• Satelitobecny

    Equator se pustili do vyroby ramu z Titanu. Vypada to, ze si je sami navrhnuli a nechavaji vyrabet nekde v Cine (XATW / XACD?). Na papire vypadaji fakt hezky, ale s kvalitou svarovani Titanu je to zradne.

    Nedavno meli testovacku v Praze, meli jste nekdo sanci se na tech kolech projet a posoudit jak ram funguje a videt jak jsou udelane svary?

    0 0
    • Mojmír Skála  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • MTBIKER doporučuje
      GT Grade Elite 28 kolo, bordó Skladem 2 ks

      Výprodej -22% GT Grade Elite 28 kolo, bordó

      19 899 Kč -22% MOC 32 899 Kč

      GT Grade Carbon Pro 28 kolo, černé Skladem 1 kus

      Akce -12% GT Grade Carbon Pro 28 kolo, černé

      od 82 799 Kč -12% MOC 104 999 Kč

      Cannondale Topstone Carbon Lefty 3 dámské kolo, alpine Skladem 1 kus

      savings Cannondale Topstone Carbon Lefty 3 dámské kolo, alpine

      76 499 Kč savings MOC 119 999 Kč

    • roud  

      Naprostej nesmysl Čínská tuctovka za 50 ? to může koupit jen někdo kdo o tom opravdu nemá ani páru :D

      3 0
      • Greyhound  

        Vidím to podobně, ale co je podle tebe čínskej, ale osvědčenéj a kvalitní titan, máš nějaký tip?

        0 0
        • Cavendish  

          Litespeed :)))

          1 0
          • Greyhound  

            Tak určitě:-) jsem si naklikal ten jejich nový rám se všemi extras a byl asi na USD 6.5k????, k tomu dovozní přirážka…

            0 0
            • Tomcat  

              A kolik pak by byla představa? Jsou i Britové a jiní Američani nebo Kanaďany. Ale nemůže to být levnější než zakázkové cr-mo nebo custom Bianchi, Orbea atd…

              Na rozdíl od toho zoufalého marketéra se zoufalým pokusem o reklamu na nějaký rám z Aliexpressu . Tihle drahý a zavedený výrobci vyrábí už hodně dlouho a nějaká vlna nespokojenosti na ně moc není.

              0 0
            • Cavendish  

              Nebo koupit toto, rozprodat díly, rám si nechat a hotovo. Rám je od Deddacciai

              1 0
            • kubad  

              taky tam mají rámy za 1800usd

              trošku motáš jablka s hruškama

              0 0
              • Tomcat  

                Pouze ve výprodeji a hlavně …INTERNATIONAL ORDERS:

                Price excludes any applicable VAT, duties and custom import fees…

                0 0
                • kubad  

                  Sleva to být nemusí, začínají tam základní modely

                  a že se při dovozu z USA platí doprava, clo a DPH snad ví každý

                  0 0
    • tomxxx  

      Kdyby Equator sam přiznal – máme nový titanový rám, dráždí mě to v diskuzi méně, než tyto trapnopokusy od nově registrovaných uživatelů. Vrchol zoufalosti, když někdo dělá promo takto.

      6 0
    • jecnak  

      Za mě naprostý nesmysl. Úplně vidím, jak budu u podobné firmy uplatňovat záruku na prasklý rám. Ano titan praská a titan jen tak někdo neopraví.

      Když už levný titan, tak Decathlon https://www.decathlon.cz/…_/R-p-325632?… nebo nějaký základní Litespeed přímo od výrobce.

      0 1
      • Greyhound  

        Já to hlouběji nezkoumal, ale Equator je minimálně nějakou dobu zaběhnutá firma a co jsem na její customer servis slyšel chválu tak proč by nevyřídili reklamaci? Takže pořád nevím jaká je za tuto cenu alternativa když nechci noname Číňana co si nemuzu prohlídnout a vyzkoušet predem (a reklamace jak?), řešit voser s rozprodáváním komponentů kola z dekáče (a reklamace jak pak?) nebo si objednávat Ameriky a řešit reklamaci jak, zas to tam posílat?

        0 0
        • roud  

          Osobně mi na Equatoru nepřijde nic zajímavého cena je v dnešní době srovnatelná s ostatními zavedenými zaplétači a dodnes pamatuju jak tu byli rozlepené ráfky od nich které se někomu rozpadli v Alpách ve sjezdu :/

          1 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 1
        • jecnak  

          Equator je zaběhnutá, ale pořád relativně malá firma. Znám z vlastní zkušenosti, jak moc vstřícně řeší reklamace malá firma a jak moc větší korporace. Pro mě je třeba hodně důležitá záruka na rám, proto mám i Treky. Equator o záruce mlčí, takže bych tipl 2 roky. Decathlon poskytuje doživotní záruku. Pokud výrobce poskytuje doživotní záruku, pak bude i větší pravděpodobnost, že svému výrobku věří a že daná věc opravdu vydrží i dlouho po běžné dvouleté záruce. Pokud se jedná o větší zavedenou firmu je pravděpodobné, že i po 5 letech bude schopna záruku krýt.

