Hradec Králové - ráj cyklistův (pozor, výsměch)

93 nepřečtených
  • Tohle vlákno píšu fakt jen z nudy a abych se podělil o názor, nic za tím nehledejte a dle libosti blokujte :)

    Byl jsem poslední čtyři dny za přítelkyní nedaleko Pardubic a tak nějak mě napadlo dívat se kolem sebe na ta panoramata :) No a…ono tam nic není :D

    Vím že bikeři z HK tady vedou vlastní vlákna, takže je jich tady určitě dost, ale proboha, kde tam jezdíte? :) Ta krajina je tak strašně rovná a nudná, že mě nudnější mě napadají jedině tak jižní Čechy.

    Původně jsem s sebou chtěl vzít kolo, ale teď jsem rád, protože by mě to tam asi zabilo. Silničářu na silnicích dost, to zase jo, ale nedokážu si tam představit XCčkaře (a hůř, FR, DH). Nikde žádná stopa po pořádném členitém terénu, nejlépe lesním, jen louky a pole lány, občas lesík.

    Asi jsem jenom zvyklý na něco jiného. Bydlím na takovém místě, že po rovině můžu jen do dvou směrů, z nichž jeden je podél řeky na Karlovy Vary a druhý do žatecké placky. Jinak všude kopce. Prakticky každá vyjížďka tady obsahuje aspoň jeden pořádný stoupák, na svazích Krušnýh hor nebo aspoň kopce Doupovských… no jsem rád že žiju tady :)

    Takže pozdravuju do Hradce a přeju vám nějaké to drobné zemětřesení, ať se vám tam taky něco pěkného vyvrásní :)

    0 0
    • prvniodkonce  

      Máš tam kousek hory, ale taky bych tam bydlet nechtěl :)

      0 0
      • maajkee  

        No a počkej, když jsi byl u Pardubic, tak proč vlákno nazýváš Hradec Králové?

        Jinak Hradec Králové je ráj cyklisty bráno spíš jako co se města týče, je to tady perfektní na singly a vůbec pro všechny i pro starý, protože je to tady prostě placka a jezdí tady každej.

        A ano okolo Pardubic jsou samá pole, ale tak 20km na jih za Chrudímí se to začíná zvedat a jsou tam Železný hory. U Hradce Králové jsou pole jen na západ a sever, na jiho východ jsou opravdu hodně rozsáhlé lesya věř nevěř, jezdit se tady na mtb dá poměrně dobře. Škoda že jsi si nevzal kolo a neozval se, trochu bych tě provedl a ukázal ti jednu z mojich oblíbených tratí, kde jsou k nalezení jak pěšinky, kořeny i výšlapy.

        0 0
        •  

          Byl jsem u Pardubic, ale jeden den jsme jeli autem do N.M. nad Metují, takže přes Hradec :) Prostě mě napadlo se trochu rozhlížet, vzpomněl jsem si na BF.

          0 0
          • maajkee  

            No tak to jste jeli přesně tou stranou, kde nic není.

            To je fakt bezva, takhle zhodnotit jak se kde jezdí po jednom průjezdu autem jednou stranou města. Bravo! :)

            0 0
            •  

              Ale to ti mohlo klidně dojít, že je to fakt jenom můj postřeh ;)

              A jestli to chceš teda přesně, tak jsem dojel ze západu do Pardubic, z nich potom na jih do konečné destinace, další den na sever do HK a dál na sever do NMnM a zase zpět.

              „No tak to jste jeli přesně tou stranou, kde nic není.“ – já vím, to taky píšu, že jsem tam nikde nic neviděl :D A naopak jsem se zeptal „kde tam jezdíte?“.

              0 0
              • maajkee  

                Třeba takhle jezdíme, nazpátek se to dá ještě opepřit singlíkem po žlutý podél orlice. Vyjížďky tady nemaj žádný extra převýšení, spíš taková malá houpačka, ale to přeci neznamená že to musí bejt nudná ježděníé, jde přeci o druh trati, mně zas někdy na horách příjde nudný dupat hodinu do kopce. To se prostě nedá takhle podat. Tím že tady nejsou extra sjezdy, tím je zase člověk nucenej celou vyjížďku makat a šlapat. A to ýže je tady celkem dobrá parta, která se schází a chodí spolu na pivo je taky plus, v partě je ježdění vždycky zábavnější a ani není potřeba extra terén.

