Elektrikáři..Prosím o pomoc--Moeller Easy relé 412 DC-TC

28 nepřečtených
  • Madman1

    zdravím, najde se tu mezi vámi bikerama nějaký elektřikář z provozu, který by mi byl schopný pomoci s ročníkovou prací?Budu rád za každou radu.Šlo by o časování spínače osvětlení:), upřesním až uvidím, že tomu někdo aspon maličko rozumí.Pujčil jsem si Easy relé domů ze školy a potřebuju to do pondělí udělati, abych to měl z krku a mohl odevzdat práci na praxy ve škole.Dík všem

    0 0
    • jIrI___  

      Google umí najít a poradit se spoustou věcí… ;-)

      0 0
      • kali222  

        hlavne nevim kdo bude mit chut „presvedcovat, ze to trosku ovlada aby dostal moznost nekomu pomoc“ :D

        0 0
    • castro  

      vy tam na tý škole nemáte češtinu?

      0 0
    • okm  

      Co konkrétně s tím potřebuješ? Jsem elektrikář z provozu, ale zkušenost s tímhle typem nemám. Je to už asi relativně „inteligentní“ a určitě dost drahá hračka. Pokud používáme časáky na osvětlení, tak potřebujeme vždycky jenom nastavit, za jak dlouho to má vypnout od rozsvícení. A jediný co nám dělá problémy, jsou kapacity u zářivek, protože většina klasických časových relé funguje právě kapacitně.

      0 0
      • Marccoo  

        není,stojí 5000 s komplet manuálem i s CD.Je to takový kinder PLC,dají se na něm lehce naučit základy programování – proto asi easy :)

        0 0
        • okm  

          Jenže když si nechám do fabriky koupit nějakou věc za 5000, tak už to musím zdůvodnit a při použití na osvětlení by mi to asi těžko prošlo.

          A jinak se všude dneska cpou PLC, takže s takovouhle kinder verzí  :-)  si myslím moc lidí nedělá.

          0 0
          • Marccoo