Uz pomalinku shanim HT a mne nejvic zaujalo od Canyon, jenomze uz maji vyprodano :-( nemate nahodou nejaky tip??
Uz pomalinku shanim HT a mne nejvic zaujalo od Canyon, jenomze uz maji vyprodano :-( nemate nahodou nejaky tip??
Za takovou cenovku bych osobně skládal…
ale neni velky vyber ramu mtb, ne?
ale je,namátkou nějaký giant xtc advanced,scotty scale,nebo třeba titanový van nicholas…
http://www.werk.cz/…op/index.htm
jednou jsem ho zahlídl,že byl za 21 tuším,pěkná cena…
Je otázka co chceš,karbon nebo něco takového…na závody,normální ježdění…
No nejspis na XC nez na maraton. vlastnim full a radsi bych pridal HT..
Ted ještě to sehnat za rozumné ceny, protože když se podívám kolik ty rámy stojí samostatně, tak nevím jestli se to vyplatí, jedině třeba kontaktovat hnoje atd jestli nemá někdo přístup k něčemu jinému než spyder a MRX :))
nejlepe 26"
výběr máš obrovskej, v této cenovce se nevyznám co „frčí“, ale za tu cenu poskládáš specialized HT se sidem (brain), nějaký superlehký kola, osazenej XX nebo xtr pod 9kg
Tak to chcu vidět :)
http://www.bradsky.cz/…-p-5222.html dobře, má tam ještě 25k rezervu, za což by ty X7-X0 komponenty co tam sou sériově vyměnil (prodal) za XX .. vyšlo by to
Ale když na to hodíš sram XX, tak se stejně pod 9 kilo nedostaneš, třeba vyměnit kola, pedály, řídítka, sedlovku,sedlo a podobně a to už budeš určitě přes limit.
tak dobře, to sem asi úplně netrefil ..
tak dejmetomu ± 9,5
Za tu cenu se dá pod 9kg v pohodě a s rezervou. Třeba Snake.
Uvažuju o jejich fullu 29 a narazil jsem tam i na 26 HT
Clovece ja ti nevim, jestli kdybych chtel utratit takovy prachy, bych sahnul po nejakym nastrikanym cinanovi za 7000,–, at uz je to osazeny cim chce.
no to je dobry napad ale otazka jestli se povede prodat sundane komponenty… Zazil jsem jeste horsi s prodejem kliky pres rok
dřív nebo později prodáš ..
Což třeba mě osobně nebaví – jak to nemizí po týdnu, tak už mě to štve a nebaví – časově to řešit. Ideální je dát to na bazar a do týdne to rozeslat, jenže to znamená hodně nízké ceny …
Každý nato máme jiný názor. Osobně tedy nerad kupuju něco, co závisí na tom, jak to rozprodám.
Tak to chcu vidět :)
Kdyby uměl slušně sehnat rámovou sadu, tak by se dalo…
Tak jsem pro tebe prošel pár obchodů a hodím ti sem pár tipů, zbytek může kritizovat :)
http://www.bike-discount.de/…ackline.html
http://www.axitbikes.eu/index.php…
http://www.7art.cz/…r-team-2012/
http://www.7art.cz/…12-mtb-kolo/
http://velosprint.sk/…p-12.p.25862
http://www.koloshop.cz/…el-2012.html
U některých kol nejsou všechny velikosti, ale bohužel si nenapsal kolik měříš, takže když nám to řekneš, pár se jich zřejmě vyloučí.
tak jsem vysoky 174 cm :-)
Tím pádem ti zůstal Cube, Merida a Scott, všechny 3 jsou relativně bez kompromisů a něco i od 100tis. ušetříš, stačí si vybrat podle sympatií či vzhledu.
prave cube a merida mne nelaka ale jine znacky
Krásné starosti.. :)
Co toto? Rozhodně to nebude tuctovka a věřím, že obligátních 10% slevu bys dostal..
to vypada bravurne a kdyby jsem dostal slevu tak jeste super
To fakt ve specifikacích nevidíš, že to stojí 115 tis, tedy naprostý nesmysl?
Třeba dostane obligátní slevu 10% rovnou pětkrát :).
Tak psal do sto litrů. Já sice nikdy tak drahé kolo nekupoval, ale i u kola za polovinu mi prodejce bez problémů podobnou slevu nabídl, když viděl, že fakt chci koupit a netahám z něj jen rozumy.
Za takový prachy už musíš vědět, co chceš. Pokud nevíš, tak jen utratíš peníze…
+1 Co vlastě chceš?
