Tak zde máme novinku od Garminu a s ním i nové vlákno.
https://www.garmin.com/en-US/p/1196129
https://www.cyclingweekly.com/…and-whistles
https://www.bikeradar.com/…in-edge-1050
https://www.cyclingnews.com/…fee-with-it/
Video recenze GP Lama
Tak zde máme novinku od Garminu a s ním i nové vlákno.
https://www.garmin.com/en-US/p/1196129
https://www.cyclingweekly.com/…and-whistles
https://www.bikeradar.com/…in-edge-1050
https://www.cyclingnews.com/…fee-with-it/
Video recenze GP Lama
Milane také jsem založil, tak ho pls smázni :-)
Sice o minutu dřív ale Milan tomu pripnul víc informací.
No, to mé vlákno tu je o nějakých cca 40 minut dříve, ne?
Ajo, sorry. Nevím do čeho jsem koukal.
Video recenze DC Rainmakera
A co to má navíc oproti 1040?
Má to mnohem kratší výdrž…
Zatial s ako najlepsia feature javi ze to ma reprak a funkciu zvonku – kto ma, moze si naparovat na Di2 a ficat cyklostezkou rychlostou blesku! :)
Za to ale nechceš dávat 18,5 kolíku :-)
Tiez nevidim realne moc pre uzivatelov 1040 dovod na upgrade ale niekoho ten novy displej mozno vezme za srdce
Video recenze DesFit
Tady hezký článek česky…
Cyklonavigace Edge 1050: Zcela nový displej s vyšším rozlišením. Ale bez soláru a s kratší výdrží
Tady bude důležité, jestli funkci pro oznamování problémů uvolní pro modely x40. Tipuji, že ano. Sice by takhle měli exkluzivitu pro novinku, ale potřebuji hlavně masu uživatelů, která tam ty informace bude vkládat. Tohle čekám v budoucích firmwarech pro x40.
Early Edge users, don’t worry, the Garmin Connect App will soon be updated. GroupRide updates and road hazard alerts will be available on Edge 540, Edge 840, and Edge 1040 series cycling computers.
Edge 530 samozřejmě nic.:-) Upgrade plánuju, ale jestli to bude na 840, 1040 nebo 1050, zatím moc netuším.:-)
Počkej rok na 1060 :)
pod 1090 nebo cenu jit. Radsi si tech par mesicu pockat :)
ještě výčet dalších funkcí, který prosáknou do x40
Ten update map pres wifi, hura!
mě přijde fajn Garmin Share, konečně např. na výletech nebude potřeba řešit nasdílení trasy přes telefony
Ja nepouzivam windows ani mac, takze update map je pro me „neresitelny“ problem, protoze si garmin express nenainstaluji.
pod Wine by to snad melo jet s trochou usili
Neslo, ale moc usili jsem tomu nevenoval. Wine mne nikdy na nicem poradne neslo :)).
Takze nemas zadne PC a pouzivas jen mobil, chapu to spravne.
Má linux…
Nechapes. Pouzivam primarne os zalozene na GNU/Linuxu, v minulosti i varianty BSD, ale ted uz jsem linej, tak Linux.
Zajimalo by me proc ty palce dolu. Proste moje zkusenost je takova, ze za tech 25 let mne nikdy program pro ms windows pod wine poradne nesel. Zkousel jsem to jak na Linuxovych, tak Unixovych, prevazne BSD, systemech. Druha vec je ta, ze si to do systemu taha nejruznejsi bordel, napr. 32 bitove knihovny. Proto jsem se rozhodl uz Wine nevenovat moc casu. Nainstalujes, zkusis, nefunguje, smazes.
Zde je mozne se podivat na podporu ve Wine a jde to spise z kopce.
Tak na jednu stranu nutnost proprietárního softu je pruda, když by mohli nechat stáhnout mapu z webu a nahrát do Edge přes USB storage.
