• RADO77

    Chci letos zkusit Ötztaler Radmaraton (238 km/5500 výškových). Nechcete se někdo přidat? Jede se to 31.8. ale abyste mohli jet je třeba se do 29.2. registrovat a zaplatit poplatek 2 EUR (kreditkou) s tím, že pak losují ty, kteří se vlezou do limitu.

    Tady jsou wbovky: www.oetztaler-radmarathon.com/…g/index.html

    0 0
    • jecnak  

      Ja bych jel.

      0 0
      • jecnak  

        Zkousel jsem registraci, akorat mam nejaky problem s placenim.

        0 0
        • RADO77  

          Mě to prošlo v pohodě. Když tak tě můžu zkusit zaregistrovat já. Pošli mí registrační údaje na mail a já to udělám svojí kreditkou, přes kterou mi to prošlo.

          0 0
    • jecnak  

      Jede jeste nekdo?

      0 0
    • jecnak  

      Kdyby chtel nekdo pristi rok taky, tak tady je profil atd.

      0 0
    • jecnak  

      Tak kdo jedete letos? Vim o Pebem, Medunce a me. Doufam, ze nas vylosujou do startovky a hlavne v dobry pocasi.

      Letos se nesmim nechat pobit od zenskejch :-D

      0 0
      • Medunka  

        Letos to bylo super – ale jedno je jisté – příští rok mě na startu v závodním neuvidíte :-)

        0 0
        • McBlacky  

          za 14 dní už budeš říkat možná, v listopadu se nebudeš moci dočkat a o vánocích platíš startovný :)

          znám takovýhle prohlášení „po akci“

          0 0
        • petryk  

          Tak jsem včera přečetl Tvoji reportáž a k panu prudiči tady v diskuzi se nepřidám, máš můj obdiv, to že to objeli chlapi se dalo čekat, ale pro Tebe to muselo být i dost na hlavu kvůli těm časovým limitům. Smekám, Medunko;)

          0 0
      • biker007  

        vazne o nem uvazuju na pristi rok. kdyz jsem si overil. ze jde uject 4000km prevyseni na 125km, tak dalsich 1500m na 120km bych mohl ujet:)

        0 0
      • jecnak  

        Pobit od zenskych jsem se nechal, ale verim, ze kdybych startoval z prvni vlny, ze by slo jet na podstatne lepsi cas. Bohuzel stat rano hodinu v 7C, abych mel pekny misto na startu je nad me chrti zasoby tuku. Letos se mi taky nevyhnul defekt a 15 minut (a 240 mist) jsem cekal na technickou podporu na pumpu. Kazdopadne ale pocasi tentokrat vyslo na jednicku. Madona jede jak diva do kopce a po rovinkach. Bohuzel je to ale dost vysoka koza, takze do zatacek to tak posilat nejde, i kdyz predjizdeni byli asi jineho nazoru.

         

        Kazdopadne zacatek opet v zime a obrim baliku stale dolu pres 30km do Oetzu. Vyhodit igelit zpod dresu a pak probijeni se davem na Kuthai, dolu zas kilco do Insbrucku nadhernym hravym sjezdem, rovinka v baliku kolem Insbrucku a pak vic jak tricitkou na Brenner. Tam soudruzi Italsti neuklidi silnici, takze defektik. To co jsme sjeli na Brenner me ted predjizdi :-/. Po 15 minutach a 240 mistech vyrazim, sjizdim balicek, kteremu ve Sterzingu ujizdim a hura na Jaufen, kde sjizdim castecne ztratu co jsem nabral defektem. Nahore Colu a chleba a hura dolu pekelnym sjezdem s vraceckama, srazama za 30cm hrazenim a rozbitou silnici. Dole me boli ruce i ramena a prichazi ocistec v naslednem stoupaku na Timmlesjoch. 39/25 a misty 14% to asi budou slusny watty pri rozumny kadenci :-D Nahore, nahore, nahore hura a to 3×. Uzasny vyhled, skvely pocit a prede mnou douhy sjezd, kde uz se s tim vubec nemazu, ze v zatackach ventilky v rafkach jen rezonuji. Pred cilem nechutny nastupy a spurt, fujtabl, kaslu na vas ty 3 mista mi za krece nestoji.

        No a cestou domu jsem prejel kus od domu lisku. K lehce snove nalade pridala to, ze se za autem zvedla koukla na me a zmizela na louku. Liska nam tak dala zhruba v 3:30 dnes rano dobrou noc.

