• Ladnonna

    Ahoj chci se zeptat jaké vidlici by jste dali přednost na 120 mm zdvihu.

    Fox F34 nebo RS Sid 35

    Sid je v 35 v nabídce chvilku a má poměrně dobré hodnocení. F34 má přijít v nové verzi jako 2022.

    Jaká z nich bude citlivější?

    Jakou by jste volili na takové to XC/XM nebo jak se dnes říká DownCountry?

    Případně variantu na 120mm jestli se třeba dá něco lepšího DVO, Suntour…. S co nejlepší citlivostí aby to požíralo i kamínky a malé kořínky.

    Cena do 35.

    1 0
    • Ladnonna  

      Jinak z dřívějška je mi jasné, že citlivější býval Fox nicméně ten Sid se prý hodně povedl.

      A 35 vs 34 nohy myslíte, že to bude poznat nebo je to už jedno?

      Váha sestavy cca 105–110kg – jezdec, batoh, kolo.

      Aktuálně mám Rebu 120 a mám pocit že extra tuhá není a citlivost je dost tragédie.

      0 0
    • embi  

      Jake vozis tlaky v plastich?:)

      0 0
    • Hadato  

      Fox 34 mi teda nikdy moc citlivá nepřišla, ale možná se to zlepšilo. Nová 34 se dělá i s Grip2 patronou. což by mohlo celkem pomoct.

      U Suntouru se nabízí Axon34 Elite. Podle recenzí ale nemá úplně nejlepší citlivost na malé nerovnosti.

      DVO pak má model Saphire, který by mohl splňovat požadavky. Ta je ale podstatně těžší než ta Sid.

      Za mě nejlepší XC vidle je asi Formule 33, ale není to boost, je celkem nesehnatelná a elox nevydrží moc. Navíc má jen 33 mm nohy…

      Pokud se už díváš po DVO a nevadí vyšší hmotnost, tak by mohl vyhovovat i Pike s chargerem 2.1.

      Nového Sida jsem zatím nejel, ale vypadá schopně.

      0 0
      • Ladnonna  

        Díky za skvělou odpověď. Hmotnost mi nevadí pokud to nebude nějaký extrém.

        DVO je pružina nebo taky vzduch? Ještě jsem jí nehledal.

        Jinak potřebuji BOOST.

        Pike mám pocit se ale délá jen vyšší zdvih ne? Nebo je i ve 120?

        Jo na toho Sida 35 jsem už četl dost chvály.

        0 0
      • Ladnonna  

        Tak pardon Pike je i ve 120 – myslel jsem ze je od 130.

        0 0
      • david25  

        Kua to uz na xc 33 nohy je malo? A boxxer 35 :D to aby se u foxu pochlapili a na dh zacli se 45 :)

        0 0
        • Hadato  

          Tak pokud má váha sestavy cca 105–110kg, tak bych se nebál něčeho pevnějšího. Ale záleží jak člověk jezdí. Tu Formuli 33 mám osobně a na 120 mm už jde znát flexe i při mé nízké váze (ca. 65 kg) -nicméně já to zase úplně nešetřím. Není to myšleno tak, že by se na tom nedalo jezdit, ale s vidlicí s větší tuhostí by mohla přijít větší jistota při 90kg+ kg, třeba ve sjezdech.

          Každopádně, radši méně tuhou vidlici s dobrým chodem než tuhou vidlici se špatným chodem.

          0 0
          • Ladnonna  

            Jj já 90 kolo 11 a zbytek batoh dle obsahu.

            Hele v čem by byl rozdíl mezi Pike a Sidem pokud jsou oba na 120mm s 35 nohama a DebonAir s tím 2.1 chargerem?

            Tedy Pike bude masivnější takže asi na stejným průměru tužší ale to už u XC asi zas nebude tak třeba hrotit, ale čekal bys tam nějaký zásadní rozdíl v chodu?

            Rozdíl váhy je zrovna u těchto dvou už dost velký.

            0 0
    • plzakj  

      Sid bude pravdepodobne levnejsi na stejny vaze. A i servis.

      0 0
      • Ladnonna  

        To asi ano. Mě jde spis o to co bude citlivější. A pak to nějak srovnat cena/váha možnosti nastavení servis a tak.

        0 0
        • plzakj  

          Podle mne v citlivosti nepoznas rozdil.

