Rychlodotaz,
Pokuď se mi něco stane s hodinkami Garmin Fenix 5 s EU distribucí, přijmou je tady v ČR ve značkovém servise garmin?
Děkuji :)
Rychlodotaz,
Pokuď se mi něco stane s hodinkami Garmin Fenix 5 s EU distribucí, přijmou je tady v ČR ve značkovém servise garmin?
Děkuji :)
Myslím si, že ne. Chtějíy aby to dotyční reklamovali u toho, u koho to koupili.
Nemam osobni zkusenost, ale kdyz jsem studoval jejich web, tak tam bylo uvedeny, ze zasadne pres prodejce.
Mam osobni zkusennost a pouze u prodejce. Naprimo to neprijmou
Info z ledna 2017
"Dobrý den,
mezinárodní záruka je 1 rok a pro uplatnění je třeba účet dokladující nákup daného zařízení. Tato záruka však neplatí na přístroje zakoupené na online aukčních serverech či zakoupené takzvaně z druhé ruky.
S pozdravem
Tomáš Pečenka
Technická podpora Garmin
Garmin Czech s.r.o.
Evropská 176
160 41 Praha 6"
Takže do jednoho roka by je dle mého měli přijmout i ve znackovem servisu na záruční opravu.
Zapomenul dodat, že v ČR nemá značka svůj originální servis. Je tu pouze jedna spol. co dělá nezáruční servis a prodej ND. Kdo u Garmin něco reklamoval nebo chtěl provést opravu ví o čem píšu! Napíšou prodáme vám nové hodinky se slevou ( cca. 1000Kč) a staré u nás necháte :-), takže bych se dal na modlení aby příkladně baterie neodešla den po záruce nebo jako mně týden. Centrálu Garmin jejich jednání nezajímá a svým způsobem pošlou člověka do ..... Nakonec mně baterku vyměnil servis v Depagelectronics.cz v Brně, takže díky za ně.
Děkujeme za registraci a zdravíme do druhého největšího města v ČR…
Děkuji všem :)