• Pléša

    Nemá s tím někdo zkušenosti? Situace se má tak, že se mi už plete karbon na novýho bika s kolama DT (náby 240s, ráfky 4.2d, dráty Super Comp), ale já si přivyk na tubeless a přes to vlak nejede :-) Takže jsou dvě možnosti:

    1. aplikovat kit
    2. kola DT prodat a koupit… asi nějakej tuctovou sadu Crossmax

    nevím, jestli je dobrý lepit do ráfku něco, o čem úplně nevím jestli to bude fungovat, cena taky není zanedbatelná… v případě velkýho defektu a nutnosti dát duši mám dojem, že se těsnící páska musí zničit.. ale rád bych věděl, jestli to někdo nevozí, ať už má jakýkoli zkušenosti, dík jinak jestli má někdo o kola DT zájem, jsou v bazaru

    0 0
    • kubad  

      při defektu stačí vyšroubovat ventilek, páska se vyndat nemusí, takže se nic nepoškodí.

      S tou cenou v bazaru moc šancí nemáš když se ty kola dají nové koupit levněji i u nás na nettu

      0 0
    • MlokCZ  

      Nebo ty kola přeplést na Mavic 819tky místo těch 4.2d ráfků.

      0 0
    • karliner  

      no, cenu jsi do bazaru stanovil hodně odvážně :-)))

      0 0
    • MlokCZ  

      A jedna poznámka k těm 4.2d ráfkům. Tohle jsou zrovna ráfky, které jsou na bezdušové sady poměrně problematické.

      Já jsem třeba NoTubes + Schwalbe + 4.2d ráfky už před nějakým časem zcela vzdal kvůli extrémně problematické montáži (Schwalbe na 4.2d ráfku jsou hodně volné a je velký problém to bez pořádného kompresoru nafoukat).

      A po roce a něco na plnohodnotných UST a maximální spokojenosti s tímto řeším bych do klasických pláštů s bezdušovou sadou už rozhodně nešel. Ale samozřejmě použitelné řešení to také je.

      0 0
      • Pléša  

        neuvažuju o tom, že bych používal klasické pláště, jedině UST

        podle DT by měly být ráfky kompatibilní s UST plášti, ten kit je prostě věc navíc, kterou se mi nechce zbytečně kupovat a zabývat se jí…

         
        0 0
        • MlokCZ  

          4.2d ráfky jsou klasické dušové, tedy samozřejmě žádná kompatibilita s UST plášti aniž bys použil nějakou bezdušovou sadu.

          A kombinace 4.2d ráfky + UST pláště + bezdušová sada, to už by přijde úplně divný (fungovat by to fungovalo, ale proč dělat takovou divnou kombinaci, která bude mít nevýhody všech těch systémů).

          0 0
          • Pléša  

            hm, kit + UST pláště – tady

            UST je o plný vnitřní stěně ráfku a o profilu ráfku, do kterýho zapadne patka pláště, ne?

             
            0 0
            • kubad  

              UST je hlavně o speciální patce, ale pokud uvadí že je ta jejich sada kompatibilní s UST pláštěm , asi bych to zkusil. Je to nejjednodušší řešení, než složitě a se strátou měnit kola.

               
              0 0
            • MlokCZ  

              To je pouze tím, že ten DT kit je určený pouze pro UST pláště. NoTubes a další kity jsou to samé, ale to omezení na UST pláště nemají. Ale samozřejmě ne s každým dušovým pláštěm funguje bezdušový kit ok.

              A jak psal už kubad, tak UST ráfek je o speciální patce (tedy nejen o tom, že má plnou vnitřní stěnu, aby nebyla třeba žádná těsnící páska). Tvar patky na UST ráfku zajišťuje, že UST plášť lépe drží a snižuje to riziko svlečení pláště třeba při špatném dopadu. A také to zajišťuje snadnější montáž. Dnes poměrně dost UST ráfků a s dost UST plášti lze nafoukat klidně i malou pumpičkou (Schwalbe na STčka třeba takhle jdou, na XTčka tu zase psal Archer, že mu to šlo také malou pumpičkou, dokonce sem dával video jak to fouká), tedy u nového pláště (pokud je to starší plášť, který už má trošku povolenou patku, tak to už jít nemusí).

              0 0
      • Pléša  

        neuvažuju o tom, že bych používal klasické pláště, jedině UST

        podle DT by měly být ráfky kompatibilní s UST plášti, ten kit je prostě věc navíc, kterou se mi nechce zbytečně kupovat a zabývat se jí…

         
        0 0
    • Indian  

      MAVIC CROSSMAX

      0 0
    • ememem  

      ked uz sme pri tom – co som len tak pre zaujimavost pozeral tie tubeless sady (eclipse kit, notubes kit ) tak ten ventilok je galuskovy, pokial by som to teoreticky chcel skusit a pouzivam bezne autoventil je to problem? alebo bych musel volako self-made vyriest tesnenie okolo vacsej diery alebo na to rovno zabudnut?

      0 0
      • kubad  

        není to problém, uděláš pásku ze staré 24" duše

        0 0
      • jonti  

        V podstate vsetky bezdusaky su na galuskovy, takze jedine pouzit nejaku redukciu na ventil, s autoventilom nic inak nevymyslis. A galuskovy je aj tak lepsi a lahsi.

        0 0
        • Fredos  

          Jsem pořád nepochopil co je lepší na galuskovém ventilku oproti AV. Autoventilek nezlomím, nafouknu kdekoliv, lehce upustím, lehce změřím tlak…

          0 0
      • bagr84  

        redukce z galuskovyho ventilku na autov. stoji cca 2 KC :)

        0 0
    • lazza  

      Oživím to a požádám o dvě rady ohledně bezduš.ventilků DT Swiss:

      1. Nemůžu přijít na to, k čemu se používá ta gumová podkova přiložená k ventilkům
      2. A zda se gumový těsnící kroužek na ventilku nechává uvnitř či vně ráfku.

      Díky za pomoc.

      0 0
    • lazza  

      .

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.