          0 0
        • Gaper  

          Na fakt malé nerovnosti prostě větší bálon a menší tlak. Lepší než vozit málo nafoukanou vidli, nebo kvůlu tomu mít vidli plnou tokenů.

          0 0
          • Ladnonna  

            S tokeny už sem taky experimentoval ale pořad nejsem spokojen.

            Větší balony na nízkým tlaku jsou fajn ale už teď mám 2,4 sice na předku by šlo dat třeba 2,6 ale to už mi zas na XM přijde dost když si vezmu, že jedu i po silnici. Ráfky mám i30.

            Chci prostě jinou vidlici jednak kvůli tomu, že se Reba kroutí a hlavně chci něco co bude opravdu požírat nerovnosti a ne, že se to zhoupne jen u skoku nebo větší nerovnosti.

            0 0
    • blackboy007  

      SID

      0 0
    • Georrge  

      tuning test uz nefunguje? :)

      0 0
    • Slam09  

      Měl jsem Rebu teď mám Fox 34 – 120mm v kashimě a obrovská spokojenost – jiná planeta.. SID nevím – nemám zkušenost ;-)

      0 0
    • Tapil  

      Ahoj. Mam Foxe 34 s fit4. Musim rict ze ji mam kratce,ale jsem moc spokojem. Malinko laborovani s nastavenim,ale uz jsem to docela vychytal. Prechazel jsem z judyny,tak ze velky rozdil.

      Jinak jsě se taky rozhodoval meco sudem a foxem. Ale sid byl v nedohlednu s dodanim,ale koukal jsme se s 32 mm nohama. 35 co jsem videl. Tak ta je jen v modre barve.

      Tak ze ja ti muzu F34 doporucit. Ale bohuzel nepomuzu se srovnanim.

      0 0
      • Ladnonna  

        No oproti Judy věřím ze dost rozdíl. To je poznat i ta

        Reba.

        Ten Sid 35 se dělá i s cernyma nohama. Ale barevne bych neměl problém ani s tím modrým naopak možná by se mi i líbil.

        Fox 34 mas tu starší asi ne? Nebo už tu 2022? Nevím zda je už na trhu nebo bude až příští rok jen sem zaznamenal ze je nová něco málo o ní psali.

        Nakupovat chci kolem Vánoc takže čas je.

        0 0
    • mirorek2  

      100 kg na 120 mm zdvihu extra citlivé nebude nic. Fox bude stát 2× tolik :-), oproti RS to bude lehce lepší (srovnávám F38 Fact a ZEB Ult), ve vrcholné factory verzi i laditelnější.

      Neřeš chujoviny a kup to co bude v akci, čím tužší, tím lepší. Hlavně to neber podle gramů. Daleko větší rozdíl udělá u správně zajeté vidle pravidelný servis a výměny oleje. Na SR bych se vybodl, DVO je ta samá fabrika…

      Já bych vzal Sida 35, nebo Pike

      Možná bych se nebál jít na 130 mm, záleží na kole…

      0 0
      • Ladnonna  

        Takže toho Foxe bys mi spíš rozmluvil jo? Říkáš ta cena nestojí za to?

        Ten Sid ale i Pike má fajn cenu a klidně bych vzal ty top verze pořád levnější jak ten Fox.

        Ale nejde mi primárně o cenu, jde mi o to aby to opravdu co nejlíp fungovalo. Ten Fox má poměrně dost nastavení.

        Když vemu Sid 35 a Pike – v čem mezi nimi bude rozdíl? Protože mají stejné tlumení, stejnou vzduchovou komoru DebonAir stejný průměr noh. Rozdíl vidím jen ve váze takže Pike asi bude tužší otázka je zda je to třeba pro XC byť 105–110kg. Ano Reba se mi kroutí ale to je 32 myslím že cokoliv kolem 35 už bude v pohodě.

        0 0
        • kubad  

          pokud by byla cena +/- stejná řeknu vem Fox ale ten rozdíl v ceně je brutální a nevyplatí se to.

          Pike bude trochu tužší, a jde na vyšší zdvih dát

          0 0
          • Kubánec  

            Tak nakonec bude rád, pokud nějakou vidlici vůbec sežene :)

            0 0
            • Ladnonna  

              Vidlic je dost, nedělá mi problém si jí objednat ze zahraničí a jak sem psal kupovat jí hodlám kolem Vánoc (manželka povolila že mi jí Ježíšek může donést) a když nebude do Vánoc bude po nejsem už malej – chci jí mít do jara na kole takže o dostupnost se nebojím.

