Zdravím majitele těchto kol, zajímá mě jaké používáte na tyto ráfky pláště?jestli pouze doporučené Giantem nebo máte vyzkoušené i jiné? a jaké?
Zdravím majitele těchto kol, zajímá mě jaké používáte na tyto ráfky pláště?jestli pouze doporučené Giantem nebo máte vyzkoušené i jiné? a jaké?
tady máš ofiko seznam…
já do toho kvůli tomu nešel … nabídka omezená zatím
Mam nasazeny 28mm Pro one a pohoda , ale jsou v seznamu :)
Ten seznam jsem četl, ale taky jsem slyšel od prodejce Giantu že není problém tam dát třeba VITTORIA Corsa který není v seznamu, a je to funkční. Proto bych chtěl znát vaše zkušenosti.
Vittorky Corsa TLR, 28mm a pohoda.
Mam objednane nove kolo s temito koly slr 1 , chtel bych tam dat conti gp5000 TL 25. Zkousel to nekdo??
(Jsou na seznamu ze je nedoporucuji jsem se dnes docetl :/ )
Pak aji jestli jdou nasadit nejak slusne. Na starem kole na mavic ksyrium to byl porod… a pak az jsem je tam dostal nesly vyrovnat.
Primo na gp5000 je napis „for hooked rims only“
Asi bych na hookles šel do něčeho jiného
Řešil jsem tohle nedávno, zjišťoval , volal, psal a moc lidí mi to nedoporučuvalo, nakonec jsem tam dal Vittoria Corsa a jsem nadšenej. Mám bezduše a nasazeni v pohodě.
A to jsou pritom plaste z toho seznamu ze nedoporucuji a v pohode
Je to tak, ze pokud chci pouzivat duse (napr Pirelli Smarttube atd) tak Giant SLR 1/2 whellsety nebudou vhodne?
proč by nebyly? funguje to s duší i bez
Trochu mne desi, ze na giant seznamu podporovanych pneu zadny ne-TR neni:
https://www.giant-bicycles.com/…s-technology
Ono je to asi logicke :-) … ale mit TR s dusi jen kvuli rafku mi nepride optimalni.
nevim asi nepočítají že by to někdo chtěl jezdit s duší :D
na podzim jsem je asi 2 mesice na dusich provozoval a prezil jsme to :-) takze asi tak
asi tak hokles ráfky mám dlouho duše sem tam už několikrát měl, a vím o lidech kterým sem dělal kola a vozí je s duší.
Co jsem četl, tak ty doporučené pláště by měli mít vyztuženou patku, ať se po čase nevytahají a nehrozí, že ti sjedou s ráfku. By mě právě zajímalo, jak moc je reálné to, že se ti třeba při defektu (klasický plášť s duší) svleče plášť, když není usazený v patkách jak u klasických ráfků. Mě tu leží skoro nové Pirellky z předchozích kol, ale nějak nemám odvahu je dát na hookless ráfky.
Jak dlouho máš zmiňované ráfky hookless ? Jsi s nima spokojený. Jsou s nima vyjma definovaných plášťů nějaké problemy.Uvažuji že je koupím.
Jen chvíli, najeto na nich necelých 2000 km. Teď tam jsou původní pláště od gianta, vůbec nejedou, ale vydrží hodně a i vzduch drží dobře, tak není potřeba je moc dofukovat. Takže na jaro a na válce dobré. Na sezónu mám v plánu tam hodit Conti GP5000 S TL. Jinak výběr je trochu omezený, ale většina výrobců už dělá TLR pláště vhodné pro hookless ráfky. Osobně jsem zvědav jak dobře půjdou nahodit nové pláště. Jinak zatím bez problému, ale jak říkám, moc najeto na nich ještě nemám tak nemůžu tak úplně hodnotit.
jsou poměrně lehké, tak jsem trochu na váškách jestli vydrží díry na silnicích aby se mi hned nerozpadly.,nepraskly. Mám sice 73 kg ale nechtěl bych si naběhnout. Píšeš že jsi s nima v podstatě spokojený 2000km není zase málo pro první hodnocení.(-:
Toho bych se nebál. Druhé karbony (jiná značka) vozím na cyklokrosce a tam dostávají zabrat daleko víc a v pohodě. Vážím o pár kilo míň jak ty.