          Pak je tu cena. Equator je za 60000,– s tím, že rám nikdo z nás na živo neviděl. Decathlon je za 72 celé kolo s tím, že si ho můžeš na prodejně dobře prohlédnout a i se tam na něm projet. Za cenu kolem 60 se dají pořídit zavedené značky, kterým bych věřil kvalitou, provedením, životností i zárukou mnohem více. Nakonec i nápis Triban nebo Equator na mě působí zhruba stejně – budget značka. Pokud chce někdo něco se zajímavějším nápisem, alternativ za stejnou nebo podobnou cenu Equatoru tu padlo dost.

          4 0
          • andy97  

            Pokud někoho zajímá detailnější info o titanovým Equatoru na Twitteru je hodně příspěvku přímo od návrháře o detailech, atd..

            Určitě to stojí prohlédnout.

            https://x.com/…149559554048?…

            0 0
            • jecnak  

              Vždyť je to stejné povídání jako na jejich webu. Působí to na mě úplně stejně, jako když začali s kolama. Marketing na sociálních sítích přes jejich účty nebo účty, co se tváří jako zákazník. Nic ve zlém, ne každá firma má dost kapitálu na seriózní marketing, ale na mě to působí neseriózně a měl bych obavy z řešení případných záručních i pozáručních problémů.

              2 0
              • andy97  

                Ok, na jejich web jsem nekoukal tak nevím co tam mají. Já bych si to nekoupil za tu cenu. Když už titan tak bych šel do nějaké známe značky.

                0 0
                • roud  

                  Ještě se mi líbí jak na webu u těch kol mají napsáno vyprodáno přitom je vlastně zatím ani nikdy neměli :D

                  0 0
              • jmaselnik  

                jejich kola vozí hromada lidí i třeba půlka mého oddílu a nikdy nebyl žádnej problém ani s reklamací, ani se servisem.

                Mimochodem na jejich kolech a rámech jezdí Tufo Pardus Prostějov a co vím, tak jsou s jejich materiálem i přístupem spokojení.

                0 0
                • Aduldinho  

                  Tak tak, už sezónu vozím jejich zapletenáče, za mě tedy zatím cajk, šel jsem do nich na základě doporučení kamaráda, který tedy z počátku měl problémy s praskajícími dráty, ale vše úspěšně vyreklamováno a vykomunikováno.

                  A když jsem měl problém při instalaci kol, tak pan Šimek ochotně komunikoval, i když už jsem problém mezi tím vyřešil s kolegy na BF. Samozřejmě je to Čína s „českou“ nálepkou, ale jinak v té firmě jako takové nevidím zásadní problém.

                  I tomu titan rámu bych asi docela věřil, ale nejsem cílovka a je pravda, že bych asi raději volil též ten Dekáč.

                  Přesto si myslím, že si úplně Equator takový hejt nezaslouží! ;-)

                  2 0
                  • Barak  

                    Mě ta kola teda za ty peníze nepřesvědčila.

                    0 0
                    • Aduldinho  

                      Tak samozřej i konkrétně zde na BF máme o něco levnejší čínskou alternativu! ;-)

                      Ale tady si za mě krapet připlácíš za to, že nebudeš muset komunikovat s Číňanem napřímo, že případnou reklamaci budeš řešit standardní českou cestou!

                      Vše má své pro a proti, otázka je, jestli za daný peníz pořídíš něco lepšího? Renomovanějšího?

                      0 0
                      • gerrard  

                        Já to teda napíšu, i když sem moc nechtěl. Mám doma jedny prvních EQ a po tom, jak hořely pod 50kg klukem už je víckrát zkoušet nebudu. Teď je má na kole žena a na ten její nájezd OK. :) Za ty peníze kolik teď stojí mám doma zapletené kola na nábách DT Swiss 350 a DT Swiss plochých drátech. Kupované v ČR s českou zárukou. Těch problémů bylo kolem mně víc, ale taky dost párů co bez problémů fungují. I když je mně ta značka sympatická, tak s nějakou adorací mám problém.

