Grand Canyon AL 6.9 - zkušenost s dodávkou

65 nepřečtených
  • dodol

    Chtěla bych se s vámi podělit o svoji velice negativní zkušenost s dodávkou kola Canyon. Dne 14.5. 2015 jsem si objednala SKLADOVÉ kolo Grand Canyon AL 6.9, původně jsem sice chtěla o třídu nížší, ale poté co jsem volala s českým zastoupením a tam mně řekli, že 5.9. bude až na konci léta, tak jsem zvolila „skladovku“. Dne 20.5. jsem obdržela zálohovou fakturu, kterou jsem obratem zaplatila, Canyon platbu potvrdil a od té doby čekám. 28.5. jsem poslala dotaz, kdy bude kolo expedováno – odpověď – tento týden, tj. do 29.5. 2015. Kolo bude expedováno zítra a takovouto odpověď dostávám od 1.6. každý den. Když se zeptám, zda je nějaký problém s expedicí, tak není. Tento týden už jsem začala tlačit na pilu a v pondělí jsem dostala odpověď, že to bude do konce tohoto týdne, ve středu jsem se zeptala znovu , jak to s kolem vypadá a řekli mně, že to bude příští týden, protože musejí přemontovat pánské sedla za dámské. Tak jsem jim sdělila, že nepotřebuji dámské kolo a chci hlavně to kolo. A dnes přišla odpověď, že kolo obdržím asi za 14dní podotýkám s pánským sedlem. Ani jednou jsem nedostala konkrétní datum a hlavně termín pouze přesouvají, přičemž peníze už dávno obdrželi. Mám obavu, že kolo nedostanu do konce sezóny a je mně z toho nanic. Proto vám doporučuji, aby jste kolo neplatili předem, pouze kartou – tam to strhnou až po expedici, ale tuto informaci, jsem bohužel zjistila pozdě.

    0 0
    • Bokec  

      Už jsem slyšel a četl na Canyona více podobných problémů, ale nechápu jak je to možné… a dále nechápu že jim takováto reklama nevadí?

      Dyť tady je celé vlákno.....

      No jo asi jsme malý státeček z malým odbytem…

      Držím palce…

      0 0
    • Webonaut  

      Informace o podobných situacích zákazníků Canyon jsem během posledních dní obdržel z vícero zdrojů. Sám jsem si totiž před pár dny jednoho objednával, vím že budu ještě cca 9 týdnů čekat, ale po pravdě tomu termínu teď věřím tak na 50%. Pro Canyon je to velmi špatná vizitka.

      0 0
    • DeadBoy  

      Zdravím, rád bych se zapojil do diskuse a také připojil svoji zkušenost. Objednával jsem kolo Canyon Nerve AL 6.0

      • 04.05.2015 ob­jednávka na e-shopu (pondělí)
      • 05.05.2015 pot­vrzení objednávky a vystavení faktury (úterý)
      • 06.05.2015 uhrazeno kreditní kartou (středa)
      • 08.05.2015 dorazilo do depa u Hradce Králové (pátek)
      • 11.05.2015 zásilka doručena Dvůr Králové n/L (pondělí)

      Chápu, že výše popisovaný přístup k zákazníkovi stojí za prd, ale chci poukázat na fakt, že to není pravidlem. Prostě občas se asi stane, že to nevyjde, tak jak by si zákazník přál. Každopádně s kolem jsem spokojený. Spíše jsem zvědavý na budoucí servis kola. To bude maso.

      Slečně/paní přeji šťastný happy-end, ať vám to dopadne a kolo dorazí co nejdříve ;)

      0 0
      • dodol  

        To je právě to, já zaplatila předem převodem – ne kartou. :o( Díkec za povzbuzení, ale uvažuji, že objednávku zruším a koupím něco jinýho.

        0 0
        • 01carbon  

          Díly objednané a zaplacené koncem února – dodané po X urgencích koncem května a ještě špatně.

          Třetí reklamace vidlice – dvě přes zimu tolik nevadily – nyní čekám 4tý týden. Před týdnem navrhli řešení, které jsem zvolil nyní se ukázalo, že to nejde tak se hledá jiná varianta – vidlice stále není a ve finále bude jiná barva vidlice než kola. Kolo mam 13 měsíců, z toho je již celkem 3 měsíce po reklamacích a další měsíc ještě bude. Nevím co z toho má na kontě CZ zastoupení – tu dodávku dílů motali neskutečným způsobem co z toho logistika fabriky. O nějaké vstřícnosti ze str.CZ zastoupení není ani potuchy – nahlášená reklamace, svoz až za 4 dny a spousta jiných.