Nicméně pokud nefunguje např. tento starší návod
https://www.dcrainmaker.com/…in-edge.html
Tak druhotná licence Windows jde na Aukru koupit do stovky a hodit Windows do virtuálu není snad nic složitého.
Takže buď hledáš důvody proč to nejde a nebo způsoby jak to vyřešit.
Nebo mam moralni duvody proc nepouzivat windows, coz necekam ze lidi kteri kupuji pochybny sw na aukru pochopej :)).
Morální důvody, bože ty si klaun.
Morální důvody jsou problém? :-O
Jinak ale, že se trefil co?! :-D
Co s tim mas za problem? Historicky preferuji free (jako freedom) sw pokud to jde. MS windows jsem nikdy nepouzival a nehodlam v tom ted zacinat kvuli garmin expressu. Chovani MS v 90. letech a po roce 2000 stacilo.
Už toho nechte, nebo si na to založte jiné téma…
Přesně tak, další nesmysly mažu…
Mne se to nepovedlo aktualizovat ani přes okna, tak je to asi jedno.
Na 1040 je to již dostupné s poslední betou
Jj. Potvrzuji
Tak jsem se s tím varováním poprvé projel a musím říct, už jsem to deaktivoval.Někdo jel zřejmě předemnou po Rohanském ostrově a zkoušel si tam zadávat upozornění. Jenže co pár set metrů, v místech kde nic není.
Takže garmin mi furt pípal, já se tam vždy podíval. Je to jen malý proužek naspod, který bez brýlí stejně nepřečtu.
Až se ta funkce rozšíří, garmin bude furt vyhrávat.
Jaka bude celková vydrž baterie u 1050 s always on displejem?
Píšou up to 20h.
DC rainmaker snad pisal ze mu to vydrzalo niekde okolo 20–30 hodin, co pre vacsinu ‚weekend warriors‘ aj tak znamena nabijat to raz za 2–3 tyzdne.
Jo uz to vidim. S brightness 20–30% je to kolem 30h. Coz je skvělé.
Také to vidím jako skvělé hodnoty…
obrovska skoda ze to nema solar:/
Docela zajímavé produktové video od Garminu s detailním představením nových funkcí
rychlost překreslování mapy katastrofa, holt Garmin
Další z dobrých popisných článků…
Ahoj mám takový dotaz týkající se zvuků na 1050. Když si v položce Zvuky nastavím určitou hlasitost pro Tóny a hlasitost pro Hlasové výzvy tak mi po vypnutí a následném zapnutí zůstanou nastaveny pouze Hlasové výzvy a Tóny se mi sníží na 0. Musím to po každém zapnutí nastavovat.
Děje se vám to taky, nebo něco dělám blbě? Nastavení jsem komplet prošel a nic nevykoumal.
Děkuji
Mně nastavení hlasitosti drží. Zkus ještě silnější vypnutí podržením vypínače a potom tlačítkem Vypnout na displeji. A pak zapnout, jestli se to nespraví.
Tak to presne delam a porad to same :(
Stejný problém taky musím nastavovat ručně zvuky a ještě špatně funguje načítání sítě světel /používám i přední garmin/funguje při vypnutí do pohotovostního stavu jen tak 2× a po 3 si bliká každé jak chce,dokonce radar vůbec neblikal jednou dokonce neevidoval auta i když ikona v pravém roho signalizovala připojen. to už jsem chytl nervy.ted vím,že když chci aby vše fungovalo tak po každém delším zastavení,vypnout a před jízdou znovu zapnout nebo nechat tak svítit ne jen lehce zmáčknout do standby.Po po zapnutí všechny senzory a světla se načtou na 100 procent. pro detekci kadence,musím někdy roztočit kliky před startem někdy i přední kolo na speed senzor a restartovat hodinky na sdílení srd.tepu, jinak se jak kdy chytnou/epix 2 PRO/.Hned funguje jenom hrm pás a remote control a tempe.cca 15 minut příprava před domem,přitom vše nastaveno podle garminu a mnělo by fungovat na tlč. start. takže zase nic.Ale když už se to podaří tak to funguje,ale nesmí se to vypínat.Ale jinak z toho mám radost.