Když 26", tak bych šel do Flashe Carbon 2 a kašlal bych na nějaký rozhodování podle toho, jestli to má lepší přehazovačku nebo o 50g lehčí kola. Flash je jednoduše super rám, výborně jede a je i celkem pohodlnej, navíc Lefty je nepřehlídnutelná.
jo jo :)
Konečně pořádnej názor ! +1
zatim je muj favorit cannondale Flash carbon 2 a dokonce jsem na tom jel a zkusim to znova pujcit …
Flash jsem měl na víkend. Famózní závodní stroj, jen mě trochu sralo, jak na mě všichni čučí. Efekt Lefty. :)
No to je famozni kolo ale je vyssi riziko ze ukradne. Cim znamejsi znacka tim vyssi riziko kradeze… To je nevyhoda!! proto nemohu vzit Spesla
Tak jestli míníš to kolo nechat před hospodou nebo ve sklepě, tak se z jakýmkoliv kolem rozluč radši hned jak si ho koupíš, protože co nemáš přímo v bytě/baráku tak je otázka času než to bude pryč.
Za 100 tisíc?K čemu?Funkčně to bude lepší přesně o úplný hovno než bike za 50.
to si myslis fatkt ze za 100k je na hovno?? Ale ja uz jsem zkousel kolo za 100 k to byla upllne jina trida!!
Přesně tak :) Např. xtr věci (kliky,měnič,přesmyk,řetěz,kazeta),karbon rodla,sedlovka… Všechno razantně zvyšuje cenu a přitom to poznáš reálně jen na váze při jízdě do kopce.Karbon rám beru,k tomu slušný brzdy,kola a vidlici.U vidle neplatí,že čím dražší,tak tím lepší.Epicon 2010/2011 (i Durolux 2012) z T-T fungoval líp než čtyři vidle od Foxu (100/120/150/Talas),co sem měl možnost dlouhodoběj zkusit.
SLX/XT bohatě stačí a XTR tomu přidá už jen kulový krom prestiže.
V tom případě se asi moc nevyplatí kupovat Mercedes, Breitlingy a iPad co? :D
no zrovna ani jedno z tebou jmenovaných bych si nekoupil :D čímž ale nechci popírat tvou myšlenku :)
:D bože to jsou kecy
Jsou, stejně jako rozpětí 60 až 100 k. Buď to má zakladatel totálně na háku, moc se v kolech nevyzná a neví, co chce. Nebo nás tahá za fusakli :-D.
Jsou to prakticky zkušenosti,jelimane :) A přitom to svým příspěvkem dole potvrzuješ… nechápu tě.
Praktický zkušenosti mám taky a neodpovídaj tomu, co píšeš… Rozdíly tam jsou a každej si musí zvážit, jestli mu to za ty peníze stojí nebo ne. Zvyknout se dá na všechno, ono nakonec i nový Deore řadí celkem slušně a slušně jezdící kolo postavíš za 20, ale o tom to není.
Co se týče vidlic, tak to jsou kecy úplný. Možná maj lepší citlivost, ale to je tak všechno. Navíc citlivost je další věc, na kterou je BF podobně úchylný, jako na váhu. A i ty Foxy můžeš nechat upravit. Ale zase poměr cena/výkon je lepší u Suntouru, to je jasný a je na každým, jestli si za Fox nebo RS připlatit chce nebo ne.
Tak mi ty zkušenosti rozeber,prosím.Velice rád si poslechnu jak moc při jízdě vnímáš rozdíly XTR klik,kazety,řetězu a šaltru proti SLX/XT.Nebo karbon rodla proti obyč…
Možná maj lepší citlivost?!Tak máš nebo nemáš praktický zkušenosti?Teď fakt nevím.Nejde o nějaký BF a celkový jeho názory.Já tu předkládám jasný fakta jak drahý věci nefungujou líp.Zkoušel sem taky lyrika na pružině,Van na pružině,vzduchovou vidlici First od RST.A konkrétně vzduchový floaty řadím těžce pod úroveň epiconu/duroluxu/vanu/lyrika.Nemohl sem si je nechat upravit a vůbec..ptám se proč vidle za 10+ nefungují tak dobře,i když si hrají na TOP?
Je to na každým,jestli chce ukazovat nálepky a prestiž,to je jasná věc.
