• Zdarec, chci se zeptat, jestli je tu někdo, kdo už má něco naježděno na enduro elektrokole? Samotné kolo mě nebaví a z nedostatku času bych se na něm stejně nikam dál nedostal jako na e-biku, kde jsou vyjížďky mnohem rychlejší a delší, třeba by mě to časem nakoplo i k obyčejnýmu kolu. Dík za zkušenosti

    0 0
    • kyl  

      Ty zas namíchneš lidí..-D

      0 0
    • novas752  

      Co si představuješ pod „mnohem delší“? Jestli chceš mnohem rychleji do kopce, musíš (předpokládám s mizivou cyklistickou kondicí) používat nejslinější přípomoc a s tim vyprázdníš baterky třeba za 40–45km, v zimě klidně i rychleji.

      0 0
    • adam1  

      Těžká neohrabaná potvora ,jestli můžeš tak raději za své:)Jo a pořád myslet na dobíjení.

      0 0
      • novas752  

        A platit baterku. Ženská nenabila pár měsíců baterku, a elektronika jí sama zničila (aby napětí nespadlo přílíš nízko a nevzplálo to nebo co). Nová asi za desítku, a to byla nějaká obyčejná co se nasazuje místo košíku – kolik budou stát ty zabudovaný v rámu (a jak budou dostupné třeba za 6 let :) ) radši nechci vědět. :D

        0 0
        • kyl  

          Li-ion že?

          0 0
          • novas752  

            Nevim co v tom bylo. Taková ta „klasická“ pixla Bosh nebo neco obdobnyho.

            0 0
            • kyl  

              Mě už s těma sviňskýma baterkama odešli dvoje sluchátka a Mp4.Přestaneš to používat ale stejně to musíš občas dát na nabíječku,jinak je po baterce.

              0 0
              •  

                v tom je ten zádrhel-tyhle baterky potřebují péči..necháš je pár měsíců ležet a můžou kleknout nadobro! a hlavně se nesmí vybít zcela!!

                Formátování, vyvažování…to znají třeba hráči airsoftu , co používají Li-polky.a jejich „paky“

                0 0
                • marttoni  

                  Formátují se diskety, HDD či „fleška“, baterie se formují. To ale neplatí pro Li-ion ani Li-pol, formovalo se u Ni-cd a Ni-Mh.

                  0 0
                  • novas752  

                    To je jedno, člověk co tu baterku nechá přes zimu třeba v garáži a od září do dubna se na ní nepodívá se s ní může skoro rozloučit.

                    0 0
                    • marttoni  

                      Tak to je bohužel pravda

                      0 0
                    • JendaH  

                      Záleží na konkrétním typu a konstrukci, viděl jsem baterky (jak 18650 z notebooků, tak takové ty placaté do modelářských letadel, které jsou stejné jako ty, co se dávají do některých elektrokol), které jsem kontroloval po roce a žádná údržba potřeba nebyla.

                      0 0
                      • kyl  

                        Tak v té malé elektronice je takovej polštářek s maličkým plošňákem,to je celá baterka.

                        0 0
                      • marttoni  

                        Můžu ti říct, že třeba baterie do modelů je někdy loterie. Prošlo mi jich rukama dost a stalo se mi, že jsem vyhazoval po několika měsících funglovky nikdy nepoužité, správně nabité na skladovací napětí a nafouklé jak medicimbál.

                        0 0
                  •  

                    ano ..opravuji…:-)

                    0 0
    • sukust  

      Je to super.. zkus si najít nějakou pujčovnu a projet se.. za mě určitě přínos do cyklistiky…

      0 0
      •  

        Jsem stejného názoru, ale zajímali by mně názory dlouhodobých uživatelů.

        0 0
        • plzakj  

          Hledas na spatnym foru.

          0 0
        • Pentaroth  

          Bez jinam!

          0 0
        • ememem1  

          babu trtkas tiez pre istotu vibratorom?

          0 0
          •  

            Nie lebo som není slovak

            0 0
            • ememem1  

              to neni o narodnosti ale o povahe :-)

              0 0
              •  

                Ale Slováci jsou úplně vedle všichni

                0 0
                •  

                  ale zase od některých českých tatarů vědí jaké i y mají napsat:-)

                  0 0
                  •  

                    Tak se tam odstěhuj

                    0 0
                    •  

                      Nemám potřebu, několikrát za rok tam využívám jejich pohostinosti v termálech a v Tatrách.

                      Myslím že Slovensko nebude tím pravým ořechovým pro tebe, nedomluvíš se pořádně ani česky aby ti bylo rozumět, natož něco napsat:-)

                      0 0
                      •  

                        Ses žid zneužívat jejich pohostinnost..to co píšeš jsou trapný hovna a jedna velká bublina plna zvyšování sebevědomí na trapnejch řečích.. radši běž a zmlať děcka nebo něco uzitečnýho

                        0 0
                        • novas752  

                          hele klucí běžte si ty osobní spory řešit do správ, tady na to neni nikdo zvědavej, zvlášť na tebe ne.

                          0 0
                          •  

                            Máš tam chybu, snad do zpráv ne..

                            0 0
          • Roxteedy  

            +1

            Presneji bych to nenapsal… ekolo je super pro lidi, kterym kondice nedovoli plnou cyklistiku. U zdravyho cloveka je to ostuda

            0 0
            • JFtryall  

              Dogma. :-)

              0 0
            • JendaH  

              Když neumím jet 25 km a 300 nastoupaných metrů tak, abych se nezpotil (když se není kde v cíli umýt), tak je to taky kondicí? A když se někam potřebuju dostat v rozumné době? (ty dokážeš v kopcovitém terénu trvale držet průměr 25 km/h, což je legální limit elektrokola?)

              0 0
              • Roxteedy  

                OK, pokud se bavime o „sluzebnim“ pouziti, budiz… auto nebo jinou prdlavku nahradim ekolem – ok, u mne palec nahoru.

                Jinak abych uvedl na pravou miru – taky mam ekolo. Nejsem proti. Doplnek na vyradeni. Fatbike, kde mi E kompenzuje drinu s tlustyma kolama popr. lanovku pri sjezdech.

                0 0
              • novas752  

                Jestli bez zpoceni neujedes 25km a 300m do kppce tak to je fakt nic moc. :) bez zpoceni se da nastoupat 3× vic s minimalni kondici.

                0 0
                • ememem1  

                  tak urcite, obzvlast v obleku.

                  0 0
                • Barak  

                  To vis, ne vsichni jsou takovi mega borci jako ty.