          

        Name: Tomas Vitvar Startnr: 1755 Land/Ort: CZ-Prague Kategorie: Männer / Uomini AK

        Startzeit: 6:54.13,1 Zielzeit: 15:50.36,6

        Fahrzeit: 8:56.23,5 Dur­chschnitt: 26,622 km/h Rang Gesamt: 539. Rang Herren: 529. Rang Klasse: 213.

        Durchgangszeiten auf der Strecke Oetz 7:35.01,2 40.48,1 315. 1065. Kühtai 8:46.09,5 1:51.56,4 214. 500. Innsbruck 9:32.12,4 2:37.59,3 211. 495. Brenner 10:45.23,2 3:51.10,1 220. 540. Gasteig 11:23.17,3 4:29.04,2 286. 785. Jaufenpass 12:32.34,7 5:38.21,6 245. 618. St.Leonhard 13:05.10,0 6:10.56,9 253. 669. Timmelsjoch 15:17.04,5 8:22.51,4 223. 566.

        Bergzeitfahren Oetz-Kühtai 17.3km, Höhenunterschied 1200m Fahrzeit: 1:11.08,3 Dur­chschnitt: 14,591 km/h Rang Gesamt: 462. Rang Kategorie: 205.

        Bergzeitfahren Innsbruck-Brenner 38.2km, Höhenunterschied 697m Fahrzeit: 1:13.10,8 Dur­chschnitt: 31,320 km/h Rang Gesamt: 511. Rang Kategorie: 213.

        Bergzeitfahren Gasteig-Jaufenpass 21.6km, Höhenunterschied 1130m Fahrzeit: 1:09.17,4 Dur­chschnitt: 18,703 km/h Rang Gesamt: 401. Rang Kategorie: 172.

        Bergzeitfahren St.Leonhard-Timmelsjoch 31.4km, Höhenunterschied 1759m Fahrzeit: 2:11.54,5 Dur­chschnitt: 14,282 km/h Rang Gesamt: 445. Rang Kategorie: 181.

        0 0
        • teepeex  

          hezky jecnakovic pojezdili, poklonka:)

          0 0
        • McBlacky  

          hezky se to čte. Možná někdy až poladím načiní na takovou akci… V Klatovech jsem zjistil, že by mi to možná až tak nevadilo zkusit občas i silnici :) Ještě bych musel sice poladit taktiku, abych se moc nevětral, taky není dobrý brát pedálem ve vracečkách o zem, ale což :)

          z přehledů je vidět, že jsi ke konci byl spíš lepší, jestli tomu dobře rozumím. Takže ti nesekalo a užil sis to.