XTR třeba u páček má řazení o 2 na těžší a celkově příjemnější chod. Teď mám SLX a fakt to znát na první pocit bylo, ale taky už jsem si zvyknul a nevím, jestli ty 3 litry za XTR páčky dám nebo ne. Kažodpádně rozdíl tam cítím a pro někoho jsou 3 litry nic a dá je tam rovnou. U hazky mělo XTR dřív Shadow+, což je velká výhoda. Teď už by snad i XTčkový měly jít sehnat. Kliky maj XTR líp tvarovaný ty dutý převodníky a měly by být tužší (tam těžko poznat, neměl jsem to na stejným rámu). Nějakej přínos tam je snad u všech dílů, někde větší, někde menší a každej si podle svejch financí musí zvážit, jestli mu to za to stojí.
Každopádně bych si ale nevybral jiný kolo jen kvůli tomu, že na tomhle jsou SLX páčky, to jsem myslel tím, co jsem psal dole.
Co se týče vidlic, tak laděný vidle maj hodně nízkej odtrh, což je hodně subjektivní věc. Kromě pár lidí na BF nemá většina lidí problém s odtrhem kolem 10kg, jak maj normální vidle a naopak ocení věci jako HS expanzi, což je ale znát až v těžších podmínkách a na pohlcení drobnejch nerovností se vozí bezduše (což bych mimochodem při výběru novýho kola bral jako jednu z naprosto klíčovejch věcí). Ale to už je hodně subjektivní a někomu může laděnej Suntour sedět líp, ale neřek bych, že to je obecně lepší vidle.
Kdybys dobře četl,všiml by sis,že sem schválně o řazení nenapsal ani slovo.XTR řazení je super,malou páčkou lupneš 2 rychlostni instantně a to nemá chybu.Saint 810 třeba umí jen 1 instant,ale SLX neumělo instant vůbec (nevím jak nejnovější typy).Takže taky bych klidně připlatil,proč ne.
XT s pluskem nebyly,to je fakt,ale SLX bylo a nestyděl bych se za něj.Ta výhoda je ovšem už smazaná.Kdybys chtěl hrát s klikama na tuhost a ne na hmotnost,mohl bys použít rovnou sainty,ty sou u kus dál podle testů a nározů lidí,kteří to vnímaj.On je ten funkční přínos většinout hodně malej,ne-li neznatelnej u zbylejch xtr komponentů.Takovou mám prostě osobní zkušenost já.
Tak to si myslel jinak,než si to napsal.Pak s tím souhlasím.Ale napsal si mi,že plácám blbosti,když je pro mě prioritní rám,vidle,brzdy a kola.Trochu mimo a odporuješ si.
Naopak je podle mě odtrh jasně danej a klíčovej.Při malým zdvihu (pod 150mm) je citlivost za mě jasně větší přínos než HSE.Nebavím se o čistě závodním nasazení,to není moje kategorie a nevyznám se v tom.Tam sou požadavky asi jinde..a někdy se až divím,proč se nevozí pevny vidle.
Bianchi Methanol? Moc jich tu nejezdi…, Rocky Mountain? HT26 uz ale myslim trochu rusi…
S tím prvním nemožeš ani do hospody.
a co třeba ještě toto http://bmc-racing.cz/index.php… … a ještě ti zbyde na bublifuk :)
tak to neni spatny a akorat bych vymenil jen kola…
Někdo tu kdysi ten rám házel ukázaný na váze a bylo to slušné těžítko.
To jo, váha je totiž jedinej parametr, podle čeho vybírat rámy :).
A v čem bude tohle 1,5 kilové těžítko lepší než třeba scott scale? Prostě když už vybírám kolo za takové prachy na top osazení, tak to dělám taky kvůli hmotnosti, kdyby to o hmotnosti nebylo, tak by každý jezdil 2,5 kilové oceláky.
Ono je to v první řadě o tuhosti a pak až o něčem jiným… Pár set gramů rozdíl váhy při jízdě nepoznáš. Mimochodem, teďka jeden ocelák jezdí i na ČP XC a docela slušně :).
Ty tady nechápeš ale úplně jinou věc. Když si někdo vybírá kolo tímhle stylem, tak mu jde o to, aby z toho kola měl radost a požitek a když už ty peníze do něčeho dát, tak proč nevzít něco zajímavýho. Že řadíš XTčkem místo XTRka, to poznáš akorát tak prvních 5 minut po výměně, brzdy to samý a váha je tady vůbec přeceňovaná, takže vybírat kolo kvůli 100g lehčím kolům je taky celkem zbytečný.
