GT force 2.0 2011 velikost rámu - prosím o radu

28 nepřečtených
  • sotysnake

    Zdravím, chci si pořídit tohle kolo http://www.koloshop.cz/…e-kolo-2011/ v obchodě jsem vyzkoušel jak velikost M, tak L, podle tabulek je M – 18.4" a L – 19" nepoznal jsem rozdíl.

    Chtěl jsem se zeptat jakou velikost by jste mi doporučili, měřím 187cm a rozkrok mám vysoko 90cm.

    Jezdil bych spíše AM, menší kolo je lépe ovladatelný ale nebylo by mi to Mko přeci jen pro mě malý?

    Předem děkuji za odpovědi :)

    0 0
    • Frostty  

      L – na tom nic nevymyslíš.

      0 0
    • soap  

      stopro L

      0 0
    • marapara  

      L

      0 0
    • sotysnake  

      Takže koukám že se tu zatím všichni radí velikost L, což je dobře, takhle bude lehčí rozhodování :)

      0 0
    • Lister  

      A proč si nepřiplatíš pár korun na ten karbonový?

      Jinak 100% L, M by ti bylo hoodně malý.

      0 0
      • sotysnake  

        pošli prosím odkaz jaký myslíš, díky, koukal jsem ještě po carbon sport 2010 ale to neměli na skladě, nevím jestli to je ten co myslíš :)

        0 0
        • Lister  

          Konkrétně jsem měl na mysli Force Carbon Expert 2010 , což je IMHO za tu cenu super kolo. Osobně se mi více pozdává verze Pro, ale to už bude asi hodně přes tvůj limit.

          0 0
          • sotysnake  

            díky za odkaz, no je to zase o 10 tis dražší, nevím jestli se to vyplatí dávat ještě navíc 10 tis, byla by ta změna tak razantní?

            0 0
            • Lister  

              No razantí. To záleží čemu dáváš přednost.

              Samotná rámová sada je o více než 500gr lehčí a to se hodí vždy. Osobně bych rozhodně raději Talase než to RS, tlumič je tam taky ve vyšší specifikaci. Sram 2×10 bych asi taky raději vyměnil za XT 3×9 – ale to je o preferencích.

              Na starém kole nedostaneš teleskopickou sedlovku – nevím, zda ji oceníš.

              0 0
            • marapara  

              Raděj bych vzal starší model toho karbonového. Za 50k karbonový full komplet na XT 3×9, Talas vidlice s pevnou osou … to je prostě cena, která se neodmítá. Sice na novém modelu máš teleskopickou sedlovku, ale 2×10 bych považoval jako nevýhodu. Ne že by neřadilo dobře, ale životnost spotřebního materiálu řetěz, ozubení je značně nižší a náklady vyšší. Navíc ten karbonový je o 2 třídy lépe vybaven, nehledě na to, že bude tak jako celek minimálně o kilo, možná i o kilo a půl lehčí.

              0 0
              • sotysnake  

                taky se mi líbí, sice můj strop je 40 ale dalo by se to, záleží jestli je o tolik lepší než verze sport 2010

                0 0
                • mirav  

                  ten cenový rozdíl je adekvátní použitým komponentům ale:

                  pokud máš na svou váhu i patřičnou hmotnost, tak by pro náročnější sjezdování byla lepší 20 mm přední osa na Sportu 2010.

                  Pokud máš stropy pevné, bral bych Sport 2010 a ušetřené peníze věnoval na bezdušové řešení ráfků.

                  0 0
                  • sotysnake  

                    Díky za radu, takhle to bude asi nerozumnější řešení.

                    0 0
                  • Lister  

                    S tou pevnou nesouhlasím – podle mě rozdíl nepozná – a rozdíl ve výbavě vysoce převyšuje rozdíl cenový. Ale samozřejmě chápu, že pro někoho může být dost problém dát místo 40tis 50tis.

                    0 0
                    • sotysnake  

                      tak ono by se to dalo dát o 10 tis více ale taky ne hned, takhle bych musel ještě chvíli šetřit. A nerad bych aby to bylo na zimu :D

                      0 0
                    • mirav  

                      jaký vidíš nejslabší místa na tom Sportu 2010, mimo povrchové úpravy ritcheyho komponentů?

                      0 0
          • sotysnake  

            tak za stejnou cenu jako force 2.0 je tohle

            0 0
      • Tomcat  

        pár? ;-)

        0 0
        • Lister  

          Tak základní karbon 2010 sežene za úplně stejnou cenu a karbon na Foxu s Talasem s XT za původní toho Force 2.

          0 0
          • Tomcat  

            Mno cenu dostupný o který vým tedy skladovky a ne intenetový sliby.

            Že výprodej carbon 2010 pro dural 2011 klasice je o 10000,– dražší , mod 2011 až od 15000,– takž u kola týhle kategorie je dost.

            0 0
            • Lister  

              Vím, že máš určitou formu dysgrafické poruchy, ale v tomto případě ti fakt nerozumím ani slovo.

              Jaká je realita skladových zásob nevím, ale napsat a zeptat se není nic složitého – no v některých případech asi lepší zavolat…

              0 0
              • Tomcat  

                Mno cenu dostupných o který vím. Tedy skladovky a né intenetové sliby.

                Výprodej carbon 2010 proti dural 2011 o 10000,– dražší.

                Mod 2011 carbon, až od 15000,–. Takže u kola téhle kategorie je dost a né o málo.

                0 0
    • Tomcat  

      Zkoušel jsem si taky M a taky bylo menší než jsem na M čekal. Co mě vadi že bylo relativně není to FR a je krátký. Pro tenhle šlapavý bych uvítal delší.

      0 0
    • quaero  

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.