          0 0
    • Pebe  

      já teda taky přidám svojí trošku do mlýna…

      moc jsem nevěřil že se počasí tak nádherně vybere, nakonec to klaplo neuvěřitelně, to musela být drahá objednávka od pořadatelů. Shrnuto, jel jsem s Jitkou jak to jenom šlo, čekal jsem na občerstovačkách, pomáhal doplnit bidony, snažil jsem se táhnout Brenner, kde to bylo aspoň trochu platný, pak jsem to posral z Brenneru pod Jaufenpass, kdybych veděl jaká tam bude rovinka tak se v tom šlapavém sjezdu tak nevyžívám a pomůžu i pod Jaufenpassem, holt moje blbost. Na Jaufenu jsem už byl lehce nastartovaný vyjet sám, abych stihl ten limit v St.Leonhardu, ale Jitka to zmákla, rychle se nafutrovala a hurá závodit s motorkama z kopce. Já jim nakládal, neměli moc šanci, asi to taky nechtěli tak hrotit kolem stojících policistů :-) Za časomírou čekám chviličku, Jitka to musela hodně drtit, máme nějakých 12minut k dobru, uff, to bylo jentaktak. Čekal jsem ještě nějakou malou rovinku na rozjetí, ale prakticky hned se stoupá a vydrží to až na párset metrů až na vrchol, kašpar a jedem. Jitka má lehčí převod, bolí jí chodidlo od vosy a kolena, takže lehce ztrácí. Tak mi musí slíbit, že se bude snažit to stihnout, že mi nebude vyčítat že jedu dopředu a nechám jí tu samotnou. Potom už jenom mlha předemnou, za mnou, hlídám tepák a výškové metry a šlapu, kadence 45–60, víc to nejde, kolínko se zase ozývá. Ale i tak pořád předjíždím, všichni mají trojplacky a minimálně 27 vzadu. Na občerstvovačce v Schonau jenom dva kelímky coly a toust a jedu dál, přede mnou se zvedá stěna a na ní se ve stínu schovávají závěrečné serpentýny. Stěna jak hovado, to snad půjdu pěšky, to je humus. Vyrážím, pomalu se tam blížím, občas něco vyfotím a raději nekoukám nahoru. Ono to beztak přes bolavý krk moc nejde. A šlapu, zatáčka krajem, rovinka, zatáčka, a tak pořád. A je tu tunel, hurá, už tam budu, euforie, štěstí mi teče ušima, chlapi za mnou řvo v tunelu jak smyslů zbavení, nádhera. A ty výhledy, to je prostě úžasný. Za časomírou mám hodinu a čtvrt na limit, je tu zima, jsem mokrej, není tu signál na telefon, tak na sebe hážu návleky, promiň Jitko, ale tohle bych akorát tak odstonal, a jedu dolu. Opět nádhernej sjezd, utažené serpentýny, předjíždím, skvělý pocit. Co to je ale tady? To je další kopeček? Takovej 200metrů vysokej brdek, ale teda z posledních sil, lehké křeče do stehen rozháním vestoje a pokračuje sjezd. A je tu dalši lehce zvednutá rovinka, fouká, no to mi *****. Za ní ale už vidím v okolí známo vrcholy kopců, je to blízko, kurňa makej. Nevim kde se to ve mě bere, ale dupu jak magor, cedule Solden a pořád předjíždím, takových 10 lidí jsem ve mestě ještě stihnul a CÍL. Nádhera, já to dal!!! Parkuju kolo, vracím čip, beru dres a diplom a odznáček a jedu na hotel. Tak se dozvídám, že Jitka pořád jede!! Padá mi čelist a v duchu jsem s ní na tom hnusnym kopci. Potom už pípá že projela cílem, obléknout a hurá za ní. Nacházíme lehce roztřesenou postavičku, co sotva chodí :-) Posíláme na hotel, do tepla, najíme se a přineseme jídlo. Potom už balit a domů. Moc děkuju, že mě Ječňákovi vytáhli do pořádných kopců, asi můj největší zážitek na kole, lidi fandili, děti si plácat rukama podél cest, uzavřená trasa, super občerstvovny. Taky děkuju Tomášovi za odvoz, v noci dom to už muselo být psycho. Jitce děkuju za společnost, omlouvám se za těch pár chyb co jsem udělal a za zlomenou hl nad ní, a hlavně GRATULUJU k takovému heroickému výkonu.

      a nějaká moje data:

      Name: Petr Benes Startnr: 1753 Land/Ort: CZ-Prague Kategorie: Männer / Uomini AK

      Startzeit: 6:54.18,2 Zielzeit: 18:57.04,5

      Fahrzeit: 12:02.46,3 Dur­chschnitt: 19,757 km/h Rang Gesamt: 3256. Rang Herren: 3112. Rang Klasse: 758.

      Durchgangszeiten auf der Strecke Oetz 7:40.45,5 46.27,3 727. 3102. Kühtai 9:27.49,3 2:33.31,1 823. 3656. Innsbruck 10:27.59,3 3:33.41,1 793. 3482. Brenner 12:07.59,1 5:13.40,9 810. 3574. Gasteig 12:49.27,4 5:55.09,2 787. 3463. Jaufenpass 14:21.13,9 7:26.55,7 776. 3353. St.Leonhard 15:18.53,6 8:24.35,4 796. 3522. Timmelsjoch 18:16.31,3 11:22.13,1 771­. 3312.

      Bergzeitfahren Oetz-Kühtai 17.3km, Höhenunterschied 1200m Fahrzeit: 1:47.03,8 Dur­chschnitt: 9,695 km/h Rang Gesamt: 3703. Rang Kategorie: 827.

      Bergzeitfahren Innsbruck-Brenner 38.2km, Höhenunterschied 697m Fahrzeit: 1:39.59,8 Dur­chschnitt: 22,920 km/h Rang Gesamt: 3678. Rang Kategorie: 821.

      Bergzeitfahren Gasteig-Jaufenpass 21.6km, Höhenunterschied 1130m Fahrzeit: 1:31.46,5 Dur­chschnitt: 14,121 km/h Rang Gesamt: 2763. Rang Kategorie: 707.

      Bergzeitfahren St.Leonhard-Timmelsjoch 31.4km, Höhenunterschied 1759m Fahrzeit: 2:57.37,7 Dur­chschnitt: 10,606 km/h Rang Gesamt: 2738. Rang Kategorie: 698.