          0 0
          • Bokec  

            Ty krá*o to je dost hustý, no přeju pevné nervy…

            0 0
            • 01carbon  

              Nejlepší ovšem je, že když jsem naznačoval, že reklamace by měla být vyřízená do 30ti dnů tak opáčili, že jich (Canyonu CZ) se to netýká,protožese obchod řídí německým obchodním právem.

              Neví někdo jak jeto s reklamacemi u německých soudruhů? Jestli tam mají nějaké lhůty, maxima opakovaní reklamací apod.

              0 0
              • Bokec  

                To se mi vůbec nezdá, myslím si že nemá pravdu, dle mě jak mají i obchodní zastoupení v ČR tak se musí zákony této země řídit.

                Zavolej si na ČOI tam ti to řeknou přesně .-)

                0 0
                • Vilém  

                  Ale kupuje od Nemcu, ne od Cechu.

                  0 0
                • 01carbon  

                  Canyon to má i v obchodních podmínkách, které každý při nákupu na jejich ešopu odsouhlasí (neb to nikdo nečte) – i já to odkliknul. ČOI do toho asi nemá cenu vůbec tahat. V ARESu Canyon Kobeřice není.

                  0 0
                  • Bokec  

                    Jako nemyslel jsem nekam Čoi posilat. Ale jen se zeptat .-)

                    0 0
        • Tomáš - Canyon  

          Dovolím si reagovat – všechno, co jste napsala je pravda a nechci se na nic vymlouvat. Omouváme se – zpoždění je opravdu nepříjemné a týká se téměř výhradně modelů Grand Canyon AL 6.9 a 5.9, což jsou taky nežádanější modely právě u nás v ČR, takže to má na nás značný dopad. (V jarních měsících bylo i zpoždění u některých modelů Strive).

          Za zpoždění jsme vám nabídli kompenzaci, jestli vám však nevyhovuje, tak si můžete vybrat cokoliv ve stejné hodnotě.

          Samozřejmě nechceme, aby jste objednávku zrušila, ale pokud již déle nemůžete na kolo čekat, tak ji můžete kdykoliv zrušit a my vám vrátíme zaplacenou částku. Taky mě napadla možnost, že bychom vám vrátili platbu a zaevidovali vám platbu kartou a neměla by jste vázané peníze u objednávky.

          Ještě jednou se omlouvám za zpoždění a doufám, že najdeme společné řešení. Tomáš

          0 0
          • sharkeeCZ  

            Tak proč to prezentujete jako kolo skladem, když skladem evidentně není?

            Zvažuji si pořídit druhého Canyona, tentokráte silničku, ale jak to tady čtu, problémy s dodáním a reklamacemi čim dále, tím častěji, začínám mít obavy a začíná mne to odrazovat od této firmy. Škoda, velká škoda, obzvláště pokud v ČR stále není ani Showroom, kde by šlo kolo a velikost otestovat.

            0 0
            • ALLforBIKE  

              Tak to kolo v době objednávky může být skladem, ale těch objednávek může přijít současně třeba 10 (a na skadu mají kol 5) a podle mně pak posílají tak jak obdrží platbu, od koho dřív příjde toho dříve obslouží… Každopádně podobná situace je skoro u všech výrobců, kteří prodávají přes nějaký jeden centrální sklad.

              0 0
              • sharkeeCZ  

                Jsem si jist, že jim funguje propojení na skladové zásoby. To umí snad i malý eshop, natož firma typu Canyon.

                0 0
                • 01carbon  

                  Ani náhodou. A pochopil bych to u položek šrouby apod. Ale ani ložiska nebo řetězy a brzd. desky jim nevyskakovaly jako „visící“ objednávka. Zjistit skladový stav vidle RS SID XX trvalo týden až někdo zkontroloval skutečný stav na polici.

                  0 0
              • zdenek  

                Stát se to může. Spíše mi ale vadí ten způsob komunikace. Pro mne je přijatelnější, když mi rovnou oznámí, že něco dodají za 3 týdny, než když mi 3 týdny budou psát, že to bude dodáno zítra…

                0 0
          • Erknold  

            Je prostě blbé, když někdo zvolí „skladovku“ a ono se ukáže, že to skladovka zdaleka není. Je to jak s řemeslníkem slibotechnou, který se bojí, aby nepřišel o jedinou zakázku a naslibuje hory doly. Tohle mu vydrží chvíli a za dva roky už mu nikdo nevolá, jelikož se ví, že nikdy nic nestihne.