                        0 0
                        • Aduldinho  

                          Tak já dal na kamarádovu recenzi no, samozřejmě pro Xixao jsem sáhl po EEE, pro které máme vlastně též Tomášovo české zastoupení ;-) Jelikož mám EQ 35mm ráfkovky a EIE 45mm diskovky, nemohu moc srovnávat, náboje mám sice u EIE snad lepší DT Swiss, ale jejich větší přínos oproti těm klasikám, co osazují na EQ také nedokážu posoudit. Pro mě se zatím oboje kola jeví stejně, u těch EIE bych možná uvítal ten nižší 35mm ráfek, ale co už ;-)

                          0 0
                          • gerrard  

                            Jak píšu to byly jedna z prvních verzí ještě na V profilu. Předpokládám, že dnes už jsou kvalitativně jinde, ale podruhé už to zkoušet nechci. Ale za ty prachy co tehdy stály to za ten pokus stálo. :) Dnes je konkurence v levných karbon zápletech už trochu jinde no a ta výhodnost už není tak velká.

                            1 0
                      • Barak  

                        Tak výhoda v tom, že to nemusíš řešit s Číňanem je nesporná.

                        Já to myslel trochu jinak. Byly to moje první karbonové záplety s vyšším ráfkem. Náhradil jsem jimi záplety Mavic Ksyrium. Čekal jsem nějakou změnu k lepšímu. Ta se ale pocitově v ničem nedostavila. Nebylo to ani lepší, ani horší. Vlastně horší při bočním větru.:-)

                        Po pár letech jsem vyměnil za Bontrager Aeolus a tam jsem teda poznal rozdíl okamžitě. Jasně, nelze to úplně cenově srovnat. Přesto skok mezi Ksyrium → Equator jsem poznal jen finančně, tak skok Equator → Aeolus je jiná liga i v jízdních vlastnostech.

                        0 0
                        • Aduldinho  

                          Tak pro mě byl rozdíl po přechodu z Campa Bulletů 50mm na EQ 35mm celkem zásadní, kola jsou lehčí a měně s nimi cloumá bočák, jen brzdný účinek je rozhodně horší, přece jenom ta těžší hliníková brzdná plocha měla něco do sebe!

                          Bontrager kola asi srovnávat nelze, tam je i ta cena někde jinde a to by se mělo nejspíš promítnout! ;-)

                          0 0
                          • Barak  

                            K tvé poslední větě. Ano, ale ty Equator byly taky dřažší, než původní Ksyria. A ve vlastnostech se ta změna teda nepromítla.:-)

                            0 0
                            • Aduldinho  

                              Já měl ty Campy plus mínus stejně drahé, ale když k tomu přičtu inflaci, EQ tedy vyšly nejspíš levněji ;-)

                              0 0
                            • Cavendish  

                              Eq dost sráží obyčejné kulaté Sapim Race. Kdyby tam dali CX-Ray, tak by to bylo o dost lepší. Ale chápu, že když cílí na cenu, tak CX-Ray asi nebude vhodné řešení

                              0 0
                              • Aduldinho  

                                Myslím, že tam máš i možnost individualizace, ale nebudeš to mít samozřejmě za stejnou cenu.

                                Kámošovi, jak prasklý ty dráty, tak mu tam nakonec daly nějaké DT Swiss ;-)

                                0 0
                                • Cavendish  

                                  Taky sem o Eq přemýšlel. Pak sem ale koupil Zondy C17 a myslím, že přínos by za tu investici nestál. Bohužel….

                                  1 0
                        • Charles2k  

                          Podobný pocit jsem měl taky. Mám je snad z úplně první dávky. Čekal jsem větší změnu k lepšímu a pocitově tedy nic extra. Akorát jsou teda lehčí… Ale nestěžuji si, koupil jsem to v nějaké akci dost levně.

                          0 0
                  • McBlacky  

                    V dobe kdy mas kola jako Hunt to moc smysl nedava. Pardus to fasuje, tak to tezko budou hejtit.

                    0 0
                    • Aduldinho  

                      Hunt má české zastoupení? ;-)

                      0 0
                      • McBlacky  

                        To je nutny k zivotu v dnesni dobe?

                        0 0
                        • Aduldinho  

                          Tak asi nejsem zásadní vzorek dnešní populace, ale pro mě třeba ano, preferuji komunikaci v češtině a za využití českých reklamačních řádů ;-)

                          1 0
                          • roud  

                            Upřímně radši sáhnu po dražší značce kde to zastoupení nebudu potřebovat ;) ale chápu že pro spoustu lidí je nižší cena lákavá což ale není případ téhle rámu o kterých je vlákno :)

                            0 0
                            • Aduldinho  

                              Jasný, trošku jsme odbočili, jen jsem se chtěl krapet zastat značky EQ, jelikož zatím s ní nemám žádnou neblahou zkušenost ;-)

                              3 0
                              • gerrard  

                                Souhlas, taky je vnímám jako slušnou firmu snažící se dělat solidní prodej i když s jejich způsobem marketingu úplně nesouzním. To už nechám na lidech jestli je jim značka sympatická.