                  0 0
                • -b-n-x-  

                  Tak nekdo to tak mit muze, Ale treba ja se zpotim i na jednom km po rovine.

                  0 0
                  • novas752  

                    No zalezi jak rychle jedes. :) To tam uvedeny nebylo.

                    0 0
                    • -b-n-x-  

                      Tak jasne, nicmene ja i kdyz jedu jak snek a necitim, ze bych se nejak zpotil, tak potom v kancelari bych uz si to uvedomoval pomerne dost.

                      0 0
                      • Roxteedy  

                        Kde je vule, tam je cesta… kdyz mas slusny hadry, sliknes to i s potem. Sprcha je samozrejme vyhoda, ale neni nutnost.

                        Je prakticky oholit podpazi i pindoura. Je to pak jednodussi.

                        Jezdim do prace cca 2× 17km pravidelne. Mam vyzkouseno

                        0 0
                        • Prasopes  

                          Sprcha není nutnost? Vedle tebe bych chtěl sedět v kanclu

                          0 0
                          • Roxteedy  

                            Nemam tu moznost. A fakt se to da… jsem spis myval, nez spindira. Ale kdyz to proste neni mozny, nenadelas nic…

                            Podminka jsou funkcni hadry a dobrej deodorant. A ta depilace asi taky

                            0 0
                            • Prasopes  

                              no, třeba se nepotíš tolik jako já, já bych po 5 minutách na kole bez sprchy být nemohl. Ale depilaci jsem nezkoušel:-)

                              0 0
                              • Roxteedy  

                                No, popravde, dals mi brouka do palice… clovek sam sebe neciti a kolegove mozny nereknou, kdyz jsem sef :)

                                Ale jinak jsem fakt na to „smrdet“ citlivej. Deodoranty mam vsade, kde se pohybuju. Tak snad…

                                Pruser je, jak mas neco z bavlny. To smrdi hned.

                                0 0
            • bezdratova.sprcha  

              Typický zabedněný názor člověka co na tom v životě nejel. Vsadím se že si určitě představuješ, jak na takovém kole najedeš 80km kopců a vůbec se nezapotíš. Pak ti fakt doporučuji nebýt omezenec co všechno zná aniž by na to sáhl, a nějaký pořádný e-bike si půjčil a projel.

              0 0
              • novas752  

                Tak pokud na těch 80km vyprázdníš baterku, takže budeš mít nějakou nižší střední přípomoc, tak se zapotíš o dost míň než na stejné trase za stejný čas s normálnim kolem.

                Na ebiku můžeš jet úplně stejně jak na normálnim kole – kochačka na pohodu nebo taky totální šrot, akorát to pak v součtu dá o nějakej ten watt větší výkon.

                0 0
                • bezdratova.sprcha  

                  Nemá cenu srovnávat trasu a čas. Srovnávat jde jedině čas a námaha. Pokud se bavíme o kopcích, stejnou trasu za stejný čas na normálním kole dáš možná a opravdu jen možná závodním tempem. Hlavní rozdíl ebiku je, že v těch kopcích toho za stejný čas najedeš podstatně víc než na normálním kole. Zničit se můžeš úplně stejně.

                  Proto nechápu, co na tom některým tak strašně vadí. Ta asistence může sice velmi ulehčit jízdu, ale pokud si člověk chce pořádně zajezdit, tak si máknout musí. Fun faktor takového kola je obrovský.

                  Elektrokolo bych do flotily zatím nechtěl, nicméně zatím se nezatěžkávám povinnostmi, mám hromadu času na trénink a výjezd pro mě není jenom trénink, ale i fyzicky příjemná činnost. Pokud by někdy došlo na rodinu a já už ten čas neměl, asi o horském elektrokole budu uvažovat, abych si aspoň jednou za měsíc mohl výlet terénem v kopcích pořádně užít a jinak si na tom občas někde zablbnout.

                  0 0
                  • novas752  

                    Mě třeba na kolech co jsem zkoušel prostě vadilo, že to má motor. Jak když jedeš v tramvaji, bzuuuuuuuuu. A to prosim mám horský kolo jako zdroj zábavy, ne na trénink nebo závodění, ale i tak raději vyjedu na kopec míňkrát a pěkně za svý, člověk si pak i víc užije ten sjezd. Až budu chtít na kopec rychle a bezbolestně, navštívim bikepark.

                    0 0
                    • bezdratova.sprcha  

                      Horské kolo taky mám čístě na zábavu a nezávodím. Nicméně množství zábavy na něm je přímo úměrné fyzičce.

                      Každopádně se nebavím o vyjetí jednoho kopce, ale celodenním výletu v kopcích, kde to není jenom o tom si máknout a něco sjet, ale i něco vidět, užít si přírodu a něco zažít.

                      0 0
                  • Roxteedy  

                    Aha, takze ty ebike nemas :)

                    Klasika…

                    0 0
                    • bezdratova.sprcha  

                      Nemám, protože po zvážení mého stylu ježdění a potencionální údržby a ceny servisu pro mě ebike zkrátka není vhodný.

                      Situace by se změnila pokud bych už na ježdění neměl tolik času a stále stál o dlouhé výlety v kopcovitém terénu.

                      Nikoho však neurážím a netvářím se že vlastnit ebike je ostuda jako někdo tady, ze kterého nakonec ještě vyleze že sám doma e-bike má.

                      0 0
              • Roxteedy  

                Mylis se. Poradnej ebike vlastnim a jezdim na nem.

                Prave tam, kde mi kondice nestaci – fatbike.

                Hele, koncim, je to slovickareni, at si kazdej jezdi na cem chce, jen at neomezuje a neohrozuje ostatni.

                Vic k tomu nemam…

                0 0
    • Chlebovnik  

      Třeba by mě to časem nakoplo i k obyčejnýmu kolu.

      HAHAHAHAHAHAHAHA, HaaaHahahahaha­hahahaa, ÁHahahahahaha­hahahahahaa. Tak ten mě rozsekal.

      To je ta dnešní doba – nemám na nic čas, ale všechno chci hned.

      Doporučuji přerovnat si životní priority.

      0 0
      • pepek  

        Tady ta BF-nenávist k elektrokolům je uplně iracionální a nepochopitelná.

        0 0
        • Chlebovnik  

          Tak to pozor! O elektrokolech jsem neřekl křivýho slova!

          0 0
        • sukust  

          Proc je tady nemaj rádi?

