Máte s tým niekto osobné skúsenosti? Myslím, že takto sa opravujú bezdušovky na autá. Pripadá mi to ako dobrá možnosť riešenia defektu v teréne, lepšie ako dať dušu. Našiel som na nete len jeden nie moc pochvalný test.
Máte s tým niekto osobné skúsenosti? Myslím, že takto sa opravujú bezdušovky na autá. Pripadá mi to ako dobrá možnosť riešenia defektu v teréne, lepšie ako dať dušu. Našiel som na nete len jeden nie moc pochvalný test.
no v tom komentari pod tim je to napsany. chybi tam vyrezavatko na zakulaceni diry a lepidlo na prilepeni spuntove zaplaty. jinak na youtube jsou motorkarsky videa, kde jak opravit pneumatiku s tomuhle podobnym a opravdu to neni nic prevratne novyho
Těch kitů se prodává víc, na CRC taky nějaký mají. Nemyslím si ale, že je to lepší varianta než vozit sebou duši.
Jednak to je jako celek jak větší, tak těžší než ultralightka duše. A pak jsou tu další dva aspekty. Můžeš mít jednak defekt typu, který už nedokážeš opravit a duši budeš potřebovat na dojetí stejně (v takovém případě se může stát samozřejmě i to, že ani s duší už to nepůjde, i když s nějakým nouzovým podložením pláště něčím myslím že skoro vždy ano) a pak se může stát, že po defektu ti vypadne plášť z patek (třeba v případě volnější dušový plášť s kitem je to velmi pravděpodobné) a pak nebudeš mít šanci to malou pumpičkou znovu nahustit, tedy opět bude ten kit k ničemu.
A když k tomu připočtu kolik mám defektů, které by mě nutili tohle v terénu řešit (já zatím za dva roky a něco ani jeden), tak tím spíš bych to sebou netahal a v nejhorším dám duši.
Hodit se to ale může na doma na případnou opravu pláště.
Je to výborné a mám to vyzkoušené, ale není to náhrada náhradní duše. Lze využít na zalepení poměrně velké díry, kterou už nevezme těsnící tmel. Ale měl jsem defekt, který měl tak nerovnoměrnou díru, že nešel zalepit ani tímto knotem. Vřele doporučuji, ale duši stále s sebou.
nekupoval todle někdo v Brně?
Ja Ti nevim, mam stejnej nazor jako Mlok. Na malej defek bude stacit konopnej provazek (Pepek s tim ma dost zkusenosti), a na vetsi duse + necim vypodlozit. Doma bych pak plast radeji zahodil (no, dle situace mozna i podlepil, ale zase tolik penez to nestoji), nez se nekde rozbil ci resil dalsi a dalsi defekty.
s podlepením nemám problém, to se udělá v pneuservisu na rohlence, ale de mi o tu jebačku se sundáváním a nasazováním. de mi o to tam vrazit nějakej ten knot nafoukat a jet dál. Díra je tak 3mm v běhounu a stříká to z ní jak z fontány. Kua sem neco chytl v Sivicích na dědině, to je normální pech.
Udělej uzlík na chlupatým konopným provázku, strč to tam a zapomeň. No Tubes se pěkně nacucne a drží to. (když tak možeš hned dát testovací hrbatej sjezd, jak já :-)
Problém je pouze, jak ty přečuhující konce venku zkrátit – musel jsem od chalupáře somrovat nůžky.
Doma můžeš pro klid zvenku do toho provázku eště natlačit lepidlo na duše. Vozil jsem to tak 4 měsíce na předním kole v papírovým plášti z boku a nic se nestalo. (neručím za vzniklé škody na zdraví a materiálu)
Tak jeste vozit ziletku, at nemusis somrovat ty nuzky :-)
Mám teď spešl survival-nářadíčko z DX :-)
NJN, ale to neni ta spravna gramarina :-D Hod odkaz ;-)
http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx…
mám tohle, osvědčilo se to :D