Je možné aby se kazeta SLX hýbala na drážkách? Myslím tím první,největší pastorky oproti těm dalším?Vypadá to jako hodně vymačkané drážky na ořechu.Ten pohyb je zhruba tak 2–3 mm.Nába je Fulcrum RM 5.
Je možné aby se kazeta SLX hýbala na drážkách? Myslím tím první,největší pastorky oproti těm dalším?Vypadá to jako hodně vymačkané drážky na ořechu.Ten pohyb je zhruba tak 2–3 mm.Nába je Fulcrum RM 5.
Nechceš to trošku upřesnit? :) „velké kolečka“ tzn 32 (34 nebo kolik máš zubů) a asi ještě 2–3 další jsou na hliníkovém unašeči, takže ti do ořechu nic neudělají. Nemáš jen povolenou závěrnou matici?
Pokud jsou to první tři pastorky na unašeči, tak je to celkem normální. Největší vakl jsem měl na kazetě sram 970, tam to bylo asi 4mm na obvodu největšího pastorku.
Neřešit, jezdit!
Jak jsem psal,jsou to první tři od největšího,kazeta 11–36.
Koukám,že jsou opravdu na hliníkovém unašeči,takže je to asik opravdu vymačkaný.Kazeta má nejeto cca 4tis.km.
Myslel jsem ,že vydrží víc.Na druhém kole má kazetu deore a ta je v pohodě.
Pro zacatek bych ji dotahl.
Tak tak případně podložit aby šla dotáhnout
Zkusit to můžu,vlastně jsem to už chtěl udělat,ale z E-schopu mi poslali klíč na Campu,takže musím sehnat jinej a tenhle střelit.
Neblázni, to je fakt normální. Ten unašeč má nějakou větší vůli vůči ořechu už z fabriky.
Pro klid v duši můžeš trochu utáhnout závěrnou matici kazety, ale imho to nebude mít žádný vliv (taky jsem to zkoušel). Kazetu měň, až si nesedne nový řetěz…
Cece kazet sem montoval kopec a po dotažení žádná vůle
No, na té Sram970 jsem to měl utažené fest a stejně se to giglalo. Když jsem to povolil, tak tam bylo vidět fakt dost místa mezi ořechem a unašečem, ale drželo to.
Jinak ak říkám, může to zkusit utáhnout a kdyby to nepomohlo, tak bych to nějak neřešil…
Jinak samo, že ta kazeta se nehýbala natolik, že by „chrastila“. Bylo potřeba trochu zabrat, aby se pohla, ale nějaká vůle tam byla. A něco dost podobného se mi stalo i na SLX, ovšem ne tak moc jak na 970 a na jiném náboji.
Od dob co jezdím XTčka už s tím „problémy“ nemám
Tahle taky nechrastí,ale prstama jde normálně viklat sem a tam,ovšem podélně sní ani nehnu,takže utažená asi bude,nicméně jí zkusím přetáhnout.
Tak to podlož, přece kdyby byla utažená, tak se rukou nepohne i když bude mít vůli. Jednou jsem nějak přehodil matice z jedné kazety na druhou, byla delší a po čase se to vždycky povolilo.
To máš nějaký divný. Mám stejnou kazetu na stejný nábě a ani se nehne. Najeto cca 12tisíc, z toho asi 800km na závodech, nikterak jí nešetřím.
Opravdu ani minimální vůle?
Když se může vymačkat hliníkovej ořech tak proč ne hliníkovej unašeč vůči ocelovému ořechu.Jako nic stím asi neudělám,takže budu jezdit a neřešit a uvidíme.
Je fakt,že kolo jezdí celou zimu tak se mohl hliníkovej unašeč trošku narušit od soli a tím mohla vzniknout vůle,těžko říci.
mi řekni, jak jsi došel na vůli. Jestli ti to cinká a je to volné rukou, není chyba ve vymačkaném unašeči, ale někde jinde – prostě to není dotažené. Navíc vůli v unašeči či tak ani poznat nemůžeš, protože by se kazeta měla „zakousnout“ jen ve směru záběru. A pátky se to nemá jak hnout.
Nic necinká,přečti si pořádně co píšu.Zakousnutá je po směru šlapání, to je jasný a tím pádem jde i zpět a to volně prstama jedné ruky.Stále mluvíme pouze o třech pastorcích na hliníkovém unašeči.Ostatní jsou v pohodě a bez příčné i podélné vůle.Jak jsem psal,utáhnu a uvidíme.
Matice se dotahuje tuším na 40Nm po dotažení s pastorkama prostě nejde hnout
Ok,zítra na to mrknu.
pokud to vozíš volný, tak sis to dojebal a tu vůli sis tam vyrobil.
Možný to je,nehádám se.Jen jsem potřeboval konzultovat problém s kazetou.
Opravdu ani o vlas. A jezdím i celou zimu.
Píšu jen pro pořádek,aby tohle vlákno bylo něčemu a někomu přínosné.
Ano-,byla povolená kazeta :),takže se utáhla a jedeme dál.