            Držím palce, ať to nějak dopadne. Zrovna tuto kolo není vůbec špatný za tu cenu.

            0 0
          • dodol  

            Je pravdou, že jste mně nabídli kompenzaci v podobě příslušenství ke kolu, ale já bohužel nepotřebuji příslušenství, ale kolo.Svoje jsem poslala dále v domnění, že kolo obdržím takřka obratem a budu moci odjet již na novém kole na dovolenou. Navíc se mně nelíbí fakt, že ještě v tomto okamžiku nabízíte tyto kola – sice v modrém provedení – jako skladová. Chápu, že vaše situace není jednoduchá,ale uvítala bych jednání na rovinu.

            0 0
    • DeadBoy  

      No to se mám teda na co těšit …

      0 0
    • dodol  

      Díky za podporu :-)

      0 0
    • zdenal8  

      No čekáš zatim měsíc v sezoně, to neni tak hrozný. Pokud chceš na kole jezdit, máš si ho objednávat před sezonou, kdy je klid a ne v sezoně, kdy si všichni vzpomenou, že chtěji nový kolo. Pak se neni moc čemu divit, že to tak dlouho trvá i když je kolo skladem. Nejspíš nejsi zdaleka jediná, kdo čeká na stejný model.

      To je podobný jako se servisem. Přes zimu na to spousta lidí dlabe a pak se na jaře diví, že maji servisy plno, protože se všichni proberou, že by chtěli po zimě seřídit kolo.

      Osobně bych se na objednávání Canyona v tuhle roční dobu vyprdnul a už si počkal do podzimu na modely 2016.

      0 0
      • dodol  

        Já chtěla počkat do podzimu, ale když bylo skladem…

        0 0
        • zdenal8  

          nj. Ale taky si ještě u toho skladem přečti ty poznámky s těma hvězdičkama a když to spočteš, tak ještě takový zpoždění nemají. Navíc si nenapsala datum, kdy ti potvrdili platbu a od toho si to pak počítej. A jestli je k tomu v sezoně zpoždění jenom 14 dní, tak to neni tak hrozný. Nemysli si, že na takovýhle problémy můžeš narazit jenom u Canyonu. Kamarád takhle na začátku roku (někdy v lednu) podobně čekal na Gianta. Taky mu slibovali. Ale taky se nakonec dočkal.

          Zase na druhou stranu jinej známej nedávno objednával to samý co ty. Možná tak nějak i ve stejnou dobu a za týden od objednání to měl doma. V podstatě ho měl rychleji než já při objednávání v lednu.

          0 0
          • dodol  

            Platbu potvrdili 22.5.2015, četla jsem i poznámky, ale hlavně jsem si „skladovku“ ověřila telefonicky :-(

            0 0
      • Erknold  

        Bavíme se o kole SKLADEM = v krabici někde v hale! Přijede DHL, naložím a za tři dny vyložím. Ne o autu, které si teprve konfiguruješ. Když si půjdu pro auto ze skladových zásob, tak za týden v něm jezdím s papírama na mé jméno. To čekám i u kola.

        Měsíc čekám na kolo od stavitele, které ladím součástku po součástce.

        Navíc pokud tu čtu, že jeden dostane 6,9 během týdne a druhý nee, tak je bota někde jinde, než v sezónosti!

        0 0
        • zdenal8  

          No je poptávka. Předpokládám, že ta expedice má taky nějakou denní kapacitu, kterou jsou schopni naložit, připravit přepravní papíry atd. Ono to není jenom o tom vzít krabici a naložit do auta. A určitě neposílají jenom jeden model kola a jenom do čech. A když si to tam všechno přečteš co píšou na jejich stránkách a spočteš, tak teprve dnes měla podle toho co píše krajní termín řádného dodání na skladové kolo. Pak už se dá teprve hovořit o zpoždění. Mi to jenom přijde, že je to tu až příliš dramatizováno. Ale tak k tomu už se musí vyjádřit oficiální zastoupení.

          Pokud jde o mě a další 3 lidi v mém okolí, nikdo s Canyonem neměl nejmenší problém a jeden se chystá nakupovat i v příštím roce.

          S tim skladovym autem to taky neni vždy tak jak píšeš. Záleží jestli ho má prodejce skladem na prodejně, nebo skladem v celním skladu. Takže za pracovní týden máš možná auto i s předprodejním servisem, ale s čistopisem TP a bez RZ.

          0 0
          • sharkeeCZ  

            Z našeho skladu v Německu expedujeme tisíce zásilek denně. Tady se bavíme o expedici po několika týdnech. To dramatické je.

