• waters

    Zdravím,

    po delších prodlevách e-shopu, u kterého jsem objednával kolo jsem se rozhodl koupit jinde a i jiné kolo.

    Měl jsem dnes možnost svézt na

    http://www.gtbicycles.cz/…r-carbon-pro

    Velikost-geometrie mi vyhovuje, kolo vypadá dobře.

    Jaký je váš názor na převod 2×10. Zatím jsem neměl možnost testovat delší dobu, tak budu rád za vaše rady, jestli je vhodné do toho jít.

    Dále si nejsem jistý vidlicí. Mám možnost vyměnit Rockshox Sid RLT za Fox

    http://www.e-cyklo.cz/…tu-2700.html

    Díky moc za rady a postřehy

    0 0
    • MirosPikos  

      Co to bylo za obchod, jestli se můžeš pochlubit?

      0 0
      • waters  

        Jmenovat nebudu. Ten týpek se kterým jsem jednal má dobré jednání a myslím, že za to ani nemůže. Objednával jsem starší model kola a dodavatel už mu ho asi nepošle.. :(

        0 0
    • waters  

      Ale jinak mi klidně poraďte :)

      0 0
    • Neunzikger  

      Zaskar karbon má krátkou řetězovou vzpěru a k tomu dlouhý rám i docela položenou hlavovou trubku (na XC). To není tuctová geo – mě se líbí.

      Ad 2×10) pokud jsi dříve využíval a potřeboval v 3×9 převod 22/32 – tak Ti bude chybět, 26/36 je těžší.

      Ad vidle) SID na zaskaru má QR15, a odkazovaný FOX QR9, byla by škoda se té QR15 zbavovat.

      0 0
    • Azmir  

      Ty vole ta MOC je teda fakt pálka, doufám že za něj nemíníš zaplatit víc jak 50k, jinak pokud ti sedí tak není důvod ho nebrat, doufám že sis těch kol zkusil více a ne jenom tohle, jinak nevidím důvod proč měnit sida za fox, ale třeba máš své důvody.

      0 0
      • JakeF  

        Promiň, ale co to meleš? 80 je za něj poměrně normální MOC, za 50 tak možná s hodně štěstím po sezóně. Jinak měnit SIDa za Fox bych celkem chápal, oba mají hodně odlišný chod a každýmu vyhovuje něco jinýho…

        0 0
        • Azmir  

          Já to myslel ve srovnání s jinými koly, kde se za stejnou cenu dá sehnat carbon na komplet XTR, crossmaxech a podobně což mi přijde celkem neporovnatelné.

          0 0
          • JakeF  

            Ono to není jen o tom osazení… Rám je základ a i když jsem ho jel jen chvíli, tak mi Zaskar přišel hodně dobrej. V klidu bych třeba vyměnil svýho Treka na XX za Flashe na XTčku. A komplet XTR a Crossmaxy za 80 v MOC v sezóně bych taky rád viděl…

            0 0
            • Azmir  

              Je mi jasné že rám je pro závodníky dost důležitá věc a to jak sedne a není jediné kritérium výbava, zakladatel ovšem nepsal nic že se svezl na 20 kolech a jediné GT mu sedlo, ale vypadá to že zkusil jenom gt a jelo se mu na něm dobře, ale na jiném kole se mu může jet ještě lépe. Vzal jsem to prostě z obecného hlediska a přišlo mi to drahé jinak záleží na kurzu eura ale ± 75k tohle

              0 0
              • JakeF  

                Já netvrdím, že to nutně je nejlepší volba pro tazatele, ale že tvůj výrok byl nesmysl, protože MOC 80 tisíc je celkem odpovídající…

                Ten Radon vypadá celkem fajn, ale není z těch firem, co nabízí pouze internetový prodej a fakticky díky tomu ceny s nízkou marží celou sezónu? To by pak nebylo úplně fér srovnání, navíc když vezmu složitost a náklady případný reklamace (což při tom, jak karbec rámy praskaj, je poměrně důležitý věc).