Ty si občas jak z marsu, první nahoře když někdo napíše že je jedno jestli má XTR nebo XT, tak napíšeš jaké to jsou kecy, ted tady napíšeš že to nikdo nepozná, já když bych si kupoval tak drahé kolo, tak bych vážně nechtěl rám, co má 1,5 kila, když můžu mít rám co má kilo a vlastnosti bude mít ± podobné ne li lepší (BMC zrovna neberu jako špičku v horských kolech), takže prostě proč kupovat o půl kila těžší rám? Nevidím jediný důvod, jestli to poznám nebo ne, to už bys měl nechat individuálně na každém a ne furt podle sebe soudím tebe, jak to tady s oblibou razíš.
Už jsem to psal tam, rozdíl tam je, ale není to první věc, podle který vybírat kolo. Navíc věci jako hazka, kazeta, kliky jsou stejně spotřebák a za vyšší to můžeš vyměnit časem, s rámem je to složitější.
O co mi jde, že ty prostě radíš kola podle toho, aby to mělo co nejlepší osazení, ale úplně kašleš, co to je za rám. A ono i kdyby to krásně jelo líp, tak to udělá rozdíl 10 vteřin na hodině :). Myslím, že až si jednou budeš kupovat kolo za 100 litrů jako doplněk k fullu, tak pochopíš, jak jsem to myslel.
Jak kašlu co to je za rám? Prostě radši než tohle 1,5 kilové BMC co se ve výprodeji tváří za jakou je super cenu, si radši koupím, rám od scottu nebo cdalu, který bude mít vlastnosti pravděpodobně lepší, geošku mají zmáklou taky a navíc bude o půl kila lehčí, o to mi jde, ty stále necápeš, že mi jde o to, proč brát za stejnou cenu něco těžšího, co nebude v ničem lepší?
Scott funkčně beru, ale pro někoho už to je tuctovka, když vybírá kolo za 100 litrů. Cannondale je rámová sada za 90, takže to těžko srovnávat. Je to o tom, že BMCčko si koupíš srdcem, protože ho chceš a chceš mít něco neokoukanýho.
Vidíš a já uvažuju spíš logicky než že musím mít nutně nějakou netuctovku, proto bych si raději koupil lépe vybavenou tuctovku než kolo co nikdo v ČR nemá, za cenu že to bude hůž osazeno, ale každý má jiné priority, prostě nevidím jediný důvod proč to BMC vzít, oproti kolům co tu padly dobře vybaveno není, mi přijde navíc hnusné a rám žádná extra třída taky nebude a zakladatel podle toho když se takhle ptá, tak asi něco neokoukaného neocení.
Rám extratřída nebude? :D No, když myslíš… Zkus si o BMC něco zjistit. Já bych řek, že maj zkušeností fakt hodně a rozhodně bych tomu věřil víc, než nějaký číně.
A jestli je podle tebe komplet X0, Foxka nejvyšší hliníkový Eastony nějak horší vybavení, než co tady padlo jinak, tak mi přijdeš trochu mimo. Co bys tam chtěl víc?
Když tazatel kouká po Flashovi, tak asi něco zajímavýho chce. Ale to už je na něm. Fakt věřím, že až si jednou budeš pro radost vybírat kolo za 100 litrů, tak pochopíš, že to není o 100 gramech rozdílu nebo přesmykači z vyšší řady :).
A logikou se moc neoháněj, jak jsi tu prosazoval toho Polygona, to má s logickým výběrem společnýho pramálo, protože to má nejslabší komponent právě ten klíčovej – rám.
Chcu sylšet konkrétní věci, v čem je tenhle rám od Polygonu horší než od BMC, já to prostě nevím, tak se nechám poučit, a prestiž značky nech teď stranou, doufám že rám rozbereš z hlediska geometrie, struktury vláken, tuhosti, různých vychytávek, hmotnosti a podložíš to nejlépe nějakými grafy a testy a ne jenom plácáním jak máš ve zvyku.
Chcu sylšet konkrétní věci, v čem je tenhle rám od Polygonu horší než od BMC, já to prostě nevím, tak se nechám poučit, a prestiž značky nech teď stranou, doufám že rám rozbereš z hlediska geometrie, struktury vláken, tuhosti, různých vychytávek, hmotnosti a podložíš to nejlépe nějakými grafy a testy a ne jenom plácáním jak máš ve zvyku. Jinak na Polygonu je XTR oproti X.0, což já jako přivrženec shimana bych bral to, navíc Red metal zero jsou prostě top kola, abych se přiznal o eastonech toho moc nevím, ale fulcrumy jsou odzkoušené, wcs bižu je taky top a vidle sice starší model foxky ale vidlit bude taky určitě slušně, navíc rozdíl nějakých 16 tis. taky není zanedbatelný.
