• coltcha

    Uvažuju, že bych si udělal vánoce a položil základy nového kola :) Hledám nějakou víc hravější a agilnější 29 jako náhradu Spectrala. Jednak jsem zjistil, že ty pomalejší techničtější pasáže, kvůli kterým jsem ho kupoval, zas tolik nenajedu a taky přibývají výjezdy s mladým, kterému takové věci ani jezdit moc nechce.

    Po přečtění desítky recenzí na HT (na 27,5" i 29") a skouknutí videjek z terénu jsem usoudil, že by tohle kolo mohlo být pro mě, když ho ve většině testů označují jako univerzální „all-rounder“.

    Koukal jsem na slevy Santů na Bike24 a nejsem si jistý jakou velikost HT 29er bych zvolil. Výška 181cm, rozkrok 80cm (kratší nohy). Mám pocit, že se pohybuju na pomezí M a L. Pocitověj se cítím na Lko (jezdím s ním jak Spectrala, tak předtím Nerva, ale je mi jasné, že HT je jiné kolo). Specka Santa Cruz mě taky zařadí mezi Lko (178cm+).

    Tady mám (na konci) gemometrie vedle sebe vč. současného Spectrala (L), který mi velikostně vyhovuje. Canyon uvádí o necelý cm vyšší Standover než HT, takže tam by problém být neměl. Na Spectralu mi rám při sesednutí nevadí, ale je fakt, že nějaký prostor navíc by se možná hodil :) Ale otázka je, kde přesně ST oba výrobci měří.

    Je mi jasný, že nejlepší by bylo si kola vyzkoušet, ale o žádných testovačkách nevím a jestli mi to rozlouskne, když mě na kolo nechají jen někde sednout u prodejny (03Bike?). Asi bych byl chytřejší, ale nejspíš ne rozhodnutý.

    Takže jednoduchá otázka… doporučili by jste mi M nebo L?.

    BTW 125mm Reverb mi na Canyonu dostačuje, předpokládám, že na HT bych mohl mít s Lkem taky 125mm sedlovku (150mm bych se asi nevešel nebo nevyužil).

    Předpokládám, že na předek by šlo něco jako PIKE na 140mm. Ale to jsou zatím předběžné úvahy :)

    Anketa: Velikost SC Hightower 29er

    M
    0x
    0%
    L
    13x
    100%
    0 0
    • ra.ma1  

      Bych vzal Lko a poskladal kdyztak kolem kratkeho predstavce. Checkni ceny v Polsku, loni jsem tam bral nomada a super/ochotne jednani, + prima vylet do Tater-Zakopane. 29 jsem nejel,ale VPP je revoluce! Btw.:se zamerujes na HT nebo HT LT?

      0 0
    • TJK  

      Ciste k velikosti bych bral L

      a ke GEO jednoznacne LT… ja jezdim na 29 enduru co ma 510 reach 1300+ WB a 64,5HA … na tech super technickych pomalych vecech se s tim naucis ale to co to kolo da v rychlych pasazich v bordelu je uplnej nesmysl… jednoznacne bych bral LT

      0 0
      • deekay  

        Tady bych ti oponoval :) (teda ne s velikosti)

        Bohuzel i standard HT ma hodne polozenou seldovou trubku, takze lidem s kratsima stehennima kostma nemusi vubec sedlo vyjit dobre pro slapani, u HT LT je to jeste horsi. Tohle by to chtelo pred nakupem PORADNE vyzkouset.

        Jelikoz to chce jako jezdivejsi nahradu spectrala, tak bych po LT verzi nepokukoval vubec. A i normalni HT zmakne imho vic nez spectral co ma :)

        A LT je proste jen facelift standard HT, takze se to nekde odrazilo.

        A velikost jednoznacne L, i tak to neni buhvijak dlouhy.

        Ja se svyma 178cm bych se spis rozhodoval mezi L a XL, kdyby to nemelo nesmyslne dlouhou sedlovku v tom XLku.

        0 0
        • coltcha  

          Tak standard HT ma stejný úhel sedlovky jako můj Spectral, takže tam by asi problém být neměl, ale nevím jaký další faktory na to mají vliv.

          Jinak LT asi pro mě fakt nebude.

          0 0
      • wilda81  

        Já bych vzal právě spíš klasického HT. Můžeš dát pluskove gumy, 200×57 tlumič místo 51mm atd.