            0 0
            • dodol  

              Po pravdě, pro mě to dramatické taky je a hodně, protože jsem bez kola – udělala jsem hloupost, že jsem ho poslala dál, dřív než jsem měla nové :o( Nezbývá mně nic jiného, než čekat až se nade mnou slitují a pošlou kolo.

              0 0
      • 01carbon  

        Proto jsem třeba řetězy a desky objednával s ložisky zadní stavby v únoru. nakonec z toho byl konec května a jedny ložiska dojdou v září :-(

        0 0
      • svarc  

        To jsou jen kecy,tak proč ho prodávají jako skladem když potom se vymlouvají na dodání.Toto je normální podvod a ne že si ho má koupit v zimě.Tak at přes léto zavřou a všichni nakupují v zimě.Větší hovadinu jsem nečetl…Stačí se optat několik prodejců na Canyon a těm vstávají vlasy hrůzou co to je za internetovou firmu......

        0 0
        • Mysee  

          Mně zas vstávaj vlasy na hlavě z prodejců. :) A když slyším, že servisák Canyona nechtěl servisovat. :) Ale proti gustu. Budu jen rád, když jich bude méně. Začínají hodně přibývat. :)

          0 0
        • mr.ricardo  

          A uz jsi slysel o nekom, kdo chvali svoji konkurenci? Canyon vyrabi a prodava kvalitni kola za dobry ceny, proto se proste obcas na jejich kola ceka, hlavne v sezone. To ze nabourali zazity poradky, prodavaji kola primo a maji pomerne velky uspech, se logicky spouste prodejcum nelibi. Nehlede na to, ze s podobnejma slibotechnama se setkas i ve spouste ceskych kamenaku … ano mame, neni problem, zaridime a po dvou mesicich prd.

          0 0
        • bluma  

          Podvod? V čem je ten podvod? CZ zastoupení Canyonu reagovalo, že bez problémů vrátí peníze a zruší objednávku. A nabídlo i další vstřícné kroky. Je to sice nepříjemná situace a velmi zamrzí, ale najít značku s podobným poměrem cena/výkon je obtížné. Bohužel to má jiné aspekty. Ale to kupující musí zvážit.

          Nikdo nikomu nebrání vzít peníze, obejít pár kameňáků a ještě dnes si kolo odvézt domů.

          0 0
          • svarc  

            skladem a dodání?Sliby a kecy.....

            0 0
            • pepek  

              Že ty děláš někde v kameňáku a prodáváš nějaké plečky s XT hazkou a Gilou vidlicí, ne?

              0 0
            • bluma  

              Podvod by byl, kdyby o peníze přišla. Takto je to pochybení a mylná informace o dodávce. V reálném světě se to stává.

              0 0
      • svarc  

        To jsou jen kecy,tak proč ho prodávají jako skladem když potom se vymlouvají na dodání.Toto je normální podvod a ne že si ho má koupit v zimě.Tak at přes léto zavřou a všichni nakupují v zimě.Větší hovadinu jsem nečetl…Stačí se optat několik prodejců na Canyon a těm vstávají vlasy hrůzou co to je za internetovou firmu......

        0 0
        • zdenal8  

          No aby ne, když z toho ty prodejci nemaji ani korunu. Za mě Canyon naprosto bez problémů. Já kolikrát koukám, co někteří prodejci, co jim vstávaji ty vlasy hrůzou, dovedou při servisu. Bych jim Canyona ani nesvěřil.

          0 0
    • grim334  

      Je to mrzuté, ale asi toho mají opravdu moc a tipnul bych si,že to nebude problém na montáži a expedici hotových kol, ale asi budou mít problém s dodavatelem co jim naslibuje a díly pak nedodá. V takovém případě můžou mít naplánované co chtěji a celá logistika je do pr…le.

      Já od nich objednával postupně 3 kola a všechny dorazily před termínem. Nutno podoknout, že ani jedno nebyla „skladovka“ a na všechny jsem čekal kolem 5–7 týdnů :).

