• MI.KU

    Zdravím, dostal jsem se před časem sem na Isle of Skye a budu zde minimálně do podzimu a jelikož v práci jsou spokojení a já také a zdejší krajina a lidé si mě získali uvažuji zda zde pár let nezůstat.

    Chtěl bych si proto pořídit nové kolo – celoroční

    Jelikož se v těchto měsících nedá vyjet mimo cestu (zapadnete do bláta vody kam se šlápne) a nějakých cestiček pro MTB jsem si nevšiml asi bych dal tedy přednost jen kolu na cesty.

    Zdejší silničky jsou jako v ČR spojovačky v lese – samá díra, hrubý povrch.

    Jeví se mi zde jako ideální cyklokrosové kolo.

    Poradíte trochu s výběrem?

    Kolo by bylo jen pro rekreační jízdu zde po ostrově, občas pevnina, jiné ostrovy poblíž.

    Zvažuji proto zda by nebylo vhodnější vzít hliníkový model kolem 30–40 a za ušetřené peníze pořídit pěkná druhá kola.

    Líbí se mi hodně Cannondale a karbon je až za 70 tisíc což se mi zdá moc za kolo bez ,,extra,, komponent.

    Díky za rady :) ps kdyby někdo nevěděl kam na dovolenou – DOPORUČUJI :)

    0 0
    • mikryn  

      S výběrem neporadím, ale věřím, že je to tam úžasné!

      Danny

      0 0
    • goofy  

      Kde jsi tam zakotvil a co děláš? Skye jsme asi projeli skrz na skrz a je to tam fajn. Ale ono celé Highlands stojí za to. :-)

      Ale s kolem ti asi moc neporadím :-)

      0 0
      • MI.KU  

        Ahoj jsem v Uig – vesnice na severu ostrova cca 25 km od Portree. Dělám tu keramiku (moje profese) takže pohodička a plat na české poměry pohádkový.

        Tak to rozmýšlení bylo rychlejší než jsem myslel. Domluvili jsme se dnes na 3 roky cca :D

        0 0
        • Manzak  

          Mas recht, jen tam zustan, tam neni spatny zivot, vim to, protoze jsem zil u Loch Ness.

          A kolo jestli kros nebo HT ti neporadim, podle me to bude srovnatelny na obou (ja bych ale sel do HT kvuli lehcim prevodum a vetsi univerzalnosti). Kazdopadne si ale pohlidej at to ma diry na prisroubovani nosice, pac jak ctu co tu pises, tak si myslim, ze budes cestovat. A je tam co navstivit, miluju tam tu vylidnenost a paradni prirodu.

          0 0
          • MI.KU  

            No nosič já zrovna nee výlety jen na jeden den takže stačí batůžek a na větší vzdálenosti chci koupit auto a kolo do kufru a pak pojezdit – třeba pevninu.

            Ale dirky se vždy hodí. Nehodláš se sem vrátit?

            0 0
            • Manzak  

              Vnejsi Hebridy – ty bych si ja hodne rad projel, je to takovej konec sveta, tam je to urcite aspon na prodlouzeny vikend a jet tam autem mi prijde skoda.

              No a vratit, ja tam chtel zustat naporad, ale cely se to tak zvlastne vyvrbilo, ze na dovoleny v CR jsem dostal slepak, a nez jsem se z toho oklepal, tak akorat zacla krize a ja tam prisel o praci diky polakum, kterych se tam v ty dobe nastehovala kvanta. Kamarad mi rikal, ze je to tam zrovna spatny s praci a at tam ani nejezdim, mezitim jsem splasil praci v Bretani, tak jsem ji docasne vzal a uz tu zakorenil. Uz jsem si tu zvykl a nechci aby me palilo dobry bidlo, takze jen v pripade, ze by to tu slo nejak extremne ke dnu tak bych preplul kanal a vratil se do Skotska.