              0 0
          • Ladnonna  

            Dobře ale vyšší zdvih je nepodstatný jelikož 120 je maximum.

            Takže ať už Sid nebo Pike obojí jen ve 120.

            0 0
        • TheJD  

          To ses ani nepovidal na web Sramu? Ty vidlice se lisi v hodne ohledech. Tlumici patrona rozhodne neni stejna, Pike pobere vyrazne sirsi plaste, maji rozdilny offset. A predevsim Sid je XC vidle, zatimco Pike je trailova vidle, takze se budou chovat jinak, coz teda uzce souvisi i s tlumici patronou.

          0 0
          • JakeF  

            Obojí jsou Charger, ne? Tipoval bych, že ta XC bude mít akorát víc utaženou pomalou kompresi.

            0 0
            • Georrge  

              Taky bych rekl… takze moc zehliva nebude. On ani pike neni nejzehlivejsi, prijde mi ze i u nej je ta komprese docela utazena. Ale to se da nechat upravit a doladit dle predstav.

              0 0
              • JakeF  

                Protoze v RS vedi, ze ta vidlice ma hlavne chodit v bordelu, ne zobat sotolinu… Povolena komprese je fajn na turistiku, ale kdyz s tim vlitnes v plnym do rockgardenu, tak velky spatny.

                0 0
                • Georrge  

                  Jj ja vim, ja jen ze pak nektere muze prekvapit, ze tak draha vidle vlastne neni extra citliva na male nerovnosti. Ale charger se da vnitrne poladit na turistiku :)

                  0 0
                • david25  

                  .

                  0 0
          • Ladnonna  

            Jen v rychlíku, spíš jsem to bral Sid35/F34.

            Obojí je charger 2.1 takže jako laik v popisu rozdíl nevidím.

            Jestli mají jinou charakteristiku průběhu to právě nevím.

            Mám 2,4 a širší dávat nechci a kdybych někdy dal byla by to 2,6 na přední a to pobere i současná Reba tak Sid takže v tom Pike pro mne nemá žádnou podstatnou výhodu. Na zadek mi už víc jak 2,4 nevejde.

            Pokud je rozdíl v charakteristice mezi Trail a XC tak to je to co mne zajímá a z údajů výrobce to nepoznám a jak Sida tak Pike jsem nikdy nejel proto jsem se ptal jaký je tam rozdíl.

            0 0
            • TheJD  

              Ty nizsi maji Charger, resp. Charger 2, ale Pike ma verzi RC (rebound, compression) a SID ma verzi RL (rebound, lockout). SID Ultimate ma Charger Race Day a Pike Ultimate ma jako jediny ze vsech tech vidlic Charger 2.1.

              0 0
              • plzakj  

                Aha. A kterou teda variantu potrebujem?

                0 0
                • Ladnonna  

                  Hm na Rebě mám Asi 6 pozic nebo kolik a v podstatě to vozím jen otevřené jelikož díky mizernýmu odtrhu se na silnici chová jak pevná a žádné pohupování se nekoná. A to mám SAG na 3 cm.

                  0 0
    • kolo.bazar  

      Dulezite je taky to, jak moc rozumis nastaveni vidlic. RS je o poznani lehci na nastaveni, nez Fox.

      0 0
      • JakeF  

        Pokud porovnavas stejny levely, tzn Grip2 a Ultimate, tak je to tak nastejno…

        0 0
        • kolo.bazar  

          Kdyz porovnam Lyrik Ultimate (mam na svem kole) a F36 Factory Grip2, tak Lyrik je mnohem lehci na nastaveni nez Fox uz jen proto, ze tech moznosti ma mnohem mene.

          0 0
          • JakeF  

            Mam opacnou zkusenost… RS Lyrik byl peklo nastavit, aby chodil fakt dobre. Fox chodi solidne uz z krabice.

            0 0
            • kolo.bazar  

              No jak je videt, 100 lidi 100 chuti :) ja mel Lyrika nastaveneho po 2 dnech jezdeni, kamaradoveho Foxe jsme ladili asi mesic nez se dostal ke svemu vytouzenemu setupu

              0 0
              • McBlacky  

                Fox vetsinou funguje super podle tabulek a RS se naopak tabulkove vozit neda.

                0 0
                • snas89  

                  Je akt, že co jsem ji cca podle tabulek nastavil, tak sje mna to už nemusel šáhnout a super.

                  0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.