                0 0
                • maajkee  

                  Nebo takhle

                  0 0
                •  

                  To mě přesně hned napadlo, že ty metry výšky jsou takový hubený :) Ale fakt je to houpačka, to já to tady zas mám první půlku nahoru, druhou dolů. Tenhle kolísavý typ mě mnohem víc psychicky ničí :)

                  0 0
                • Sumpicek  

                  Jelikoz jsem z Jeleni tak tyhle cesticky znam a da se to i natahnout smerem na Chocen, jinak pojezdeni je tu az na ty kopce pomerne paradni, kdo chce muze se nechat vyvezt cyklobusem do Orlickych hor, tam si zajezdit a pote krasne dojet domu.

                  0 0
                • MlokCZ  

                  Tak to je brutální. Rozdíl minimální a maximální výšky celé vyjížďky 100m.

                  Tak to si to tam tedy užijte… :-)

                  Teď už je mi jasný, proč tam tak frčí HTčka :-)

                  Na Plzeňsku žádné extra kopce nejsou, ale přeci jen se tu za vyjížďku najde i rozdíl minimální a maximální výšky kolem 400m (dole u Berounky pod 300 a Brno těsně přes 700).

                  A kolem 250m mívám rozdíl snad téměř vždy ať jedu kamkoliv.

                  0 0
                  • Pebe  

                    a čistě ze zvědavosti, záleží na tom?

                    0 0
                    • MlokCZ  

                      Jak komu, to si každý musí říct za sebe.

                      Mně určitě ano. Bez aspoň trošku kopců bych si bike vůbec moc neužil. Bez aspoň trošku kopců není aspoň trošku slušných sjezdů.

                      Sice hory jsou hory (tím myslím něco ve stylu Jeseníky, Beskydy, Jizerky, Krušné), to je jasné. Ale na druhou stranu na horách je po větší část roku zima a nenajdou se tam trasy bez kopců třeba na první jarní kilometry na rozježdění.

                      Plzeňsko mi vyhovuje tak akorát, možná ještě nějaký ten pěkný pořádný kopec navíc by to sneslo, ale dá se.

                      0 0
                      • Pebe  

                        přesně tak, to si musí každý říct sám za sebe.

                        jak píšeš, něco podbného máme v Praze…akorát si to lidi moc neuvědomují a nadávají na placku u Hradce. Ale že do Brd se jezdí 20km podél vody na Zbraslav, to je v pořádku. Když si v Hradci dáš 20km pod kopce, jsi na tom úplně stejně jako v Brdech. A těch posledních 20km zase zpátky je ideál na vyjetí. Ono se to takhle dá dělat i v Hradci. Jen chybí ty vlnky, které jsou v pražských parcích. Zato tam jsou super cyklostezky a to tak že všude a mimo silnice.

                        Jenom jsem chtěl z tebe dostat, že to stejně nakonec není tak objektivní jak by se mohlo zdát ;-)

                        0 0
                        • MlokCZ  

                          Bydlet v Praze, kde bych musel 20km podél vody na vlastně teprve začátek vyjížďky, to by mi vadilo tedy hodně a rozhodně bych to taky nechtěl.

                          Já mám přes Plzeň nejvzdálenější průjezd kolem 10km a i tomu se převážně vyhýbám (když už jedu Radyni, tak s nějakým okruhem, abych vynechal minimálně jeden ten průjezd Plzní).

                          Právě jet 2×20km jen jako přesun mi přijde hodně debilní. V týdnu jdu často jen třeba na 2h a to bych stihnul akorát ten přesun a dost.

                          V Praze tam máte ale i věci vlastně přímo v Praze a to některé velmi zajímavé, takže není vždy nutné jet mimo. V Hradci tohle není.

                          0 0
                          •  
                            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                            0 0
                  • maajkee  

                    Teď už je mi jasný, proč tam tak frčí HTčka :-)

                    Aha, to jsem nevěděl že kopce = full a rovina = HT, měl jsem za to že záleží na terénu.