              0 0
              • MI.KU  

                Aha tak to jo no já tu zatím snad ani na sousedy nenarazil :D

                0 0
        • goofy  

          Jo tam tudy jsme tuším projížděli, když jsme to objížděli vrchem od Kilt Rock a jeli pak na Nest Point… :-)

          Keramika je fajn práce. Známý dělal v Portree pingla v hotelu. :-) Vidím, že tam zakotvíš na déle teda :-D

          0 0
          • MI.KU  

            Jj zakotvím, práce fajn a když vidím zdejší ceny – v ČR mám vlastní dílnu tu teď budu rušit kdo ví třeba za ty tři roky třeba dříve zde zařídím své studio :)

            0 0
    • Mogadi  

      Son of a b*tch… v lete jsem tam byl na 2 dny a je to raj… urcite si zajdi na jidlo a tocenyho Belheavena do http://www.claymore-restaurant-skye.co.uk/ a jinak co se kola tyka, tak bych to videl neco na ten zpusob Santa-cruze od Paja. Proste nejakej AM, za sebe bych doporucil kola 27,5.

      0 0
      • MI.KU  

        Dík za typ už sem tu byl v Drynoch nebo tam někde poblíž na večeři a popíjení s kolegyněmi :)

        0 0
    • mirabike  

      objíždět tamní palírny ba biku – ideální dovolená ;-)

      0 0
      • Mogadi  

        Na Skye je bohuzel jen jedna… ale par domacich paliren se treba taky najde :)

        0 0
      • Sipal  

        Na Skye je jen jedna, to si moc nezajezdíš :-) Jinak já bych se úplně do velkých zdvihů nehnal. Skye, i když by možná Danny MacAskill nesouhlasil, mi nepřijde jako úplně biková lokalita. Samozřejmě se dá, třeba Sligachan (jel jsem na HT, v pohodě), ale jinak tam fakt moc bikových cest není a buď je cesta zpevněná, nebo je to bažina, nebo kopec jako kráva. My jsme jeli třeba tohle http://www.walkhighlands.co.uk/…orbost.shtml jako okruh – půlka asfalt, pak chvíli bajkovačka, ale převážná část tlačka trávou přes rokle a bez cesty. Zážitek byl silný, ale na kolo se pak už ostatním moc nechtělo :-)

        Pokud neplánuješ to občas zalomit mimo cestu nebo někam na šutry, tak je cyklokroska dobrá volba. Jinak spíš nějaký jezdivý full, v každém případě tam bude hodně asfaltu nebo zpevněných cest.

        0 0
        • MI.KU  

          Právě viděl sem zatím jen asfaltky a td. Takže to vidím na tu cyklokrosku a do ,,divočiny,, navlékám La Sportiva Trango Alp :D to mi stačí.

          Chci to tu hodně objíždět a td nechci pomalého AM fulla.

          0 0
          • Baba-Ji  

            Uprimne, nemyslim si, ze na XC/AM fullu budes vyrazneji pomalejsi, nez na HT. Za to, pokud sjedes mimo asfalt, budes na HT drive unaveny/vytre­pany(asi jako kdyz cestujes na delsi vzdalenosti malym mestskym autem, misto napr. SUV nebo poradneho sedanu).

            0 0
            • goofy  

              Tak. Fort William je tam kousek, nějaké pěkné traily jsem na IoS taky potkal, tak na co kupovat silničku… ;-)

              0 0
              • Baba-Ji  

                prave, ja bych se tam s fullem neztratil

                …a co teprve v Coullin mountains, ci jak se to pise. :)

                0 0
                • MI.KU  

                  Super chlapi je to na druhé straně ostrova – než se tam dostanu na fullu nebudu mít chuť tlačit to do kopce abych si pak sjel.

                  Kouknu ještě po okolí ale zatím sem neviděl terén kterým by se dalo jet – tím 10 cm blátem a porostem se na kole opravdu prodírat nehodlám to není k tomu. Vyšlapanou cestu sem zde ještě nepotkal – bez legrace. A to už jsem tu nachodil dobrých 400–500 km po okolních kopcích – buď je to štěrková poloasfaltka nebo silnice nebo porost.

                  Kolo chci ke každodennímu ježdění po práci né abych se jednou týdně přepravil na druhou stranu ostrova a tam si hodinu zajezdil – takový kolo je k ničemu.

