadnes jako jedna nase zakaznice, ktera vesele nechala manzela (nakupciho) na druhe strane prihodit do kontejneru svoje stare kolo, nejakou skrinku a obleceni. Celnici v Hamburku vzali nahodne kontejner na scanner a kolo jim prislo celkem zvlastni vec, kdyz na papiru bylo jasne: jeans. Celkem je to kolo prislo na 6,000 EUR za manipulace, celni tahanice a pokutu. Jelikoze se prokazalo (na pohled jasne) ze nejde o pasovani komercniho zbozi, nebyla z toho vetsi polizanice…

      Je vysocepravdepo­dobne, ze celnici ten kontejner otevrou.

      Musis se rozhodnout, jak kolo deklarujes, zda osobni vec nebo jiz zakoupene zbozi v transitu nebo zbozi v prodeji.

      prvni vec je snadna, tam by ti nemelo byt vemereno clo, nicmene celni dokumenty z vyvozu v cine musi obsahovat stejne prohlaseni, tzn. v packing listu musi byt kolo uvedeno jako osobni vec.

      A to je dalsi pruser, budes potrebovat totez do namorniho dokumentu a to se muze prodrazit nebo to muze byt problem, rejdari a spedice v cine maji nadbytek poptavek a nemusi cokoliv co „smrdi“ vzit na palubu. Ale zase toho maji tolik, ze si take nemusi vsimnout.

      Ty ostatni verze prohlaseni jsou vec kterou ti doresi kazdy celni delkarant, s fakturou v ruce pujdes zaplatit clo.

      0 0
      • pavlix  

        JJ, hlavne nemcouri jsou nekompromisni, hlavne kdyz to ma jit dal do CZ :-)

        0 0
    • karliner  

      Hele, když už povezeš značkové kolo z Číny, nepřihodil bys mi tam nějaké značkové hodinky, co se tam vyrábějí? Třeba Rolexky nebo tak něco.

      0 0
    • Jenda  

      nadhod co je to za kolo a predpokladanou cenu – treba ve finale bude stat za to dopravit celej kontejner kol i kdybys to mel pak rozprodat po dilech :-)

      0 0
    • vlasto  

      Takze jako dopravce ti odpovim bez tech ujetejch nazoru nahore. Pokud si ho koupil, musis mit fakturu. K tomu vyvozni dokumenty, ktere musi vystavit prodejce. Padelek ti nikdo na prijmu v EU zkoumat nebude, zbozi na vyvoznich dokumentech musi odpovidat prijatemu zbozi. Spolunalozeni do kontejneru neni zadnej problem, kazda zasilka ma svoje dokumenty a pokud je deklarovano v baliku kolo,a bude to opravdu kolo, tak to mas bez problemu.

      0 0
    • pipni  

      Ahoj, kde to chces koupit. Kdyz tak mi posli link pres PM, ale jestli je to na alibaba.com, tak je tam spousta podovdniku, vetsina jich ma mail na hotmalu, gmailu nebo yahoo.

      0 0
      • jIrI___  

        Tak je jasné, že mezinárodní prodejci nebudou mít mail na seznamu nebo atlasu :-))

        0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • keran  

      Dobrý večer, reaguji tímto na Váš dotaz, dovoz kol je asi velký problém hlavně zde do ČR protože pokud nebudete mít licenci tak zboží zabaví i přes to, že by se jednalo o originál, mluvím z vlastní zkušenosti. Jinak že se bude jednat o značková kola a ne fake tak tomu věřím , protože v Číně se vyrábí vše a fabrika vyprodukuje mraky stejných kol navíc a ty pak prodá je to běžné se vším zbožím.

      Pokud budete chtít tak Vám napíšu více mailem. Keran

      0 0
      • zdenek  

        Ta licence mě zaujala:

        Co by to mělo být za licenci?

        Proč jsou problémy zrovna s kolem, když se z Číny nakupuje všechno možné?

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.