Čau bajkeři.
Mohl by mi někdo prosím vysvětlit kde je háček u tohoto kola?
https://www.bikero.cz/…ack-p513763/
Dá se koupit fungl za 17k a to mi na tu výbavu přijde dost málo.
Díky
Čau bajkeři.
Mohl by mi někdo prosím vysvětlit kde je háček u tohoto kola?
https://www.bikero.cz/…ack-p513763/
Dá se koupit fungl za 17k a to mi na tu výbavu přijde dost málo.
Díky
Za to může kapitalismus..
S tou slevou asi uchazejici osazeni, ale v dnesni dobe rychloupinaky?
Hrozný brzdy, vidlice a rám bez pevně osy? Tak to cena po slevě je už docela normální. Jak sem psal jinde klasický koviďák , co dnes moc nejde dobře prodat.
Za 17k mi přijde, že tam je dost prostoru pro upgrade. To osazení je dost dobrý. S lepší vidlicí a brzdami jsem pořád v low budgetu za nové kolo, co se koukám, tak kola slx/deore jsou cenově kolem 30k. Jen ta QR na rámu. Jako jezdilo se tak i před lety, jen si nejsem jist, jestli když na to hodím nějakou pěknou 130mm na předek, jestli zadek vydrží na trailu. ???? Kdyžtak mě vyveď z omylu.
tak 3cm ti změní geomerii, trail z toho neuděláš, i když taky jsem si dával vidli 110mm nebo 120mm na rám, který byl pro 100mm
To kolo je v produkci dělaný rekreační a sportovní XC, není to trail ani s 150mm vidlicí. Uchycení nosiče\blatníků a stojánku… rám pokud se nepletu je od modelového roku 2021–22 stejný a je dost těžkej. S teleskopkou taky nepočítá.
Prostor pro upgrade je mechanicky vhodný základ a tím je rám..... Takže prostor pro upgrade ? To můžete dělat upgrade Decatlona za 15 je to ještě levnější…
Pokud chceš tail, tak Qayron má teď docela slušně ceny
https://qayron.com/…pyro-mkiii-5
a jestli to má být něco univerzálnějšího
Za 17 tis. slušné osazené kolo na rekreační ježdění, na upgrade kvůli rychloupínákům nevhodné, na traily nesmysl.
Rychloupínák se vozí i TdF, takže se s tím dá žít.
Co má společného TdF s upgrade MTB na trailové kolo?
Jen to, že to není součástka, která by významně snižovala schopnost kola snášet velké namáhání.
Jel jsi někdy v terénu s rychloupínákama?
Pokud jsi těžší, tak se ti při brždění bude kroutit vidlice a budou cinkat brzdové kotouče.
Ano není to ideální osazení. Vidlice je, spolu s předním kolem, vyměnitelný díl. Na bazaru se dá něco tužšího s trochou trpělivosti najít dost. Podstatný je rám.Myslíš, že sily od někoho těžšího, kdo jezdí na amatérské úrovni na kole za 20 tis jsou při brzdění výrazně vyšší než při nástupu do kopce nebo sprintu na silnicí od profesionála?
Není nejmenší důvod kupovat kolo na RÚ.
Navíc on psal něco o výměně vidlice za 130 mm, což je samo o sobě nesmysl s tímhle rámem a ještě by musel řešit to, že má kolo na rychloupínák.
Důvod může být rozpočet, neopravitelnost současného kola.
Hele, díky všem. Už to začínám chápat. Takže teď trochu jiná otázka.
Nové Spyro
https://www.joybike.cz/…ard-black-3/
Nebo roční Fluid?
Norco:
plus -lepší pohon, teleskop
mínus – horší vidlice navíc pouze se 120mm zvihem,, a brzdy budou na výměnu u obou, ikdyž záleží kolik vážiš a co máš v plánu jezdit, ale ty Shimana jsou asi krapet lepší.
Já bych šel za tu cenu do Qayronu
Ale je to součástka, která limituje možnosti upgradu kola, tím spíš k trailově laděnému. O tom je tady diskuze.