ahoj, chci si koupit nové kolo, konkrétně Grand Canyon AL SL 9.0, vyplatí se čekat na začátek jara? představí Canyon novou řadu pro rok 2020? protože na podzim updatoval všechny modely snad kromě Grand Canyon :(
ahoj, chci si koupit nové kolo, konkrétně Grand Canyon AL SL 9.0, vyplatí se čekat na začátek jara? představí Canyon novou řadu pro rok 2020? protože na podzim updatoval všechny modely snad kromě Grand Canyon :(
Příště prosím svůj dotaz vlož do vlákna Canyon. Bude to tu přehlednější.
omluvám se, nevšiml jsem že je tady taková možnost :( zdálo se mi že výběr kola patří do výběr kola
Pokud nejsi tak malý že by ti sedla XS velikost tak nemáš jinou možnost, všechny velikosti od S nahoru nejsou skladem a předpokládané naskladnění uvedené nemají = dá se očekávat že už nebudou.
Ale škoda, za ty prachy skvělé kolo na lehké skotačení v terénu.
máš pravdu, až dnes jsem si všiml že je skladem jen malá velikost, to může znamenat:
Je to tak, ty Grand Canyony ještě nejsou všechny venku, tudíž lze brzy očekávat představení řady 2020. Na přelomu roku měl navíc Canyon problém s nějakým kyber útokem a teprve se pomalu zmátořili, tak lze očekávat zpoždění.
S-ko mi prijde priam nepredajne. Nejak sa nemozem zbavit Granda po manzelke. sice model 2018 ale minimum jete (GC AL SLX8.0)
na druhou stranu model 2019 byl představen v červnu 2019
Uz sa to na fore riesilo, modely GC 2020 by mali byt na stranke tento mesiac. Ci vsetky, nevedno.
První nový model je 6.0:
https://www.canyon.com/….0/2455.html?…
Další by se měly objevit do konce měsíce.
Prý trailový kolo a vzadu je rychloupínák :-(
Tak před pár lety žádné pevné osy nebyly a taky se jezdilo. Pokud nemáš 90kg, tak to nemusíš poznat, ne?
Mám metrák a ani s ním nepoznám že ny RU vadil ;-)
Preto ta cena, nie?
GC 7 uz pevne osy ma.
Šlo mi spíš o označení trailový kolo. Na cyklostezce asi v pohodě, tam to nepoznáš, ale na trailu a ještě na celopevňáku už bych se vsadil, že to poznáš.
Taky mám Grand Canyon s rychloupínákem a nahradil jsem ho pseudo pevnou osou (12/10mm) a poznat to fakt je.
a poznat to fakt je
promiň mi asi blbý dotaz, ale poznat je to jak? jako při jízdě? když ti dám dvě stejný kola, jedno bude s rychloupínákem a druhý s pevnou osou to fakt poznáš při jízdě? jako se to jinak bude odvalovat? nebo poznáš hmotnost? nebo fakt při jízdě poznáš spolehlivost? to se mi zdá už moc divné tvrzení. Nepopírám že to nechci na své kole taky (pevnou osu), ale spíš proto že je to dnes standard.
Co treba v tuhosti?
Přesně tak, v tuhosti. Když to kolo mám už dost najetý a udělám takovou změnu, tak je to poznat. A není to placebo.
Poznat to je celkem dost.
Minimálně už v tom, že při ostrém razantním zatáčení méně nebo vůbec neškrtá kotouč.
Pevná osa sváže obě strany zadní stavby do tuhýho celku, kterej se pak nekroutí atd.
No samozřejmě, jedním z projevů menšího kroucení je ztichnutí škrtání kotoučový brzdy při razantních manévrech, to pozná skutečně každý. Samotný tužší projev už asi nepozná úplně každý, musí to být v přímém srovnání.
Divné osazení. rychloupínák, MT400 brzdy, ale hlavně že XT přehazka. XCR na kole za 25 taky nic moc.
Spousta jiných značek je na tom ještě hůř. Ale taky nechápu, proč tam nedají slx hazku a slx brzdy. A vidla taky mohla být 120mm.
Spousta jiných značek neni direct sale…
Stačily by Deore nebo aspoň ty mt500.
a je to tady, nový model je venku :) co na to říkají zdejší odborníci?