Ahoj, jaký je rozdíl mezi EPIXON ELITE TR LO-RC 15QLC2 130mm a AION LO-R 15QLC 130mm ? Epixon 9tis, aion 8tis. Vyplatí se si připlatit? Díky.
Ahoj, jaký je rozdíl mezi EPIXON ELITE TR LO-RC 15QLC2 130mm a AION LO-R 15QLC 130mm ? Epixon 9tis, aion 8tis. Vyplatí se si připlatit? Díky.
Na stránkách výrobce rozdíl jde dohledat, co je lepší pro Vás těžko posoudit.
…A velikost kola a ročník si máme vycucat z prstu?......
Kolo mám v profilu. Sice né aktualizované ale měnil jsem jen brzdy. Zatím čtu a čtu..
Chceš na XC kolo se 100mm zdvihu dát vidlici se 130mm zdvihu? Co si od toho slibuješ?
Můj úmysl je koupit vidlici která se dá nastavit na menší i daleko větší zdvih abych ji mohl použít v budoucnu na jiný rám. Upgraduju tohoto kellyse a jednoho dne vezmu všechny věci a dám je na jiný rám.. vrátím původní věci na kellyse a vezme si ho přítelkyně.
Epixona nebrat. Ta zkurvená futra se vymačkají za dvě „normální“ vyjížďky. Tím je myšleno stylem jízdy trochu zajímavějším, než zpevněná cesta a nejlépe bez brzdění.
Raději sehnat Recona – tam se sice musí měnit pístnice, ale zvýšit se dá také. Tedy tuším, že je to jako u Reby. Anebo bych vzal Rebu, ale po zkusenosti už asi bazarovou dual air, páč mi přijde, že nové Reby jsou stejné máslo jako levné SR vidle.
Aha. Tu na fóru jsou suntour vidle docela chválený. Mrknu na Rs ještě.
Neni temer nic na kole, s cim by nemel uzivatel vyse problem.
Nazýváš problém dotazy a příspěvky? Kolikrát už jsem ti to omýlal, ale prostě nepřestaneš plevelit. Chtěl bych být tvůj zákazník… Chceš tu obhajovat kvalitu Epixonu vs Recon, Reba? Není to jen takové principiální hnidopišení? :D
Epixon je jebka, která si na odpruženou vzduchovou vidli jen hraje – měl jsem tři, takže už můžu trochu hodnotit. Navíc na vazelíně, no prostě hrůza. Jestli to tazateli pomůže a vůbec komukoliv, vždycky to tu rád připomenu.
Jak Aion, to nevím, ale Epixona nebrat, nechcete-li držák kola na asfalt.
Neokecáš :-D
Ale okecám. Vilém mě nezná a nemůže soudit. Jeho odkaz na výčet témat, kde jsem přispíval taktéž nedává smysl. To já můžu udělat také, ale zkrátka mám fištrón na svém místě, jak se říká – a každý, kdo má, obrázek si udělá, tak proč se navážet.
Jen nemůže překousnout své ego, že jsem se několikrát dovolil ohradit vůči jeho nemístným poznámkám a chování tady na fóru, toť vše. Vždy to budu připomínat a nenechám se. Více to zde nerozebírejme, nepatří to sem.
Reba p*** ;-) SR ty jebky vyrábí i pro DVO :-)
Neříkám, že je to spása, to vůbec a kord to, co se prodává teď, ale rozhodně úplně jinde, než Epixon, páč to je skutečně bída s nouzí.
Tak zkus něco jiného X-Fusion, ÖHLINS, nebo Cane creek ;-)
Jj, mrkněte. Byť jsou, řekl bych, trochu složitější uvnitř, tak ale makají. Bavíme se však o konkrétní cenové kategorii Epixon vs Recon, možná Reba.
Jediné, co je tu jinak a je třeba podotknout, tak změna zdvihu nejde provést jen nastavením na tlumiči, ale mění se celá pístnice.
Jinak pro objasnění – když jsem psal o kvalitě RS vs SR levnějších vidlí, tak tím myslím kvalita zpracování materiály atd. To je podobné, ale co se funkčnosti týče, tak je RS úplně jinde.
úplně kde jinde? ne že by toho tady za roky nebylo napsáno tuny, ale obrat úplně jinde mě zajímá:-) pro úplnost pár epiconů jsem vlastnil (z TT) a fungovaly k mé spokojenosti.
Na TT jsem tedy pomyslel, přiznám se. Mám také známého, který jezdil ještě předchozího epicona a také si libuje. Tady ale přichází otázka, jestli Epicon a Epixon, jsou kvalitou srovnatelné. Totéž Reba SA a předchozí DA. Asi už to také není, co bývalo. Ani jedno ale nemůžu posoudit.
Rozhodně Rebu dokážu podstatně lépe vyladit dle svých představ. U epixona nemyslitelné. Něco se vyladili nafoukaním. Reba je citlivější. Řešení uložení nohou – futra se buď vymlely hned a po nastavení znova, anebo rovnou byl vakl a spodní nohy lítaly do všech stran (tipuji, že někde v manuálu bude malým písmem, že komponent není určen pro jízdu v terénu :D). Větší hmotnost – co jsem aspoň já navážil – de facto stejná vidle, stejně dlouhý krk. Zkrátka raději bych bral ošuleného Recona nebo Rebu, abych se vyhnul vstupním peripetiím. Samo obě vidle mají svoje. Reba zase umí lupat v korunce a prý ji umí vystřelit gufero a ujít vzduch (nezažil jsem). Preferuji však funkčnost, aproto to podotýkám, že RS v dané cenové, stojí za zvážení.
s těma futrama to je dobrej blábol, ale přesvědčovat tě nebudu. mám tu raidona 2017 v továrním provedení (akorát jsem vyměnil vazelínu za olej) a po půl roce ježdění žádnej vakl nemá a to se mnou dal dlouhý sudety. žádnej zázrak to není, ale na lehčí terén úplně v pohodě.
Tak jedna zkušenost – já měl 3 Epixony. 2 skončily s vaklem, a to jsem tomu moc nedával. Jeden byl s vaklem od začátku, tak nastavili futra nebo co a pak tam byl asi za 2 vyjížďky. Blábol to není a nejsem v tom sám ;-) Neznamená to, že nemůže existovat pár dobrých kusů a věřím, že na oleji to maká podstatně lépe, ale zkrátka už vím, jak to je uvnitř udělané a sázet na to, že bych trefil dobrý kus, to už fakt ne.