                    Jak už jsme řekl, zábavnost ježdění nezáleží jestli jezdí člověk v horách nebo v podhůří nebo po rovině, vždycky záleží na tom, jaký jsou to cesty a cestičky, jaká je okolní příroda a jestli se jede s fajn lidma.

                    Já jezdím do hor poměrně často, ale nějakej extra rozdíl v závabnosti ježdění nepociťuju, jediný co je na horách jiný, jsou ty výhledy, když je teda zrovna pěkný počasí.

                    Navíc teda se dá jet celej švih v tempu, v provozní teplotě, nemám rád na horách přehřívat se do kopce a pak chladnout z kopce a nešlapat.

                    0 0
                    • MlokCZ  

                      Aha, to jsem nevěděl že kopce = full a rovina = HT, měl jsem za to že záleží na terénu.

                      Nic takového jsem nepsal. Do určité míry to ale platí, protože kopce s terénem souvisí. Full se hodí samozřejmě i na rovině, i roviny mohou být rozbité.

                      Ale pokud nemám žádné trošku zajímavější sjezdy (i na Plzeňsku by to mohlo být lepší), tak bych i já zastánce fullů si hodně rozmýšlel jestli HT nebo full.

                      Jak už jsme řekl, zábavnost ježdění nezáleží jestli jezdí člověk v horách nebo v podhůří nebo po rovině.

                      To je právě individuální, já to vidím úplně opačně. Taky proto se snažím každý rok s dovolenou co nejvíce v horách a ty 4 týdny ročně v horách + nějaký ten víkend k tomu se mi už více let daří.

                      Navíc teda se dá jet celej švih v tempu, v provozní teplotě, nemám rád na horách přehřívat se do kopce a pak chladnout z kopce a nešlapat.

                      Tady to vidím taky přesně opačně. Pokud by to byla zcela rovina, tak ano.

                      Ale to zdaleka není ani u vás.

                      V horách je to často hodně dlouhý výjezd a pak dlouhý sjezd, tedy není nic lehčího než se na výjezd a sjezd obléct jinak a je snadno vyřešeno. Naopak při krátkých kopečkách nahoru/dolu tohle nejde, protože se nebudeš neustále převlíkat a je to tedy o dost horší.

                      Navíc v pořádném sjezdu v terénu v horách to o chladnutí jen tak není (zamakáš si v něm až až).

                      0 0
                      • maajkee  

                        Jsi vtipnej, vždycky něco vyzobneš a zneguješ :) a znova a znova. Tady naštěstí neplatěj žádný tvoje technický ani fyzikální poučky a čísla. To jak se kde a komu jezdí je zkrátka maximálně subjektivní záležitost a s tím to můžem uzavřít.

                        Já mám naštěstí ještě chalupu v Železnách horách, kam jezdím dost často, pak na chalupu ke kámošoj do Orlickejch, kam takya jezdíme poměrně často, takže o rozmanitost terénu mám postaráno.

                        Ale nesvedu říct, kde mě to víc baví, jestli v horách nebo u nás na rovině, je to jak kdy a jak kde.

                        0 0
                    • scret  

                      tak samozrejme zalezi na terenu, ale pokud to mas min zvrasneny (abych te neurazil:) ) tak bohate staci 100mm full, ktery bude idealni – vetsinu toho sezobne a pritom to jeste leti… Tezko si u vas v krajine dokazu predstavit 150mm fulla… Me staci kdyz tady u nas se mam napr. par kilaku presunovat po stezce na reignu – peknej opruz… Pritom i na 100mm fullu se da sjet nejaky ten tezsi teren…

                      HT je dnes snad uz jen pro zavodniky, gramare nebo naopak socky:)

                      0 0
                      • alinceb  

                        Tak to sem asi „socka“, protože na „gramaře“ to nevypadá…;)

                        0 0
                      • maajkee  

                        Závodník nejsem, gramař taky ne, takže podle jsem asi socka.