Tak v rezimu spanku mi to nastaveni zustane zachovale.
Přijde ti hlasitost upozornění před odbočkou dostatečná, když je vypnutá hlasová navigace? I když mám zvuky na maximum, stačí jen trochu hlučnější prostředí nebo rychlejší jízda, a často to vůbec neslyším. Třeba radar je přitom v pohodě, tam je zvuk vyšší a dostatečně pronikavý.
Presne jak pises. 1040 mela pronikavejsi zvuk. Ale divny ze radar slysim normalne. Treba to spravi dalsi aktualizace :)
Tady to píšou i jiní ve fóru Garminu. Snad to v příštích softwarech opravdu spraví: https://forums.garmin.com/…ft-inaudible
Slovenský web Nositelná elektronika
Že by se ledy (kousek) pohnuly? – uzivatelsky v krabce nastavitelná rychlost virtualniho partnera :)
Vím že to jde v power quid-u.
to uměl edge 705 i FR 305 už před 17ti lety :-)
Stejnou volbu mám v kontextové nabídce Controls i v Edgi 1040. Ještě je otázka, co to vlastně přesně dělá. V manuálu jsem k tomuto nastavení nic nenašel.
Funguje vám zvonek pomocí garmin remote control. Přesto, že lze u čidla remote nastavit volitelné tlačítko jako zvonek, tak to nefunguje. Něco dělám blbě. Ještě jedna věc, parametry pro IQ aplikaci Smart Bike Light. Když si je vygeneruji pomocí web aplikace a pomocí Garmin Express nastavím pro IQ pole, tak při opětovném spuštění Garmin Express je uvedené pole prázdné. Radar ale funguje správně, tak jak je to v parametrech (nesvítí, nebliká, pouze když radar indikuje objekt).
Zvonek jsem normalne nastavil na programovatelne tlacitko a funguje.
Nezkoušel jste někdo nastavit ten zvonek například na dvojklik horních tlačítek u Di2? Kdyby to šlo, bylo by to skvělé…
Zvonek mi taky na zadní tlačítko Remote funguje.
S datovými poli IQ aplikací ale trochu bojuju. Občas zmizí, někdy se resetne nastavení (MapDaschboardMS), někdy je zobrazení jiné než na 1040 (My Bike Radar Traffic). Ale zrovna celoobrazovkový Smart Bike Light s maticí tlačítek mi drží.
zvonek už funguje, měl jsem remote gontrol zmigrovaný z 1040, takže stačilo smazat a propojit.
Cyklonavigace Edge 1040 vs. Edge 1050 za jasného dne. Jas displeje, čitelnost, odlesky
Tady je vidět že hlavní přínos 1050 je rozlišení displeje, kdy mapa na něm je mnohem přehlednější.
Kolik vydrží cyklonavigace Edge 1050? A jak dopadlo srovnání s Edge 1040? Postřehy a dojmy z testu
moje postřehy – provoz v obdobném režimu jako uvedený tester (připojený tepák, čidlo rychlosti, remote control a radar). S navigací po zadané trase a s mapou na obrazovce, počasí slunečno a částečně oblačno, spotřeba 6,5 % za hodinu. Za stejných podmínek bez navigace spotřeba 5 % za hodinu. Za mě je nárůst spotřeby oproti 1040 bohatě vykompenzován kvalitou zobrazení. Zase vidím údaje bez dioptrických brýlí. Jako bonus pro špatně neslyšící je reproduktor. Slyším každé auto od radaru. To na 1040 jsem slyšel pouze pokud jsem nejel z kopce, nebo nefoukal vítr. (holt starej člověk, nějak si tu investici musím zdůvodnit :-) ).
