velika legrace,jak nam tam namlouva,ze on ty kola dela s laskou a nic spatnyho by do sveta nepustil.pritom dela velkovyrobu jako merida apod. jj,rodinna firma,ktera neuznava zisk,ale „lepsi“ hodnoty:-)
Taky tam nic není o degradaci amerických značek (Rock machine, K2, Merida (je vůbec americká), nakonec i GT)! Kolik se jich prodává se šroubovacím kolečkem......
A taky dekadence (to je vhodnější) americ......
Netvrdi, ze neuznava zisk, ale ze : byznys není jen o zisku. A taketo rozhovory treba brat s rezervou. Urcite uz tie kecy pre novinarov vie citovat aj zo spanku.
Co je na tom článku tak divného ?? Za nápad se platí a to je přeci normální. A že vyrání tisíce kol to je na závadu ?? A že byl první to mu nikdo nevezme… Ten závěr s babkou na cestě do konzumu to vystihuje – nejde ani o to na čem jede a proč jede ale že jede na kole… Tak si tu nehrajme na nějaké znalce a soudce co je a co není to pravé…