Havlena, rozhovor pro týdeník Euro.

54 nepřečtených
  • Tomcat

    Ikdyž k Authoru nejsem příliš nakloněn, beru pama Havlenu jako jednoho z nej podnikatelů.

    Http://euro.e15­.cz/hyde-park/rozhovory/mar­tin-havlena-sto-znacek-kol-na-trhu-to-uz-je-vazne-pretlak-951188

    Rozhovor se mě krapet nezdá , ale chápu důvody a i cílovou skupinu čtenářů. Takže lehká účelová argumentace je pochopitelná.

    0 0
    • Hank Moody  

      Dík za odkaz. Docela zajímavé, hlavně to o začátcích dovozu kol. To musela být hustá doba. :)

      Jinak je tam cítit, že má respekt z konkurence.

      Jen se mi nezdá ta jeho informace o 200tisících prodaných kol za rok v ČR. Někde jsem četl něco o 350tisících, dle asociace dovozců a výrobců kol (nebo jak se tomu nadává)

      0 0
      • Tomcat  

        Určit celkový množství je skoro nemožný. Není to zboží, které podléhá registraci. Takže statistika je z svazu, nebo celnice.

        Co přijde mimo se tězko dopočítá. Problém je i reexport.

        0 0
      • Thidney  

        Je tam – kapacita dealerského trhu – to je sakra něco jiného než prodaný kola. Nepočítá kola prodaný přes sportovní řetězce a hypermarkety – což by tak těch rozdílových 150000 mohlo hodit

        0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • tonik666  

      Za poslední odpověď má malé bezvýznamné plus.

      0 0
    • nooski  

      Zajímavé, ale proč v Japonsku mají obrovský výběr cyklokrosek a u nás mají velké kulové? Jsme země s cyklokrosovou historií a myslím, že pro velkou část odchovaných bikerů bude do budoucna hobby kroska lepší volba, než čistokrevná silnice.

      0 0
      • Seky  

        Na to už jsem před časem přišel. A všichni se mi smáli, přoč si stavim CX, když na tom nechci závodit.

        0 0
      • mr.antik  

        no nevim, buď se chci natřásat v terénu nebo si od toho odpočinou na hladký silnici. Možná někde na rovinatých šotolinách po lesích, kde je to na bajku opruz.

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        • Seky  

          Tady v okolí je právě spousty lesáckejch cest po kterejch vedou cyklo stezky atd. Tipicky je to šotolinoná cesta na který se vyhnou i dva protijedoucí osobáky a rovinatost povrchu je mnohdy lepší než spousty zápaltovanejch okresek.

          Samostatatnou kategorií jsou pak vyasfaltovaný cyklostezky v lese, těch je tu taky dost.

          Takže CX jsem si pořídil vlastně jen na ty přejezdy po okreskaách :-)

          0 0
          • nooski  

            Jen tak ze srandy, jaké duše používáš na krosku? Klasické silniční, nebo trekové?

            0 0
            • Seky  

              Duše, co to je? Jedine notubes. S duší jsem to nahodil jen jednou (byl jsem nedočkavej a chtěl to hned projet) a po 3 km jsou měl procvaklý obě kola :-)

              0 0
          • mr.antik  

            jasně, na tyhle rovinky je je to asi ideální… Zlatý Jizerky

            0 0
            • Seky  

              Tak rovina tu úplně není, ale ve srovnání s Jizerkama asi jó.

              0 0
      • Tomcat  

        Móda. CX byla záležitost Evropy , usa a asie to objevovala až později.

        Jenže jak padlo už xkrát v minulosti evropa neměla MTB.

        Takže spojené nádoby, zájem někde klesá , jinde stoupá.

        0 0
      • Lister  

        No jo, jenže v Japonsku jsou třeba i takové skoky na lyžích rekreační záležitostí – jsou to prostě magoři.

        I když u nás je CX populárním televizním sportem, tak opravdový CX trh bude malý. I když je pravda, že CX kolo mě jako zimák napadlo už hodněkrát.

        0 0
        • mastihuba  

          otázka je kam s ním. Na polňačku je to nepohodlný a když budou na silnici sračky, tak je mtb asi trochu bezpečnější. Známej si CX pořídil protože je zarytej silničář a včil vymejšlí jaký tlustý gumy na to napasovat aby se s tím svezl i po neasfaltové cestě. :)

          0 0
          • MlokCZ  

            Na CX musí mít už jezdec náturu. Já třeba párkrát tady v okolí potkal maníka na CX v místech, kde děsně nerad jezdím už i na celopevňáka (a to ještě 29tce) a většinou tamtudy jezdím na fullu.

            Tohle jsou ale už vyjímky.

            0 0
          • Lister  

            Moje silnička občas zažívá docela peklo – štěrkové cesty jsou standard, občas i hlína nebo krátké terénní spojky – lepší než třeba 10 km objíždět po silnici. Tak si říkám, že jestli někdy postavím nějakého silničního zimáka (už to teda moc nevidím) tak by CX nebyla úplně marná varianta.

            Je pravda, že jsme extrémně pohodlný, ale kupodivu se někdy dokážu až masochisticky mu­čit.

            0 0
    • johnydvorak  

      Nemam rád značku Author a starší chlapy s dlouhými vlasy v culíku.

      0 0
    • scret  

      ackoliv jsem autor nemel nikdy rad, mozna snad tak v roce 00-cca 02, tak clovek musi uznat, ze to Havlenovci maji zmaknute a dokazali na kolech zarobit peknej balik!

      Takze ja bych je vubec neodsuzoval, docela jim i zavidim, ze muzou delat v necem co je relativne bavi,vydelat slusny penize a zaroven „tvorit“ neco co zna pulka naroda…

      0 0
    • šimlos  

      Já měl krásně žlutý Author Sector model roku 2000,ještě ocel,bylo to skvělý kolo.Jinak souhlas se skřítkem,vystihnul to přesně..

      0 0
      • kandik psi zub  

        myslim, ze se asi neda rict, ze privez horsky kolo do cech, ale udelal z nej totalni masovku, a to nemohlo bejt jen tak. Byly to proste dobry kola, navic minimalne ve vyssich radach i pomerne vkusny designove. me osobne ty jejich ramy sraly dycky nasazenim zadnich vzper pod horni ramovou – kolo pusobilo divne, a nemelo zadnej sloping.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.