          0 0
          • Yura  

            Protoze nechapu nebo nechcou chapat, ze kolo/elektrokolo slouzi plno lidem hlavne jako dopravni prostredek a ne jako nastroj ke sportovani. Tzn. dostat se z bodu A do bodu B pokud mozno s nejmensi namahou a co nejlevneji(elek­trokolo tohle splnuje perfektne) Druha vec je, ze jejich ego nedokaze pobrat fakt, ze je nekdo na tom elektrokole predjede.. Coz normalnimu cloveku opravdu moc smyslu nedava. Je to to same jako kdybych mel byt nasranej, ze me predjede nekdo na skutru apod.. Proste je to stroj s pridanym pohonem.. Uznavam, ze jsou pacienti, prirovnal bych je treba k hvezdne pechote v superstar. To jsou proste lidi, kteri ikdyz jedou na elektrokole, tak se sami radi mezi normalni cyklisty, takze jsou patricne hrdi, kdyz predjedou nejake namakane zavodniky na normalnich kolech atd. a neprijde jim to vubec trapne se vytahovat, ikdyz ma na kole motor.. Ale troufam si tvrdit, ze tehle lidi neni zase tolik a clovek je nemuze brat vazne. Problem je, ze plno frajirku co jezdi ma takove ego, ze to proste neprekousnou a tim padem povedou celozivotni džihád proti elektrokolum a jejich uzivatelum.. :))

            0 0
            • Chlebovnik  

              Kéž by sem těch tvých „plno lidí“ také někdy napsalo. Jenže ouha, na BF se to hemží drsňáky, kteří chtějí nejlépe 180mm enďůro elektrokolo – ať to vypadá co nejvíc hustokrutopřísně, víme? A ve většině případů ještě poradit, jak odblokovat omezovač rychlosti. Pak se té „nenávisti“ přeci nemůže nikdo divit.

              0 0
              • Yura  

                Ano to mas pravdu. Ty tetky a fotrici co na tom jezdi do prace, na ryby apod. psat na BF nebudou. :)

                0 0
              • pepek  

                na BF se to hemží drsňáky, kteří chtějí nejlépe 180mm enďůro elektrokolo – když vynecháš poslední slovo, tak je to asi 70%BF. To, že někdo tam má ještě motor a ty ne, to tě nemusí vůbec zajímat. Na silnici taky nesnášíš lidi, co mají Porsche?

                0 0
                • Chlebovnik  

                  Pokud se jim asistence vypne při 25 km/h, nemám s tím nejmenší problém. Bohužel realita je taková, že většina zakázek na vypnutí omezovače přichází právě od hustokrutopřísných borců kolem třicítky. A já prostě nechci, aby se takoví bezmozci motali po silnicích a po cestách, po kterých jezdím.

                  0 0
                  • pepek  

                    Tak mě se taky nelíbí, že se teď jezdí do lesa s takovým bicyglem. Dřív to bylo lepší, to se tam dalo jezdit na plnotučné mašině.

                    0 0
                    • Lišák  

                      A to už se teď nesmí? :-O

                      0 0
                      • pepek  

                        Nevím to jistě, mašinu jsem už dávno vyměnil za manželství. Ale psali to na BF, tak je to určitě pravda. Já to ale nechápu, ty endura jsou přece dobře vybavena do terénu, nic tam nechybí: výkon, odpružení, blatníky, državý gumy. . . tak proč?

                        0 0
                  •  

                    Na druhou stranu lidi kteří jdou pěšky ucebnicovych cca5km/h kolem sebe taky nechcou “rychlý” cyklisty ať už s motorem nebo bez a nevšiml jsem si ze by si tu nekterej stěžoval.. chce to trochu soudnosti

                    0 0
                    • Chlebovnik  

                      A souvislost s tím, co jsem napsal, to má jakou?

                      A o jakých komunikacích vlastně hovoříš? Na silnici nemá chodec co dělat. Na chodníku nemá co dělat cyklista. Na stezkách pro chodce a cyklisty a v lese je to o kompromisu a chodci musí počítat s tím, že tam cyklisté jezdí a jedit mohou.

                      Odblokované elektrokolo naopak nemůže jezdit na žádných veřejných komunikacích.

                      0 0
                      •  

                        Přesně jak píšeš, je to o kompromisu.. je na čase aby si “obyčejní” cyklisti začli uvědomovat ze nejsou na světě sami a nepatří jim svět.. to vše k tobě a tobě podobnejm zabejčenejm lidem kteří se nedokážou smířit s tím ze doba jde hold dopředu.

                        0 0
                        • kyl  

                          Konečně někdo s rozumným názorem.

                          0 0
                        • sukust  

                          +1

                          0 0
                        • Chlebovnik  

                          Aha, takže když odmítám načipovaná nelegální elektrokola, jejichž provoz na veřejných komunikacích je porušením zákona, tak se stávám nepřítelem pokroku? No to je mi panečku logika. =D

                          0 0
                          •  

                            Odmitas nacipovany auta? Motorky s upraveným výkonem? Rogala s rychlou plachtou? Je to blbost tohle všechno co říkáš.. je to o tom co má v hlavě člověk kterej na tom jede.. Ty na kole nejedes nikdy víc jak těch tvých zmiňovaných 25 km/h? Nebojím se ze by jsi to někde z kopca nepustil a nedbal te nejvyšší bezpečnosti.

                            0 0
                            • Chlebovnik  

                              Pokud jsou to úpravy v souladu se zákonem, nemám s nimi problém.

                              Jen bych rád poukázal na to, že tento jedinec, na kterého reaguji, si chce koupit „enduro elektrokolo, na kterém jsou vyjížďky mnohem rychlejší než na obyčejném kole

                              Myslím, že tohle nepotřebuje další komentář. Mentalita „ebikerů“ kolem třicítky se opět ukázala v celé své kráse a troufám si říct, že i potvrdila má tvrzení výše. Howgh.

                              0 0
                              •  

                                Chceš mi říct ze jízda na ebike nebude i s maximální rychlosti motoru 25km/h za hodinu rychlejší než u člověka bez tréninku na obyčejným kole? Vyhledavas hovadiny jenom proto aby ses tady zviditelňoval tvrdým bojem proti elektrokolu..

                                0 0
                                •  

                                  ale tady jde o to, že se ty e-bike budou cpát tam, kam nejezdí klasický motorky -endura a krosky (protože i ti motorokáři mají respekt před pěšáky a cyklisty.

                                  Motorka dělá kravál a snadno se dá identifikovat -tedy se předpokládá , že jezdí více jak 25 km /h , ale el. kolo je tiché, může jezdit i tam kde normální kola, takže debílkové s odblokovaným pohonem jsou mnohem větší zlo, než nějaký úleťák na lesní cestě na motorové čtyřkolce nebo krosce!