V cem je ten displej lepsi kdyz je na slunicku horší nez 1040?
právě, že není horší na sluníčku. Je lepší, protože je vlastně furt stejný. 1040 když bylo ráno nebo navečer nízké ostré slunce pod malým úhlem, tak jsem nic neviděl, prostě černá obrazovka a mohl jsem si dát podsvícení na max. Tady je to pořád stejné a hlavně jemné, takže přečtu i ty menší fonty na některých obrazovkách. Moc se to nedá popsat, je to prostě jiné a lepší chce to vyzkoušet.
A jas máš automaticky nebo 20–30%?
To mě schází v těch recenzích. Podle toho by baterka měla vydržet víc než 20h.
Automatický, funguje rychle
To je dobrá blbost :D Mám s ním asi 1000h a nikdy se mi nestalo, že by jsem nic neviděl. A pokud máš problém s přečtením menších fontů, tak to chce k očaři…
To že ten displej má lepší podání je samozřejmě pravda, ale asi by stačilo zvýšit rozlišení. V klidu si počkám na 1060…
Doporucujes jít k ocari někomu, kdo v příspěvku nad tebou píše, že je displej super a skoro nepotřebuje dioptrické brýle…
On na 1040 neviděl , nepřečetl fonty.....
Ano. Dělá to vyšší rozlišení. Každému bez rozdílu věku se to čte lépe. Škoda že to nedali do 1040 :)
Ano to asi mohli, ale asi nejmenší na co občas koukám je průměrná tepová frekvence na grafu přes čtyři pole. A to přečtu i prošitej a to by jsem měl mít 0,5 brýle. Mapa bude asi také lépe čitelná, ale další řada bude mít jiný HW.
Já už koukám jen na barvy.. To je jistota :D
klidně počkej, nic ti nikdo nenutí
Jasně, moje spotřeba na hodinu je okolo 2–3% dle profilu GPS. 10% podsviceni. V noci s navigací mám 30% a potřeba bude okolo 5% za hodinu
Zajímavá informace z Garmin Fora, majitelé MACů si stěžují, že se jim kabelem nepřipojí 1050 jako mass device, prý je to tím, že 1050 používá Microsoft protokol MTP. Fakt je, že mě se to na PC chová trochu jinak než 1040 a předchozí, sice se připojí, ve file manažeru ji vidím jako disk, ale na task bar se neobjeví ikonka umožňující bezpečné vysunutí zařízení.
Úprava obrazovek
Edge 1050 vs Karoo 3 v němčině
Používáte někdo na 1050 Garmin mapy? Já to teď týden poctivě zkoušel a to prostě nejde. Je to skoro urážející takový paskvil pouštět na tak pěkném displeji. Zkoušel jsem vysoký kontrast, normální kontrast, různé úrovně podrobností a stále hrůza. Prostě skoro prázdná bílá obrazovka na ní čáry cest. Nejde poznat, zda jde o silnici první třídy nebo místní cestu. To na 1040 bylo zobrazení silnic jiné kafe. Sice těsně před tím, než jsem 1040 prodal, tak se okolo cest objevily podivné kontury a bylo to horší, ale stále paráda proti zobrazení mapy na 1050. Kdyby v 1050 nebyla mapa Topo Czech Pro, která se zobrazuje pěkně, tak bych dal 1050 pryč. Stále si myslím, že to Garmin nemůže myslet vážně a že je to pouze dočasná chyba. Máte se zobrazením Garmin mapy na 1050 nějakou zkušenost, zda se s tím dá něco dělat ? Ještě dodám, že ani na mapě Topo Czech nerozeznám rozdíl mezi silnicí 1. třídy a místní komunikací a pokud se dobře pamatuji, tak 1040 to kreslila rozdílně. Výsledek je ten, že ani 1050 nelze použít jako plnohodnotné zařízení pro orientaci v mapě v neznámém terénu. I když HW má tento potenciál (rozlišení obrazovky a rychlost překreslování), tak zobrazení vektorových map je tak ubohé, že je nutno mít v záloze mobil se starými dobrými mapy.cz.