                  0 0
                  • tromboonen  

                    Nenech se nalomit na nejakou full-kravu co Te vystavi nez nekam dojedes.. jinak psal jsi o SRAMu, to si rozmysli, obcas lidi pisou, ze se serou dualy, navic ten pohyb pri razeni je takovy slozity (ale pokud nejezdis na jinem kole Shimano tak je to asi jedno, to je fakt), plus pokud s tim nekde flaknes, coz se CX kolu muze stat a nemusi to byt nic vazneho, tak SRAM dual se snadneji zlomi, protoze velka paka nema kam uhnout, narozdil od Shimana… Shimano je taky rozsirenejsi a tim padem pozdeji lip prodejne (alespon tady)..

                    0 0
                    • MI.KU  

                      Jj neboj nedám se. Váhám jen mezi XC a turistickou silničkou či jak to nazvat.

                      No u silnice sem nejezdil nic, na pár kolech sem si sjel to ano ale nic svého. Sram mě láká protože Shimano má každý a aspoň u mtb převody drželi déle jak u shimana – taky to už může být jinak.

                      0 0
                      • tromboonen  

                        Tak u silnice si skoro myslim, ze je to naopak, SRAM je citlivejsi na horsi zachazeni, alespon podle toho co jsem cetl, ale over si to na forech..

                        Mezi tema dvema druhy kol tezky vyber, jestli turistickou silnickou myslis typ Canon Synapse/Spesh Roubaix, proste endurance silnici tak to jsou super stroje, ale porad primarne na silnici. pokud budes mit klasiku s rafkovyma brzdama, nedas tam sirsi plast nez 27, nevim jak u diskovych, treba u meho Roubaixe by se tam 33 plast vlezl, ale moc mosta pro bahno by uz nebylo..

                        CX jako to co jsem odkazoval (nebo jeho ekvivalent s diskama) bude univerzalnejsi, das tam 35 nebo sirsi plaste, pritom pokud si poridis dalsi sadu kol nebo prezujes na 25 hladke plaste, tak se s tim porad da rozumne jezdit na silnici (mineno klidne ujedes jakoukoli vyjizdku se silnicarema,je to o kousek tezsi nez ekvivalent silnice, trochu mene aero, ale porad OK pokud dobre zvolis velikost a nastavis posed)..

                        Takze jestli chces do terenu trochu vice nez po relativne hladkych cestickach za sucha (coz ve Skotsku asi moc neni), coz ujede i ta endurance silnice s 25–27 plasti bez problemu, tak bych doporucil tu CX, total univerzal, ale spis ten druh jako ta Cube co jsem odkazoval, ty drazsi Canony uz jsou trochu zavodnejsi, to zas na silnici/univerzal moc neni ..

                        0 0
                  • goofy  

                    Tak víš jak. Já jsem postižený a asfalt na kole beru jenom jako nejzazší nutnost a vždy se snažím všude vyžít v terénním ježdění… :-)))

                    0 0
                • obda  

                  V Black Cuillins doporučuji kolo co nejlehčí, kvůli nošení ;)

                  0 0
    • tromboonen  

      V UK mas ted zlate casy, silnicni cyklistika je tam na vrcholu, kol vsude plno, jak novych tak z druhe ruky.. poohlidni se po anglickejch forech, tam dostanes mnohem lepsi informace… a nebal bych se eBay nebo inzerce na cyklo serverech, s rozpoctem cca 1000 GBP za nove se da poridit slusne, v pouzitych jeste lip..

      CX plus kola navic je dobra volba, ale hledej spise CX kolo s touring/gra­vel/commuter geometrii, vetsinou poznas podle toho ze ma navarky na kosiky, blatniky a delsi zadni stavbu, ne ostrou zavodni CX, to se na silnici a normalni jezdeni moc nehodi..

      namatkou co se tady nedavno objevilo:

      http://www.planetx.co.uk/…05-road-bike .. to je road, ale das tam 25 ne bo 27 plaste a jezdi to i na hodne spatych cestach i mimo ne..

      http://www.gtbicycles.cz/…cni/enduroad ne kazdemu se to libi, ale je to urcite univerzal a pojede to dobre, ekvivalent toho touring CX, staci ten na 105tce

      http://www.chainreactioncycles.com/…p-prod127973 CXka co pujde i na silnic

      0 0
    • onur  

      cyclocross je super volba, popripadne fitnes bike.

      proste nieco s pevnou vidlicou.

