Zdravím, má někdo zkušenosti s těmito plášti? Odolnost proti defektům, proříznutí a jak vedou stopu?
Odkaz:
http://www.kupkolo.cz/…rveny_z2493/
Díky všem za názory ;)
Zdravím, má někdo zkušenosti s těmito plášti? Odolnost proti defektům, proříznutí a jak vedou stopu?
Odkaz:
http://www.kupkolo.cz/…rveny_z2493/
Díky všem za názory ;)
myslim, ze tyhle plaste hodne vozil uzivatel jecnak, tak ten bude mit hodne zkusenosti…
Za tu cenu super pláště, tváří se docela odolně, valivý odpor není tak velký a hlavně vypadají skvěle.
Jdou nafouknout dílenskou pumpu jako bezdušáky, tlak drží i bez tmelu :)
zajimava kombinace kol:)
Vozil jsem (ted mam plne UST) verzi s cernym bokem. Jedou velmi pekne a jsou i dost odolne. Je ovsem treba vychytat tlak, aby plast drzel slusne i v zatackach.
Vpredu mi vydrzel dve sezony, vzadu jsem ho vzdy jednou za sezonu seknul vlastni chybou. Vetsinou jsem na tom nejak dojel do cile, ale plast jsem menil.
Diky hodne hustemu vzorku a stredove lince maji plaste pekny odpich a velmi dobre jedou po pevnem podkladu. Pri spravnem tlaku se daji i v bahne, ale na to nejsou urcene.
Budes si muset udelat nazor sam. Nekdo Pythony ma rad, nekdo na nich jezdit nemuze. Podle me na zavody supr plaste, na vyjizdky v tezsim terenu mensi rychlosti a na hrani si s terenem ty plaste nejsou.
Musim potvrdit co pise Tomas, i kdyz jsem zatim jezdil jen verzi s dusi.
Neni to nic do extremu, ale na bezne jezdeni staci v pohode a posledni defekt uz ani nepamatuju. Pokud s tim pocitas, daji se pouzit docela dobre i v tezsim terenu ;)
Osobne ted, s prechodem na nova kola, resim jestli Schwalbe NN a RaR nebo znovu Python TLR. Vybrano jeste nemam btw ;)
Ahoj, jsem starý Pythonista, jezdil jsem je už kdysi před lety, pač jsem měl za vzor jezdce z týmu Sunn, zatím ježděno vždy s duší, ale pro mě to je ten nej plášť do sucha na takové to víkendové XC :-)
Díky všem za názory, rozhodl jsem se, že je vezmu a půjdou na bika v kombinaci s tmelem. Snad poslouží :)
Jak je vlastně tahle verze široká. Podle fotek mi přijde širší než udávané dva palce. Má Hutchinson s těmi červenými boky i něco širšího s agresívnější vzorkem.
jedou jak rakety
Ahoj, ja jsem jezdil na predku i zadku pythony MRC s tmelem.Za celou jejich zivotnost zadnej problem, max. 3 defekty, ktere vyresil tmel. Po sjeti zadniho jsem presel na RaR, ty uz nechci ani videt, nikdy jsem nemel tolik defektu jako s RaR. Kazdaopu vyjizdku trnu, kde zase budu lepit. Ted budu prezouvat z RaR na Continental X-King ProTection, tak snad jsem neudelal chybu. Pokud se neosvedčí, zcela jiste se vratim k pythonu. Jinak jak bylo receno, na suchu mi prijde jako skvelej plast.
Koupil jsem si pláště Hutchinson Python NG TubelessReady 26×2.0 – červený viz. první příspěvek.
Po nafouknutí jsem však zjistil že na boku (konec červené barvy) jsou dvě malé dírky přes které uchází vzduch.
Je toto na reklamaci ? Uznají to ?
Tmel jsem tam ještě nelil.Pokuď by to neutěsnil , tak špinavé by se to už špatně reklamovalo.
Jaké s tím máte zkušenosti ?
a)Reklamovat ?
b)Nalít tmel a doufat že se to zacelí ?
c)Zalepit zevnitř klasickým flekem na defekty,nalit tmel a jezdit ?
Je to TLR, takze tmel je nutny. Pokud to tmel neutesni, tak reklamace.
rozmyslam nad nahradou za RaR, volako ma tie nove 2013 (ust) sklamali. rychlo sa znicili (cca 700–800 km beznym terenom), sice idu ale moc nedrzia aj ked maju imho makksiu zmes jak mavali(pocit, nic overene to neni) a aj brzdenie mi prijde horsie jak model z 2011 resp. 2010. a co ma stve ze aj pri ust z mliekom ich furt treba dofukovat, nie su schopne vydrzat ani tyzden. tych 127 tpi im imho moc neprospelo, zlata klasika. pri tom kolko stoja nic moc. urobili z nich uz moc chrtier gumy na moj vkus.
rozmyslam nad
moc tu o nich neni, podla michelin webu maju v 2.1 610g co ma dost matie lebo predajca uvadza 740g (co sa mi zda realnejsie).podla toho co som tu nasiel maju na 19mm rafiku 52mmm (co je viac jak RaR 2.1) a su od super po uplny shit v pomere 50–50 zo styroch prispevkov :-) ma este niekto realnu skusenost aj co sa tyka jazdnych vlastnosti a pod?
2. Hutchinson Python XC Tubeless Light – pythony som kedysi jazdil takze tusim co by ma cakalo nicmenej volako vraj menili zmes tak ak niekto vie nieco nove…
co ma trocha odrazda je hmotnost, oficialne nic, na webe predaju 730g ale tu na fore navazene 820g
ak to niekto jazdil tak sem sa s poznatkami.
dik.
link na hutchison
Tak jsem poridil Hutchinson Python, nez jsem dosahl prvnich 10km, defekt predniho. Natlakovano a na 4bary.
Takze duse ven, hledani diry, nenalezeno, duse zpet, nafoukat, asi na necele 3bary, a odjeto dalsich 15km. Nechapal jsem.
Doma zase duse ven, tentokrat uz byla k dispozici voda, zjisten maly vpich, vychazelo to pekne mezi figurami pekne ve stope.
Docela prekvapeni, mozna zklamani?
Hlinena vyjezdena cesta, sem tak ostre kameny. Cekal bych ze vydrzi vice.
nic novyho pod sluncem…:)
Pockej, to jako vazne?
K cemu jsou teda dobre?
tak pythony z moji zkusenosti byly dost rychle plaste, ktere na mokru nedrzely snad skoro vubec. Mely tenke a dost volne boky s patkama a docela casto trpely na defekty… Ikdyz v dnesni dobe ultralight slupek ala Schwalbe EVO byly relativne jeste v pohode:)
hmmm, takze asi se poohlednout po odolnejsi dusi nez nejake autohor za 65,–
duse jsou dnes retro:)
no tak jak pro koho.
ja nejsem zadny profi jezdec, navic asi nemam rafky prizpusobene pro bezdusove (tesnost?)
V tomhle ohledu o tom nic moc nevim. Navic pumpickou co prevazim to urcite ze stavu 0 do 3–4 baru nenahustim
pak vozit silnejsi duse a odolnejsi plaste:)
Plast hned ted nevymenim, kor kydz je novy.
Spis silnejsi duse. Je neco silnejsihonez 1,2mm?
netusim, drive jsem jezdil ultralight duse a ted uz asi 5 sezon na bezdusich:)
např. Maxxis DH duše 26×2,5" – 2,7''
A co teprve Python 2 ;-) K dostání na www.bike24.de.