Mně to napřed vadilo, mapa se mi zdála hrozně prázdná, chyběly mi barevné plochy. Ale po pár týdnech mi to už nepřišlo. Tady mám srovnání: vlevo je vždycky 1050, vpravo 1040, v obou případech cyklomapa Garminu.
Na 1050 je většinou nastavený vysoký kontrast, vyhovoval mi víc.
Typy komunikací jsou rozlišené, jen je to možná méně výrazné. Třeba ta druhá dvojice, ze symbolu s ručičkou směrem doleva je taková hlavnější silnice. Na 1040 je pořádně široká, u 1050 jen trochu tlustší čára. Ale rozdíl tam je.
Nebo příklad vlevo v prostřední řadě, zespodu jde silnice, která se mění na významnější. U 1050 je opět výraznější, tmavší.
Úplně dole je zase ve vodorovném směru rozdíl mezi nezpevněnou cestou vlevo (na 1050 hnědě) a normální silnicí, okreskou doprava od naplánované trasy.
Ale fakt mi to nevadilo. Edge mám pro navigaci na naplánované trase, vytvořené v mobilu, a když se potřebuji podívat na situaci, stejně radši zase vytáhnu telefon.
díky za obrázky, já už nemám 1040 dispozici, takže to takhle porovnat nemůžu. Pěkně to dokumentuje tu bídu, o které píšu. Asi nejlépe to ukazuje ta poslední dvojice. Tam je rozdíl mezi kvalitou cest na fotce z 1040 pěkně vidět. Taky mě připadá, že na 1040 je hustší síť cest, ale možná to je jen různým měřítkem, nebo jinou úrovní podrobnosti.
Pořád přemýšlím, jestli do 1050 jít. Můžu ho mít za dobrou cenu, dobře bych teď ještě prodal svůj 1040, který jsem kupoval teprve v červnu. Ale váhám.
S 1050 jsem už jezdil, měl jsem možnost ho používat a hodně mi vyhovoval. Na mapu jsem si zvykl, displej je vynikající. Jen ty resety a pády, které Garmin stále nevyřešil… pročítal jsem jeho fórum a tenkrát při svém zkoušení jsem měl možná ještě štěstí, že se u mě tolik neprojevovaly. A cenový rozdíl i při té slevě není zanedbatelný. To je dilema…
Jezdím s poslední betou 10.18 a je to stabilní verze. Pravda je, že nemám watmetr a kromě Smart Bike Lights nemám jiné IQ aplikace. Žádné resety a pády.
Jsem na tom stejně :)
Tohle by tě mohlo přesvědčit, ta sleva už je znát https://mobilmania.zive.cz/…default.aspx
Mám ještě hezčí :) Jo, jdu do něj, už je na cestě.
nebudeš zklamaný, teď poslední betou 10.19 odstranili poslední velký průšvih, což byly neočekávané restarty nebo pády systému díky memory leak. Mě se to sice nikdy nestalo, ale na Garmin fóru na to byly stížnosti.
Tak ho mám doma. Mapa byla pěkně minimalistická, bílá s cestami. Nakonec mi toto jednoduché zobrazení celkem vyhovovalo. Aktualizoval jsem ale firmware na finální 10.18 a najednou je v mapě všechno žluté. Přibylo odlišení lesů, to se hodí, ale proč ta žlutá všude jinde? Nastavení High Contrast vůbec nic nezmění.
Je to v betě 10.19 stejné?
Je to čím dál zajímavější. Po připojení k počítači, kdy Edge prošel vypnutím a potom zapnutím, vidím mapu zase v původní podobě. Co se to děje? Jde o standardní Garmin Cyclemap.