                        0 0
                        • alinceb  

                          Tak to spadáme do stejného spotřebního koše…:D

                          0 0
                          • Kubiczech  

                            To zřejmě většina nezávodících majitelů HT na řekněmě 9,5 kilech+. (:

                            0 0
                            • scret  

                              tak v dnesni dobe kvalitnich fullu nevidim jediny duvod jezdit HT, pokud nechci usetrit… Frci to stejne, vazi to shruba stejne, jen je to drazsi…:)

                              PS: jako alespon trochu honeni vahy beru HT do 9,5–10kg vcetne pedalu

                              0 0
                              • Kubiczech  

                                Na HT ale prostě nejezdíš stejně jako na fullu. Někoho na tom baví právě tohle. Sám to musíš vědět – když vezmeš Reigna a druhý den přesedneš na KHS. Čím více full (myšleno ve zdvihu), tím větší rozdíly. I u 100/100mm fullu je ten rozdíl ve stylu jízdu dost značný.

                                Ale jinak máš asi recht – HT za 30 a full za 50 tis. pojedou tak nějak stejně a váhově možná nastejno taky budou.

                                Sám jsem si k fullu HT přikoupil, kamarád má v plánu přes zimu jít ze Spešláckého FSR zpět na HT, mraky lidí má k fullu HT…

                                0 0
                                • scret  

                                  jj, tak to kazdopadne, je to uplne neco jineho, zase si ale rikam, ze kdybych mel lehouckyho 120mm fulla, tak na KHSo uz nejspis ani nesednu, uz takhle ho prohanim dost malo… Mit proste jedno kolo, urcite to bude 120mm full, do 11kg… Takovej univerzalek…

                                  HT mam taky, takovou jebku starou ocelovou, na jaro na najizdeni, vazi asi 14kg:) a je to peklo na tom jezdit, sebemensi drncani se meni ve stredovek, takze vim jake to je…

                                  Takze pokud HT, pak jedine fungujici karbon nebo titan (kvuli fajnovosti) a tlusty balony tbls… Jinak si nedovedu predstavit ze na tom jezdim celej rok…

                                  0 0
                        • scret  

                          ty jses specielni kolonka, ty nevis co chces:))

                          stejne ho budes za 2mesice zas prodavat…

                          Nebo ses uz rozhodl jestli HT, full nebo 29?:)

                          jinak zapomnel jsem nejspis kolonku gurman – to je napr. titanovy HT:)

                          0 0
                          • alinceb  

                            OK, dík za novou kategorii. Mám v plánu se ze svojí pozice „socka“ pozvolna transformovat do pozice „gurmán“…:D

                            0 0
                            • scret  

                              ocel se taky bere:))

                              0 0
                              • alinceb  

                                Ocel bude jako „sockavarianta“ kdyby mi náhodou nevyšlo nějaké Ti…:)

                                0 0
                                • lidumil  

                                  No to ani to ne

                                  0 0
                                  • alinceb  

                                    No pokud budu uvažovat normální dostupnou ocel a ne třeba Reynolds 953 nebo Columbus Spirit…;) (btw. ani nevím, jestli se z toho dá vůbec udělat smysluplné MTB)

                                    0 0
                          • maajkee  

                            Ale prdy, HT prostě ohromně jede za pedálem, hned jak se postavíš a dupneš citíš obrovskej rozdíl v tom jak to žene kupředu a přesně to mám rád. A zjistil jsem, že mě prostě ježdění na HT baví, je to dle mě nárčnější než na fullu, ale kdo řekl, že to je špatně a jízda by měla bejt pohodlná?

                            Tohle HT mě teď už stálo tak 40, za ty peníze bych býval klidně mohl sehnat nějakýho už funkčního fulla typu anthem nebo trance, ale jednoduchost, tuhost a touha uhánět dopředu mi řekla HT.

                            To jestli v budoucnu pořídím fulla není vyloučeno, třeba se přestěhuju někam kde najdu trasy který mě na HT nebavěj nebo prostě nejdou.