                                  To je snad pochopitelné o co tady jde!! :-)

                                  0 0
                                  • mr.antik  

                                    tohle jsou dost divný argumenty… myslíš že takovej e-biker jedoucí třeba 40 dobrovolně vrazí do pěšáka nebo do psa? Když mu v té rychlosti hrozí, že se může slušně polámat?

                                    0 0
                                    • novas752  

                                      A jsme zase toho, že člověk řítící se z kopce s těžkym krámem a bez zkušeností (které by jinak získal při nabírání fyzičky) to tak bezproblému udělat může. Stačí se podivat jak někteří říděj auto (a tam je ještě trošku držej na uzdě nějaký pravidla, na trailu pokutu za rychlost nedostane). Že se může polámat je jedno, viděl to na hustokrutym promo videu, že to ten frajer co jinak jezdí na Rampage z kopce kalil, tak on bude taky.

                                      0 0
                                      • xtonda  

                                        A co lanovky v bike parcích? Tam se taky kdejaký tele může vyvézt na kopec. Já to beru prostě jako pokrok technologie, taková osobní lanovka. Debil může jet na kole stejně jako na ekole. V alpském lyžování se nad vleky a lanovkami nikdo nepozastavuje a nikdo netvrdí že pravý lyžař si nahoru musí vylézt po svých.

                                        A co budovatelé Trutnov Trails, co sem viděl nějaký fotky, tak tam měli e-trakaře. To je/není fér?

                                        0 0
                                        • novas752  

                                          To se zeptej na nejakym skialpovym foru. :)

                                          Bajkparky jsou na to uzpusobeny, tady jde o problemy na verejnych cestach.

                                          Na nekterych vytizenych mistech to skripe uz ted mezi tutisty a bajkery a kdyz tam jeste hromadne vyjedou ebajkeri, brzo tam napichaj zakazy.

                                          0 0
                                    • ememem1  

                                      dobrovolne ne, ale.kedze je to zrejme blbecek pravdepodobnost je znacna. na fore mtbiker.sk sa jeden takyto kokotko co jazdi po karpatoch pri blave rozobera. minule som sa bol povozit s dcerou, neviem ci to bol on,podla popisu snad aj hej, mozne ne, netusim. pomerne dost tesne ju minul a asi ocakaval ze uhnem. zvolil zleho. dost to bolelo ale ja nejsom uplne najmensi. celkom slusne sa natiahol a krutil. neviem co mu bolo, ani ma to nezaujima, ale asi prezil kedze tam neostal. ale jeho jedine stastie bolo, ze sa mladej nedotkol, inak by tam ostal. imho su ebikeri snad este vacsi chuji jak motorkari, zhruba na urovni stvorkolkarov ak nie este horsie. by som si bez hanby tipol, ze tych co stretam jazdia prevazne na odcipovanych bikoch. z desiatich je jeden pohodovy dedo a zbytok mladi junci co sa ptedvadzaju. uvidime kam to dospeje, ale zaujimave ze v alpach som podobnych chujkov nestretol. a to som za tyzden a 500km jazdenia stretol 2, slovom dvoch ne-ebikerov.

                                      0 0
                                  •  

                                    Cyklista řítící se z kopca na obyčejným kole je míň nebezpečný než cyklista řítící se z kopca na e-Bike? Buďte normální

                                    0 0
                                    •  

                                      do KOPCE !!!

                                      0 0
                                      • pepek  

                                        To bys musel zakázat i ty nabušený sportovce: tam kde já lezu do kopce 10 kmh, tak s elektro pojedu třeba: 20, což je stejné, jako běžný vysportovaný typ na 29" jardovo S-kole. Takže podle tvojí logiky je taky nebezpečný a mělo by se mu to zakázat.

                                        0 0
                                        • novas752  

                                          Jo, ale tomu to určitě pár let trvalo a za těch pár let nejspíš nasbíral stovkama hodin v sedle nějakou tu zkušenost. Na ekolo sedneš od bedny a jedeš do kopca 20+. Ale osobně si nemyslím, že s bezpečností do kopce by byl takový problém. Spíš někde z kopce. Dokopce to bude maximálně vyvolávat tlak mezi pomalýma bajkerama a rychlýma motorkářema na exponovaných místech jako třeba stoupací traily v trailcentrech.

                                          0 0
                                          • pepek  

                                            Tak určitě. Měly by se zavést řidičáky: napřed rok na trekingu po cyklostezce, pak lehké xc a po 10 letech zkušeností možnost jízdy na elektro pod dozorem zkušeného bikera-fundamentalisty z BF.

                                            0 0
                                      •  

                                        Ano ono totiž člověka sraženýho kolem bolí mnohem víc srážka od kola jedoucího do kopce než z kopce..

                                        0 0
                                    • zdenal8  

                                      No tak určitě. Při stejné pořizovací ceně na obyč kole budou skoro top brzdy, zatímco na tom o dost těžším e-biku bude takový základ. Tak kdo v krizovce snáz zastaví?

                                      0 0
                                    • ememem1  

                                      dost mozne, trtko co sa predvadza a po vlastnych by tam nevysiel.

                                      0 0
                            • mr.antik  

                              Sorry že vám skáču do dialogu (který je celkem o ničem), ale co to je rogalo s rychlou plachtou?

                              btw upravy motorů mají zpravidla vliv na emise a to je špatně. U elektrokola je mi to jedno, ať se na tom zabije kdo chce jak chce.

                              0 0
                              •  

                                To je rogalo s rychlou plachtou

                                0 0
                              • MavasH  

                                to bude asi rogalo s plachtou, která plachtuje rychleji, než normální plachta, nedejbože pomalá plachta ;-)

                                0 0
                            • zdenal8  

                              Ano, je to o tom, co má ten člověk v hlavě. A kdo má něco v hlavě, tak i u toho auta začne jako první tunit brzdy než začne blbnout s nějakým zvyšováním výkonu. Protože základ je dokázat odpovídajícím způsobem zastavit.

                              0 0
                            • mirage  

                              jen at si to přečipovávají, né až to pomáhá do 50 km, ale hned bych to otevřel aspon na kilo :-))))))), do batohu si vezmou ještě tak dvě baterky a to se vyplatí :-)))))))) mám kolegu co má E-Ko a taky to má přečipované a vozí nahradní baterii, protože říkal, že to krásně ubývá, jo a ta baterie není levná, je to na Haibike cena asi 15–20 000.