      0 0
      • dodol  

        Nestraš :o) Dneska mně přišlo zrušení moji objednávky z 14.5. 2015 a když jsem tam volala, co to má být, tak prý chyba v systému, akorát, že v platnosti nechali nějakou objednávku z minulého týdne :o(

        0 0
    • gs9  

      Dost jsi mě vyděsila, protože před 3 týdnama jsem objednával pro kamaráda Grand Canyon AL 6.9 vel.XL v černé barvě, po 14 dnech to chteli zaplatit a dneska nám došlo číslo pro sledování zásilky a kolo je už v Praze. Po objednání nám došel mejl, že může dojít ke zdržení, pro větší nápor objednávek a po přečtení tohoto příspěvku sem si říkal, že je to asi v pr..ale ejhle, kolo do pátku máme tady..chyba se občas vloudí, ale neodsuzoval bych kvůli tomu značku..občas mám problém na netu i na jíných eshopech a taky je neodsuzuju..loni sem sám čekal v červenci na kolo 6 týdnu…

      0 0
      • gs9  

        Kolo pred chvili prislo…za me teda rychost..by me kamarad sezral pokud by se to tak protahlo, pac sme taky prodali jeho stare a nemel by na cem jezdit…

        0 0
    • rainbowone  

      Je vidět, že to dělají pořád stejně. Já vzdal čekání na kolo po 9 měsicích, peněz jsem se dočkal po dalších dvou..

      No co, člověk otevře nakonec oči a koupí si kolo od normálně fungujícího prodejce.

      A co teprve reklamace a náhradní díly.

      On je pak rozdíl dostat třeba prasklou patku druhý den nebo čakat až ji Canyon za 3 měsíce vůbec naskladní:)

      0 0
      • Bokec  

        1+

        0 0
      • stepanx1  

        Já mám tedy naprosto opačné zkušenosti. Řešil jsem u nich už 3 kola a vždy jsem je měl doma před uváděným termínem.

        Posledně jsem objednával tady řešený Grand Canyon Al 6.9 pro přítelkyní ve velikosti M, který byl udávaný skladem. Kolo dorazilo 6 dnů po přijetí platby. Před doručením se akorát omluvili, že nemají dámské sedlo od dodavatele, tak pošlou pánské a dámské doručí až bude skladem.

        Jinak patku zásadně s každým kolem objednávám rezervní.

        0 0
        • dodol  

          Já udělala menší změnu-nevydržela jsem už čekat, našla jsem v outletech o třídu lepší kolo a domluvila jsem se na ceně vzhledem k době čekání. Takže teď čekám, kdy dorazí – doufám, že ho vyexpedují zítra. Ale musím uznat, že co se týká komunikace a ochoty, tak mně vyšli vstříc a byli vždy přijemní. Kdybych si objednávala kolo znovu, šla bych asi znovu do Canyonu ( vhledem k poměru cena x výbava jsou bezkonkurenční ), ale už bych si kolo nikdy nekupovala před sezonou a s platbou předem.

          0 0
        • wilda81  

          Já mám oboje zkušenosti. Kola až na jednu výjimku dorazila též vždy +/- v termínu, ale náhradní díly jsou občas fakt úlet. Teď třeba čekám na pár věcí od března a skladem prý budou až koncem srpna.

          0 0
    •  

      dodol: A jaké jste vybrala?

      0 0
      • dodol  

        Grand Canyon AL SLX 7.9, model roku 2014

        0 0
        • Vilém  

          2014 ?

          0 0
          • dodol  

            je v tom nějaký problém?

            0 0
            • Vilém  

              Akorat me to trochu prekvapuje, ze na nem neco skladaji atd. Cekal bych, ze stare modely maji skladem a v okamziku kdy maji platbu, tak proste poslou Jakmile je doprodaji, tak proste nejsou.

              0 0
        •  

          A na kolik že vyšel? Já jsem objednával ještě v dubnu (pravda nebylo to skladem) ale mělo to přesně měsíc zpoždění. Také bych mohl nárokovat nějakou kompenzaci.

          0 0
        • dodol  

          Tak už mám svého mazlíka doma :o)

          Ačkoliv jsem na začátku ani nedoufala, že na kole budu v této sezóně jezdit, tak jsme se zástupci Canyonu nakonec našli řešení a dohodli jsme se. Díky za ochotu.

          0 0
          • roman 3D  

            něco je divnýho když se dívám na ten cockpit

            0 0
            • wilda81  

              Počujte, Kefalín. A čo si vy predstavujete pod takým slovom „cockpit“?

              0 0
            • nitraq  

              Souhlas, řidítka výrazně výš jak sedlo jsem docela dlouho neviděl.

              0 0
              •  

                A rohy na vlaštovkách … grrrrrrrrrrrr­rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr­rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr­rrr

                0 0
                • Evilcleaner  

                  :-D:-D:-D

                  0 0
                • dodol  

                  Rohy,brzdové páky apod. jsou přizpůsobeny mně, protože mám menší zdravotní handicap ( chybí mně pár prstů na ruce ) a zbytek ještě ladím :-D

                  0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.