Zelené lesy nebyly úplně špatné. Nebo tlustší silnice a ulice. Jen žlutá v pozadí nedávala trochu smysl.
tak takhle hnusně to mám taky, proto jsem přešel na Topo mapu. V tom novém zobrazení jsou odlišeny nezpevněné cesty jako čárkované a ostatní je čára. Postaru jsem byl schopen jet podle mapy bez připravené trasy, tohle ale teď nejde. Pořád doufám, že jde o nějakou chybu a že se vrátí k původnímu zobrazení.
Když na mapě vytáhneš zespodu nastavení, dá se tam vypnout odlišení nezpevněných cest. Akorát potom jsou tyto cesty takovou nevýraznou hnědou čarou. Ta tečkovaná je nakonec možná lepší.
taky jsem to vypnul
Kde a za kolik jsi ho sehnal, jestli to není tajné?
Dotaz. Dají se na 1050 (a i 540, 840) koupit náhradní šroubovací mounty origo od garminu? Na stránkách jsem to nenašel a nikde jsem to neviděl.
Nikde na trhu nejsou, asi mají jen oficiální servisní střediska k dispozici…
na aliku najdes rovnou. kovovy
Jestli myslíš ten kus co se do toho uchycuje Garmin, tak hodně štěstí s kovovým. Až bude při pádu třeba, tak plast povolí, kovový asi ne…
Mysli urcite tu cast co je pridelana na telo Edge, ne drzak. Ta je take plastova a drzi sroubky. A ano, take bych tam kovovou nedaval, lepsi znicit vymenitelny plast nez vyrvat kus tela.
1040 ma nějakou slitinu hliníku. Při pádu je to asi jedno, budeš rád, když přežiješ ty a pak Edge :)
Tak někdy se může stát, že spadne „opřené kolo“ a jak to tak bývá, v takových případech dojde často k újmě to, co nejvíc zamrzí :)
Pokud je ten proti úchyt plastový, tak praskne. To je zcela běžné řešení… Když jsem vystupoval přes řidítka, tak jsem ho kolenem vykopnul. Plast praskl, EDGE přežil a já také :)
Samozrejme myslim ten kousek na tele garminu a jak tu zaznelo, 1040 to ma z kovu taky, takze ulomis max plastovy drzak na riditkach…
Ukazuje se vám 1050 ve Windows jako disk? Mně se ho nedaří do tohoto stavu dostat, vidím ho stále jen jako Zařízení. Dostanu se dovnitř přes Průzkumník, ale přece jen jsem zvyklý na klasický správce souborů, kdy se Edge po připojení hned objevil jako další pojmenovaný disk.
1050 se přes kabel k PC připojuje protokolem MTP a ne jako Mass device. Takže se to chová trochu jinak. Důvod, proč to Garmin změnil, neznám. Napadá mě bezpečnost, například uživatel to nepreformatuje. Uživatelé Maců to nepřipojí bez nějakého speciálního programu.
Mass storage ne Mass device
Škoda. Ale včera jsem něco objevil. Podařilo se mi upravit zvuky. Teď mám upozornění před manévrem hlasitější a výraznější (myslím pípání, ne hlasovou navigaci). Taky jsem si ztlumil zvuk u jezdce pro nastavování hlasitosti, který byl v klidu doma příliš hlasitý.
A teď mě napadlo, že by se mi mohlo podobným způsobem podařit sáhnout do grafiky: zvětšit trojúhelník označující aktuální polohu, zrušit virtuálního partnera… Prozkoumám to a jestli se to povede, připravím návod.
Kdybyste si chtěli v Edgi 1050 změnit nebo upravit zvuky, tady je návod: https://mobilmania.zive.cz/…default.aspx Uvnitř v paměti jsou jako běžné soubory WAV, jen je potřeba finta, aby se po připojení k počítači ukázaly.
Chci se zeptat na hlasové upozornění na změnu směru při navigaci u 1050. Je to slyšitelné při jízdě z kopce v terénu? A je to velká výhoda oproti 1040, která toto nemá? Děkuji
V prvních verzích firmwaru byly tyto zvuky dost tiché (hluboké, málo průrazné). V aktuálních to už jde, ale stejně jsem si to ještě změnil (viz ten článek). Teď už upozornění slyším.