      Zil som v UK 2 roky, a vlastne tam som sa naucil, ze nepotrebujem bike s odpruzenou vidlicou, nakolko vsetci v meste jazdili s pevnymi.

      0 0
      • tromboonen  

        fitness nee, to je jen na to mesto, ale na delsi vyjizdky nekde po Highlands nic moc rodla, plus nema to vetsinou moc mista na tlustsi gumy… i kdyz dneska uz mozna, zvlast v UK budou existovat „jako fitness“ s tlustsimi gumami a kotouci, tak ja bych porad doporucoval neco z tech tri kategorii co jsem odkazoval vyse, nerikam ze zrovna tyhle, ty mi jen padly do oka ze jsou slusne cena-vykon..

        1. Klasicka turistictejsi silnicka co se do ni vlezou az 27 mm plaste
        2. Nejaky ten prasopes a la ten GT Enduroad, tam muzes dat i 29er plaste a jet

        na tom i narocnejsi teren, i kdyz samozrejme ne vse co na MTB, nebo alespon ne tak rychle

        1. CX ale se spise tour geometrii, bejvaj z tech tri vetsinou nejdrazsi
        0 0
        • MI.KU  

          Díky to GT nevypadá zle – i když bych ho viděl spíš na hliníku s tou 105 – prostě do karbonu se mi 60–70 dávat nechce.

          Jinak se mi líbilo tohle http://www.cannondalebikes.cz/…x-rival-disc

          Je to už taky moc ale zas už mi připadá hezky osazené – případně nejlevnější Tiagru a po ojetí hodit za 2 roky jinou sadu s hydraulikou.

          Taky tahle rekreační silnice nevypadá zle

          http://www.cannondalebikes.cz/…pse-105-disc

          0 0
          • MI.KU  

            Taky nevypadá zle

            http://www.giant-bicycles.com/…19221/77316/

            0 0
            • tromboonen  

              Pokud to unese rozpocet, neni co resit, i ta dvojka je v pohode, uprimne tam tak velke rozdily nevidim, jen Ultegra hazka, to za GBP 300 nestoji, tak pokud neni nejak extremne lepsi ram nebo kola (vygoogli si to na forech), staci to levnejsi – a zkus se domluvit, aby Ti tam dali prevodniky 50/34 misto cyklokrosovych 36/46, to bude na silnicni/univer­zalni pouziti lepsi.. kdyby to neslo tak je dokoupis a vymenis sam

              0 0
          • tromboonen  

            Jo, ja myslel tu na hline..

            canony hezky, ten se 105tkou by stacil, ale myslim ze i s normalnima brzdama, ty disky maji vyhody jen v totalnich srackach a bahne (coz na silnici zas az tak nehrozi) a pak pro extremni univerzalnost kol (neresis jestli ti sirsi plast projde brzdou, ale to u CX taky vyjde..)

            Z bajku ses mozna na disky a pokud mozno hydry zvyklej, pokud mas kolo primarne na silnici tak je to podle me porad drahe a ne tak upne nutne (zvlste pokud chces tocit kola s klasickou silnickou), ale zas pokud zacinas od nuly, tak muzes jit i do tech disku..

            Ten GT na hline a 105 neni podle me spatna volba, nebo ta karbon silnicka co jsem odkazoval (na urovni toho canona plus minus, bez disku, ale pokud se tam vleze 27 plast tak na sebehorsi silnici i sterk/sotoli­nu/polnacku staci), pokud trvas na discich, divej se na CX, to bude univerzalnejsi nez ten Canon, coz je disk verze endurance silnicky, dobrej ram, sam jsem o nem uvazoval (bez disku), ale pokud chces relativne levne a pritom sluzbu konajici, tak ty moje tipy plus jim podobne uspokoji vic..