                                0 0
                        • Ukrutony  

                          Tvl

                          Jistě že není… ale dost to pomůže :D

                          Ať už je to shop nebo jeden člověk co dealuje nám všem :D

                          0 0
                      • Greyhound  

                        Hunt jsem si kupoval v Praze, lze i lokálně.

                        0 0
              • Greyhound  

                Ten rám má UDH, T47, montážní body, integrovany vedení,pískovany logo, to jsou fakta, ne marketing. Neni to úplně základní rám. Když treba ten základní rám od Litespeedu co tady kubad postoval doplnís tímto tak jsi s dovozem na vyšší ceně. Já bych si taky radši koupil Litespeed ale ne každej má chut objednávat si ram z Ameriky, řešit clo a pak to na dálku případně reklamovat.

                0 0
                • jecnak  

                  To vlastně popisuješ ten levnější https://www.koloshop.cz/…-sada/145280?…

                  UDH na silnici/gravel zatím nepotřebuju, když ho vlastně podporuje jen Shimano. T47 mám na několika kolech a jsem z něj docela rozpačitý – opět se tím přináší problémy závitových středů. Integrovaný vedení? Stejně půlka hadic leze v tomhle případě venkem, to fakt není moc integrovaný :-D

                  0 0
                  • McBlacky  

                    Zabity popisem z google prekladace a ani vahu nenapisou. To je fakt lol marketing

                    1 0
                    • VojtaXY  

                      „kolo pro použití s pneumatikami o rozměrech 700×40c, ale dají se použít i pro kola 700×46c“

                      co tim chtel basnik rict? :)

                      0 0
                      • nomecz  

                        Ze ze 40 mm gumama nebudes brousit ram, kdyz tam das 46 tak se vlezou ale v bordelu si asi budes skrkat …

                        0 0
                  • Greyhound  

                    Já zatím nepotřebuju spoustu věcí, třeba hlídač pruhů v autě nebo mobil se 12GB paměti, ale asi tak nebudu argumentovat, že to není obecně dobrá věc :-) Diskuze myslím dospěla do fáze kdy nemá smysl v ní už dál pokračovat, ale bez špetky ironie mi prosím jen vysvětli větu „vlastně ho podporuje jen Shimano“ – já jsem si myslel, že UDH inicioval SRAM a tudíž funguje i se SRAMem.Navíc mi univerzální patka kterou když zkurwim snadno koupím přijde o dost lepší než si vozit náhradní nebo na ní čekat x dní než jí vyrobce pošle.

                    0 0
                    • jecnak  

                      Samozřejmě Equator je úplně nejvíc nejlepší rám. Vlastní výroba. Spousta převratných technologií, které nikdo jiný nemá a navíc za skvělou cenu pod světoznámou značkou.

                      UDH – fajn co píšeš, ale narážím na to, že větší smysl má ten mount respektive interface na bajku pro přímou montáž. Na silnici zatím jen pro Shimano

                      T47 je systém, po kterém spousta lidí, co ho nemá, prahne, aby pak zjistili, že si reinkanovali problémy se závitovými středy navíc vylepšené malou opěrnou plochou pro klíč.

                      0 1
                      • Greyhound  

                        A proč se tedy k závitovým středum vrací i výrobci karbon rámů, např. Tarmac? A jaky je podle tebe nejlepší střed pro titanový rám kde narozdíl od karbonu to dává smysl v tom, že je závit přímo v rámu?

                        0 0
                        • jecnak  

                          Viz níže. Pro klasický ocelový nebo titanový rám, kde se stejně nedá využít průmer trubek zasahující do celé šířky domku středu, bych viděl nejlepší řešení klasický bsa závitový střed. Celá ta taškařice s PF a teď i T47 internal středama je hlavně z důvodu možného navýšení průměru karbon (marginálně i alu) trubek kolem středu a tím i zvýšení tuhosti. Nebo, pokud máš možnost v kombinaci s klikama, tak klidně T47, ale verze s externíma ložiskama (T47 external).

                          Ten chaos, co výrobci za poslední roky ve středech vytvořili v honbě za tuhostí, T47 napravuje jen částečně a stejně nikdo nezaručí, že daný výrobce střed vyrobil korektně – souosost, soustřednost, vnější dosedací hrana.

                          0 0
                          • Greyhound  

                            Já myslím že duvod je i že skrz T47 se snaz resi integrované vedení

                            0 0
                      • vrazdit  

                        jaký je problém se závitovým středem na kovovém rámu? maximálně špatně udělaný/připra­vený rám?

