Jaký je mezi nimi rozdíl krom peněz ? ;)
Jaký je mezi nimi rozdíl krom peněz ? ;)
V nastaveni, a nema kashimu. Elite je socka verze. Fox ji samostatne neprodava, cpe se jen na postavena kola. Boxxer WC (ano fakt tam je kupodivu C) je nejvyssi model boxxera. Mezi temahle dvema bych asi volil boxxera. Mezi factory foxou a timhle boxxerem bych mel jasno, fox
40 Elite je to samé jako Factory. Kashima je barva a reálný přínos žádný. Asi mě tu zato ukamenujou ale v poslední době mi přijde že je Kashima spíš horší.
Osobně bych určitě volil Boxxer WC, fox mi přijde že ma v poslední době dost problémů s kvalitou a zároveň mi přijdou tupý, ale vím že mě tu za to půlka lidí nebude respektovat a co už :) Nový Boxxer mi taky přijde tupější než třeba 2015–2018,ale pořád se dá dost dobře poladit.
Elite není to samé jako factory, factory má grip2 patronu, Elite má fit4 a černé nohy. Kashima není barva, ale povrchová úprava, Kashima je nitrid titanu, Elite má anodizaci. Přínos je sporný, ne že ne, ale Kashima by měla mít nižší tření a větší životnost. Fox byl dycky synonymum žehličky, a řek bych, že mu to zůstalo. Je to o nastavení. Obě ty vidle jsou to nejlepší co můžeš mít, a obě fungují trošku jinak, je to o tom, co od toho chceš, jak jezdíš
Kashima je barva :) Já vím že to není barva v pravém slova smyslu, ale neznám nikoho kdo s odpružením pracuje nebo hodně jezdí, kdo by řekl že má menší tření. Současná 40 PE má Grip2, takže je to doslova Factory s černýma nohama.
Synonymum žehličky ale prostě musím rozporovat. Měl jsem 36 co docela chodila, ale tlumení neprežilo první doraz. 36 a 38 co mám teď k dispozici jsou podle mojí zkušenosti ale dost daleko od žehlení. Ať už se jedná o nové nebo servisované vidle, nepodařilo se mi z nich dostat dobrý chod. I úplně otevřený odskok je moc pomalý, kolo je s tím líné a i když to nafouknu tak že využívám jen půl zdvihu, přijde mi že mám malou oporu. Možná kvůli tomu pomalému odskoku.
Nechci fox hejtovat, ale podíval bych se skoro kamkoliv jinam. Ohlins zní dobře, boxxer s B1 Debonair je fajn, a je spousta dalších vidlic co stojí za zkoušku a nestojí tolik jako fox.
Well, je to trochu jinak…
OEM je Performance, to je ta verze, co se samostatně neprodává, se základním Grip damperem. Pak je Performance Elite a Factory, obojí se samostatně prodává, patronu mají podle typu / „konfigurace“ vidlice buď Fit4 nebo Grip2, ale není to otázka verze (Performance Elite vs Factory); verze definuje hlavně materiály.
Ah, já myslel že fit4 už neprodávají, nepamatuju kdy jsem ji viděl naposledy.
Jop, takhle je to. OEM je perf (grip), elite je grip2. Akorat teda zrovna ta 40 je uz podle jejich webu akorat ve verzi factory (+ asi OEM s gripem)
Dorado!!
Šéfe, tohle je věčnej boj – FOX nebo RS. Jsem na neutrální straně barikády a snažím se si vybrat něco, u čeho zůstanu na všech kolech. Jsem z toho „tak“ hotovej, že jsem nakonec udělal to, že prostě dokoupím odpružení dle toho, jaké budu mít zrovna doma.
Ve zkratce, přijde mi, že nastavíš výborně oboje, RS rychleji, FOX o trochu lépe, ale musíš tomu věnovat péči.
Mechanicky se mi líbí víc FOX …
Pokud jezdíš i pomalé technické věci a používáš k zatáčení řidítka na max – RS má myslím dřív koncovou polohu u dvoukorunky.
Z těch tvých dvou variant bych bral Boxxera v TOPu. Když bych mohl mít FOX v plné palbě, aktuálně bych šel asi do něj. Nicméně tady jde o to, že já třeba nechci míchat různé výrobce napříč svými koly, kvůli ND,, olejům (servis obecně …). Snažím se mít stejné pedály, brzdy, odpružení …