omlouvám se předem za příspěvek, který nemá mnoho společného s cyklistickou tématikou, ale s MOTOcyklovou, ale jelikož už sem nějaký pátek přispívám, snad mě neukamenujete…
chci se s váma podělit (co nejvíc v krátkosti to zkusim) o docela nevšední příhodu,
když je kolem nás tolik děsnejch…
Předminulý víkend mi spadla na zem moje milovaná moto-helma SCHUBERTH,
na které mi tím praskly oba postranní držáky plexiskla + plexisklo samo.
Oblepil jsem plégo k helmě lepicí páskou na pevno a dojel tak domů…
Jelikož v ČR není zastoupení Schuberth, dovolil jsem si kontaktovat přímo výrobce
v Německu e-mailem, jestli by byli tak laskaví a poradili, kde držáky a plégo koupím.
Odepsali hned druhý den, že je jim líto, co se mi stalo a že jestli chci, že to vyřídí
se mnou oni. Napsal jsem jim tedy, že to je 5 let prastará helma, jaký model,
nafotil to pro jistotu a poslal.
Další den mi poslal nějaký člověk odpověď, kde mi píše, že mi díly pošlou kurýrní
službou a jestli souhlasím s cenou necelých 100,–Éček za vše. Zajuchal jsem a rád
souhlasil (novej/stejnej kokos stojí v D 450,–E) a s dotazem, jak to chtějí zaplatit.
..!!!..načež mi přišel závěrečný mail, který již psala nějaká „óbnšturmbanfírerka“,
že se mi omlouvá za postup svého podřízeného kolegy, že jsou velice vděční,
že jsem si koupil jejich výrobek a že považují za svojí povinnost se o mojí helmu
postarat, i když už dávno není v záruce. A že mi s velkou omluvou posílá mnou
požadované díly ZCELA ZDARMA a že věří, že zůstanu i nadále věrný jejich značce..!!!..
…kromě vypadlý čelisti jsem raději použil i slovník, jestli se náhodou nepletu s překladem…
Dnes mi přišla kurýrem zásilka, ve které vše poslali, vč. faktury za zboží a dopravu 0,–E(!!)
a k tomu mi přišel mail, že doufají, že zásilka došla v pořádku a přejí mi mnoho km
bez nehody..!!
A teď mi poraďte – je to normální nebo já nejsem normální nebo oni nebo…něco je jinak!
V tomhle světě přece nežiju…tak kde to jsem???