Ahojte, zaujimal by ma ake vyhody maju latexove duse oproti klasickym. Vahovo je to naozaj velmi vela aj cenovo je to asi najdrahsie. Tak napr. http://www.bike24.com/1.php…
Tu je dalsi link na Continental: http://www.conti-online.com/…race_en.html
Ahojte, zaujimal by ma ake vyhody maju latexove duse oproti klasickym. Vahovo je to naozaj velmi vela aj cenovo je to asi najdrahsie. Tak napr. http://www.bike24.com/1.php…
Tu je dalsi link na Continental: http://www.conti-online.com/…race_en.html
Anketa: Ake by ste mi doporucili?
Co takhle si to přečíst. Hned v tom prvním odkazu to je na začátku vše popsané:
„Victory is in the air! Professional racers demand maximum performance from every component, even tubes. The natural elasticity of latex actually reduces rolling resistance, and the Aircomp Latex weighs under 80 gram, making it one of the lightest inner tubes available. As with any high-performance product, latex tubes require regular maintenance; be sure to check your air pressure before every ride.“
Je to přesně jak to tam píšou.
co duše, ale bez duše je to teprve hukot, a novinka, bezplaště je úplně nejvíc to si pořiď nemusíš foukat, nejde to píchnout!!!
Myslis tubular alebo tubeless?
tireless
A
nové super kola, osazené bezplastovíma pneu – nedávno se to tu na foru resilo
ještě to není moc vymakaný, ráfky se rychle sjíždí :-)
Tche, co teprv ty připravované rimless wheels, ale nikomu ani muk! :)
To je stara informace, slyšel jsem, že se chysta spokeless…
a nakonec se bude jezdit na frameless kolech, že? budou to držet magnety pohromadě jsem slyšel ty ostatní komponenty
To je samozřejmost, říkaj tomu bluetooth.
Už se na tom pracuje:)