            Hlavne si spravne zvol velikost, to je dulezitejsi nez x vychytavek a marketingovych kecu.. a vazne se zaregistruj na UK cyklo fora jestli tam jeste nejsi, ja jsem tam cerpal vetsinu informaci o novem kole, i kdyz v UK jsem naposledy dlouhodobe zil v roce 1996…good luck

            0 0
            • MI.KU  

              Jj no Cannon sem si vždy přál tak mě to tam táhne – ty CX od Cannonu sou taky hezký

              http://www.cannondalebikes.cz/…x-rival-disc

              Stačil by i v levnější verzi ale rád bych okusil Sram místo Shimana :D

              Nebo možná najít něco zajímavého – s tou ocelí níže mě kolega nahlodal :D

              0 0
    • Sicktrain  

      Zdravím do ráje! A taky trochu závidím, tady na jižní polokouli je teď hrozný horko, stýská se mi po sněhu:-)

      Osobně bych šel do cyklokrosovýho kola, možná i s pěkným Cr-Mo nebo ocelovým rámem, ať to ty ďoury v silnicích trochu pohltí.

      No a nablízku máš nehynoucí Londýnskou klasiku Condor. Míval jsem jejich stařičkej ocelovej závodní rám předělanej na SS.

      www.condorcycles.com , budou šťastní Ti mírně „převlíknout“ komponenty.

      K.

      0 0
      • MI.KU  

        Tyjo neblázni s ocelí na mě :D no vypadá moc hezky ale ta cena za rám to bude kolo tak za… Aby to bylo i slušně osazený.

        Tady a sníh ? :D v Portree včera 1 cm jinak tu pořád fučí a chčije :D

        0 0
        • alinceb  

          Ocel nemusí stát nutně ranec. Co třeba Planet X Kaffenback ?

          0 0
          • MI.KU  

            Díky On-One se mi líbí v MTB ale ty silniční a cx rámy sou takový nemastný neslaný nic zajímavého jako trochu vejš. Ceny pěkný to jo ale nepřišel sem tomu na chuť.

            0 0
      • alinceb  

        Osobně bych šel do cyklokrosovýho kola, možná i s pěkným Cr-Mo nebo ocelovým rámem… :D

        0 0
        • Fran-tic  

          odborník :D

          0 0
        • Sicktrain  

          …tedy názorně.obráz­kem.polopatě.…

          http://www.masibikes.com/…on/cxgr-2015

          0 0
          • MI.KU  

            Pěkný co to je za značku? Nějaká kultovka to asi nebude když koukám na tu cenu $ 1630 u nejvyššího modelu – cca ? 1000 – od toho Condora byl jen rámový set za ? 800.

            Ale na fotkách to vypadá moc hezky.

            0 0
            • Sicktrain  

              Nevím, odkdy dokdy je značka kultovka, ale Masi je kolo původně z Kalifornie, 70. léta, původní majitel a zakladatel byl Ital. Teď značku vlastní Haro Bikes

              0 0
              • MI.KU  

                Aha já myslel že je to číňan se ,,samolepkou,, vaří se to ručně v USA nebo…

                Sem večer koukl i na SingleBe jestli něco nemají, ale je to samé MTB.

                Koukám že místo ? mi to hodilo otazník

                0 0
                • Sicktrain  

                  podle

                  http://forums.mtbr.com/…-673146.html

                  pro Haro vaří (a smaží a pečou v případě umělohmotných rámů) Kenstone, což je člen Kenda holdingu. Celkově je článek zajímavý čtení o původu a historii mnoha světových značek bicyklů.

                  No a výroba v Číně? V kvalitě jakou jen chceš, záleží na tom, jak moc jsi důsledný při QC. Máš tam v rámárně a v assembly departmentu svýho člověka? Nebo agenturou najatýho číňánka (nebo spíš Taiwance)? Je to zajímavý, že i v Čínský továrně na kola je většina managementu i pracantů z Taiwanu. Ti lidi to prostě umí líp a tak si je tam importují:-) uf. to jsem se rozepsal.

                  0 0
                  • MI.KU  

                    Jj taky jsem teď importovanej, jelikož dle majitelky místní tu práci neumí, takže tu pracovali Němci a frantíci a teď já :D

                    No hezký to je ale stejně to asi nemá cenu protože si to nikde neokouknu a neprojedu, takže se asi budu držet masových značek a jelikož jsem tu teď na procházce potkal dva Cannony a Bianchi tak du okouknout ještě toho itala jaký má CX.

