Zdravím, nějak tak už uvažuju o koupi nového kola. A zrovna mi padlo to oka tohle.
Tak jestli by mi tu prosím mohl někdo zkušenější říct názor na tohle kolo.
Díky
Zdravím, nějak tak už uvažuju o koupi nového kola. A zrovna mi padlo to oka tohle.
Tak jestli by mi tu prosím mohl někdo zkušenější říct názor na tohle kolo.
Díky
9ti kolo, vecka, 80mm zdvih?
To uz se dnes moc nevidi:)
zase ted se toho vozí a na všechno je řada keců :D . osazený je to celkem hezky a bude dobrá údržba
Tak pokud hodla jezdit a nijak to neupgradovat, nevadi mu ty zminovane veci, tak proc ne.
Jen mi od pohledu prijde ta geometrie jaksi podivna.
No véčka mi fakt nevadí, alespoň na tom líp poznám osmu a nemusim nic odmašťovat nebo odvzdušňovat. Se zdvihem problém taky nemám.
Spíš mi tady jde o kvalitu komponentů(brzdy, řazení, vidlice, kola)..co jsem koukal tak ta vidle prej stojí 4+tisíc. Takže si myslím, že furt bude lepší než nějaký XCR, atd. Ale třeba si to myslím špatně, proto píšu sem.
no asi bys mohl ukecat nějakou slevu, když je to takovej relikt
Papírově nejsou komponenty špatné, ale tohle staré XT řadí hůř než aktuální Deore. Vidlice je pružinovka s nohama 30mm a zdvihem 80mm, aktuální Raidon XC udělá lepší službu (asi i XCR air).
Nejhorší bude další prodejnost kola, 26-ka s pružinovou vidlicí a na véčkách už je dnes skoro neprodejná.
další prodejnost HT26 je mizerná. Ale pokud ho máš v plánu jezdit zase dalších 10 let, tak to asi nemusíš řešit.
Mě se líbí ta vidlice Relic, už ten název napovídá tomu, že to je taková reliqie v dnešní době :). Ale fungovat to nějak bude :)
Tuta stará konstrukce řazení se stále vidí na různých nových kolech. I na zde oblíbených značkách jako Radon, tam to nikomu nevadí, jelikož je to přeci Radon. Já už si to až tak nepamatuji, jak to fungiuje, raději jsem tehdy volil SRAM kvůli lepší konstrukci.
Spíše je fakt blbé, že se blbě shánějí případně náhradní vidlice na véčka a nevím, zda rám umožňuje kotouče. Jenže pak to máš i výměnu kol apod. NEvím kolik toho v čem najezdíš a kolik vážíš, těžko říct, jak dlouho ti vydrží tuta vidlice.
Shrnul jsi to hezky. Pokud koupit a dále neřešit, tak klidně ano. Ale pokud bude chtít něco vyměnit nebo vylepšit, tak to bude neřešitelný problém.
Nebo si prostě koupím nové hydry a vidlici+přehazovačku…
to už se nevyplatí. To bych ho jezdil do rozpadnutí.
Kdybych chtěl nové moderní kolo HT26, tak beru tuto:
http://www.decathlon.cz/…8293151.html
Pak už jen má oblíbená cesta individuální stavby. Která by to dokázala také a s brzdama shimano.
Další investice nemají smysl. Prostě je to technologicky pomalu 10 let staré kolo (zvihem vidlice, geometrií rámu, typem brzd…). Pokud Tě na takovém kole baví jezdit a chceš ho, tak si ho kup. Já se také občas rád na něčem podobném projedu, ale jako jediné nebo hlavní kolo bych to už asi nechtěl.
Né..ty nové brzdy a vidli s jsem myslel na staré kolo.
a ty jsi měl kotoučovky na starém kole?
Tektro draco pro. Ale to sou brzdy…stačí kolo otočit když píchnu a můžu znova odzvdušňovat..plus po každejch cca 200–300 km začne vibrovat zadní nástavba.
Takze to chces resit nakupem 8 let staryho modelu na veckach?
To je blbost.
Nedivil bych se, kdyby tam bylo kombo razeni/brzdove paky a to bys musel vymenit pulku kola.
to vše bylo schováno pod „…“ :) Jinak by to byl seznam jako na stavbu, akorát bez rámu :)
A když starý bajk, tak jedině s pevnou vidlí.
Přesně tak je to blbost, pokud chceš opravdu Galaxy a menší kola tak bych bral toto:
http://www.galaxy-bike.cz/…er-slx-deore
a nebo s příplatkem a lepší vidlicí:
Nevím kde to vyhrabali, ale ani na velkoobchodě už to s takhle neprodávají. Za stejné peníze to mají líp osazené.