Vozíte červenobílou diagonálně pruhovanou reflexní desku?
Vozíte červenobílou diagonálně pruhovanou reflexní desku?
Ne.
Minulý týden jsme ji vezli. Policajtů je tam všude dost ..
Byl jsem tam v dubnu a žádnou desku jsem na nosiči neměl.
Tohle našel Google ;-)
„V některých evropských zemích, Španělsku a Itálii je povinné mít takto označený i prázdný nosič kol při jeho převážení na voze.“
Podle toho, co tady vozí dobře informovaný a ukázněný němci, bych řekl, že to je pravda :-D
Chystám se s kolama do Itálie. Jakou reflexní desku myslíš?
na jiných webech dost často vidím, že tuto tabulku nelze použít v itálii? Nevíte proč?
edit: tak do iálie asi musí být ta tabulka hliniková
Vážený zákazníku,
pro cesty po většině Evropy Vám stačí pouze obyčejný terč Fiamma (137/246), Itálie má jako jedna z mála zemí jinak nastavenou legislativu a obyčejný plastový terč zkrátka neuznává. Do Itálie je tedy potřeba mít hliníkový reflexní terč.
S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu
Co jsem pochopil, terč vyžadují akorát v Itálii, ve Španělsku a ve velké Británii. Ten italskej je kompatibilní s britským (akorát se otočí o 90˚). Ve španělsku musí být jejich. Zase se EU ukázala, hlavně že máme mít sjednocené šipky na vozovce.
Je to slusna pakarna no
Jinak ve FR a CH dostanes bez terce flastr jako prase
Ale muze byt z plastu
co to je za zkratku :-/ EU za italské předpisy nemůže!
No že řešej pycoviny typu pomazánkový máslo, ale sjednotit dopravní předpisy to né.
A tos asi ještě neslyšel o likvidaci miliard pivních flašek a výrobě nových, kvůli ekologii.
Stejná zkratka :-D
Co sem o tom četl, tak oni tohle řeší když si někdo stěžuje. Tady to prý bylo tak, že Slováci to předposraně přejmenovali a když my ne, tak šli žalovat k EU a ta to musela řešit.
Každopádně dopravní předpisy jsou přesně věc, kde nechápu, že to není harmonizované.
Resit to, cemu se smi rikat maslo, je presne ta harmonizace, po ktere volas:)
Jestli je harmonizace spravne nebo ne nechavam na kazdem…
Ještě jsem neviděl u žádnýho místního, kterej tu tabuly používá, že by měl hliníkovej :-) Mám v garáži taky dva plastový ;-)
Na druhou stranu jsem tuhle ptákovinu nikdy neštudoval, ale zase Itálie začíná až od Mezzocorony a tam je jinej svět :-D
Dokud nebuď bourat nebo nabourán asi nebude problém. Ale nikdy nevíš. V Itálii je to hned
Dneska jsem se ptal v hospodě při obědě na ten hliník a všichni na mě koukali, jak na blázna, tak už to neřeším :-D
Jo, to jsou ty nařízení co platí tak dlouho, že už o nich nikdo ani neví.:) Naštěstí ses neptal v Čechách v hospodě na 1,5 m odstup. Mohl bys obdržet stejné odpovědi.:)
Zatím jsme ji do Itálie vždy vozili. Sice ne originální hliníkovou, ale plastovou. Soudě podle vizuálního průzkumu vozidel na dálnici, tak větší část vozidel přepravující kola na tažném zařízení tu relfexní desku měla. Němci a Rakušané téměř vždy, Italové taky docela často.
Ano, originální hliník nebo co to je, dokonce s italskými popisky.
Díky za reakce, pro jistotu jsem si objednal.
Plati neco podobneho i v Madarsku nebo v Chorvatsku?
Tenhle rok beru poprve na dovolenou i kola tak me to zajima. Videl jsem minuly rok ze v Chorvatsku to nrkfo vozi a nekdo ne…
Nevíte někdo něco bližšího?
To si v Itálii na psaní pravidel půjčili někoho z našeho ministerstva dopravy ne ? To snad není možný :-)
Tos asi nezažil pravýho italskýho byrokrata. Kam se na ně ti naši hrabou. Kdo jezdil před naším vstupem do EU do Itálie na jabka by ti moh povyprávět, co obnášelo za komedii získat na to pracovní vízum… chuťovky typu soudní překlad lékařské zprávy, či určení přechodu pro vstup do země půl roku předem, když se turisticky jezdilo bez víza kudykoliv, nebo náhodné losování správné barvy formuláře, v kterém bylo to samé – dneska už k neuvěření, ale holt maj na co navazovat.
:-D
Ještě řekni že ne :P Určitě by se dalo přidat mraky dalších srandiček…
Jo a ty reflexní desky vyžadujou už odedávna, to není žádná novinka.