                              0 0
                    • Yura  

                      Je to zajimave jak nekdo muze met takovej strach z lidi na elektrokolech. Ja mel za to, ze by to bral uplne kazdej cyklista, kdyby jezdili vsichni misto autama na elektrokolech..

                      0 0
                      • novas752  

                        To by ale nebylo na co nadavat, takze muzeme nadavat na 2 veci naraz :D

                        0 0
                    • Lišák  

                      Na bike-forum jich skutečně moc nepíše. Ti si stěžují na jiných fórech. Proč myslíš, že jsou nyní na turistických rozcestnících nápisy „PĚŠÍ TURISTICKÁ STEZKA“? To dříve opravdu nebylo.

                      0 0
                      •  

                        Protože tam jezdi namysleni cyklisti v uplejch dresech ják hovada.. pak se mužem divit ze se tam objevují tyhle cedule

                        0 0
                        • Lišák  

                          Doufám, že ti v neuplejch tam jako hovada nejezdí. Já osobně mám dres upnutý. Dost. Zvláště kolem pupicepsu :-(

                          0 0
                        • novas752  

                          Ještě že jezdim ve volnym. :D

                          Neni to náhodou kvůli odlišení od Cykloturistic­kých tras?

                          0 0
                          •  

                            Je to kvůli lidem jako Lišák.. není zdrávo aby lidé s dětmi v lese potkávali homosexuály na kolech a bořili tím mravní výchovu dětí a mládeže

                            0 0
                            • Lišák  

                              No jo, ale já tam jezdím. Neměl bys tam s rodiči chodit, abych ti nenabořil mravní výchovu. ;-)

                              0 0
                              •  

                                Moje mravní výchova nemá šanci přežít skrz to metrosexuálně-homosexuální oblíkání dnešních cyklistů.. ze se nestydis

                                0 0
                                • Lišák  

                                  Nestydím.

                                  0 0
                                  •  

                                    A to je prave chyba téhle doby..

                                    0 0
                                    • -b-n-x-  

                                      Až to ta tvoje mravní výchova nepřežije, tak pak budeš balit přesně tyhle kluky v úplých dresech :-)

                                      0 0
                                      •  

                                        Kluci v teplych dresech mají svoje homokluby kam já nechodím..

                                        0 0
                                        • DaD  

                                          Jelikož jsi taková debilní ******, tak stopro chodíš do lesba barů…

                                          0 0
                                        • -b-n-x-  

                                          Tak jasně že teď ještě ne, ale jednou zjistíš že se ti to líbí. A pak tam začneš chodit. :-)

                                          0 0
                                          •  

                                            Až to zjistím, přijedu tě vymrdat koloušku :)

                                            0 0
                  • Tušák  

                    Nejsi ty nějaký moralista či co? Ten omezovač na 25 km je tam pro pitomce aby si náááhodou neublížily. Já jezdím na E- full horáku bez podpory!! po rovině do 30 km, a na normálním horáku 35 km (díky jinému převodu). Z kopce jezdím běžně kolem 40–50 km v TERENU!! Je mi skoro 50 let a tak žádný boreček nejsem. Pokud ti tak vadí bezmozci tak se hlavně zamysli nad sebou ty , jestli náhodou nejsi ten co se bezohledně motá po cestě a je nebezpečím pro ostatní.

                    0 0
            • sukust  

              Děkuji za vysvětlení

              0 0
            • ememem1  

              by som odhadol, ze ako proti dopravnemu prostriedku proti tomu nikto mic nema. akurat akonsportove nebodaj este zavodne nacinie ke to naprosta uchylarna.

              0 0
              • JendaH  

                Například Roxteedy v 11.11.2017 14:43 zdá se měl. A takových je tu v ostatních nedávných diskuzích o elektrokolech víc. Ale podle mě je to spíš způsobené tím, že si naprosto nedokáží představit, že by někdo mohl používat kolo jako dopravní prostředek.

                0 0
        •  

          ale je to fakt! Je to spíše opačně! že se zdevastuješ na normálním kole a v důchodu začneš jezdit na e-kryplkáře-pardon na e.biku! Ale případ, že by někdo přesedlal z e-kola na poctivýho bika ? To fakt neznám! V tomhle jsme asi většina lidí stejná-lehce si zvykneme na pohodlí a luxus- a dobrovolně se začít „potit“ na biku bez přiídavného pohonu? No není to sado-masochismus? :-)

          si představím jak někdo lítá po kopcích a na e-biku třeba 50 km a pak najednou si řekne, lepší je to samé jezdit bez e-pohonu…(když to předtím nikdy ani na kole nezkusil)…hmm asi dost divná úvaha..

          takže se přidávám..HAHA­HAHAHAHA

          0 0
        •  

          proč nenávist? Prostě to většině z nás nic neříká! To je jako se ptát chovatelů hadů, jak správně chovat křečíka džungarského..taky nějak mimo „oblast zájmu“ že?

          0 0
      • iron.hide  

        :D tiez som sa nad tym zarazil :D

        no jasne, bude mat super-duper enduro ebike a zrazu z nicoho nic presadne na klasiku :D vtip dna dopici

        0 0
      •  

        Asi nemáš práci a rodinu které by ses věnoval.. pak už moc času nezbývá a člověk se ho snaží využít na plno.. pochopíš až budeš velkej..

        0 0
        • Dazz  

          Samozřejmě, pokud je tvým největším a jediným zájmem to valit na biku dolů z kopce „na plno“ … pak to chápu. E-bike je pro tebe jediné vysvobození. Z takových lidí já mám bohužel obavy :-(

          Jj žít tzv. naplno je dnes velmi moderní :-D

          0 0
          •  

            To určitě ne.. je tam vize používat kolo na některých cestách místo auta( cesta do práce a pod..)

            0 0
            • Dazz  

              Ať se podívám na tuto diskusi nebo jinde na fóru, tak proti tomu tady nikdo nic nemítá, buď šťastným uživatelem e-biku ;-) Tvůj argument o přechodu na normál kolo je, ale hodně … hodně úsměvný :-D

              0 0
            • Chlebovnik  

              Na to bude enduro e-bike ideální. Hlavně na kočičích hlavách vysokozdvihového fulla oceníš.

              0 0
        • Japhy  

          Když myslíš… i s rodinou a dětmi se dá s bajkem nefixlovat. Pandírko roste?

          0 0
    • Dazz  

      Jj to je nejlepší začít na enduro elektrokole a pak čase přejít na normální kolo :-D :-D :-D a už odmala.