                            Ale s tím co teď mám, jsem prostě spokojenej, ještě možná pořeším lefty za fattym, jinak pokud sis všimnul cannona jezdím už někdy od března a ještě jsem ho neprodal, na tom něco bude ;)

                            0 0
                            • Cvoky  

                              souhlas naprostej :)

                              0 0
                            • scret  

                              jj, vsim jsem si:)

                              HT jede, ale myslim ze jsou uz dneska fully, ktery se tomu budou rozumne priblizovat… A v terenku budou samozrejme o dost pohodlnejsi… u HT vidim opravdu duvod v momente ze bude o kilo, dve lehci nez full.. Anebo prave z duvodu nizsi porizovaci ceny. Za 40tis. sezenes funkcni full urcite, ala kazdopadne to nebude zadna hitparada!

                              Jinak treba tvuj cannon se mi barevne libi, vzdycky jsem mel slabost jak pro fattyny, tak leftyny, ale co me mrzi, je ta vaha:( to mi proste nejde k sobe Cannon a vaha authora:( ale to je muj osobni problem… Jinak si myslim ze rozdilny uhel pohledu je v tom, ze kazdy jezdime uplne nekde jinde…

                              Ja ted budu stavet tatikovi AnthemXe, ikdyz by mu spis mozna vyhovoval 29 HT – ale zas kdyz obcas vyjede do lesa, tak nebude mit tolik vyklepany zada… Presne pro tyhle ucely by byl nejspis idealni Epic, ktery se da Brainem umravnit a zaroven ti to zachrani hrbet od nejvetsich kopancu – jenze spolehlivost Brainu je na prd… A to nechci riskovat a furt resit tlumak…A jelikoz ted jezdi taky na fullu, tak si myslim bude spokojeny…

                              0 0
                              • maajkee  

                                No já už jsem se teĎ dostal tesně pod 11kg, v profilu nejsou aktual foto, teď ta mmám třeba XT kliky, noir rodla, jinou sedlovku a největší rezerva je v kolech, RM5 maj přeci jen 2kg, taky tám mám 2.4 pláště, která nabízej značný pohodlí, taky ale nejsou hmotnostně nejlepší. Po výměne kol bych chtěl hmotnost dostat tak na těch 10,5kg Pak je pořád rezerva v představci, sedlu, pedálech, převodníkách, pláštích a myslím že to nebude zas tak velká investice a dostanu se na 10kg.

                                Cannon a vaha authora:(

                                Hmm, autohora jsem měl taky, Traction, ale ten měl přes 13kg, tak nevim :)

                                0 0
                                • scret  

                                  tak pokud se dostanes na 10,5 vcetne pedalu, tak to neni tak tragicky… 10 je uz zas lepsich:)

                                  Hlavne pokud CDale tak Fatty nebo Lefty, s normal vidli to proste uz nejsou cannony:(

                                  Jsou i 10tikilovy authory:) ale to uz nepatri do debaty…

                                  0 0
                                  • maajkee  

                                    No chtěl bych Lefty, fatty je ale super v tom že je fakt lehoučká, asi 1.3kg, hlavně s Lefty 110mm bych mohl pak časem pořídit rám carbonovýho Rushe :) Ten se mi totiž dost líbí :)

                                    0 0
                  • hribik A1  

                    no vidiš, ja mávam napríklad teraz rozdiel tak 40 metrov na 55 kilometrov, a inokedy keď chcem tak tamtiež 600 metrov na pár km, alebo aj 1000.. :-)

                    0 0
        • alinceb  

          Tak tak – u našich „za barákem“ se to začne zvedat a zvedá se to, až to hezký není…:D Z PCE je to 15km po rychlé cyklostezce a pak hurá do kopců a lesů, kolem přehrad a zatopených lomů – prostě pohoda…;)

          0 0
    • hawrda  

      Nudné placaté Jižní Čechy,tak to je opravdu super hovadina.Máš doma mapu?Jediná rovnější krajina(ale plná lesů a rybníků) je okolo Třeboně,ale tam to má zase jiné kouzlo.Navíc Třeboň je relativně dost vysoko(nadmožská výška).

      0 0
      • jIrI___  

        Nudné placaté Jižní Čechy

        má částečně pravdu. Byl jsem v České Kanadě a kopce jen malé, dalo by se říct nezáživné. Na silnici a 29" ideál :). Ale jak píšeš, každá krajina má své kouzlo, ale já raději kopce.