A ty máš snad nějaký potvrzení, že to tak není, dkyž už ho chceš po mně? Napsal jsi o rámu od BMC, teda firmy, co má mnoho let vlastní vývoj a dělá špičkový silniční rámy (kde v testech vychází opravdu dobře), že to „není extra třída“. To můžeš napsat už o čemkoliv, klidně o Scottu, Spešlu nebo Cannondalu. Počítám jsi prostě tu značku především doteď neznal, tak teď budeš kopat kolem sebe…
Polygon je prostě značka vyhlášená svýma ojebama, viz 170mm kliky, takže opravdu neočekávám, že by to byl špičkovej rám, taky za tu cenu ani bejt nemůže a budou tam použitý levnější materiály.
Co se týče rozdílu mezi Eastonama a Zero, tak to se jenom směju, to jsou rozdíly, co najdeš tak možná na papíře. Navíc Zero jsou zrovna těžký jak prase, když už ti jde o ty gramy, tady jsou navíc na rotační hmotnosti.
Stejně tak X0 vs. XTR, narozdíl od tebe jsem dlouhodobě vozil XTRko a XXko a můžu ti říct, že to je prakticky úplně jedno, každý má svoje, obojí funguje špičkově.
Každopádně i kdyby byl Polygon o něco rychlejší (což kvůli rámu značně pochybuju), tak kolik myslíš, že to bude reálnej rozdíl v rychlosti? 15 vteřin na hodině? Kvůli tomu bys fakt radši bral Polygon? :D
jo taky se pořád pohybuju rychlostí větru a proto bych bral polygona hlavně aby mě brzdil rám, mám se už víc rád.
Nikde jsem nepsal, že bude rychlejší, nevím z čeho sis to vydedukoval, jasně jsem psal, že o eastonech nic nevím, o kolech se nehádám, zřejmě ani jedna nebudou špatná a jestli umíš číst, tak jsem psal že JÁ preferuju shimano, proto bych vzal radši XTR než X.0, X.0 jsem jel taky a byl v pohodě, ale preferuju prostě shimano. A nevím proč do toho taháš silniční cyklistiku, to že mají dobré silniční rámy tady teď nikoho nezajímá. Jinak opět si prostě nedokázal dokázat v čem je polygon horší nebo BMC lepší, to mi stačí.
Počkej a proč mám teda něco dokazovat já? Ty jsi tady napsal tvrzení o BMC a podložil ho čím? Navíc dost pochybuju, že by Polygon někdo pořádně testoval, to už by mohli testovat každýho čínskýho lepiče nálepek a že jich jsou mraky… Jsou to prostě rámy, kde se jde po ceně a použitý materiály tomu budou odpovídat. Neříkám, že to je špatně, je to prostě cílený na jiný zákazníky, ale očekávat, že to bude úroveň světový top-produkce, což BMC rozhodně je, je naivní…
A se silniční cyklistikou to má společnýho hodně, když umí udělat dobrej rám na silnici, tak ty technologie evidentně maj, aby udělali dobrej rám i na bajk.
A pokud si teda ani nemyslíš, že by Polygon byl rychlejší, tak to už mě fakt nenapadá, v čem by teda měl být lepší :). V tom XTRku, protože máš radši Shimano? A to XTRko jsi teda někdy jel? Já jen, že ono XTRko má taky svoje mouchy, například na tom Polygonu nemá Shadow+ hazku, bez který to je dost špatný, u mě to byl dokonce důvod, proč se XTRka zbavit. A když už jsme u tý hazky, tak XTR hazkám se štípou karbonový ramínka. A přestože teď znovu jezdím Shimano, tak stejně říkám, že je to úplně jedno, jestli tam máš X0 nebo XTR, každý má svoje a reálnej rozdíl akorát v tom, na kterou stranu se zařadíš v diskuzi na BF :).
Tak označit BMC jako top světovou produkci v oblasti horských kol je si myslím dost troufalé nemyslíš? Upřímně, všechno co se týče polygonu jsou jenom tvoje dohady, neobhajuju ho, taky bych radši relativně mnoho jiných značek než polygon, ale prostě tvrdit že to je sračka a přitom si to kolo nikdy nejel, o tom jak to testujou nemáš ani páru a o jejich vývoji ž vůbec ne, mi přijde dost troufalé.
N
avíc řešit jaká je na kolo hazka mi přijde dost směšné a zajímavé že pár let zpátky jezdili bez nějakého shadow+ všichni, já bez toho jezdím dodnes a nikomu to nevadí, ale pro tebe to je klíčové.
