Potřebuji radu jestli je třeba poslat rovnou na servis nebo se s tím dá něco dělat.
Potřebuji radu jestli je třeba poslat rovnou na servis nebo se s tím dá něco dělat.
Nejsem si jistý, RP23 jsem nejdezdil (pouze Rko), ale řekl bych, že se zamknout nedá. Můžeš pouze ovlivnit, na jaké úrovni bude fungovat systém ProPedal. 1 – 2 – otevřeno
Na RP23 si nastavíš jednu ze tří poloh PP kolečkem a tu pak zapneš, nebo vypneš páčkou.
Důležité pro jeho chování je, jak píše dole Mlok, interní nastavení PP.
Dělá to od začátku nebo se najednou něco změnilo? Jaké máš interní nastavení velocity tune (je to napsané na tlumiči)?
RP23 nikdy lock neměl a dle interního nastavení velocity tune omezuje na propedalu více či méně. Při velocity tune L (low) omezuje na propedalu jen velmi málo.
Ani při velocity tune F (firm) to ještě zdaleka není lock.
Tak konečně jsem doma a na tlumiči je napsano velocitune L takže říkaš že to určitě omezuje tak nepatrným dojmem.
VT L + navíc nijak extra nízký přepákovací poměr → někteří ani neodliší v jaké poloze je páčka přepnutá (jestli propedal zapnutý nebo vypnutý). A to beru ještě nastavení kolečka úrovně propedalu na trojce.
Při hodně nízkém přepákovacím poměru a zvýrazněno to bývá ještě HV komorou, tak už je trochu znát i při VT L.
Pokud ti to nevyhovuje, můžeš si nechat tlumič přenastavit na VT M nebo VT F. Ovšem je nutné počítat s tím, že to významně ovlivní i chod při vypnutém propedalu (i tam se bude citlivost zhoršovat, s VT F už hodně).
Moc dík za radu necham to tak.Už jsem se lek že se něco skazilo moc jsem to nepoužival a tak se mi zdálo že to nefunguje. Tak ještě jednou dik.