                    0 0
        • Sicktrain  

          Jo ták. Jakože jsem nenapsal že CrMo je taky vlastně ocel a pak napsal „ocel“ obecně. Neslovíčkaříme tak trochu? Máme ocel CromMolybdenovou, CromNiklovou, ChromManganocou a ještě spoustu dalších ocelí. Mea Culpa Maxima

          0 0
    • kassar007  

      Ja teda nevím, ale když jsem tam byl já, tak obtížnost terénu byla na 160/160 … když člověk zabrousí trochu výše, tak to není žádná procházka růžovým sadem :-)

      Nevím jak je to přesně, ale můžeš jezdit normalně po „turistických cestách“ a ty vedou i do docela drsnýho terénu. Pokud však toto nehledáš, tak asi cyklokroska v pohodě.

      0 0
      • MI.KU  

        Já tady v okolí právě cesty neviděl. Vzhledem k teplotám zde v zimě jako v ČR na podzim se dá hezky jezdit celoročně a pokud chceš zajet mimo cestu znamená to VŽDY 10 cm vody nebo bláta a 20–50 cm porost keříků nebo co to je za roští…

        Nějak si neumím představit se tím prodírat na kole – možná z kopce by to ještě nějak jelo ale jinak… Kdyby tu byla tvrdá půda bez porostu tak bych o MTB přemýšlel ale takhle to vidím jen na jízdu po cestách, zkouknout ostrov a okolí – na rychlejším kole co snese ty díky na silnici :D

        0 0
        • Manzak  

          Myslis tu pichlavou kosodrevinu co tam vsude roste a kvete zlute cely jaro a leto? A kde neroste tam se propadnes po kotniky nebo po kolena do raseliny. V tomhle si nemusis nechat radit, zvlast od lidi co to tam neznaj, navic vis co chces jezdit, tak jde jen o to vybrat kolo co se ti libi a v tom ti asi nikdo neporadi.

          0 0
          • obda  

            „Pichlavá kosodřevina“ se jmenuje gorse, a roste místy výjimečně i u nás, pod jménem „hlodaš“.

            0 0
          • MI.KU  

            Tyjo nahnal si mi strach – po kotníky se bořím běžně ale po kolena ještě ne – jelikož chodím sám asi bych teď chcíp strachy že sem v bažině a sežerou mě červi :D

            Jo přesně to myslím jen nevím jak to vypadá na jaře a v létě sem tu zatím krátce.

            Taky mi přijde, že ,,odborníci,, neví a hodnotí ostrov podle pár cest někde.

            0 0
    • MI.KU  

      Ještě nějaké nápady na pěkné kolo? Něco zajímavého, nevšedního…

      Ta ocel moc hezká ale obávám se že bych byl na ?2000

      0 0
    • onur  

      hello,

      …mne osobne sa aj tento pozdava

      http://www.bikeradar.com/…-1–14–48644/

      0 0
    • MI.KU  

      Hoj tak to asi zkrouhnu na Cannondale CAADX a Giant TCX – a teď babo raď.

      U Giantu zaujme vedení lanek a atyp rám co naopak budí rozpaky je sedlovka D což v jiném vláknu kdosi psal, že hrozně houpe. Cannondale ve mně budí pocit ,,značkovosti,, je to taková klasika.

      Mohli by jste mi tyto dva modely zhodnotit co do geošky a řešení co je dobré a co ne a td.

      0 0
      • honhav  

        Objevil jsem ted pekny stroj na ostrovech a zajimavy vyber jinych,ceny pekne… http://www.evanscycles.com/…ike-ec073008#…

        0 0
        • MI.KU  

          Dík, ale tu značku neznám a stavěné na 8 kolečku to mi přijde trochu zastaralé.

          0 0
      • Breakpain  

        Na cannondalu se mi nelíbí lanka spodem (mám je, a už bych je nechtěl – čistím to jako trotl, svědomí mi nedá) … D sedlovka je pohodlnější a zase taková houpačka to není. Náhradní prodávají, takže já to riskl … TCX.