A v neposlední řadě, nezapomínej na cenu, rozdíl 16 tis. nenajdeš na chodníku.
Počkej, ode mě je troufalý označit za sračku Polygon (mimochodem, to slovo jsem nikdy nepoužil, tak zas nepřeháněj) a od tebe je v pohodě dělat závěry na BMC, který jsi viděl akorát na obrázku? Jestli by si to nechtělo v první řadě zamýst před svým prahem :). A jak už jsem psal, dost pochybuju, že Polygon někdo slušně testuje, když to je normální čína, to by museli takhle testovat stovky dalších „značek“, co akorát lepí nálepky. Ale jo, určitě to bude tak, že to jsou top rámy, jenom to dělaj na noční směně a prodávaj to za desetinu ceny stejně kvalitní jak originál :).
Co se týče Shadow+, tak to ti přijít směšný může, já se kvůli tomu XTRka cca před rokem zbavil a vzal jsem Sram. V terénu to je obrovskej rozdíl, když nemáš vodítko řetězu. Ono nejenom že to mlátí, ale v rychlejch rozbitejch sjezdech mi i padal řetěz z velký placky. Se Sramem jsem od toho pak měl pokoj, teď jsem mám Shadow+ a zase mi to přijde ještě o kousek dál. Zase mi ale přijde, že už to nemá tu přesnost řazení, jak to brání pohybu. Ale možná to dělaj ty SLX páčky, byl jsem zvyklej na XTR. A říct, že to nikomu nevadí bez Shadow+ je úplně mimo, hromada lidí právě kvůli tomu vozila Sram anebo vodítko řetězu.
A cenovej rozdíl možná pěknej, ale rovnou musíš vyměnit pláště a bůhví, jestli tam zas nejsou 170ky kliky, jak je u Polygonu zvykem… A i kdyby ne, tak rozdíl 16 litrů je pořád menší, než mezi cenama rámů, takže když to sečteš i s komponentama, tak možná to BMC nakonec vyjde jako výhodnější nabídka.
Takovýho vypisování kvůli Helygonu. Když to někdo chce, tak ať to jezdí, ne? :)
Koupit za cca 60 k Helygon, to je triumf Zlatčiny vůle :)
Koupit za cca 60 k Helygon, to je triumf Zlatčiny vůle :) :D
V tomto souhlasím s Azmirem. Geometrie,hmotnost,tuhost,komponenty…všechno se dá objektivně posoudit ,změřit,zhodnotit. Jediná veličina u které to nejde je to logo na rámu /mediální masáž,reklama a do ní vložené investice/. Za pár měsíců co mám Polygona to sleduji a mám dojem,že nebude trvat dlouho a právě tací jako JakeF ho tady budou vychvalovat. Ale to já už budu radši jezdit na nějakém Číňanovi-mediální masáž nemusím a kolo si dokážu posoudit sám. Právě do mediální masáže se Polygon taky pouští. Jen namátkou co jsem zaregistroval za pár měsíců
Koupil Marina , koupil Orange Monkey pro Team, koupil Hutchinson Elite Mountaim Bike Team /jeden z nejlepších/
začíný být sponzorem mnoha mediálních akcí např. http://dolekop.com/…2-alpes-2013 Za pár let bude možná patřit mezi největší hráče na trhu.
Je to všechno jen o penězích,za ně se dá vytvořit a koupit všechno. Klidně udělat světovou značku i z Olpranu. Naštěstí je dost takovýchpro které je to logo na rámu to nejdůležitější a ti rádi koupí předražená kola s věhlasným jménem. Potom pracně zdůvodňují o co jsou lepší, alespoň před sebou a nakonec tomu i uvěří. Polygona jsem koupil za dobrou cenu a jsem s ním spokojený,ale pokud to takhle bude pokračovat,tak příští kolo už Polygon nebude .Radši otestuji pár čínských rámu a postavím si za polovičku lehčí kolo podle svého, které mi bude vyhovovat a budu z něj mít větší radost.
A to ti neva, že Polygon v podstatě krade, tedy v uvozovkách jen kopíruje vývoj jiných? Co Polygon vyvinul, kolik peněz kromě skoupení čehosi investoval do vývoje?
:D tak tohle namluvíš možná těm, co nevyzkoušeli už dost rámů, aby věděli, že v tom je fakt velkej rozdíl a že kolo na dobrým rámu (Flash) může jet líp i přes výrazně horší osazení. A tobě bych doporučoval žádný takový nezkoušet, ať můžeš bejt spokojenej dál :).