      0 0
      • vlasto  

        a nejlepe na neodpruzence s veckama. To to primo vybizi:-)

        0 0
        •  

          spíš nakonec skončí u singlu-festky :-)

          jo, jo pokrok nezastavíš!

          0 0
    • tomas.nov8  

      No a co chceš vědět? Pár elektrokol už jsem vystřídal, tedy spíš otestoval. Pokud zvolíš správně a bude mít chytře zabudovanou baterii/motor, tak možná budeš překvapen, jak může být tak těžký kolo obratné a hravé. Dojezd na max výkon mívám okolo 90km u Bosche s 500Wh baterii. Jako za mě nejlepší ebiky na kterých jsem jel je asi carbonové AMko od Lapierru a Altitude Powerplay od Rocky Mountain.

      0 0
      • adam1  

        Takže kolik ta sranda stojí v tom carbonu? Na kolik vyjde servis – pohon/baterie .Nic proti ebikum ať si každý jezdí na čem chce(tolerance) ,ale pokud je člověk fit tak doporučuji jezdit za svoje ikdyž zacatky budou hodně těžké:) a i pocit /hlava bude v lepší formě.

        a

        0 0
        • satch  

          No to se taky snažím dozvědět. DaD psal jinde, že lidi zruší kazetu i zs 500km… Myslím že při vyšším nájezdu to asi poleze do peněz víc.

          0 0
      • bessinka  

        Zdar.Mám odjetou sezonu na fulu Haibike 100 mm zdvihy s pohonem Yamaha PW + SpeedBox (tvrdé jádro bajkeru snad promine)

        .Pokud si chceš užít výkonový potenciál motoru v terénu počítej s baterii 500 Wh cca. 45 km ,1200 výškových metrů s průměrem 23 km/h.Váha jezdce 83 kg.Z toho důvodu vozím druhou baterku v camelbagu.Potom jsi bez stresu a pořádně si ebika užiješ.To je realita!.Pokud pojedeš turistiku na pohodu a budeš hodně makat za svý, tak ujedeš víc,ale na to nepotřebuješ enduro.Je mi 58+ a na bajku mám najeto cca.70000 km, tak si už nepotřebuju nic dokazovat.E bajk je pro mě nová super zábava.Asi tak.

        0 0
        • postman79  

          Jediný rozumný příspěvek :), zbytek guláš ebajk nebajk jako vždy.

          0 0
          •  

            tak samozřejmě…bessinka je normální uživatel e-biku. proti takovým snad tady nikdo nic nemá…ale opakuji..proti hovádkům s odblokovaným pohonem, kteří se cpou tam ,co normální bikeři a pěšáci a kde ani motorkáři nejezdí, sorry, ale tyhle prostě nemám rád a budu jim to dávat najevo..!

            0 0
    • bessinka  

      Ještě doplním.Kazeta Shimano HG 50 + KMC e10 elektro 2 kusy. překvapivě 4000 km a ještě měrka v normě + jedu 3 sadu destiček.

      S cenou slušného ebajku se člověk musí smířit ,

      tak to prostě je a když máš na opici musíš mít i na banány ,jak praví přísloví.

      0 0
      • adam1  

        Mě by ještě zajímalo jak to je s jezděním ve skupině,jestli jezdíš sám nebo s někým?A jestli všichni na ebiku nebo mix?

        0 0
      •  jarek1  

        taky mě překvapila výdrž KMC řetězu – manželka 2500 km ekolo, KMC řetěz 9ka na 132,4 mm. Z povinnosti jsem tam hodil nový PC 971 Sram, a po 200 km je na stejném prodloužení. > budu dávat KMC i na svoje kola.

        0 0
      • Tušák  

        Chápu to dobře že jsi na dvě kazety a dva řetězy ujel 4 tis. Km? Já mám na KMC-e10 najeto 1300 Km a vypadá to že už je na konci životnosti podle měrky. Což mě docela překvapilo a nechce se mi tomu ani věřit, a to se o něj poctivě starám.

        0 0
        • bezdratova.sprcha  

          Jsou tu takoví co prý na biku ujedou i víc jak 2500km na jeden řetěz a na kazetu dají pět řetězů.

          Občas si spíš říkám že se tu pár lidí někdy domluvilo a dělají si z nás prdel, ale tak vyvrátit jim to nemohu :)

          0 0
          • mirage  

            měl jsem kazetu 10 speed ve předu 24/38, na vše najeto 8000km, vyměněno asi 8 řetězu a pořád převodníky a kazeta puvodní. vyměněno až celé kolo, odešel rám :-))) a to fakt nekecám.

            0 0
            • bezdratova.sprcha  

              Ale řetěz jsi musel měnit hodně brzo, ne?

              0 0
              • Lišák  

                Že by zhruba po 1 000km? Osm řetězů na 8 000 Km by to tak nějak napovídalo, ne? ;-)

                0 0
              • mirage  

                zhruba tak po tisíci, což je u horáka normální a ještě jak jezdíš dost kopce.

                0 0
    • bessinka  

      Odjakživa 95

      % švihů jezdím sám.

      0 0
      • adam1  

        Ok,dík

        0 0
      •  

        kolik váží baterie..cca kg?

        0 0
        • bessinka  

          Yamaha 2.9 kg,Bosch 2,6 kg.

          V kvalitním bagu na ni zapomeneš.

          Když si vemu že malé děti nosí do školy v tašce i 6 kg..........

          Horší by to asi bylo s tyčovou baterii dovnitř rámu ,které se nyní začínají prosazovat na úkor praktičnosti.

          Dlouhá baterie se do bagu nevejde a oněco složitější výměna. Další kryt.

          0 0
    • kuros  

      Líbí se mě jak se dnes každá amatérská zábava rádoby profesionalizuje. Dřív někdo jezdil na kole, na motorce, lyžoval a bralo se to úplně normálně… Teď je každej srdcar a mění kolo za manželku a kdo má trochu jiný názor je blb . Hned musí být součástí komunity, bez toho to přeci nejde:-). Proč se jakákoli činnost tak hrozné prožívá i když je to jen volnočasová zábava ?

      0 0
      • Bubaaak  

        zajímavý že na bike foru, všichni se snaží zdokonalovat v cyklistice a zlepšovat se v tom, aniž by podváděli.

        Ale co je taky zajímavý, tak i na střeleckém foru se každy snaží zdokonalovat a zlepšovat a kupuje si lepší equip. proto mi přijde zajimvý, že na model foru si všichni kupujou lepší stříkací pistole a modelům dávaj víc času než amateři co zrovna začali ačkoliv maj víc zkušeností a mělo jim to jít rychleji… ale co je zajímavý, že na game foru maj všichni i7 a 16gb ram, že do toho lejeou peníze…

        čím to asi bude?

