Zdravím,
při vytváření objednávky se nám stalo že jsme bohužel objednali 1ks dresu ve špatné veslikosti. Chtěl bych se zeptat jaké máte zkušenosti touto situací. Je možné jej vrátit nebo vyměnit i když se jedná o zboží na zakázku ?
Díky moc :)
Zdravím,
při vytváření objednávky se nám stalo že jsme bohužel objednali 1ks dresu ve špatné veslikosti. Chtěl bych se zeptat jaké máte zkušenosti touto situací. Je možné jej vrátit nebo vyměnit i když se jedná o zboží na zakázku ?
Díky moc :)
Zákazník si objedná zboží na zakázku, já ho vyrobím tak, jak chtěl.
Za blbost se platí.
+1
vyjádřím se k problému z vlastní zkušenosti – platnost pro firmu Kalas :-) s předpokladem, že dresy už jsou vyrobeny.
Potom záleží, jestli ta špatně zvolená velikost byla větší, či menší.Pokud menší, nedá se nic dělat – materiál se přidat jaksi už nedá. Pokud větší, dá se domluvit úprava – zkrácení,zúžení a pod. Po domluvě s kontaktní osobou zpracovávající tvou objednávku ( o kolik a co chceš na drese zkrátit či zúžit) zašleš dres zpět a oni ti ho upraví. (dokonce si myslím,pokud si dobře vzpomínám,že úprava byla provedena zdarma). Taky jsem si totiž objednal zhotovení indivindi setu a i přes všemožné reálné přeměření,doporučené velikostní tabulky a doporučení výrobce, mi dres ze setu stejně nesedl (byl delší a volnější, než jsem chtěl).
Komunikaci i následné řešení vzniklého problému hodnotím ze strany Kalase na podtrženou jedničku.
Takže něco se dá dělat :)
Ani bych tomu neříkal reklamace. V tomto případě je jakýkoliv vstřícný krok ze strany výrobce jen jeho dobrá vůle.
Zakázková výroba není jako Lidl, kde je možné vrátit nepadnoucí velikost…
+1
rasto
A proč nezvedneš telefon a nezavoláš si tam? Hned dostaneš jasnou odpověď narozdíl od spekulací tady…
+1