Ale zvuk 1040 a jiných modelů s pípátkem je stále pronikavější.
Navigační pokyny jsou velmi hlasité a ve skupině je slyší spolujezdec na vzdálenosti 5 metrů. Upozornění od radaru jsem na. 1040 kvůli tinitu neslyšel, na 1050 bez problémů.
Nová beta, docela velký balík oprav
Protokol změn 11.17
GroupRide
Opraven dynamický pohled GroupRide, který se neaktualizoval s dokončenými daty jízdy.
Opraveno resetování ocenění GroupRide po vypnutí napájení.
Trenér Garmin
Opraven problém, kdy se dynamická oblast neaktualizovala s tréninkem Garmin Coach.
Opravené cvičení Garmin Coach, které se v pohledu Garmin Coach nezobrazuje jako dokončené.
Opraven problém, kdy zařízení nezobrazovalo některé plány Garmin Coach ve widgetu Garmin Coach.
Aktualizován skokový tón, aby byl lépe slyšet.
Zabránilo zařízení vstoupit do režimu MTP, když je vypnuté, ale je aktivní Bike Alarm.
Ztlumená upozornění, když je nastaven alarm na kole, protože spustil alarm.
Odebrán starší test FTP.
Odhady laktátového prahu se aplikují automaticky po tréninku se srdeční frekvencí.
Přidáno nové datové pole kompasu.
Přidáno nové mapové datové pole.
Přidáno grafické datové pole průměrného výkonu 10s/30s.
Přidána potvrzovací zpráva pro úspěšnou manuální kalibraci výškoměru.
Opraveno dvojité překrytí radaru v Connect IQ Store.
Opraveno párování s inReach Messenger Plus.
Opraveny problémy s trasou mapy.
Opraven problém s připojením telefonu.
Opravena neodpovídající navigační šipka a vzdálenost k další šipce.
Opraven problém, kdy uplynulý časovač nefungoval správně po pozastavení zařízení během aktivity.
Opraven problém, kdy se záznamové zprávy nezaznamenávaly pravidelně a po připojení telefonu zůstaly mezery v souboru aktivit.
Opravena překrývající se časovaná upozornění, která neupozorňovala.
Opraven zápis obnovovací tepové frekvence do nesprávného pole v souboru aktivit, takže ji Garmin Connect nedokázal zobrazit.
Opravena konzistence chování Climb Pro při jízdě ve smyčce.
Opraveny chyby přepočítávání trasy po odchýlení se od plánovaného kurzu.
Opraven problém, kdy kurz s velmi pomalým virtuálním partnerem mohl selhat zařízení.
Opraven pád při zpracování dat Bluetooth.
Opraveny různé chyby a pády.
otestována oprava navádění zpět na trasu a je to mnohem lepší, jenom jednou tam navrhnul návrat zpět. Vykreslování trasy taky opraveno.
Můžu se zeptat, jestli se nějak liší datová obrazovka Trénink mezi 840, 1040 a 1050?
Nepřijde vám, že Edge 1050 ukazuje vyšší teplotu než starší modely? Tam mi to celkem sedělo, ale novému Edgi nevěřím. Ráno jsem vyjel ve dvou stupních, což jsem měl ověřeno meteostanicí, o které vím, že měří správně. Vyjel jsem navíc o pár set metrů nahoru, kde vždycky bývá chladněji, ale Edge po ochlazení ukazoval 6, později 5 stupňů. I pocitově jsem věděl, že je méně, venku také stále byla námraza.
Že by za to mohl třeba LCD, který zařízení víc zahřívá?
Začínám uvažovat o přikoupení externího teploměru. Za tisícovku je tady Garmin Tempe, neexistují ale nějaké levnější osvědčené v čínských obchodech?