        Záleží, jak moc šlapeš do kruhu a jak moc je vysunutá venku. Ale viděl bych to na rozbtějších silnicích spíše jako plus …

        Na podzim bude podrobnější info, teď se oťukávám ;).

        0 0
        • MI.KU  

          No já právě myslím, že silnici utlumí sám plášť – 35 je komfort až až – vzhledem ke 186 – 90 kg se D karbonové sedlovky bojím. Lanka spodem mi neva, jasně rámem je to hezčí, v celku bovden lepší ale měl sem to tak na prvním MTB a bylo to fuk – stejně za sezónu měním s bovdeny.

          Kdyby tam byla kruhová sedlovka, takhle dost váhám – mohl bys mi poslat nějaký fotky TCX ?

          Do kruhu moc nešlapu spíše dupu – snažím se ale dupu :D

          0 0
          • Breakpain  

            187/95 … zalezi na povrchu. Jezdim i sotoliny a jsem za ni rad … prozatim. Cas ukaze.

            No neco Ti cvaknout muzu, co by Te zajimalo? Kolo celkove nafocene nemam … nejak jsem nenasel silu … ;-).

            0 0
            • MI.KU  

              Ta partie se zámkem sedlovky – to je atyp, dirky v rámu pro bovdeny, pevná osa je i u nejnižší verze?

              Pak mě zajímají kola – dá se to srovnat s levnějšími záplety kol 8000 bo to sou těžký ,,mrdky,, a mám rovnou uvažovat o kolech kol 15 000 :D

              Jakou máš velikost rámu?

              Něco co se ti zdá blbě řešený, nebo bys hned vyměnil?

              0 0
              • Breakpain  

                Měním kola … nevím jak na tom jsou … ale 28drátů není pro 95 kilo ideální… dávám 32drátů + TL řešení … Takže neporadím … kola nechávám standardně na trenažer/válce.

                Kolik to hmotí nevím, ale až je dám dolů, můžu je zvážit.

                Kolo jako celek má něco kolem 10kg … hádám, že až vyměním pláště, dám nová kola, vyměním řidítka (mám rád 46cm), tak se to trošku zredukuje … jak moc netuším 9 –9,5kg ?

                Sedlovka – atyp ve tvaru písmene D … Jinou tam nedáš, takže smůla a vždy jen ta od Giantu, naštěstí se dá koupit. Mám pocit, že má vždy offset, bez něj se nedělá – nechápu. Naštěstí offset je 10–15mm (dá se otočit zámek).

                Mám ročník 2014 tu nejnižší řadu – rychloupínáky. Vzhledem k tomu, že mám RU na silnici a nestěžuju si … tak mi to tady výrazně asi vadit nebude. Je to cesťák a sólo hltač km – kde to jde jedu po silnici, kde ne, skočím na šotolinu, trávu, polní cestu. Kdybych závodil, díval bych se nato asi jinak. Čistokrevně to jako CX nevyužiju, ale už mám najeto na silnici i na HT dost nato, abych poznal, že touhle kategorií jsem vedle nešlápnul … Počítám, po roce, až nato kouknu, tohle bude mít tak 50% nájezdu, oproti ostatním kouském v garáži.

                Rám mám Lko, na nohy tak tak (je tam vůle ještě … né že né … ale ten drop mi pak přijde šílený) … na délku to jde. Problém je, že XL by sedlo lépe, ale to už bych tam měl tak 4cm představec … (dlouhé nohy, krátký trup …)

                Pevné osy by mne potěšily, ale koupil jsem tohle v akci … tak jsem nehodlal přeplácet na zimáka ;).

                0 0
                • MI.KU  

                  Díky no taky to nechci na závody ale na ježdění zde na pohodu, výlety a kondici.

                  O kolech si právě myslím že budou k ničemu.

                  Tý sedlovky se fakt bojím, zas na druhou stranu řešení rámu jinak vypadá dobře.

                  No včera sem ještě koukal na Canyon a tam ten poměr k osazení je bez debat nejlepší – pěkný DT SWISS v základu.

                  Už sem myslel že to bude jen Cannondale/Giant a zas se v tom plácám :D snad do sezóny něco vyberu.

                  0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.