High-end kola: Chris King x Crossmax SL

25 nepřečtených
  • panaczek

    Stavim bika, vse je v podstate rozhodnute – az na kola. Varianty jsou:

    1. Mavic Crossmax SL disc (06)
    2. Chris King Iso Disc + Mavic 717 disc + DT competition (rbikes.com/i­temdetails.cfm?ca­talogId=39&id=45­13)

    Vahove to vychazi v podstate stejne, cenove take (Chris King asi o 20 dolaru levneji). Kola prijdou na nezavodniho XC fulla 100mm vpredu i vzadu. Vazim 74 kg bez camelu. XC jezdeni, dropy a skoky do 1 metru (viz moje www).

    Popravde, strasne me to tahne k tem Crossmaxum kvuli designu, neznam hezci kola. Rozum ale rika ne – z toho, co jsem vycet jsou problemy s orechem zadniho kola (zda se, ze ten, kdo tyhle kola ma min nez 3 mesice, je nadsenej, kdo je ma dele, je nespokojenej). K tomu pristupuje nesnadna servisovatelnost pokud praskne drat atd… Docela by me zajimala uroven servisu v Cechach, v USA ma Mavic dost mizernou povest.

    Rozum jednoznacne mluvi pro kombinaci CK s Mavicem. Osvedcena kvalita naboju, servisovatelnost. Se 717 mam dobrou zkusenost, mam je na soucasnem kole (s Hope XC naboji) a bez problemu, vydrzej i ostrou XC jizdu.

    Diky za podnety – kdokoli, kdo ma zkusenost je vitan. Hlavne me zajima dlouhodoba zkusenost s Crossmaxama.

    0 0
    • Daf  

      Mam odjezdene 4 zavodni sezony na crossmax XL. V orechu je vule ano. Protoze je tam keramicke kluzne lozisko, tak to proste na fest nikdy nebude. Na funkci to ale nema vliv. Naopak diky tomu je orech skoro neznicitelnej protoze tam nema co vyreznout a navic dobre utesnenej. Kola maji najeto 50000km a mam tam porad puvodni loziska. Taky diky tomu ze jsou stelovaci. Rafek je hodne pevnej stejne jako vyplet. Ty kola se snad nedaji rozcentrovat. Jsou dva problemy ktery jsem s nema mel. Prvni ten ze jsem potreboval po 3. letech dotahnout vyplet, ale zatuhl mi jeden drat v rafku. Musel jsem to slozite odvrtavat a tak, ale nakonec se zadarilo. Novy drat stoji cca. 65Kc a nebyl problem ho koupit. Druhy problem s kterym se potykam dnes je lehce naprasklej rafek u ventilku, takze bohuzel nemuzu vozit bezdusaky, protoze mi to tam utika. Vzhledem k tomu co ty kola maji najeto si myslim ze to moc problemu neni.

      0 0
    • kubad  

      Své CrossMaxi SL jsem kupoval na jaře 2003, je na nich najeto cca 10t.km Problémy: 1× ohlý drát od kamene ( ve sjezdu asi od předního kola) V servisu Mavic přímo u dovozce!!! ho mechanik vyndal,narovnal a vrátil. Letos v létě po dvou letech praskl na lomu bylo vydět , že po narovnání držěl asi je na polovině průřezu. cena cca 90kč 1× měněny ložiska, spíš preventivně – bežné rozměry cena dle výrobce v řádu několok stovek. 1× prasklý ráfek – moje chyba S ořechem není žádný problém, chce to jen občas namazat, výrobce doporučuje 1–2× za rok. Vůle v něm je minimální. Problémy byly spíš ve vytrhávání drátů z ráfku, ale tohle již výrobce zlepšil. Kola drží, centrovat není opravdu moc potřeba. Servis v CZ ve větších městech není problém, pokud si šikovný vše zvlásneš doma. Výhodu vydím v UST. Varianta Chris King Iso Disc + Mavic 717 disc + DT competition určitě taky nemá chybu pokud tam ještě budou dráty Aerolite tak lahůdka. Rozhodování je na tobě, myslím že spokojený budeš v každém případě. CrossMax SL-06 se dají sehmat za hodně dobrou cenu!!!

      0 0
      • jonys  

        Kdosi tu psal,že dobrá cena je 10.Co tím pojmem myslíš ty?

        0 0
        • kubad  

          Projdi si weby, já nevím co je pro tebe dobrá cena. Pokud nové na kotouče seženeš za 10 tak máš pravdu.

          0 0
          • jonys  

            To nejsou moje slova.Já vím,že u prodejců(např. BICY) stojí kolem 23–25.Ale v jiné debatě(nechce se mi to hledat)mi někdo napsal,že 15 je moc(to je cena údajně nových inzerovaných na cyklobazaru),tak se ptám.

