Ahoj,
nabízím 1× startovné na Genesis Bike Prague za 250,–Kč tomu, kdo se ozve na můj mail do 16.6.2013. Jede se v sobotu 22.6.2013 z Nových Butovic na Cukrák a z5, trasy 35 nebo 60km. Podrobnější info na http://www.bike-prague.cz
Hezký den, ivanc
Ahoj,
nabízím 1× startovné na Genesis Bike Prague za 250,–Kč tomu, kdo se ozve na můj mail do 16.6.2013. Jede se v sobotu 22.6.2013 z Nových Butovic na Cukrák a z5, trasy 35 nebo 60km. Podrobnější info na http://www.bike-prague.cz
Hezký den, ivanc
Nabízím startovné za 200 Kč, registrace do dneška, kdyžtak napište sem nebo na mail:)
Počkám, až slevíte na kilo.
tuto akci jsem jel dnes asi naposled. Bohužel značení tratě bylo tak nezvládnuté, že jsem najel o 10km navíc, kdy jsem špatně odbočil za vesnicí Kosař a těch lidí bylo určitě desítky. Tento úsek však nebyl jediný, kde jsem musel zastavovat na rozcestí a hledat cestu.
Trať naprosto nezajímavá, 3/4 tratě bylo drncání po poli a až na pár sjezdů v lese fakt o ničem.
Plně souhlasím a alexem. Taky jsem zabloudil a najel zbytečně několik km navíc, ani ta změna trati nebyla podle mě nějlepší, sice hezký sjezd na začátku ale zase se to ucpalo a něšlo vůbec předjíždět holt masovka s velkým M. Navíc v první vlně byli lidi co tam vůbec neměli dělat. Sjezd k prvnímu brodu jsem přežil takže jinak pohoda a pak ještě ta polňačka ke konci taky nic moc, já ty koňáky fakt nemám rád :) Ale za cenu startovného to bylo dobré, akorát minulý rok se mi zdál lepší, prostě už počet účastníků přerost kapacitu areálu viz start za zatáčky, který se mě naštěstí netýkal, ale kdo chce vydělat tak ať vydělává, nakonec na 63. místě v čase 2:06 28, pozn. jel jsem krátkou z první vlny.
Mne teda neprislo, ze by v prvni vlne byl nekdo, kdo tam nemel co delat… To je holt bolest tech startu z kopce za zavadecim autem, ze se to stosuje, musi se na brzdy pri sebemensi zmene smeru atd, ale pak po ostrym startu do kopce uz to slo v pohode dojet si tam, kam clovek patri. Navic co se tyce navigace, vetsinu trasy jsem jela sama, na kazdym druhym rozcesti plny brzdy a hledat mliko, nebo servat dobrovolnika, co si hral na mobilu, coz sice nebylo ze zavodniho hlediska uplne optimalni, nicmene se to diky tomu obeslo bez vetsiho kufrovani.
pozn. jela jsem kratkou z prvni vlny za 1:48
otázka je, jakou první vlnu myslí.. :)) ptž první vlna byla 50–600, elitní vlna 1–50 a tam ty lidi odpovídaj..
Jel jsem 60km. Startoval jsem poměrně vepředu, i přes to se našli po startu borci co padali, házeli vlnu a při vjezdu do terénu zašpuntovali cestu. Trať byla značená otřesně, v každé páté zatáčce se člověk bál aby nezabloudil, každou chvíli se bylo třeba na křižovatce zastavit a změnit směr. Na stromech miniaturní cedulky oranžové barvy a mlíko bylo všude, jen ne tam, kde by mělo být, tzn. v zatáčkách. Do dalších ročníků bych uvítal výraznější cedulky a nasprejované značení na zemi. Nakonec jsem dojel 47., ale určitě se dalo zajet líp. Hodně parádní byl technický sjezd v půlce závodu, pěkný byl výjezd na Cukrák. V terénu se jelo asi 10 kilometrů, jinak vše bylo po polních cestách a po asfaltu :-D Všem soupeřům gratuluji k dokončení závodu :)
Zase tak špatný mi to značení nepřišlo. Spíš mě iritovala asi tak polovina ukazovačů na křižovatkách, co ukazovali směr až na poslední chvíli.
Pár pěkných míst, drncačky po polňačkách ovšem převažovaly :-)
Zdaleka bych na to určitě nejel, ale když to mám kousek, tak ok :-)
Jinak trochu mě zaskočilo, že jsem jel brzy skoro sám. To na krátkých neznám. Nakonec 53.
Jel si sám, protože mi špatně odbočili za Košoří, dojel jsem deset míst za tebou tak to tak odpovídá :)
místo lehce vpravo na singlík mezi keře pořád po tý široký mezi polema až k rybníčku a dál?
to bylo tak jediný kde se dalo u Kosoře kufrovat ne?
Já to v celkem speedu přestřelil taky, ale zahlídnul jsem na poslední chvíli mlíko, takže jsem si to doběhl zpátky
Jo, tak tam tomu věřím, taky jsem to točil na poslední chvíli. Hlavně když tam jel ten osobák – nevím, co tam dělali – to auto nebyl zrovna terénní model :-)
Jojo přesně tam :)
Aha, tak to je škoda, chyběla motivace :-)
Ale moc velká tlačenice nebyla na trati už relativně brzo od začátku.
Zavod byl docela uchazejici, akorat jsem nepochopil ty borce ktery z kopce nebezpecne predjizdeli a vytlacovali par jezdcu aby urvali jednu ci dve pozice a do kopce kde mohli predjizdet uz takovy borci nebyli a v klidu si je clovek daval.
Když je pěkný sjezd a před tebou to brzdí pět lidí, tak to taky není nic moc.
Takovej borec sem ja, z kopce jedu, nebavi me se stosovat za lidma ktery evidentne v terenu neumi. Navic dost mist je mnohem bezpecnejsi projet rychle nez balancovat na hranici padu.
Do kopce mi to nejede, tak me zase predjedou. Nevidim na tom nic spatnyho.
Taky na tom nevidím nic špatnýho. Jsem ta skupina evidentních neumělů. Pokud to jde, tak se snažím cuknout, ale někdy je to prostě střídačka. Pokud už vím a jedem ve skupině, tak i do sjezdu šikovnějšího pustím.
„A pak nás dojel nějakej chrt, co měl sice 29“ fulla, ale v terénu vůbec neuměl a strašně kotvil v každým sjezdu. Fakt nechápu, proč takový lidi lezou na bajkový závody a nezávodí radši na silnici"
…Tak nějak počítám že zněl názor z druhý strany :)