        0 0
    • tomfree  

      Mám 183cm rozkrok 82cm a určitě L,jen bych ti doporučil vyzkoušet,jestli je to opravdu to co chceš.

      0 0
    • wilda81  

      L-ko

      0 0
    • Jirim27  

      Za me taky L-ko. Zastoupeni uz nema Probike03, ale Bikestrike, kterej sidli o vesnici vedle. A delaji to porad stejni borci.

      0 0
    • Lister  

      O M vůbec neuvazuj.

      SC jsou spíš kratší a naštěstí ani nemají dlouhé sedlové trubky. Vem určitě L.

      0 0
    • coltcha  

      Díky všem, po noční rozhodování a koumání jsem se nakonec rozhodl rám objednat (Lko). Teď už jen promyslet ostatní komponenty. Pokud by byl tip na člověka, co by mi pomohl s rozhodováním a pak kolo třeba i postavil, tak sem s ním. Ideálně někde z výhodních čech, ale není podmínkou.

      0 0
      • Lister  

        Podívej se na originální osazení a máš dobrý nástřel. Komponenty pak vyber podle preferencí, náklonosti ke značce a hlavně peněženky.

        Poskládat to půjde jednoduše. Věci na které si netroufneš, můžeš svěřit lokálnímu servisu – ale těch bude málo – hlavové složení, zkrácení brzd?

        0 0
        • coltcha  

          Jo asi půjdu od orig. setupů a někde mám jasno… Zee brzdy, Eagle. Ale tu palbu za Fox36 si asi nedokážu ospravedlnit. Předběžně mi vychází na vidli rozpočet 15–18 tis a taky vůbec nevím jaká kola 29er. Tam bych se předběžně rád dostal max na 15tis., ale zas bych nerad něco zbytečně ošidil na kole, který si to nezaslouží. Tak snad to takhle nějak klapne, hlavní že mám základ :) Mno koukám, že večerního študování se jen tak nezbavím :)

          0 0
          • wilda81  

            Budu mít brzy (asi příští víkend) volnou FOX36 v kashime. Kdyztak se ozvi do zpráv.

            Kola bych nechal zaplest.

            0 0
          • Lister  

            No ono koupit si takhle drahý základ je často hodně náročné. Protože pak ti najednou prijde že ten zbytek je k tomu málo a začne to naskakovat.

            Kola ti tu někdo zaplete a i vidlice se dá sehnat zadobře pokud člověk netouží rovnou po nejaktuálnějším modelu.

            Pike vyjde na rozumnější peníze než 36.

            0 0
          • tomfree  

            Když nechceš LT,stačí 34,36 je zbytečně těžká stejně to budeš dávat na 140mm.

            0 0
            • coltcha  

              Tak v setupech ji má HT i na 140mm, ale to nebude Wildův případ :) Každopádně díky za nabídku. Kdybych si to přecijen rozmyslel, ozvu se.

              0 0
              • Lister  

                No to budeš mít složité.

                Máš CC rám s kashimou, takže fyctory Fox tě nemine, pod zadek jedině Fox transfer s kashimou. Pohon je jasný – Eagle X01, kliky to chce karbon, brzdy jak ti budou sedět. Kola ideálně taky v karbonu a nakonec si do garáže postavíš kolo v ceně hezkého auta :-)

                0 0
                • coltcha  

                  Kashima tam nebude (podle specifikace), i když bych se nezlobil a k barvě rámu by sedla. Tipuju, že mají špatný obrázek.

                  0 0
                  • tomfree  

                    Ten tlumič stejně po čase pude pryč,protože je ten rám příliš progresivní a budeš hledat něco,co tam bude fungovat.

                    0 0
                    • wilda81  

                      Máš nějaké doporučení?

                      0 0
                      • tomfree  

                        Santu jsem jezdil od roku 2007,hightower byl další logický posun,nesedl mi, zkoušel jsem x2 vzduchovou,pru­žinová byla o dost lepší,ale už nic takového,abych musel mít pružinový tlumič nejezdím,navíc mám problém s váhou,takže nutnost mít více pružin,takže jsem nakonec vzal něco jiného.

                        0 0
                        • wilda81  

                          Díky. Já právě pružinu plánuji, ale napřed zkusím továrního monarcha a X2.

                          0 0
                  • Lister  

                    Samozřejmě že tam budeš mít kashimu, CC rámy jsou s Kashimou, i ve specifikaci je napsaný Factory tlumič.