                        0 0
                        • jecnak  

                          Žádný problém v tom není. Problém respektive nevýhoda T47 (internal) je v tom, že když ti závit trochu zaroste a máš tam to vnější ozubení pro klíč, tak plocha pro klíč je fakt malá a snadno se strhne. A jak ten interface strhneš, tak už moc možností nemáš :-/ Sám jsem majitel 2 rámů s T47 a úplně nadšený z toho v reálu nejsem.

                          0 0
                          • vrazdit  

                            psal jsi „že si reinkanovali problémy se závitovými středy“, tak jsem čekal nějaké zásadní problémy, které já ale neregistruju…

                            0 0
                            • McBlacky  

                              problémy ti píše nahoře, můj největší fail je historicky se závitovým HT2, když se vyrval závit v rámu (na XC kole). Jestli to bylo blbě montovaný, nebo blbej závit to netuším. Kolo dělal servis.

                              0 0
                • krabica  

                  Clo a DPH řeší Litespeed, pošlou ti po objednání ještě jednu fakturu na poplatky a pak ti už rám dorazí proclený domů. Reklamace bych se nebál, celkem fajn reagují, zapomněli mi přibalit náhradní patku a tak mi ji poslali dodatečně bez řečí. Navíc dostaneš tričko, ale neptali se na velikost, nicméně to trefili. :-D

                  2 0
    • krabica  

      Vzal bych výprodejový Litespeed, případně počkal na slevy koncem roku.

      1 0
      • Satelitobecny  

        Jo nakonec asi vemu ram od Lynskey, ty jsou ted v peknych slevach (coz jsou ale skoro porad) https://lynskeyperformance.com/…ble-routing/

        0 0
        • Greyhound  

          To je opravdu hodně dobrá cena a tradiční značka, ale ty permanentní výprodeje ve mně moc důvěru nevzbuzují, to mi přijde marketingově odpudivý jak ty praktiky Equatoru ;-)

          0 0
          • Satelitobecny  

            Jake praktiky Equatoru?

            0 0
            • Greyhound  

              To bylo myšleno ironicky, viz ty hejty od několika lidí na Equator a marketing. To bych mohl hejtit Lynskey že když někdo prodava permanentně a obrovskou slevou, je to zoufalej marketer před krachem.

              0 0
              • McBlacky  

                Coz bude asi kazda znacka kde Ti ramy jsou hlavni a jedina nabidka a je to main business ;)

                0 0
                • Greyhound  

                  Nedělej trolla ;-) dobře víš že jsou brandy kde je dodací lhůta v měsících až letech. Což ale nebude nikdy Equator:-)

                  0 0
                  • McBlacky  

                    Ale to neni jedina obziva ty firmy. Ze borec svari 1–3 ramy za rok a naceni je na 10k eur to je konicek.

                    0 0
              • Tomcat  

                Ty...... firmy tu zakládají falešný dotazy pro reklamu.

                0 0
    • kandik psi zub  

      kdyby Triton tak nezdrazil, tak by to aktualne byla dobra volba – tim ze zdrhli do EU. Ale zname to s rybama a rybnikama, ze…

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Cen da H  

      mel bych technicky dotaz, kdybych mel k ramu i titanovou vidlici s hlavovou trubkou z titanu, zkrati mi ji bezne v servisu na pozadovanou delku? Jde mi o toto: je zkraceni titanove hlavovky pro cykloservisy bezny ukon, nebo z duvodu odolnosti titanu a nemoznosti pouzit normalni pilky a trubkorezy jde o nutnost najit nekoho kdo se na titan specializuje?

      Titanovy ram by se mi libil a chtel bych ho i s titanovou vidlici, tak premyslim jestli pak budu schopen nekde zajistit zakraceni hlavovky nejak rozumne co se tyka vzdalenosti a ceny upravy (nejlepe Praha a stredni Cechy)…

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        1 0
      • roud  

        Nedělej z toho vědu kratil jsem to normálně flexou a řezným kotoučem pak jen pilníkem strhnout hrany úplně stejně jako u normální vidle.

        0 0
      • Cen da H  

        Diky za reakce, nikdy jsem s titanem nedelal tak jsem netusil ze to neni zas az tak horke

        0 0
        • kubad  

          Kvalitní plátek, ideálně na nerez si s ním bez problémů poradí

          1 0
    • Greyhound  

      https://bikerumor.com/…ailable-now/ Tak trochu reálných zkušeností a poznatků jako doplněk k.odborným komentářům od teoretických odborníků z BF ;-)

      0 1
      • Tomcat  

        Hezký PR článek.

