Zdravím všechny bikerky a bikery.
Máte někdo zkušenost s reklamacemi rámu u Scottu? Mám karbonový Scale, velikost rámu XL. Za dva a půl roku, tři rámy, nové brzdy a stále jsem bez kola. Doposud jsem byl velmi tolerantní a trpělivý. Ale čekat stále na vrácení kola ze servisu mě už nebaví.
V roce 2012 jsem kopil dvě kola Scott Scale. Aluminiového Scala 70 mé ženě a karbonového 30 pro mě. Od počátku jsem u svého kola řešil problém se zadní brzdou. Deformoval se zadní kotouč, brzda nebrzdila. Třikrát byl měněn kotouč zadní brzdy. Kotouč my nevydržel ani týden. Když jsem vadu opakovaně reklamoval, prodejce prohlásil, že to je spotřební materiál. Scott tvrdil, že vada je v brzdě a mám reklamaci uplatnit po výrobci brzd, výrobce brzd tvrdil, že je vada v rámu což se i potvrdilo.
Zadní kolo dřelo o rám, nebylo sporu o problému. Rám byl vyměněn a já mohl po několika měsících řešení závad a nechtěných investic, konečně jezdit. Kompenzace problémů ze strany společnosti Scott 0! Prodejcem my bylo doporučeno, že si mám koupit nové brzdy. U kola za 60.000 po třech měsících provozu, mě to dost zaskočilo. Po výměně brzd jsem konečně jezdil a brzdil bez problémů. Ne však na dlouho. Letos na jaře jsem opět reklamoval opakující se závadu borcení, zadní stavby kola. Opět je zničený kotouč zadní brzdy (způsobené pravděpodobně vychýlením rámu kola). Čekal jsem vstřícný přístup a nějaký návrh kompenzace problému, který se opakuje a dle informace prodejce nejsem jediný zákazník, řešící tento problém karbonového rámu XL. Jednání o reklamaci je hrozné. Máte někdo zkušenosti s podobným problémem? Jak se k řešení postavil Scott? Požaduji vrácení peněz nebo výměnu za jiný typ zboží. Nemám již důvěru, že se u stejného výrobku nebude problém opět opakovat.
Díky za případné rady a doporučení. Martin