                    Černý tlumič řady performance Elite mají C rámy, ale ty se samostatně neprodávají.

                    0 0
              • wilda81  

                Aktualne je na 150mm, ale neni problem snizit na 140mm. ;)

                Kdyz jsem zjistoval info o HT, tak jsem videl par prispevku, ze nekdo vozi i 29er se 150mm. Nekdo dokonce i 160, ale ti vetsinou davali i 57mm tlumic.

                0 0
                • TJK  

                  jestli je nativne 190/51 tak by mu k te 36 sedl treba FloatX ;)

                  0 0
                  • wilda81  

                    bohuzel 200/51 ;)

                    0 0
                    • TJK  

                      blbej rozmer :-D

                      0 0
                    • coltcha  

                      Mám to chápat, že je to atypický rozměr? Rád bych toho svého DPSka zbavil a moc netuším jakou vykopnout cenu.

                      0 0
                  • Lister  

                    Sakra nemohlo to být o 10mm delší. Potřeboval bych něco podobného na LV, mám s ním nějaké plány.

                    Ale na to použití jaké to tazatel chce to bude zbytečně moc.

                    0 0
                • coltcha  

                  SZ

                  0 0
    • coltcha  

      Zkusím ještě otravovat ke komponentám přímo tady…

      Pokud bych se vykašlal na zlaté kluzáky a počítal s tím, že Fox 36 je pro mě overkill, co říkáte na tuhle novou bazarovou Foxku (rok 2017) https://www.cyklobazar.cz/…ite-29-boost ?

      Počítám teda, že zvednout ji pak na 140 nebo 150mm by tedy asi neměl být problém (sám to asi dělat nebudu, ale Ševc by ji měl podle vlákna, co jsem tady někde našel, zvednout zhruba za tisícovku)

      Nevím ale jakej byl tenhle ročník a ptám se proto, že tu nejnižší OEM Fox 34, co jsem dostal na 2016 Spectrala 6.0, jsem díky mizerný citlivosti musel poslat ihned do světa a nahradil Auronem.

      0 0
      • TJK  

        tohle je technicky factory verze v cerne… pokud ti nebude vadit zakladni nastaveni patrony tak to neni vubec spatna vidle a na Trailovy kolo ideal… ja mel nejakou 2015 factory 34ku a uz to nebyl zadny hit

        0 0
      • Lister  

        Jak píše TJK je to úplně stejně vidlice jako Factory jen nemá zlaté nohy.

        Škoda že je to loňský ročník. Protože pro letošek mají přepracované tlumení a dle testů je to lepší. Ale fungovat to bude i tak dobře.

        0 0
    • coltcha  

      K teleskopu… vybral jsem nakonec Fox Transfer, ale nejsem si jistý velikostí (připomínám kratší nohy)

      Můj Spectral L udává ve specifikaci délku sedl. trubky 480mm. Mám 125mm Reverba a sedne mi úplně přesně – sedlovka je celá zasunutá do trubky.

      HT udává pro Lko 450mm, takže čistým přepočtem těhle hodnot by mi 150mm Transfer měl sednout taky akorát a ještě by tam mělo zbýt půl cenťáku. Ale nevím jak do toho vstupují další parametry – výška „kolébky“ na sedlo, výška té části co nejde už do trubky po pístnici. Pak taky asi délka klik, ale teď mám 170mm a budu chtít stejně. Tak mám trochu, aby těch 150mm nebylo moc. Hmm?

      A taky mě zarazilo, že SC cpe na HT Reverby, když jsou vyšší modely komplet na Foxu. Doufám, že tam taky není nějaký zádrhel.

      0 0
    • coltcha  

      Poprosím ještě pomoc s plášti (poslední co mi zbývá)… vzhledem k mému ježdění (viz první příspěvek) mi dávájí smysl tyto 2 varianty:

      Předek – WTB Vigilante TCS Light High Grip – 29 2,3 Zadek "WTB Trail Boss TCS Light Fast Rolling – 29 2.25 ":https://www.bike24.com/1.php?…

      nebo

      dozadu Miniona SS 2.3 (s příjemnou cenou) BTW jaký je rozdíl oproti SW verzi ?

      ale nevím co k tomu adekvátního dopředu… hmm?

      Žlutý loga mi asi u tohoto rámu vadit nebudou, i díky ceně bych šel do klidně Maxxisu.