Jinak ale neříkám, že se to stát nemůže, ale není to o marketingu. Třeba tady často zmiňovanej Canyon začal prodejem zaměřeným na co nejnižší ceny, pak hodně zainvestovali do vývoje a dneska dělaj opravdu zajímavý rámy, ale už si to taky nechaj celkem zaplatit, i když systém přímýho prodeje to pořád drží na zajímavý úrovni.
PS: Na druhou stranu chápu, že nezbývá nic jiného, než chválit. Každý chválí to svoje, někdo obhajuje vysokou cenu značkou, někdo je zase spokojený, že ušetřil a jezdí dejme tomu na taky kole.
Jen technicka. Olpran mel i titanovy biky a jezdil svetak.
Nedělali jim to ale u Morati?
Delalo:)
Ale to je asi tak stejny jako spouste zde probiranych znacek, delal jim to nekdo jiny.
Polygon jezdí svěťáky na vlastních rámech a celkem se umisťuje
Když se zadaří i na bedně.
Tak to asi takovej šmejd nebude.
A kde je dnes Olpran:)
Co dela polygon me prilis nezajima, kolo bych od nich proste nekoupil, reagoval jsem pouze na tu cast s Olpranem.
Jojo, to se říkalo kdysi o Prodoli taky, pak se zjistilo, že týmový jezdci vozí přestříkaný Scotty :D.
Ne, teď vážně. Když máš v nohách, tak je to skoro jedno, na čem jedeš, pokud to není úplně mimo, je to slušně seřízený a má to dobrý pláště. Kolo dělá rozdíly v řádu vteřin, nohy v řádu desítek minut :).
Konečně rozumná pravdivá reakce. Proto nechápu,že stojí tady za to hrotit diskuse o jednotlivých rámech,když asi nemáš objektivní srovnání. Já si rozhodně netroufnu tvrdit,že jeden rám je o tolik lepší než jiný a jen pro to,že stojí třikrát tolik to nepoznám. Navíc to je asi i dost různé. Co sedí jednomu nemusí být nejlepší pro druhého.
Pochopím,že každý fandí něčemu jinému,ale to není věrohodné posouzení,ale rozhodování tak říkajíc srdcem.
Já to jsem schopnej posoudit… Mezi rámama jsou velký rozdíly, třeba právě tady mnohokrát zmiňovanej Flash má celkem super vlastnosti, jde perfektně za pedálem a přitom je pořád jeden z nejpohodlnějších hardtailů, co jsem kdy jel. A to je to, o čem při výběru kola jde, abys z něj měl dobrej pocit, jak jde za pedálem. Že to je reálně rozdíl pár vteřin tě moc neuklidní, když máš pocit, že se s tím kolem pereš. A ten pocit z rámu dělá právě výslednej dojem z kola nejvíc. Troufnu si říct, že i víc, než kola, pokud na nich nebude nějak extrémní rozdíl.
Tak třeba na silnici není o čem. Cannondale Super Six Evo je nejtužší a nejlehčí sériově vyráběný rám, tam asi srovnávání s nějakým indonéským nemá ani smysl.
Mimochodem, všimli jste si, jak argumentuje Polygon – super osazení za super cenu. Ano, možná super osazení, ale rámy o ničem. A rám + kola dělají kolo kolem, to si říkejte co chcete, ale tak to je. Osazení je jen pomyslná třešnička.
A když si k tomu připočtu aktivity Zlatky tady na B-F, garančku za 500 Kč a podobně, tak bych fakt takové kolo nechtěl ani zadarmo. Nebo leda na ty díly, s rámem bych zajel do Eko dvora ;)
+1
muj ram ma ± 1.4 a kolo bylo celkem asi 90…a stejne bych nechtel jinej ram, a to sem se rozhodoval mezi ramama co jsou kolem kila a orbeou…proste sem chtel neco jinyho kdyz uz za to ty prachy davam a tech 400gramu me je uplne u zadku
Jeden ocelak jako referenční vzorek :-P
Kdyby dali ocelaka JK, tak by taky nějaký ten závod SP vyhrál. Ale už jsem slyšel, že ocel pruži a tlumí líp než full :-D
Šlo jen o to, že i na ocelovým kole se dá jezdit, když to má člověk v nohách a v rukách, takže řešit na hobby ježdění poloviční rychlostí proti němu nějaký rozdíly 100g mezi karbonovejma rámama je prostě mimo.