        0 0
      •  

        Já právě na tom jihu už pěkných pár týdnů s kolem strávil (přiznávám, opravdu spíš poblíž Třeboně). Je to tam neskutečná placka. 70 km vyjížďka tam je asi stejně unavující jako prvních 10 km u mě (Kadaň). Beze srandy.

        0 0
        • hawrda  

          70km,to už jsi mohl dotáhnou třeba do Novohradských hor.Jižní Čechy jsou třeba i Písecké hory,povodí Vltavy,Otavy nebo Lužnice jsou luxusní bajky s nadmírou slušných kopců+třeba Jistebnická vrchovina atd,atd.

          0 0
          • maajkee  

            Ne ne, on má jasno, byl v Třeboni, tak ježdění v jižních čechách stojí za hovno a hotovo.

            0 0
            •  

              Ty už jseš a priori nasranej že jsem ti urazil HK? :) Neber to tak vážně, jezdit se dá všude a samozřejmě jsem toho spoustu neviděl.

              0 0
              • maajkee  

                Mně nevadí že jsi urazil HK, ale že jsi to udělal bez jakýkoliv zkušenosti, ani jsi tady na bajku nikde nebyl. To že tady nejsou kopce to všichni víme, mě to občas sere, proto jezdím za hradec, ale to nicméně neznamená, že ježdění tady nemůže být zábava.

                0 0
                •  

                  „To že tady nejsou kopce to všichni víme“ – no přesně tohle já nevěděl :) Za 17 let života jsem se nikdy v té oblasti moc nepohyboval, tak mě teď ta krajina dost praštila do očí. A taky bylo poslední dny děsný vedro, to je hned všechno pro bikera depresivnější. Ty rovný nestíněný silnice mezi poli…uff

                  0 0
                  • scret  

                    nemuzes se tomu divit, maajkee je proste horka hlava:)

                    ja ti rozumim, presne tyhle pocity jsem prozival kdyz jsem byl v ty oblasti poprvy, navic zvykly od nas – krusky a stredohori, kde z usti at jedes skoro kamkoliv musis do krpalu… Ale pak jsem tam parkrat byl a da se tam taky slusne zabikovat, jen ta „kochacka“ je pro nas trochu „slaba“…

                    0 0
                    •  

                      Aspoň někdo :) Ono horší to tam může připadat ještě někomu z Beskyd, Krkonoš. Nebo možná ze Šumavy, tam mají taky slušné kopečky.

                      0 0
                    • maajkee  

                      Já vůbec nejsem horká hlava, jen mě nasralo jakej udělal soud z toho že projel okolo hk autem :)

                      A co se týče tý kochačky, tak letos jsem byl už několikrát na horách, šumava, krušný, orlický, krokonoše a vždycky bylo tak hnusně, že nahoře stejně nebylo vůbec nic vidět :)

                      0 0
          •  

            Vlastně no jo, z těchhle míst už si vybavím i pěkný kopce. Novohradky, Otava, tam jsem se už taky vyskytl.

            Asi jsem se předtím vyjádřil špatně, tou plackou jsem měl na mysli Třeboňsko. Ale tam je zase hezká příroda a hodně lesů a pískovny. Taky to tam má šmrnc, na takové to domácí bike žvýkání.

            0 0
        • mandel  

          No to že jsi jezdil s důchodcema z lázní okolo Třeboně opravdu hodně znamená :D. Dají se tam najít i zajímavý trasy. Hlavně jsou tam pěkný lesy a rybníky, i do kopce se dá, jen je tam najít. a to nemluvim např. o novohradských horách.

          0 0
          • Barak  

            No, okolo Třeboně je to prostě placka, co si budeme povídat. Kopec v Chlumu se nepočítá.:-)

            0 0
    • Shadow.1  

      NJ, tak kluk od Varů bude všude vidět placku… Vary v údolí, ať jedeš kamkoliv, tak do kopce :-) Ale máš recht… kopce tu moc nejsou a ty co tu jsou už známe na zpaměti…

      Tvá upřímná soustrast přijata… :-)

      0 0
      • kolombo  

        Já, když se dostanu s kolem do Pardubic, tak to taky beru jako naprostý odpočinek :-)

        Ty profily jsou prostě trochu jiné, než někde, kde jsou kopce i něco jiného, než navezený nadjezd u nádraží :-)

        0 0
    • roud  

      popojedeš 15–20km od města a na všechny strany jsou kopce

      0 0
      •  

        Tak já si ten bajk příště vezmu a pak se tady omluvím :)

        Vlastně jsem to měl vážně v úmyslu, ale jet s ním vlakem z Kadaně do Pardubic – moc nechci. Už takhle to stálo 369,– a cesta na chcípnutí dlouhá.