Právě se rozhodují jestli je mám vzít. Jsou za dobrou cenu. Karbony jsem nikdy nejezdil.Tak sbírám informace od fundovaných
mam je 2 roky a i na tragickych silnicich okolo Brna drzi a nemusel sem na ne za ty 2 roky sahnout (vaha cca jako ty )
TR plášť není jen kvůli těsnění, ale kvůli tomu, aby patka seděla v HL ráfku. Například Zipp u TLR kol uvádí že že i s dušemi se má použít bezdušový plášť, jen se nemusí používat mléko.
Ahoj všem, chtěl jsem se Vás zeptat jak jste obecně spokojený s těmito koly. Slyšel jsem ,že jsou hlučnější.
Díky za Vaše příspěvky
Tak abys tady neměl jen jednu reakci (dám to sem).
Jsou to lehká, rychlá, spolehlivá kola. Mám je 2 roky a spokojenost, nebylo potřeba na ně sáhnout, hookless tubeless funguje ok – aspoň na pláštích, co jezdím (Vittorky Corsa a Schvalbe Pro One – oboje úplně bez problémů).
Hlučnost: nevím co myslíš, to se zeptej těch, od kterých jsi slyšel něco o hlučnosti. Pokud myslíš ořech, tak je to podobné jako třeba DT Swiss s touhle rohatkou – záleží jak ořech vyčistíš a namažeš :) Jinak záleží hlučnost spíš na pláštích.
Díky za info a názor. Hlučnosti jsem myslel spíš materiál karbon a specifický hluk ,který se nese při odvalování po nerovnostech. Vím co dokáže rám za brikule. Ale díky za kladné hodnocení , které mě zase víc nalomilo
Mám na těchto kolech najeto necelých 7tis. Po 4tis. odešlo ložisko v zadním náboji. Jezdím tubeless pláště Schwalbe Pro One a bez problémů. Nahazovat však chtějí boosterem, dílenskou pumpou se mi nepodařilo. Hlučnost karbonu moc nevím s čím porovnat, slyšet je max. odvalování pláště a ořech. Řekl bych, že standard v této kategorii.
S čím opět nemám srovnání, tak je poměrně „neklid“ těchto kol při bočním větru. Zejména při sjezdu. Výška je 42mm, tak je jasný že to znát bude, ale nevím jak v porovnání s koly jiných výrobců. Možná je to o zvyku. Předtím jsem jezdil Trimaxy 35mm a ty se chovaly v bočním větru líp, ale holt nižší profil…
No .. o choulostivosti na boční vítr tyhle vyšší ráfky jsou proflákly. Takže jsem teď opravdu načatej a asi je vezmu
to už musí fakt fučet. Ono to je hodně marketing o té odolnosti na boční vítr. Ve finále pořád platí, čím vyšší profil, tím větší plocha a pokud to není vyložený Ačko jako starý lightweighty tak se to dá kousnout. Navíc to řešíš jen pár dní v roce v CR, když fouká tak, že je lepší jet na bajka nebo nikam (pokud nejsi KOM hunter, co naopak na to čeká).
Co se týče zvuku od kol, to je daný hodně vyšším napnutím drátů než u hliníku. Tam kde končí limit hlinikového ráfku, zhruba začíná dolní hranice napnutí carbonu, ale dneska jde i na dvojnásobek. Díky tomu je to celá tužší a víc se nese zvuk. Má to jiný projev než hlína, pamatuju si, že pár dní po přechodu na carbon jsem to zaznamenával, ale dneska už vůbec netuším, co bych měl sledovat.
Zdarec, na jaře se budu zbavovat slr2 42mm za prijemnou cenu, najeto na jich cca 7tis, na podzim dána nova ložiska komplet. Celkove spokojenost, ale jdu do ultra-light zápletů eie, jsou nějaké love ;). Viz moje kolo, koukni;). Sice to není slr1, ale ráfek je stejný a ořech je mnohem spolehlivější
Hoj… Díky za nabídku . Brousil jsem si zuby na na jedničky. Kouknu na parametry . Jsem mimo republiku tak se tomu budu věnovat začátkem týdne. Potom to zvážím. Dej do placu nějakej nástřel ceny ať mám s čím pracovat. Já mám 1 za 19 nové se zarukou