        0 0
        • Greyhound  

          Přesně. Všechny média jsou podplacený a rychle sdílej pravdu než to smažou!

          0 0
          • jecnak  

            Tak Corry žije v Praze a Bikerumor je stejně v … jako jiné magazíny. To ani nemuselo být složité a drahé. Zas teda si mohli dát víc práce s fotkama. Test v teniskách nepůsobí úplně důvěryhodně.

            0 0
            • Tomcat  

              Hlavně ten test mám pocit že obsahuje z 2/3 „čtení technické specifikace“

              0 0
              • McBlacky  

                Je to dost chaoticke ve finale. Rozumim, ze udelali uspesny business model na tahani rafku z Ciny pod svoji nalepkou, tak to jen rozsiruji o titanove ramy.

                0 0
                • Greyhound  

                  Já teda rozumím, že udělali úspěšný business na tom, že prodávají svoje sety zapletených kol a ty ráfky, světe div se, jsou z Asie, asi jako tak 99% karbonových ráfků. Třeba tebou zmiňovaný Hunt to dělá úplně stejně a taky tomu říkáš tahání ráfků z Číny? A s těmi titanovými rámy to je nejspíš podobný model – není to přeprodej z Aliexpressu, ale rám dle vlastního návrhu, tj. to co dělá několik desítek dalších značek v Evropě (za plus mínus stejnou cenu) a u levnějších řad to tak dělá i těch pár skutečných výrobců.

                  Druhá věc jak se jim to daří – podle toho článku to na mě děla dojem, že u prototypu moc ne, protože jim musel poradit ten novinář v běžeckejch botách jak udělat zadní stavbu, umístit košíky a celé to vážilo tunu, to je souhlasím opravdu trochu chaotické vyznění :-)) Nicméně je tam pár komentářů z US, že se jim to zdá zajímavé, cena se jim zdá dobrá a jestli jim to tam pošlou takže by to mohlo klapnout :-)

                  0 0
            • Greyhound  

              A ty máš informace, že si za články označené jako recenze berou peníze? Minimálně o sobě píšou, že to tak nedělají. Pokud ano tak určitě užitečná informace, jinak je to v rovině „jestli je to pravda nevím, ale mohla by být“.

              0 0
      • gerrard  

        Ty neumíš anglicky?

        0 0
        • Tomcat  

          Spíš ten marketér neumí česky

          nejdůležitější co píše Ječňák

          3 0
          • gerrard  

            A jo vlastne. Diky za pripomenuti.

            0 0
            • Vilém  

              Jakypak ma v soucasnosti nick jeho druhe ja, kdyz to puvodni uz je smazane?

              0 0
              • Greyhound  

                Zásah. Další podvod a konspirace. Tvl. vy jste fakt pacienti

                0 0
                • gersa  

                  Všichni jsme pacienti, každý druhý je tu podle tebe debil. Tak mi teda vysvětli, proč sem chodíš? Nějaký mesiášský komplex?

                  1 0
                  • Greyhound  

                    Omlouvám se za ty pacienty, tím jsem měl na mysli, že místo věcné podstaty se víc řeší nějaké registrace, smazané účty a když článek tak reakce, že nejspíš placený PR… Ale můžu si za to sám – ano, založil jsem si před časem druhý nick, nikdy jsem ho nepoužil, až omylem v tomto vlákně což jsem obratem Ječňákovi vysvětlil, on mě upozornil, že je to proti pravidlům (nevěděl jsem) a účet smazal. Titanovou scénu aktivně sleduju už tak 20 let, přišlo mi proto fajn, že se u nás tímto okrajovým segmentem někdo začal aspoň takto zabývat a ten hate na Equator jako značku a jejich titanovej projekt mi přišel trochu nezaslouženej, fakt za tím nic víc nehledejte, nemám s nimi nic společného. Peace a titanu zdar!

                    1 0
                    • Vilém  

                      Aha, takze jsme púacienti, ac v rekci bylo puvodne neco jineho, ale sam ted priznas, ze ten smazany nick byl opravdu tvuj.?

                      A to se potom divis lidem, ze si neco podobneho mysli o zakladateli vlakna, ktery se regnul, polozil dotaz a od te doby nekvaknul jedine slovo?

                      0 0
                      • Greyhound  

                        Ten příspěvek jsem psal v sobotu v půl jedenáctý a nebyl jsem úplně střízlivej, proto se taky omlouvám, protože střízlivě hodnoceno jsem si na to tím jedním příspěvkem naběhnul sám.