            0 0
    • ddd - andy  

      BOZE! Co resis? Ber Kinga s Mavicama!

      Moje zkusenost s Crossmaxama je takova ze jsou to zavodni kola s malo dratama – tudiz jsou draty presponovany a tudiz po dvou sezonach zavodniho jezdeni zacinaj lezt z kalisku v rafku… jinak samozrejme vybornej design a pro normalni jezdeni – pokud nemas 100kg by ti mohly treba 4–5let vydrzet, nicmene bral bych Kinga – ty naboje jsou neprekonatelny!!!

      0 0
      • Pebe  

        a ten ZVUK ořechu, nádhera…

        0 0
      • Peslezedirou  

        Přesně! To je jak srovnávat sedlovku od pellsu a thomsonu. Kingkong má navíc duši :o)

        0 0
        • kudlanka32  

          jednoznacne chrise.....sou krasne vyrobeny to se hned tak nevidi, a ta povrchova uprava!…navic budes mit normalni rafky s normalnima dratama a to seridi a vymeni i normalni clovek…

          0 0
    • JMT  

      mam cmaxy xl disc a naprosto super, neresil bych a bral jednoznacne cmaxy

      0 0
      • JMT  

        este bych dodal ze je mam uz tri roky a jezdim s nima jako prase :-) a sem tlustej

        0 0
      • kesu  

        asi tak.a jeste bych chtel rici ze jednani se servisem maviku je v podle meho v poho…

        0 0
    • smallbrother  

      …nijak z toho kinga unesenej nejsem, za ty prachy. Ber CrossMax, já mám SL taky bez problémů, jeden ohnutej drát mi kdysi prasknul, servis byl hned a v pohodě. Všude ho ale neudělají. Ořech na zadním kole je potřeba v jednou sezóně přimáznout spec. olejem, ale chodí v pohodě. A nemusím vozit duši.

      0 0
      • tutite  

        rok sem jezdil Crossmaxy XL, krom lehčí vůle na ořechu bez problému. Letos stavím lehčí kolo, takže ve výhledu byly 07 SL-ka vers. DT s Mavicem vers.Chris King s Mavicem. Vyhrály Crossmaxy SL, ale jen proto, že náby mají novej, bytelnější design, výplety jsou pevnější, ořech má taky nějakou inovaci. Výplet na ChK nábách by byl o cca 5 tkc dražší. Jsou to muka, já vím. Řeším brzdy viz nový thread.

        0 0
        • jecnak  

          Inovace orechu 07 Cmaxu je v tom, ze praporky jsou z lepsiho materialu. Ten stary se odiral a uvolneny material poskozoval keramicke treci lozisko – vznikala pak vule.

          0 0
    • panaczek  

      zatim diky vsem za podnety… samozrejme jsem stale nerozhodnutej…

      mam vyzkouseno, ze mavic 717 s dratem 2–1,7–2 vydrzi i nejaky skoky, co si v tomto ohledu myslite o tech crossmaxech SL?

      napadlo me dalsi plus pro crossmaxy: CK naboje tady budou porad, crossmaxy ve stribrnem designu nejspis ne. takze prejit k CK lze vzdy… mimochodem, kolik u nas stoji CK naby, nebo celej vyplet?

      0 0
      • enjoy  

        ja ti do toho nechci vubec moc kecat,jsou tu chytrejsi hlavicky..,ale mel jsem X717,ted mam Cmaxy XL a pokud chces skakat(rikal si neco kolem metru.pokud teda vis kolik metr je!:-)),to je na X717 dost neuveritelny,to rozsekas! jakejkoliv vyplet na X717 je pro me obycejnej,v tom budou maxy „lepsi“. ale nadruhou stranu,co rika andy,tomu nabudu odporovat:-D

        0 0
        • panaczek  

          to hopsani samozrejme neni kazdou vyjizdku, spis vyjimecne.

          asi takhle: www.blog.bikeusa.cz/…/pr/pr12.jpg

          navic se v lete vracim do cech, takze toho technickeho jezdeni bude mene a pribude polnacek mezi kravinama, kdy nasladla vune cerstveho hnoje protahuje nozdry.........

          0 0
          • jonys  

            …což by na funkci nemělo mít vliv…těch kol teda.No a rostlináře už vůbec ne! :-)

            0 0
          • enjoy  

            aach jo!:-((.proc to tady ukazujes.tohle si tu v praze simuluju obrubnikama:-)) ps:jo,20 cisel ustojej kazdy rafky:-)

            0 0
    • PePu  

      Z těchto dvou bych volil raději CK, ale výplet od Sapimu (CX ray).

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.