Mate prosim nekdo nejaky nazor na Fulcrum Red Power 27.5? Kolega mi je nabizi na gravel (nove rafky na nove kolo, ktere planuji) … ale me trochu zarazi, ze uz se neprodavaji a ani jsem nikde explicitne nevidel ze by byly TLR …
Mate prosim nekdo nejaky nazor na Fulcrum Red Power 27.5? Kolega mi je nabizi na gravel (nove rafky na nove kolo, ktere planuji) … ale me trochu zarazi, ze uz se neprodavaji a ani jsem nikde explicitne nevidel ze by byly TLR …
Moc se v jejich značení nevyznám, mám nějaké Red Power 27,5 (plné kulaté dráty, CL, bez kalíšků) a TL v pohodě, vnitřek ráfků mi dává smysl; Michelin Wild Grip'R spolu s Joe's, nasazeno jen s dílenskou pumpou z Decathlonu bez zásadní námahy. Btw, tahle kombinace držela týden v dílně bez tmelu v podstatě 100% tlaku.
Za mě jsou Fulcrumy obecně super, tyhle jsou už třetí (vždycky jsem to poslal dál s nějakým kolem) detaily má Campa promyšlený, seřizování nábojů moc fajn, vzhledem k ceně (nevím, za kolik Ti je nabízí, ale prodávají se teď v různých variantách od cca 100 do 130 EUR) u mě top low-cost kola (nedokážu si představit, že někdo zaplete srovnatelný kola levněji. Akorát pozor na CL matici, ta podle mě není úplně promyšlená, nevím teď, jak, ale oproti ostatním je závit na druhé straně (myšleno zevnitř x zvenku matice), na adaptér CL-IS zapomeň; uvolňuje se stahovákem na šlapák, nikoliv na kazetu, což je IMHO horší (spíš Ti to sjede a odrbeš matku).
Koukám, že se mi trochu vytratily konce závorek a čárky, sorry, nějak jsem to na mobilu nezvládl :D
jo jo, kompilator to sice nedal, ale umela inteligence si s tim poradila :)
Ok, diky moc. Ja je chci na docela drahy ram (50K+), tak nevim, jestli tohle neni zbytecny kompromis. Jeste musim zjistit, co presne to je zac .. i kdyz kola nejsou naporad :) Na druhou silne preferuji odolnost proti par gramum, chodit neco centrovat 3× za sezonu fakt nemusim a centrovani doma proste jeste neumim.
CL obecne nemam moc rad, prave kvuli sundavani – 6bolt mi prijde pohodlnejsi.
Hele, kompromis… To je otázka. Švagr teď nedávno řešil kola na CX, chtěl „rozhodně 700c“ a v podstatě má stejnou váhu, užší ráfek a trojnásobnou cenu. Něco od DT, pravda s 350 náboji, na levelu těch u Fulcrumu bude spíš 370.
Každopádně se mi zdá, že – i když zůstaneme u MTB kol – na papíře je tohle přibližně na úrovni X1900, ale stojí to polovinu. Každpoádně já jsem na Red Power jezdil i traily na Ještědu na hardtailu a držely, na odolnost si fakt nemůžu stěžovat.
Co se CL týká, dlouho mi přišlo IS lepší, ale utáhnout jednu matici je rozhodně větší pohoda než utahovat postupně 6 šroubů s hvězdičkou, nemusíš řešit, jestli to někde nemáš moc / málo utažený, páka na klíči na kazety i na kliky je taky víc než slušná, takže je to relativně bez námahy. Akorát Fulcrum má prostě tu svoji matici, no. Nedá se říct, že by to nefungovalo, akorát pod to prostě nedáš rozumně redukci. Nevím, jestli mají nějakou svoji, ale zkoušel jsem tam nějakou od DT a fakt to nešlo.
ok, dik
ja naopak urcite chci 650 a nejmene 2" (i kdyz budu casto vozit uzsi), 700 zapletu mam dost abych si je tam mohl prohodit na lehci teren. jeste to proberu se svym servisakem a kdyz mi je nerozmluvi, tak je vezmu.