      0 0
      • Medunka  

        Nemáš se za co omlouvát, vůbec ne, já musím děkovat, že si tam občas byl, že si motivoval, podpořil, doplnil bidon ;-) Takhle si svého výkonu vážím víc – vezla jsem si všechno sama, jela jsem sama. Neměla jsem nikoho, kdo by mi do kopce tahnul oblečení, přilbu, pití ;-)

        A možná jsem si sama užila i více pozornosti ;-) Když jsem se chtěla bavit, vykecávala jsem se s „dědkama“, ale mě oslovovali samí mlaďoši. Hlavně servisní vozidlo bylo fajn v prvním kopci, jak se pořád ptal, zda jsem OK, něco nepotřebuji – bylo to milé :-)

        Jinak děti u cesty, které fandily, nastavovaly ručky – byly boží – jak řekla tchýně – teď si nebudou týden mít ruce, protože se dotkly závodníka :-) V tom fandění jsou prostě zahraniční závody naprosto super, neuvěřitelné. Ta atmosféra stojí za to.

        BTW – děsně mi otrnulo, ještě mě brní konečky prstů na pravý noze, ale jsem naprosto v pohodě ;-)

        0 0
        • treatt  

          A to si je na ten tyden uriznou, ze je nebudou mit? :))) Ne sorry, jen postuchuju, jinak hluboka poklona maucta! ;)

          0 0
      • treatt  

        Ale teda jako po tech Vasich reportech to proste chci pristi rok dat!…uplne nakazliva zalezitost :)

        0 0
      • jerryx  

        Sakra lidi, co z toho mate, ze jedete silnicni zavod za 19km/h? Nez to zajet takhle, tak bych se na to vysral… to uz neni cyklistika. Tahnout se nekam do Italie a pak se takhle mucit??? Nechapu. Proc poradne nepotrenujete a pak to nezajedete nejak dustojne? Nikoho se nechci dotknout, ale tohle je skoro trapny.

        0 0
        • Pebe  

          kterej ty seš? :-)

          Je mi jedno co považuješ za trapný, věř tomu, že tam to berou lidi úplně jinak. I ten úplně poslední, který dojel v limitu, měl v cíli ovace, dokonce ho vytáhli na pódium, dostal cenu a plná hala mu tleskala.

          A není nic jednoduššího než se připravit na příští rok, potom sem můžeš napsat jak jsi to zajel ty, třeba se potkáme na trati :-)

          0 0
          • jerryx  

            Doprdele snad je to zavod a ne nejakej survival challenge. Na Krali Sumavy by nikdo lidem s prumerem pod 20 netleskal, jelikoz by v cili uz davno nikdo nebyl. Ale delej si co chces, to je jasny, jen proste nerozumim tomu, ze se tak mizerne pripravenej poustis do takovyho zavodu. Mne by to nebavilo – pripadal bych si jako vul.

            0 0
            • treatt  

              A ted si pripadas jako velky drsnak?

              0 0
            • Pebe  

              vem Krále, přidej si 1500 výškových metrů na stejné distanci a možná to bude i survival pro tebe.

              A že něčemu nerozumíš nebo by jsi připadal jako vůl, je víceméně tvůj problém, mě je to jedno. Já jsem pyšnej že jsem to ujel, že jsem třeba byť i malou měrou pomohl Medunce to ujet.

              By mě zajímalo, kterej jouda tady provokuje pod druhým nickem :-)

              0 0
              • jerryx  

                Prave, ze na to nemam, abych to zajel v tempu, ve kterym bych to chtel dat.

                0 0
                • McBlacky  

                  tak to jsi radši neměl nic psát.

                  Salka nebo Otztaler jsou prostě závody, který jako cyklista srdcař prostě dát musíš. A rozhodně si víc cením někoho kdo se odváží a klidně nestihne limit, než typů jako ty, kteří se radši maskujou kecama.

                  0 0
        • Medunka  

          Překonávat sám sebe, své limity, možnosti, mi trapné nepřijde, ať má člověk průměr jaký chce. Každý nemá na to jezdit v první stovce a jen kvůli tomu se nepřestane na závody jezdit.

          A atmosféra, zázemí, zabezpečení a vše kolem na zahraničních závodech je 100× lepší, než sebelepší závod v ČR :-)

          0 0
          • jerryx  

            Aha limity… prijde mi, ze ty to beres jako nejakej adrenalinovej  sport – zavres oci a skocis na lane z mostu. Na vytrvalostnich sportech je zajimava prave ta priprava a trening, kterej u tebe ocividne chybel. Kdyby si pul roku poradne makala a priprivovala se na ten zavod, tak pak bys nejen zajela lip, ale i tvy pocity a dojmy by byly mnohem silnejsi.