      0 0
      • coltcha  

        ještě jsem si ted všimnul, že SC dává na Hightower

        dopředu Maxxis Minion 29×2.3 DHF 3c EXO TR a dozadu Maxxis Minion DHR2 29×2.3 EXO TR nebo Maxxis Ardent Race 29×2.35 TR EXO (nevím proč, ale mají ho v jediném v XE buildu)

        0 0
      • tomfree  

        Specialized Butcher/Slaughter v grid verzi.

        0 0
      • TJK  

        Specialized Butcher / Slaughter

        0 0
      • wilda81  

        SW je těžší a o fous odolnější verze než EXO. Jinak volba plášťů myslím OK, ale je to vždy individuální záležitost. Já dávám na pluskovou verzi stejné WTB jen v šířce 2.65"…

        0 0
    • coltcha  

      Zkusím to opět v původním vlákně. S HT na 29" jsem vesměs spokojený. Ale uvažuji o druhé 27,5(+) sadě kol do terénu typu TT, kde se koneckonců vyskytuji tak ze třetiny (zbytek je AM+XC+rodinné vyjíždky, kde mi současný 29" setup 2.3 DHF 3C/Minion SS vyhovuje maximálně). Slibuji si o malinko větší obratnost/hravost kola v techničtějším terénu, hlavně s tím skládáním do zavřenějších zatáček v náročnějším terénu cítím nejistotu. Zkrátka chybí trošku to, co se mi moc líbilo na Spectralovi, tak proč se to nepokusit s druhými koly :)

      Ted k dotazům:

      1. Bude vadit, když na kole nebudou vyloženě pluskové gumy? Ale něco okolo** 2,5" – 2,6"**? Loni měl SC na webu nabídku HT v 27.5+ variantě s Rekonem 2.8". Asi to bude složitější, ale pokud uvažuji laicky správně, s pluskovou gumou se mi o něco zmenší (oproti 29") průměr kola → celkově se sníží délka celého kola. S „běžnou“ 2.5" gumou asi ještě o malinko více. Kolo si ale sedne něco níž a nejspíš budu víc chytat pedálama. Šlo by to? Nebo prostě zásadně zabiju geometrii a měl bych tam dát pluska? S pluskama mám strach, že si ve finále vlastně nepomohu a kolo bude těžkopadný stejně jako teď.

      Ještě bych zmínil, že Pika hodlám o centimetr zvednout na 150mm pro oba setupy (zdvih, se kterým SC prodával plus variantu Hightowera). Už teď s 29" jezdím v High módu (pro 27,5+kola), páč se mi zdá živější).

      1. Pokud bych se rozhoupal a dávalo to smysl, chtěl bych, aby výměna kol byla otázka pár minut. Přehodím kola a jedu. Předpokládám, že bych pořídil stejnou kazetu, jak mám na 29". Otázka zní, jestli je potřeba při přehození ještě nějak štelovat řazení (mám GX) nebo něco jiného. Pokud usoudím, že přehodit kazetu je na pár minut (tuším, že bude) a vyřeší to nějaký problém, tak bych
      2. Nejlepší by bylo si kola někde odzkoušet. Nevíte jestli nějaké servisy nabízejí zapůjčení kol? Prostě dám zálohu, vyzvednu kola, která potřebuji otestovat a druhej den (nebo za pár dnů) vrátím?
      0 0
      • coltcha  

        .

        Konec 2. měl být “Pokud usoudím, že přehodit kazetu je na pár minut (tuším, že bude) a odpadnou jiné problémy, tak taky ok”.

        0 0
      • tonik666  

        Pluska jsou mrtvy rozmer. Dokonce letos prestal Santa HT s pluskami nabizet. Jinak HT je obratne az dost, poskladam se s nim vsude kde je potreba (jezdim 29 se 140 vidli) a snaze nez na Banshee v profilu.

        Jestli chces HT nekam posinout, opatri lehka karbonova kola. Nizka vaha je fakt desne znat(opet oproti banshee, rozdil je asi 3kg)(mam kola co maji snad 1680g)

        0 0
        • coltcha  

          Těžko říct jestli lehčí kola vyřeší můj problém s (ne)obratností. Navíc mi nepřijde, že mám nějaký těžítka. Nevážil je teda a nevím jestli si to dobře pamatuju, ale když je Hnoj zaplétal, tak jsme se bavili, že s podobnými Nextie ráfky bych ušetřil něco jako 130–150g na jednom kole + nějaký gramy na kratších drátech. Asi bych ty svoje měl konečně zvážit :)

          Mimochodem, pro zajímavost, prozradíš jaká kola a gumy na HT máš a co s tím primárně jezdíš za terén?