Asi mimo mísu, ale co třeba Scalpel za ty prachy? Přijde mi, že to jede jak HT a člověk z toho nebolí :)
no to mas pravdu ze se chova jako HT… tu jsem zkousel taky a nevypada jako full ale spis mezi full a HT
Pokud ti jde o vteřiny, tak tam asi rozdíl může být, ale škála nastavení je široká, že ti třeba zadek bude brát jen velký nárazy…
SCALPEL NEBRAT !
Jedině 29, a to jsem jezdil, ještě než to bylo cool ;)
Proč? Jel jsi ho někdy alespoň?
Ano jel, pokud někdo chce takové kolo, nevidím důvod proč nevzít rovnou HT, stejně ten tlumič je tam spíš na okrasu.
To mi nepřijde. Oproti HT se mi to naopak zdá jako velkej rozdíl. Hlavně na delších trasách. Ale věřím, že každej to má jinak ;)
To radši flashe, to je fakt super kolečko, bude navíc o něco lehčí a v 29" verzi možná pohodlnější, prostě scalpel mi přijde takové kolo do ničeho, možná to je můj pocit, ale budto chcu HT a nebo fulla co funguje, než fulla co skoro nefunguje.
No vždyť jo, Scalpel je rám, co váží, jede a pruží jako pohodlnější hardtail. Když dáš tlaku míň, tak je o něco pohodlnější. Je to taková alternativa mezi HT a plnohodnotným fullem podobně jako Epic, já bych to nezatracoval.
Cannondale nebrat! :-D
Duvod ?!!?
Mám scalpela a jsem z něj nadšenej, na moje ježdění pruží dostatečně,je to o vyzkoušení tohle mluvení ti stejně moc neřekne
Až na to budu mít čas (a až na to budu mít mentálně), udělám pár fotek a třeba si je hodím do profilu. Potom uvidíš, proč říkám Cannondale nebrat! :)
to chcu videt hned :-)
To je snad milion moznosti.
Nebo si kup nejakyho Authora, ti ti urcite nabidnou nejakej super stroj:)
coze author je nejak predrazenej
akorat vidim ze cena 29" je levnejsi nez 26".. ze by v tajnosti je vyprodej 29"??
To bude tím, že 29ky nikdo nechce a tak se asi vyprodávají :o)) co konkrétně myslíš?
Ty vole, ty píšeš jak google translator…
:D
Koukám, že jsem tu tím BMC rozpoutal slušnou přestřelku :-) … vezmi Cannona. Mám to štěstí sedlat Flash carbon 3 2011 a jezdí parádně.
Nemáš sem takový podřadný značky vůbec dávat :).
Canyon
Fotbal
ale nektery model je vyprodano :-(
Mozna budu za pitomce, ale za slusny peniz pokud chces 26tku sezenes treba toto http://www.bradsky.cz/…-p-6395.html jen bych vymenil vidlici. Tahle chcije kudy jede :D
Fakt by mě zajímalo, jestli to ještě reálně maj… U Bradskýho bych si spíš myslel, že už nemaj (a bůhví, jestli za tuhle cenu někdy měli)…
Pokud máš v hledáčku rýžový vikslajvanty, mohl by sis za ten pěkný peníz založit i vlastní značku. By to mohl být třeba právě Heligon
:-D
http://www.bezvakolo.cz/…n-100–9r-pro
u toho kola chtěj klidně 15% slevu a dá ti ji bez problémů
a co kola scott nebo merida
46% zľava je tu http://velosprint.sk/…w-12.p.26012
Na scalpel 26 je tam zľava 33–35%…
Zakladatel už nechce HT?
Co toto? 10 až 15 % sleva by tam šla.
Tak dneska jsem si objednal
http://www.scottmtb.cz/…t-scale-910/
Opravdu nadupaný dělo. A dostal jsem cca 17% slevu, takže obrovská spokojenost. Výborná geometrie, doporučuji scott. Měl jsem ho pučený a jezdí se na něm úplně jinak než na fullu. Je to raketa.
No slava:) Ted to jeste napsat do vsech vlaken a muzes se jit projet.
Přijde až v pátek, ještě musím dva dny vydržet
psal jsem ze nechci 29" tak bohuzel to kolo je mimo!!
A on ti ho nekdo nabizi?
no nejspis bylo lepsi SCOTT 710 ale az pristi rok tohle ma 27,5" …
jo fakt sleva a jak??
Myslím, že tak to je, 10 % dávají poměrně běžně. Odkud jsi?
z Jihlavy
Osklivy a jeste tezky. Tem 9.9 neverim kdyz vidim cim je to osazeny.
+1