        0 0
        • JendaH  

          Tak třeba já nemám zlepšování jako primární cíl (i když samozřejmě lepší fyzička by potěšila :), kolo mám prostě jako dopravní prostředek a za „podvádění“ elektrokolo považuju asi tak stejně jako když jedu vlakem nebo jako kdybych jel na motorce či autem.

          0 0
          • Bubaaak  

            nojo, všichni stejní nejsou, taky na kole nemám dura ace, nejezdím půl roku starej carbon… ale zvýšený zájem o cyklistiku trošiličku mám.

            Spíš narážím na věc, že člověk co si sem přišel jen o radu a tudíž se nepodílí na žádné smysluplné diskuzi a naopak se ptá, jaktože pružinová kovadlina, vyrobena v dobách osidlení Mezopotámie, na kterou od té doby nikdo nešáhl ani hadrem a olej je její suchý a vydřený sen… jaktože nám záleží na čem jezdíme?

            I ty dokážeš poradit lidem jako kuros, máš zvyšený zajem o kola, a není ti lhostejný v jakém stavu kolo máš, tudiž i ty dáváš svému kolu více lasky jako kuros, navíc si aktivní a přínosný člen fora, tudíž budu citovat:

            „Hned musí být součástí komunity, bez toho to přeci nejde:-). Proč se jakákoli činnost tak hrozné prožívá i když je to jen volnočasová zábava“

            a odpověď je ta, kdyby nebylo lidí, co jsou součástí komunity a prožívaj to, tak nikdo s ničím neporadí a servisy maj žně a mění řetězy za 3000,– kč :)

            0 0
            • Petr L2  

              Každý, koho něco baví se nakonec octne v nějaké skupině stejně postižených jedinců. Na tom není nic divného :-)

              0 0
      • novas752  

        Vždyť teď se to taky bere normálně. :D Nebo tobě nepřijde normální, že když něco dělám, snažim se to dělat co nejlíp? A teď je úplně jedno jestli si kupuju lepší komponenty a příslušenství a snažim se trénovat fyzičku i techniku abych se lépe umístil v závodech, trhal žebříčky na Stravě nebo prostě jenom na ten kopec vyjel rychleji nebo pohodlněji a sjel ho zábavněji.

        0 0
        • kuros  

          Na závody je to něco jinýho ale kolik cyklistů závodí a živí se tím? Pro většinu je to rekreační zábava a nemá smysl hned odsuzovat vývoj . Děda se mě smál, že používám prehazku a říkal mě " ty máš tak slabý nohy, že potřebuješ ( tehdy ) sestikolecko?" 

          0 0
          • novas752  

            Sak ja to neodsuzuju, ale povazuju to za minimalne trochu jinou aktivitu.

            0 0
            • kuros  

              Asi jsme k tomu konečně došli – elektrokolo je s neelektrokolem nesrovnatelný. A hned není o čem se dohadovat, všichni zůstanou spokojeni :-) dámy a pánové, děkuji za pozornost ))

              0 0
    • JanSvoboda89  

      Rád bych si pořídilo elektrokolo, takže bych rád poprosil o vaše rady a zkušenosti. Četl jsem článek http://techhity.cz/…-elektrokolo , kde píšou, na co přesně si mám dát pozor, podle čeho vybírat, ale myslím si, že zkušenost je mnohem více než teorie. Přemýšlím nad KETTLER SCORPION E HT 27,5". Máte ho někdo? Jste spokojení? Nebo jaké máte vy?

      0 0
      • Roxteedy  

        Leader Fox. Dobra kvalita i cena. Vyrobce, ktery to testuje a fakt vyviji. Nejen sklada z dilu. Doporucuju z vlastni zkusenosti (fatbike BRAGA)

        0 0
      • jaja01  

        ahoj reklamo

        0 0
      • Petr L2  

        Hele manželka má od Kettler rotoped, není špatný, ale představa, že bych si od nich kupoval kolo, když je na trhu nepřeberné množství kol od renomovaných výrobců, kteří umí pořádné kolo postavit, je dost úsměvná.

        0 0
    • bessinka  

      Ahoj.Mám najeto 4500 km na Haibike sduro Fullnine RC.Něco píšu výše tomto vlákně.Ketler asi bude dobrý kolo'ale trochu drahé.Za ty peníze máš od Haibike celopéro v Yamaze s dvoupřevodní­kem.Dost důležité, kdy chybí převody,vzláště se Speed Boxem.25 km omezení je o ničem.Pokud jezdíš terén tak zapomeň na dojezdy co píšou.Neboj se 29 kol,lepší prostupnost terenem.Asi tak.

      0 0
      • Roxteedy  

        25 omezeni o nicem…

        Tak kvuli takovym to zachvilu zaradi jako motorky…

        Diky

        0 0
        • bessinka  

          U mě naopak vědomí ,že s rychlým ebajkem potenciálně mohu někoho ohrozit /to mohu i na kole bez motoru/ vede k větší opatrnosti a ohleduplnosti k okolí.Prostě spomalím, zastavím tam ,kde se mě na normálním bajku kvůli ztrátě rychlosti nechtělo.Je to prostě o lidech.

          0 0
          • Roxteedy  

            Souhlasím. Jen většina není jako Ty a dost si mastí egíčka pomocí wattů z Temelína :)

            A pak… I Ty s rozumným přístupem můžeš jet 40 km/h někde, kde tě někdo prostě nebude čekat. Na silnici je to fuk. Bavím se spíš o lesních cestách, atd. Ta kroska motorka aspoň hlučí :)

            0 0
      • Idas  

        Kdyz si nekdo nemuze rozhodnout mezi 27,5" a 29" tak si muze koupit todle.

        Predni 29", zadni 27,5.

        https://www.absoluts24.de/…r-white.html

        0 0
        • JFtryall  

          Jojo na XC/Trail je to fajne, zvlast na pevnaku. Taky jsem to daval s 29×2.3 a 27,5× 2.8. Lehky, dobra prostupnost a idealni trakce i komfort vzadu.

          0 0
    • šimlos  

      Dneska jsem ve Vysočanech potkal borce na elektro fatbiku. Až tohle naplno vtrhne do hor…Taková cestovka na elektro fatbikách, co si pojede užít do Jizerek…

      0 0
      • Petr L2  

        Ale klid, než se někam vyšplhaj, třeba k protržený přehradě, tak budou mít prázdný baterky a pošupajdí po silnici zpět :-)

        0 0
      • -b-n-x-  

        No a proč ne? Tahle kombinace mě dává hodně velký smysl. V září jsem viděl paní ve středním věku, jak na fat e-biku předjížděla silničáře do kopce u golden gate. Nezdálo se že by to někomu vadilo.