                        0 0
                    • Greyhound  

                      btw. i tento nick před těmi 17 lety vzniknul tak, že jsem se jednak tehdy považoval tak trochu za chrta a hlavně, že jsem si pořídil totál šedivý, rozuměj titanový, kolo :-) takže trochu emoce, jak jde o titánek ;-)

                      0 0
                • Vilém  

                  Procpak jsi to zeditoval?

                  0 0
    • jecnak  

      Uz jen krucek objednat z Taiwanu od nejakeho opravdoveho vyrobce titanovy ecko. Vytahnul jsem TBG bicycle today z 2018 :-)

      0 0
    • Jan EQNX  

      **PRVNÍ A POSLEDNÍ REAKCE NĚKOHO Z EQUATORU

      **

      Pročetl jsem diskusi, tak se pokusím vyjádřit k pár věcem.

      V první řadě je to nádherná esence češství.

      Místo poplácání po zádech že někdo něco dělá tady pomlouváte lidi, které neznáte, a komentujete produkty, které jste nezkoušeli. Proto je tohle první a poslední reakce. Kdo chce, sežene nás na telefonu nebo e-mailu, které máme všude a může se na cokoliv zeptat přímo nás.

      Velký sloping horní rámovky

      Je tam proto, abychom lidi tolik nelimitovali standoverem. Zákazník si může koupit menší rám pro agresivnější pozici (delší představec, offsetová sedlovka) nebo větší (pohodlnější pozice, kratší představec, rovná sedlovka). To platí pro silničnější Sensei. Terénnější Yasei má sloping ještě větší kvůli občasnému vystupování za jízdy. Až s tím pojedete pořádný krpál, pochopíte to.

      Připomínky na volbu Středu T47 a SRAM UDH

      T47 jsme zvolili kvůli vnitřnímu vedení (víc místa na kabely, vč. interního vedení dropperu), a samo kvůli tuhosti, abychom mohli osadit větší průměr spodní rámovky. Patka UDH proto, že to vidíme jako rám na celý život, do kterého seženete patku kdekoliv za pětikilo a nejste odkázáni jen na výrobce. Za těmi volbami si osobně stojím.

      Spekulace o ceně recenze v Bikerumour a PRku

      Reklama v BR začíná na 5000 USD. Bikerumour má striktní politiku, že za recenze si nebere peníze. Mají takový přetlak, že si vybírají výrobky, které jim přijdou něčím zajímavé. V době kdy jsme s rámy přišli tu moc gravelů v titanu na T47 a SRAM UDH nebylo. Takže jediné čím jsme se PRkově provinili je, že jsem normálně Corymu napsal mail, jestli by kola nechtěl zkusit.

      Nějaké osobní názory na Coryho Bensona, který psal článek v Bikerumour

      Cory je neuvěřitelně milej, zkušenej a velkorysej člověk, což jsou vlastnosti, kterých bych řadě z vás přál aspoň stopové množství. Jo a v těch teniskách na běhání jsem jel já. Samozřejmě, že na důležitý testovací den si zapomente doma tretry. Tak jsem to odjel na DH pedálech. Je to nakonec stejně všechno v nohách.

      Cosi o zoufalém marketingu

      Všechno si děláme sami v 5 lidech. Kdybychom sponzorovali pro týmy, tak zase budu číst, že všechny peníze jdou do marketingu. Zkuste rozjet diskusi o tom, kolik % ceny produktů které jste si nakoupili šlo na reklamu a sponzoring pro teamů, běh organizací se stovkami zaměstnaců. Ale beru zpětnou vazbu, že to musí nějak vypadat. Děláme na tom, aby materiály odpovídaly ceně a kvalitě kol.

      Cosi o nově založených nebo fake účtech

      Jestli máte takhle bujnou fantazii, piště knížky a ne na fóra, to je plýtvání talentem. Vážně nám nestojí za to si zakládat účty. Tady na fóru jsem vždy otevřeně komunikoval že jsem z Equatoru/Equ­inoxu, dokonce jsem to lišácky skryl do svého nicku, abych lidi oklamal. Pak jsem byl napomenut, že dělám reakcemi na diskutující “reklamu”, která mi ale byla ochotně obratem nabídnuta. Tak jsem přestal komentovat.

      Pokud jsme někdy měli podezřelé recenze, bylo to když jsme rozjížděli účty a požádali jsme stávající zákazníky, aby nám ty recenze napsali. Takže se tam na start objevilo víc recenzí najednou. Všechno co si přečtete na internetu jsou naši skuteční spokojení zákazníci. Věřte nevěřte.

      Obavy ze záruky/pozáruky

      Řídíme se českým právem a kdokoliv u nás cokoliv řešil, tak jsme mu vyšli vstříc, často nad rámec záruky. Protože se prostě snažíme dělat věci poctivě a lidsky. Zkuste přijít za velkou značkou se zničenými koly po záruce a napište mi jak to šlo. Ale nikdo z diskutujících od nás samozřejmě nic nemá, takže je lepší šťavnatá spekulace, než nějaká nudná zkušenost.