            PS: Co myslis tim, ze ten zavod byl 100× lip pripravenej nez podobny v Cesku? Pili ste na obcerstvovackach ze zlatejch kelimku?

             
            0 0
            • treatt  

              Hele co kdyby sis vzal takovej zlatek kelimek a sel zkouset, zda projde Tvym travicim traktem v opacnem gardu, nez potrava? :)

              0 0
            • teepeex  

              az nekde neco podobnyho ujedes, tak dej vedet sportaku:)

              0 0
              • jerryx  

                V tom je mozna ten rozpor… mne by neslo o to jen to ujet.

                0 0
            • Pebe  

              možná to, že jsme jeli na téměř uzavřené trati, v protisměru jestli jsme potkali 5 aut tak je to moc, před každým ostrůvkem bylo hasičské auto s majákama nebo hasič/policista s praporkem a píšťalkou. Taky ty kopce, to v ČR bohužel nemáme, ty výhledy(na které by jsi ty samozřejmě neměl čas), ti pohodoví lidé…

              0 0
            • Medunka  

              Silniční kolo neberu jako adrenalinový sport, ale jako možnost provětrat si hlavu. Z mostu jsem zatím neskákala, nemůžu tedy říci, zda bych zavřela oči nebo ne, ale mám ráda výzvy – tohle byla jedna z nich. Pro někoho nepochopitelné, že někdo může být dobrovolně tak dlouho na kole, pro mě normální. Strávila jsem 12,5 hodiny na kole, no a co – není v tom nic světoborného.

              V tom, co jsi napsal, čtu mezi řádky – Proč lezeš na start, když na to nemáš – todle můžeš řící 90% závodníků na KPŽ

              Nevím, dle čeho soudíš, že jsem se na tento závod nepřipravila a taky by mě zajímalo, v čem ti přijde zajímavá připrava na vytrvalostní sport – co vím, tak příprava na ultra a vytrvalostní akce je převážně tupé sezení v sedle a šlapání a rozhodně se nedá netrénovat za půl roku.

              Kdybych půl roku porádně makala a připravovala se na tento závod, tak ho zajedu o půl hodiny rychleji a tvůj příspěvek zde bude stejný – nebudeš moci pochopit, že se někdo může tak trápit v sedle a radovat se, že dojel s takovým časem.

              Za sebe vím, že jsem mohla mít o hodinu lepší čas, nemít nateklé chodidlo po píchnutí vosou – ale přesto jsem se postavila na start a vyrazila. Překonala jsem sebe samou.

              Co se týká porovnání organizace závodů v ČR s Rakouskem, prvně, v ČR se nejede podobný závod, Král se nedá s ničím srovnávat.

              Dále můžu jmenovat bezproblémovou registraci, kdy nečekáš dlouho, nevyfasuješ pětikilovou igelitku plnou letáků, prospektů a brožůrek, protože partneři se musí nějak prezentovat – tady to sponzoři nemají za potřebí – dokáží se zde prezentovat jinou levnější formou. Není problém zde cokoli sehnat na kolo – jde zde perfektní technické zázemí. Jak před závodem, tak během.

              Start je organizovaný, jasně stanovený prostor pro příjezd do koridoru, žádné předbíhání, žádné strkanice. Čas se ti počítá průjezdem přes startovací koberec – je tedy jedno, že jím projedeš až 10 minut po prvních závodnících. Silnice jsou vymetené, uzavřené, na každém možném místě, kde by mohlo dojít k případné kolizi při průjezdu vesnicí někdo stojí. Ostrůvky, kruháče jsou vyznačené buď hasičským autem, nebo člověkem s praporkem a píšťalkou – víš to tedy dlouho dopředu a můžeš se na to připravit.

              Na občerstovacích stanicích je pořád plno a dostatek všeho – na chvostu se ti nestane, že tam dojedeš a nic tam není, jak je tomu zvykem v ČR. Celou dobu závodu peletonem projíždí záchranka a doprovodné vozidlo, kteří jsou schopni okamžitě zasáhnout a pomoci. Doprovoné vozidlo má maximální zásoby všeho, co by člověk mohl potřebovat – například Rado loni potřeboval vyměnit zničený pedál, nebyl problém. Sběrné auta jsou připraveny kdykoliv kohokoliv nabrat a dopravit do cíle – jak pro vyčerpání, tak třeba pro technické problémy – člověk nemusí řešit vlastní dopravu na uzavřené silnici, ale může se plně na ně spolehnout, je to pojistka.