        Co se týče toho rozšíření v přírodě: podle mě to nebude tak hrozné. Ty kola jsou pro většinu lidí dosti drahé.

        0 0
        • Lišák  

          Ty kola jsou pro většinu lidí dosti drahé.

          Zatím.

          0 0
          • -b-n-x-  

            Já si teda moc nedokážu představit, že by nějaké jakž takž horské e-kolo mohlo být třeba pod 50k. Nebo spíše pod 100. Když vezmu že normální použitelný bike není pod 40–50, tak jak by se k tomu ještě mohly přidat e-komponenty, které minimálně 20–30 můžou stát.

            0 0
    • Sodoma  

      Tak budou mít elektrokolisti i závody

      0 0
      • ememem1  

        ja uz len dufam, ze nasledkom toho zacnu normalne biky ktore uz takmer nikto nekupuje prudko zlacnovat a trocha sa zastavi ten nezmyselny pseudovyvoj „kady rok aspon dva tri nove standardy“.

        0 0
      • bezdratova.sprcha  

        No jestli to bude fakt stylem mnoho kopců a dlouhá trať, tak si myslím že to bude bomba. Takové enduro bez zbytečného čekání. Na elektrokole se člověk pořád namaká, ve sjezdu pořád potřebuje techniku, a hlavně tam bude i ten element strategie kdy použít jakou úroveň asistence, aby závodník závod dojel, ale taky aby nedojel se zbytečně velkou rezervou.

        0 0
        • MavasH  

          Aby to pak ale nesklouzlo do takového stavu, kdy bude důležitější, kolik ta která stáj narve do baterie mAh (případně vyvine účinnější motor/pohon) a ne jaký má kdo nohy. Samozřejmě nechcu tvrdit, že třeba v auto/moto sportu nezáleží na jezdci, ale na výsledek má větší vliv technika. Cyklistika byla do teď o nohách (když vynechám chemii), to už ale s baterkou platit nebude.

          0 0
          • JFtryall  

            No aby to melo smysl, tak by ten vyjezd mel vypadat tak, aby ti nebyla kapacita moc platna.

            0 0
          • bezdratova.sprcha  

            Myslim si ze v tomto smeru budou baterie limitovany pravidly aby vsichni meli stejne podminky. Stejne jako budou limitovany max rychlosti a podobne.

            Nema cenu srovnavat s beznymi koly. Elektrokolo je proste dalsi stroj na kterem se da zavodit, stejne jako treba na motorce. Byla by skoda aby zavody pro elektrokola neexistovaly jenom kvuli snobstvi a predsudkum.

            0 0
            • šimlos  

              Byla by škoda, aby závody pro multikáry neexistovaly kvůli snobství a předsudkům. Byla by škoda, aby závody pro židle na kolečkách neexistovaly kvůli snobství a předsudkům. Byla by škoda, aby závody pro trakaře na elektropohon neexistovaly kvůli snobství a předsudkům, Byla by škoda…

              Škoda by to byla asi jenom pro ty, kdo jezdí na elektro kolech, ostatním je to úplně jedno.

              0 0
            • MavasH  

              V těch limitech právě vidím ten problém – jakmile půjde o peníze, bude se každý snažit ty limity obejít a tím pádem budou muset být sofistikovanější kontrolní mechanizmy. Teď se „celkem jednoduše“ kontroluje, jestli v kole není motor, ale jakmile v kole motor bude, už se budou hůř kontrolovat jeho parametry (např. skrytá přídavná baterie). V současné době je omezovač softwarovou záležitostí, ale stačí vymyslet vhodné tlačítko. Nebo se bude montovat HW omezovač?

              Kdyby to nezastřešovala UCI, tak mlčím, ale to už by rovnou mohly na dráze místo dráhovek začít závodit derny (jezdí tam už 3/4 století a ještě to nikoho nenapadlo…) :)

              Samozřejmě maluju čerta na zeď, ale všichni tušíme, co jsou lidi schopni udělat kvůli úspěchu…

              0 0
              • bezdratova.sprcha  

                Nevím co je derna.

                A ano, určitě bude hlídání vyžadovat velkou připravenost ze strany pořadatelů. Myslím si, že faktorem bude, že pokud na něco přijde, bude se jednat a nelegální modifikaci která je nejen proti zákonným limitům týkajících se elektrokol a proti pravidlům pořadatele, ale z toho vyplývá nějaká ilegalita i ze strany výrobce, takže si umím představit že za to budou mastné pokuty a potenciálně i umístění na nějakém black listu.

                Druhá věc ale je jak to UCI zvládne celé ošéfit.

                0 0
              • Sodoma  

                Dle článku to není výmysl UCI, ale UEC.

                0 0
                • bezdratova.sprcha  

                  Není UEC jenom součást UCI?

                  0 0
                • xtonda  

                  Ale taky tam píší:

                  Evropská cyklistická unie tímto krokem následuje příklad Mezinárodní cyklistické unie, která slovy svého nového prezidenta Davida Lappartienta vyjádřila se začleňováním elektrokol na závodní i nezávodní scénu zcela jednoznačný souhlas.

                  Každopádně ať si každý jezdí a závodí na čem chce. A nejen v EU je elektro kolo splňující limity stále kolo, tak ať to spadá pod cyklistickou unii.

                  0 0
      • Lišák  

        Elektrokola jsou ztělesněním inovativního přístupu k moderním technologiím, který ve svém důsledku vede ke zlepšení fyzické kondice a kvality života jako takového.

        No tak sláva. Konečně. Šlapací kola samozřejmě ke zlepšení fyzické kondice a kvality života jako takového nevedla.

        0 0
        • Sodoma  

          Aneb jak se Tomáš dozvěděl pravdu :-)

          0 0
        • Petr L2  

          Jasně, že vedou, ale nejsou prostě inovativní, takže to nikoho nezajímá :-)

          0 0
    • Idas  

      At si kazdy jezdi na cem chce, ja osobne mam na planu manzelce jedno koupit. Potom muzeme spolu jezdit.

      Na UCI Mountain Bike Marathon World Championships v Singen byl take vlozen jeden zavod na elek. kolech

      Vysledkova listina 31km eBike

      http://my5.raceresult.com/66254/

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.