          0 0
          • tonik666  

            Kola – ACEcarbon, draty sapim d-light, dt350 CL straightpull. Plaste mam vpredu 3C highrollera, vzadu 2C miniona DHR 2.4.

            Ram mam stejny jako ty, vpredu pika 140mm, karbon riditka, pohon slx, X1 kazetu, xtr kliky, oneup 170mm sedlovku. Velikost ramu xl. Myslim, ze polozeny mod.

            hrave je to neskutecne, hlavne tim jak je to lehke. Na skocich to jde krasne do vzduchu, zadni kolo se da krasne odhazovat. proste pecka. podle me je to hlavne hmotnosti pod 13kg. takze nechapu moc kde je potiz u tebe, ale tipoval bych to na kola.

            0 0
            • coltcha  

              Já bych to spíše tipoval na techniku :) Každopádně Diky za setup. Omrknu to.

              0 0
            • vili  

              Pokud sp, tak mas jen 28 dratu vpredu i vzadu? Kolik prosim te vazis? Chtel jsem sp, ale tech malo dratu jsem se zatim zalekl na mych 100 kg a spatnou techniku.

              0 0
              • tonik666  

                Vazim 85kg a pocitam ze to nemusi vzadu vydrzet. Zatim neumim rict jestli to vydrzi, obecne mi prijde, ze to drzi dokud nechytnes spatny sutr. A je potreba jezdit dostatecny tlak

                0 0
                • Majlan  

                  .

                  0 0
                • Majlan  

                  Ahoj, jako majitel diskutovaneho vinoveho HT a předešlých kol kde jsem jezdil DT ráfky 28 drátů, potvrzují, že se není čeho bát. U 28 drátů, ale opravdu dost záleží s jakým rafkem jsou, EX471 je sjezdový ráfek a vydrží nesmysl. Tuhost u přímého výpletu je větší než u 32d zahnutých, je tam i nějaká úspora hmotnosti. Takze bych to vůbec neresil. Jo a 85kg mi přijde normální váha

                  0 0
      • wilda81  

        ad 1) Geometrii nerozhodíš, jen budeš níž a hrozí škrtání pedálem jak popisuješ. Pokud je řeč např. o 2.6 maxxisech, tak ty gumy jsou lehčí než nepluskové gumy, takže hmotnosti bych se až tak nebál.

        Když hodíš Pika na 150, tak budeš mít axle-to-crown 561mm, to je jen o pár mm méně než jsem měl na 160mm s Foxkou (567). Nevím jestli to bude krok správným směrem, mě se jezdí naopak lépe s nižší vidlicí. Se 160mm byl střed dost vysoko

        ad 2) Jestli budeš plést kola, tak si vem hlavně stejné náby a kotouče. Z mých zkušeností pak není třeba nic štelovat.

        ad 3) Mám doma kola obutá na DHF/Rekonu 27,5×2.6. Pokud bys měl cestu kolem Ostravy, tak tě na nich klidně nechám projet.

        0 0
        • coltcha  

          Díky za nabídku, bylo by to nejlepší, ale Ostravu mám fakt z ruky :) Btw vím, že jsi psal, že na blbnutí máš Tracera, takže předpokládám, že sám si je asi na HT nezkoušel nebo?

          Ad 1) Těmi 2.6 maxxissy myslíš ale asi nepluskovou verzi ne? Koukám, že pluskový se dělají jen 2.8 , nepluskový 2.6

          0 0
    • vigo.dl  

      Zdar, zeptám se v tomto vlákně, primárně Coltcha – mám možnost koupit HT 2017 s Monarch RT (135mm) a RS Pike SA 140mm, sram GX Eagle 1×12 za cca 80tis rok starého. Mám do toho jít, nebo se spíš porozhlédnout např. po Spectralu, který má podobné osazení a novej bajk vyjde na ještě méně? Díky za názory, lítám v tom jak vítr v bedně

      0 0
      • tonik666  
        • Santa ti nepraskne.
        • Santa má skvěle pořešenou sedlovou trubku, takže do ní jde zastrčit i 40cm, takže žádný problém s osazením delšího teleskopu (mám 170mm)
        • Santa je lehoučký a se 29 jede jako blázen
        • Spectral má výbornou geo, zatímco Santa má hodně položenou sedlovou trubku, takže aby mi seděl, musel jsem zkrátit představec na 40mm a mohl bych pokračovat na 35mm. Ideál pro Santu je krátké sedlo.