      U titanů řešíme podmínky doživotní záruky.

      Narážky na fotky rozlepených kol

      Když prodáte tisíce párů kol, tak ta se nevyhnutelně opotřebují a zničí. Nemáte kontrolu jak s tím lidi jezdí, brzdí, nebo co tam dávají za špalky. Takže se vždy časem objeví fotky zničených ráfků. A samozřejmě každý napíše, že má 50 kilo, jel na tom jen pro rohlíky, a použil doporučené špalky. Dejte do prohlížeče třeba “Zipp wheel failure” a najdete dost fotek. Pro každou značku na kterou si vzpomenete. Je to díl, který se opotřebuje a musí se časem vyměnit. Máme pod 1% oprávněných reklamací na výrobní vady, některé velké značky mají 10× tolik (i víc), co víme od obchodníků.

      Cosi o Aliexpressu a Asii

      Equinox Europe je spoluzaložen Taiwanskou továrnou Gigantex. To jde normálně dohledat v rejstříku, netajíme se tím. Gigantex vyráběl/vyrábí ráfky celé řady značek, které byste označili za “zavedené” a dost možná na nich jezdíte. Na to kolik je tu odborníků, tak se v každé diskusi tváří překvapeně, že je cokoliv z Asie.

      Co se dalo, to jsme přesunuli do Česka, i když to nebylo vždy výhodnější. Dostat sem kompozitovou výrobu nebo svařování titanu je sranda za nižší desítky až stovky milionů, do toho asi v dohledné době nejdeme.

      Spekulace o výrobě

      Celá řada “opravdových” a “zavedených” značek vyrábějících titany, které tu zmiňujete, vyrábí ve stejné továrně jako my. Ze stejných trubek a mají k dispozici stejné metody CNC a 3D tisku. Stejně jako obrovská většina “zavedených” brandů padá z několika továren na Taiwanu nebo v Číně. Ale pojďme se tomu dál divit a předstírat, že naše kola poskládali pod mikroskopem švýcarští hodináři za svitu úplňku někde na alpské louce.

      Jak jsem napsal na úvod, tohle je jediný komentář, který k tomu napíšu. Pokud vás něco opravdu zajímá, napište nám mail nebo zavolejte, kontakty lehce najdete. Kola se dají vidět a projet v showroomu nebo v rámci test days.

      Ostatní pokračujte vesele dál v reakcích a teoriích, my máme spoustu práce.

      Ať se vám daří cokoliv, čemu se rozhodnete věnovat energii.

      Honza

      2 0
      • Jason Voorhees  

        Čau Honzo.

        Sic jsem tu nic k rámům nepsal, ale stejně Ti něco musím napsat. Vozím Equinoxy 33 už asi 5 let a kdysi jsem Ti tady na BF ve vlákně posílal dotaz na problém s brzdnou plochou. Reakce? Nula.

        Nelam si s tím hlavu, stejně jsem před měsícem pořídil už druhý vaše záplety Equatory 45, ale já si nějak poradím i sám ;-).

        …kdyztak sz

        0 0
        • Jason Voorhees  

          Pardon, bylo to dokonce soukromou zprávou.

          0 0
          • Cavendish  

            **PRVNÍ A POSLEDNÍ REAKCE NĚKOHO Z EQUATORU

            Už ti neodpoví :) Škoda no….tak si hold objednám kola od EIE

            2 0
            • Jason Voorhees  

              Taky jsem chtěl nový od Toma. Ale naskytly se za dobrou cenu tyhle, prakticky nejetý. A hlavně galuskový :-D.

              0 0
            • Tomcat  

              jo jo takový hrdinný kopnout do dveří a utéct :) pokud admin napíše …tak si aspoň změn IP chytráku… no nevím jestli takový sloh něco změní.

              0 1
              • Ukrutony  

                Nechápu co myslíš těmi výkřiky za smajlíkem, ale hodím to pod tebe, protože aspoň první větu jsem snad pochopil :D

                Taky přístup, který zde asi chápu :D Když se onehdy místním pytlíkům, ehm.. – obchodním manažerům a odborníkům na 3D tisk a bike fitting – snažil vysvětlit svůj magič Posedla bez kopnutí do dveří, tak to určité jedince také neuspokojilo :D Táži se tedy rétoricky, co a jaký přístup zdejší komunitu uspokojí :D

                2 0
    • scalar  

      Počkal bych na podzim, až je budou vyprodávat za dvacku :-)

      1 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.