• trochar

    Zdravím, chci se zeptat, zda-li vám přijde rozumná cena 10000 kč za silničku Duratec cool R8, což je tedy trochu starší stroj (11 let?). je osazen komplet campou 9 a je na něm prý najeto cca 4000 km. je to hlína, s karbonem nemá zkušenost, ale uvažuji o něm. případné doporučení do 15000kč za karbonový rám? díky, jiří Ps: jezdím ročně 5000km, ale mám touhu se zlepšovat a k tomu mít i patřičný stroj.

    0 0
    • Sipal  

      Kupoval jsem tak před 4 rokama R8 na ultegře za 8k. Kolo bylo dost používaný, bylo to na něm vidět (odřeniny, sem tam rez na šroubech), ale kromě řetězu, bowdenů a omotávky nakonec bez dalších investic. Jezdí v pohodě doteď (nepočítám km, ale tak 10k to od té doby dát mohlo) a nemyslím, že by mě limitovalo to, že to není karbon. Tak si to nějak přeber :-)

      0 0
    • Výběr z produktů
      Kellys ARC 10 kolo, modré Skladem > 2 ks

      Kellys ARC 10 kolo, modré

      od 21 399 Kč MOC 26 499 Kč

      Kellys ARC 50 kolo, modré Skladem 2 ks

      Výprodej -28% Kellys ARC 50 kolo, modré

      od 25 299 Kč -28% MOC 34 999 Kč

      Přejít do shopu (Kola / Silniční)
    • Datel Stepní  

      Je to rozumna cena, pokud ma najeto fakt jen 4000. U pouziteho kola je velmi dulezity stav. Ram je to dobry. Pri mych 90 kg tuhy. Rozdil proti karbonu je, ale nejvic stejne udelaji kola a obuti.

      Skladal jsem ho na jare pro kamarada a myslim, ze ve vykonnostnim rustu rozhodne neomezuje.

      0 0
      • trochar  

        Díky za reakce. Jak se tak přehrabuji v té záplavě kol, tak jsem došel k tomu, že by to nejspíš chtělo investovat trochu více. co říkáte na toto bazarové kolo? je cena v pořádku?

        http://www.cyklobazar.cz/…-velikost-56

        ta koncovka vidle tam nějak moc vyčuhuje, ne?

        0 0
        • bagr84  

          Jestli myslis krk, tak pro tebe jako mozneho uzivatele jedine dobre – uriznout se da vzdycky ;)

          0 0
          • trochar  

            ano, krk myslím. jaké to pro mě představuje výhody? ptám se, jelikož nevim…

            0 0
        • tromboonen  

          Presne tak, neurezany krk vidle kupujiciho radost… kolo je to urcite dobre, udela Ti vetsi radost nez postarsi levna hlina a asi bude lip jezdit bez prvotnich zasahu, ale nejdulezitejsi je, aby Yi sedla velikost a geometrie (abys dostal sedlo/riditka horizontalne i vertikalne kam potrebujes), k cemuz ten krk pomuze, ale krome toho se musis zamerit i na to, jak to sedne cele.. viz competitive cyclist bike fit a desitky temat tady, spocitej si to a srovnej vysledky s geometrii ramu.. na silnicce je to hodne kriticke, zalezi na kazdem centimetru, narozdil od horaka..

          0 0
          • trochar  

            díky za reakci. ja prave jednu postarsi hlinu uz mam, na campe 9 a už jsem na ni několik tisic najezdil a nemám s ní vážnějších problémů. ale jelikož nemám srovnání s něčím lepším, tak vlastně nevim jestli to mé kolo je dobré nebo já jsem tak nenáročný. je fakt, že má silnička nemá karbonovi vidlli ani sedlovku a já si říkám, že bych si to mohl pořídit raději než celé kolo a alespoň bych poznal onen rozdíl. karbonoovu vidli do 4000 kč dám a sedlovku do 1500 kč taky…je má úvaha správná? co se týká geometrie, tak mé nynejsi kolo je 54. nicmene každa znacka trosku jinak. já se svým nynějším kolem dost vyhraju a neustále vychytávám posed a pedály i řidítka a tak už v tom mám trochu praxi a vím, že centimetr mě dost bolí. ještě jsem našel tyhle kousky, co o nich myslíš?

            http://www.cyklobazar.cz/…4-model-2014

            http://www.cyklobazar.cz/…6/madone-4-5

            0 0
            • tromboonen  

              Ten modrej je docela postarsi model, 30 bych za to asi nedal, i kdyz jezdit se na tom da urcite v poho.. ten novejsi OK stejne jako ten posledni, ALE:

              1. si ujasni co potrebujes ohledne te geometrie.. velikost ramu se dneska VETSINOU udava podle efektivni delky horni ramove trouby, to je nejdulezitejsi rozmer, pak jako druhy nasleduje drop mezi sedlem a riditky.. projdi si 10 poslednich temat v sekci silnicni a bude Ti to jasne..

              Az to pochopis a spocitas si, na co se zhruba vlezes (geometrie se daji i pro starsi kola najit na netu), rozhodni se jakou chces kategorii, endurance nebo race (z hlediska geometrie i vlastnosti, nejen tlumeni vibraci, ale taky treba chovani v zatackach atd..), plus hlina nebo karbon, karbon asi vzdy o kus lepsi, ale zase hlina co dokonale sedi plus karbon sedlovka, vidlice a pripadne rodla a hlavne dobre plaste muzou byt klidne lepsi nez karbon co nesedi a s horsima plastema..

              Geo je to hlavni, poradne si to rozmysli, spocitej, nasimuluj (to muzes castecne i na stavajicim, zkusit nastavit posed jaky bys mel na jinem ramu pomoci podlozek a predstavce, vetsinou Ti sedne ram ± 2cm, zbytek se ladi kokpitem..) a pak jdi dal..

              Na cyklobazaru je ted spousta hodne dobrejch kol do cca 30k, chce to jen vychytat ty rozmery aby Ti to sedlo..

              0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.