http://www.kupkolo.cz/…tilek_z3031/
máte stím někdo zkušenosti?? nebo je to k ničemu?? moje jede na etapák, rozmýšlám, jestli to neobout.. eventuelně toto:
http://www.kupkolo.cz/…tilek_z3031/
máte stím někdo zkušenosti?? nebo je to k ničemu?? moje jede na etapák, rozmýšlám, jestli to neobout.. eventuelně toto:
Tiež nad tým špekulujem už takmer rok, ale nikto to neskúsil, nikto neposkytne info, nikto to nevozí a nikto to nemá (ale aj tak všetci tvrdia že je to blbosť ;-) ). Tak potom neviem ;-)).
Tu je pár videí o tom. Ak skúsiš tak daj vedieť ako sa s tým jazdí.
tak to rovnou vyhodit duše a nechat bezduše s tmelem…
+1
Přesně tak, když už tam jednou liju tmel, tak duše nemá smysl
Měl jsem duše s tmelem od Kendy. Jeden trn to zalepilo ani jsem o tom nevěděl (poznal jsem to až při sundávání pláště kdy se ta díra opět otevřela. Jinak cokoliv většího to už nepobralo. Možná někde vyhrabu fotku zevnitř zapatlaného pláště, ale účinek žádný. Všechno pak ******** a i když duši jenom vyměníš, tak ta s tmelem se blbě vyfukuje, aby tmel nestříkal všude a je pak neskladná.
Já to vozím na Bontragerech. Chtěl jsem pláště s vložkou proti píchnutí jako Schwalbe a na 29 nic takovýho není. V podstatě nic jinýho než trny jsem nikdy nenatrefil a ty tmel utěsní dobře. Není to ale dokonalé – když tam ten trn zůstane tak to pomaličku uchází – někdy je kolo prázdný už přes noc. Stačí ale plášť sundat, trn najít a vyndat a zas všechno funguje. Proti defektu na cestě to zatím funguje stoprocentně. Vyfukování je bez problém, jen se nesmí vefouknout úplně. Je potřeby sebou taky pořád vozit náhradní ventilky – já už je ani nečistím – stojí 8 kč. Pro Bontragery, který jdou blbě sundavat to považuji za jediné rozumné řešení.
Při jedné lesní projížďce, kdy jsem píchnul o trn obě duše (samozřejmě jsem s sebou neměl dvě náhradní) jsem se naštval a koupil si duše s tmelem. Prodavač mi je doporučoval, že je sám používá. Jelikož jsem byl rozhodnutý si je koupit, tak jsem jen slyšel to co jsem slyšet chtěl :-). Od té doby jezdím bez problému. Trn jsem nabral, vyndal a tmel dírku zalepil, že by nějak utíkalo nepociťuji… Tlak kontroluji cca 1 x měsíčně (pokud to samozřejmě není viditelné a citelné podhuštění) a ztráty mám minimální. Je pravda, že když člověk přifukuje (i ufukuje), tak tmel vystříkne, ale to ničemu nevadí.
Já je tedy doporučuji – zatím…
Vozim pres pul roku duse Schwalbe a v nich tmel No Flats a zatim zadny problem nebyl.
S duší jsem měl stále jeden problém, a to je právě ta duše. Bezduše a tmel a zatím ani jeden defekt, až teda na rozříznutej plášť kouskem plechu, ale to by nerozdejchal ani s duší. Nevýhoda cvaknutí duše tam pořád je.
Tak, jak píše někdo výš… první díru zalepilo. Po čase se pohybem duše v plášti utrhl ten latexový (nebo jaký) špuntík, který se vytvořil – a začalo to ucházet s tím, že ten tmel vytékal do pláště. Celkový výsledek – na ho..no! Po přechodu na bezduše pár let naprostý pokoj. Používám NoTubes a ježky se mi nedělaj.
Mel jsem, vyhodil jsem. Je to tezky, chvili trva, nez se ten tmel rovnomerne rozprostre, zadela ti to pumpicku. Pichnout jsem nestih. Radsi investuj do Fosse.
Foss je super věc, sám sem jí taky vozil, opravdu funguje, ale ne tak „zázračně“ jak na videu. Prorazil jsem asi 4mm díru a ušla během dalších cca 5km, takže jsem byl nadšen. Trny a podobný věci jsem snad nezaznamenal kromě malého úniku (asi tak 0,5 bar za den), který jsem řešil zapalovačem.
Mám bezduše od začátku sezony a zatim jsem na ně nešáhnul, takže za mě spokojenost.