              V cíli naprosto dokonalá atmosféra – spousta lidí, kteří fandí, je jim prostě jedno, že je člověk poslední, pro ně je každý hrdina a každý si zaslouží uznání. Lidi fandí všude, podporují, pomáhají co to jde – je to pro ně zážitek, závod berou jako skvěle zpestření, žádné problémy kvůli omezené dopravě, návalu lidé atd jako je tomu v ČR. Jídla je dostatek, nestane se ti, že na tebe prostě nic nezůstane. Je toho víc …

              Je to kvalita, která odpovídá ceně závodu

                
              0 0
        • jecnak  

          Chapu tve jiste spravedlive rozhorceni nad tim, ze si nekdo dokaze uzit zavod i vzadu. Ne kazdy ma cas na dobry trenink. Shazovat neci vykon, aniz bys mel zkusenost ze stejneho ci podobneho zavodu (ne Kral se tomu rozhodne ani neblizi) je mirne receno ubohy. Vic nemam potrebu tve vylevy zde komentovat.

           

          A jinak mirni slova, nez jsi se tu objevil, vystacili jsme se jen se slusnym slovnikem.

          0 0
          • jerryx  

            Tak prominte, ze sem se ptal po vasich motivacich to „takhle“ absolvovat.  Nevedel sem, ze se smi ucastniky jen oslavne placat po zadech. Omlouvam se, pokud se me nevhodne poznamky a dotazy nekoho dotkly.

            0 0
            • Pebe  

              no proto :-)

              nejde o nějaké poplácávání, jde přece o to povzbudit ostatní, podpořit je. Nejde přece o to zvítězit, ale zůčastnit se, dojet to tak jak jsi si představoval a to holt u některých je i tom to prostě ujet, v limitu závodu.

               
              0 0
              • jerryx  

                Ok – v poho. Dyt vy povzbudit nepotrebujete – vy uz to mate za sebou. ;) Ja nemam nic proti tomu, ze to nekdo chce „jen“ ujet, pouze sem se ptal, proc jste to chteli dat (ted vim, ze jste chteli jen ujet). To je vsechno.

                0 0
        • daymaker  

          Ten kluk je mimo…

          0 0
    • black.horse  

      mazec a moc velká gratulace absolventům! :-) smekám…

      0 0
    • digidaq  

      Nevíte, jak zvýšit pravděpodobnost, že vás vylosují do startovní listiny? Je lepší se registrovat jednotlivě nebo najednou jako team?

      0 0
      • Medunka  

        Těžko říci, letos sme byli skupinka (já, Ječňák, Pebe), loni se Ječňák přihlašoval sólo – pokaždé to vyšlo napoprvé. Oni udělají první losování, pak musíš nějak do 3. týdnů zaplatit startovné, pokud nezaplatíš, místo propadá a je znovu losování …

        0 0
        • karliner  

          osobně bych tipl, že nejvyšší šance je ve skupince 5+, z těchto skupin se vylosuje 30% míst ve startovním poli

          0 0
    • jecnak  

      Bez komentare.

      Here in the Ötztal we trust in handshake quality and honesty.

      The more we are concerned about the latest doping case regarding Emanuele Negrini. Of course Negrini is not just „anybody“ here in the Ötztal. Like no one else he has dominated the Ötztaler Cycle Marathon over the last years by winning this ultimate race three times.

      And now we have to handle – somehow – this truly disappointing fact. With no ifs or buts we dissociate from Negrini and all illegal and unfair sport methods. We are extremely sorry that also all the other cyclists feel cheated and disappointed due to Negrini's unfair behavior. It's clear that Negrini never again will get a starting place for the Ötztaler Cycle Marathon.

      Another thing is for sure: Negrini will not be able to destroy our excellent event which has become one the best Cycle Marathons world-wide. For many participants it ranks among the biggest challenges in their sports life.

      The Ötztaler is made for all these single-minded sportsmen. We point the way to the future by introducing doping controls for the 2010 Marathon in order to guarantee a „clean“ event – just like the air and the water in the Ötztal!

      We are looking forward to the Ötztaler Cycle Marathon 2010 – A great anniversary is waiting for us: already the 30th Edition will take place in the Ötztal!

      Sports-minded and best regards,

      Mag. Oliver Schwarz

      Managing Director

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.