        Z hlediska rámu bych šel do Santy, zdá se to být fajn kolo. Minulý týden jsem na něm skákal velkou lajnu v Rychlebech a šlo to krásně. Jen si ověř zda je ok cena, nepíšeš co tam je za další díly – kola etc.

        0 0
        • wilda81  

          HT je výborné kolo, ale něco se najde i na něj…

          • má na hovno přístupný grease port
          • monarch je tragický tlumič, pika bych taky nechtěl
          • bude bez záruky
          • není tak zábavný jako menší kola
          • možnost vozit pluska i 29
          • málo místa v zadní stavbě na objemnější plášť a bahno
          0 0
          • tonik666  

            Pokud je majitel rozumny, pomoc pri pripadne reklamaci se da dohodnout. majitel cerveneho SC myslim je.

            Zabavny mi prijde.

            Mam pika 2018 a fakt to asi neni ono. Na druhem biku mam formulu 35 a ta se zda byt skvela.

            0 0
      • černápole  

        důležitý bude stav po tom roce ježdění, máš fotky?

        0 0
      • coltcha  

        Já bych opakoval, co jsem psal všechno v tomhle vlákně a vlastně i tobě jako odpověď v SZ na podrobnější dotazy. S tou hravostí bych se klanil taky spíš na stranu wildy než tonik. Na druhou stranu teď jsem byl o víkendu na Klínovci a užili jsme jsme si tam spoustu zábavy a HT mi přišel ve všech směrech lepší než Spectral.

        Souhlas s tím grease portem, to byl porod, ale příště už tu půjde lepe :) A možnost plusek/29 myslel Wilda jako výhodu.

        Myslím, že sem klidně můžeš hodit tu nabídku, kluci ti určitě řeknou víc k osazení. IMHO tady taky ještě nedávno visela a kolo bylo i mezi „Našemi bajky“. Tím jsem si jistý, červených HT s papučema Vittoria určitě víc jak jeden kus po republice jezdit nebude :)

        0 0
    • vigo.dl  

      Coltcha to odhadl dobře, Vittorie na červeném rámu moc kol mít nebude :)

      Zbývající je toto: brzdy Sram Guide RSC, kotouče sram 180mm

      sedlovka Crankbrothers Highline 160mm, sedlo Giant SL

      představec Easton Haven 50mm, řidítka Easton Haven carbon, gripy ODI

      kola DT- ráfky XM481 a EX471, dráty DT competition, náby DT 350

      Hledám univerzála, na projížďku kolem města (totál placka) a o víkendu Smrk, Jedovnice, Klínovec, Rychleby příp. nějaká cizina. V záruce ještě rok, koupen ČR.

      0 0
    • I_H  

      Ahoj, poprosím případně místní majitele nového Santa Cruz HT a nebo i lidičky co měli možnost testovat nového Hightowera o radu k velikosti rámu. Mám 182 cm a rozkrok/nohy cca 90 – 91 cm a řeším jakou velikost rámu, jestli L nebo XL. Podle tabulek jsem +/- na rozhraní. Díky moc za případné komentáře.

      0 0
      • tonik666  

        Když jsi na rozhraní, je vhodné zvolit jiný rám :D

        Spíš L. Měl jsem XL, 187cm, rozkrok 90,5, představec 40mm, rodla 800mm, a pocitově to bylo dlouhý, zejména v sedě kvůli položené sedlovce.

        0 0
      • tomfree  

        Pokud jsi nejsi jistý velikostí, tak jsi na tom ještě neseděl, doporučuji vyzkoušet L,aby byla jistota,že to vůbec chceš.

        0 0
      • JFB  

        Řešil jsem to samé. 180cm, ale dlouhé nohy. Před tím Bronson v2 v Lku. Seděl jsem na obou HT L a XL (jen seděl, nejel je) a XL je už na mě pocitově dlouhý. Jenže to je srovnání s Bronsonem, který jezdím 4 roky. A jak říkal prodavač, to že mi posed na Lku přišel podobný současnému ještě neznamená že je to tak dobře:)

        Já skončil u Lka, ale při tvé výšce bych šel do XL.

        Každopádně budeš si jistý jen když to vyzkouší sám…

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.