        0 0
        • maajkee  

          kolo plus 25,– Kč :)

          celodenní 50,– Kč

          0 0
          •  

            Sakra já myslel že je to dražší :) Tak to jo. Teď jsem tam byl poprvé, otestovat vlak. spojení, takže příště může se mnou.

            0 0
      • fousac  

        jj… hlavne ty krpaly smerem na Chlumec… ;)

        0 0
        • maajkee  

          Tam nikdo nejezdíme, to je směrem na Prahu, to je fuj :)

          0 0
          • alinceb  

            Člověče to je asi stejný všude – z domu jezdím tak radši směrem na sever do Jizerek, než na jih na Prahu…:D

            0 0
    • lidumil  

      Jak píše řada nade mnou, kopce nejsou, ale krásný lesní cesty a singly lehce technický tu jsou. A přestože je to poměrně velký město, prakticky za 15 minut jsem z domu v lese.

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Mondieu  

      Musím dát za pravdu několika ostatním. Okolo Hradce to zase tak placaté není. lesem se dá namotat několik desítek kilometrů a kdo chce, tak si terén najde. Jinak Orlické hory, Krkonoše a Železné hory jsou co by kamenem dohodil.Na druhou stranu je pravda, že by pár kopečků navíc bylo fajn. Prima den všem.

      0 0
    • fousac  

      zase kde jinde se ti podari 140km s prevysenim 17m.. ;)

      0 0
    • Pebe  

      jelikož se v HK vyskytuju poslední dobou docela hodně, musím říct, že to není až tak špatná lokalita i pro bajkování.

      Jasně, i pro pražáka to je placka, když tam poprvé přijede, ale stačí se podívat do lesů za Novým Hradcem a něco takového může každý leda závidět. A pokud někomu chybí kopec, může ho nahradit rychlostí. Nicméně se tam dají nají vlnky, kde se i na střední pilu musí shodit. A pokud je ti to málo, tak nejsou daleko okolní Orlické, Železné a další hory.

      Ale stejně, největší výhodou mi přijde ta krátká vzdálenost ať už do lesa nebo na silnici mimo město. Prostě sedneš a za 10minut jsi v lese nebo na nějaké vedlejší silnici, to je prostě paráda…

      0 0
      • MlokCZ  

        Tu krátkou vzdálenost do lesa máš ale skoro v každém městě, pokud v něm bydlíš na dobrém místě.

        Já to mám třeba do lesa cca 100m a k tomu hned v tom nejbližším lese je i pěkný kopec (Krkavec).

        0 0
      • maajkee  

        Pěkně napsáno :)

        0 0
      • Fana.A  

        Mám kamarády z HK a taky jsme tam něco pojezdili. Ty lesy jsou tam prostě jiný. Dost písčitý povrch, hodně borovic pěkný rychlý pěšiny. To se vám to potom najíždějí kilometry 8-). Je to fajn relax a plus jsou v okolí písáky s čistou vodou. Navíc směr severovýchod jsou opravdu i kopečky. U nás mám zase problém jet třeba s dcerou něco na pohodu.

        0 0
    • martin_bakov  

      no a jak ti jezdi to tve Nano ?

      0 0
      •  

        No, samo nejezdí vůbec, a se mnou pomalu :) Stěhovali jsme se, takže zabitý léto, pořád je kopa práce, Nano má letos nalítáno asi 3 600 km. Brzdy už bez problémů, přední nába drží, zadní je vyměněná. Podle mě to prostě nebyl špatnej kup, snad jsem ti tady už někde děkoval.

        Na fotce před výměnou předního pláště za NN. Jinak zatím nic novýho, snad bude Epicon a v blízké době konečně tretry na SPD.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.