                0 0
                • Azmir  

                  Složitost a nákladná reklamace to máš zase odkud? Řešíš to stejně jako s českým e-shopem, navíc někteří tu psali že reklamace rychlá a bezproblémová, jinak reklamace by měl platit ten na jehož straně je chyba takže výrobce a i kdyby pokud ne tak teda obrovský rozdíl mezi cenama kol nedosáhne i kdybys to kolo reklamoval snad 20 krát. A to že ta cena 80tis. je odpovídající to mi vůbec nepřijde, ale nebudem si navzájem brát svůj názor, každý už jsme se k tomu vyjádřili.

                  0 0
                  • JakeF  

                    Aha, takže jako s českým shopem to kolo převezu pár stanic MHD a česky se s nima domluvím? :) Poštovný ti samozřejmě firma při reklamaci neuhradí.

                    Co se týče adekvátnosti ceny, rozhodně jsi tím nedokázal, že je GT neadekvátně oceněný, našel jsi jeden příklad, co je na svojí cenu osazenej opravdu extrémně dobře, rozhodně to není tak, že by to bylo normální za tu cenu, většina výrobců podobně kvalitních rámů se bude pohybovat podobně.

                    0 0
                    • waters  

                      Nechtěl jsem, aby se tu řešila cena, i když chápu, že těch 80tis. je k jednání. Nebudu ho mít za 80. Podařilo se mi ho zarezervovat za slušnou cenu. Spíše mi jde o ten převod 2×10.

                      Děkuji za postřehy k té vidlici. Nemám zkušenosti s Rock Shox, ale jen z Foxkou a Marzocchkou. Měnit RS tedy asi nebudu a uvidím :)

                      Jinak k samotnému Zaskaru: Kolo je opravdu dobré, jel jsem na něm chvíli (ne v terénu), pocit 8/10. Geometrie je delší-závodní. Převod 2×10 fungoval dobře, ale nevím, jak to bude na delších tratích.

                      0 0
                      • waters  

                        jinak s reklamacím, ne že bych úplně počítal s reklamováním, ale raději beru z kameného obchodu a blízko bydliště, kde je upozorním na to že mě určitě uvidí s rámem v ruce pokud praskne.

                        nehodlám si s někým mailovat, že mám díru v rámu :)

                        0 0
                      • JakeF  

                        Převod musíš vědět ty, co využiješ… 2*10 má hodně výhod, ale lehký omezení rozsahu převodů, což někomu může vadit. Já zastávám názor, že pokud člověk používá kolo podle jeho účelu a nechce mít jedno kolo zároveň na pohodový celodenní ježdění po těžkejch kopcích i honění nejlepšího času na hodinovým sprintu po asfaltu, tak 2*10 s vhodně zvolenou kombinací převodníků je pro drtivou většinu lidí lepší volba, než 3*9.

                        0 0
                        • waters  

                          Věřím, že jsem přizpůsobivý věcem, které mají smysl a 2×10 určo má, jinak by to nedělali, nicméně zkušenost s tím nemám.

                          39 a 26 zubů, raději bych tam viděl přes 40, ale to se mi asi jen zdá :)

                          0 0
                          • JakeF  

                            Já mám taky radši 42/28 na 26" a 39/26 na 29eru. Těch 39/26 na 26ce beru spíš na to celodenní ježdění a EN/AM zaměření. Ale to musíš vědět ty, co vyhovuje tobě, jakým jezdíš stylem, terénem a jestli spíš kadenčně nebo silově.

                            0 0
                            • waters  

                              Od útlého věku jsem byl zvyklý jezdit silově :)

                              Než investuji, tak to ještě projedu… a i kdyby to pak bylo marné, tak koupím kliky jiné (tomu nevěřím:)

                              Co přesně značí u vidle QR..?

                              0 0
                              • JakeF  

                                Tak můžeš vyměnit samotný převodníky… Třeba takový TA Specialites jsou pěknej upgrade :). Pokud jezdíš silově, tak by ti 42/28 s 36z kazetou mělo stačit a ta 39 ti bude spíš málo…

                                QR je quick release, pokud se nepletu, ale o to až tak nejde, jde hlavně o to, co tam quickreleasuješ :), teda jestli tam je 15mm osa nebo klasika na 9/5mm rychloupínák. Tady je 15mm podle popisu.

                                0 0
                              • filip1979  

                                ahoj,

                                dival jsem se, ze jsi kolo koupil. Jak jses po sezone spokojen? Sel by jsi do toho znovu? Resim, ze bych si ho ted koupil take.

                                Diky

                                Filip

                                0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.