To sice jo, ale až teď čtu že nesmí být plastová a navíc musí mít nějakou homologaci :)
Čert vem desku i kdyby jsi ji musel objednat z italie předem, ale to ze kola nesmí přesahovat širku auta to je perla, to na 29” kolo potřebuješ SUV aby to kolo bylo kratší než je šířka auta bez zrcátek a potom tam ta kola ještě složit tak aby ani na jedné straně nepresahovalo ani o kousek :-)
Můžeš, dle, pravidel EU 10 cm na každé straně, ale už tam zapomněli specifikovat jestli se zrcátky nebo bez.
Ale zase si myslím, že to hrotíte.
Je to o náhodě, když narazis na blbce v uniformě tak se s nim těžko budeš dohadovat. Já tam letos s kolama nejedu, tak ze za mě v pohodě :-)
Ja poprve ano :-) kola mi za autem nastesti neprecuhuji. Ta cedule me ale trosku stve. Mate nekde odkaz, kde sehnat za levno nebo neresit a koupit plastovou?
Obchod (e-shop) s karavanama a autokemping… p. Google.
Plastovou jsem rovnou zamítl, ani nevím jestli má certifikaci, ale pochybuji.
V tom článku píšou ze musí být plechová s homologaci
Ano, to vim take :-) ptam se spis na osobni zkusenosti
Tim jsi odpovedel prave 50% otazky ;-P. Ha editoval jsi odpoved :-)
Dva roky zpět byl poklep na ceduli první věc, kterou po zastavení policajti udělali :). Neriskoval bych, v porovnání s nákladem na nosiči ta cedule stojí doslova pár korun.
https://www.kaufland.cz/…t/343615637/?…
Koufland má oboustrannou, jedna strana italie druhá strana Španělsko, protože když jsme v té EU tak proč to nemít v každé zemi jinak ze :-)
Maj to kdyžtak na každý benzínce.
No já nevím :-) Já se ničím takovým nesetkal, proto mě to pobavilo :-) Jiný to bylo, že jsem musel mít pracovní místo z kontingentu, tak že pracovní smlouva potvrzená pracákem a přihlásit se na policii k pobytu.
Já to absolvoval 8×. Každej rok jiný požadavky, každej rok jiný nesmysly. Nutnost osobně to podat na italskou ambasádu v Praze – pro mě z Prahy sranda, ale ti zdaleka si na to brali dovolenou… a to neměli zdaleka jistý, že se jim tu frontu podaří vystát a že jim to úředník vezme. Že by na to na ambasádě najali nějaký lidi navíc, aby to nějak odsejpalo, to ani ve snu.
Jo a taky mi jednou na Reschenu nedali razítko do pasu a dole mě pak chtěli zavřít, že jsem prej hranice překročil ilegálně někde mimo přechod, no jasně, a auto jsem si asi hodil na záda. Přitom to bylo v době, kdy se už dávno celkem normálně cestovalo. Prostě Italové…
Aha, za mě to všechno zařizoval zaměstnavatel, ono to tenkrát ani jinak nešlo, protože o místo z kontingentu stejně musel žádat on jako zaměstnavatel ;-) Co si pamatuju, tak Jižní Tyrolsko mělo kontingent 20.000 pracovních míst pro všechny státy mimo EU. Otevíral se každý rok 1. května a v podstatě třetí týden v květnu už nebylo co řešit. Na druhou stranu šlo jen o poprvé, protože pro příští rok jsi měl místo v kontingentu automaticky rezervovaný, zkrátka ty smlouvy, pokud byl zájem, automaticky přešly do dalšího roku. Jen se tím dost zásadně snižoval počet volných míst pro nový zájemce.
Nejhorším zážitek bylo přihlášení na policejním prezidiu v Bolzanu :-D
Na ty sezónní práce muselo být těch povolení víc.
Všechno jsou sezonní práce ;-) Já teda na jabkách nebyl, ale co jsem mluvil se slovákem, tak ten měl vyřízený pracovní povolení pro IT a začínal někde dole a jak to dozrávalo, tak se stěhoval na sever. Každej měsíc byl u někoho jinýho zaměstnanej. Tam to asi jinak nejde, ale pokud jdeš na sezonu k jednomu sedlákovi, tak není důvod nějakých komplikací, nehledě na to, že zemědělství má jednodušší procesy než třeba gastro ;-) Nebo jsi narazil na vychcanýho sedláka, kterej nechal všechno na tobě a to včetně daní :-D Což nemusíš ani vědět, dokud na jaře neuděláš daňový vyrovnání :-D
Ano, stojí asi 800,–. měl jsem ji loni po Itálii do Piombino. Při průzkumu okolních aut s držákama kol na kouli, měly auta tuto značku tak 50:50. Občas jsem si připadal jako jediný idiot se značkou.
Pozor na uchycení. Měl jsem to zippáskama a je to potřeba na některých místech vypodložit, např. mirelonem.
Při de/instalaci jsem se u toho vztekal jak sviň. Značka zkurv.ená!
Jojo, zlatý kola dovnitř :)
A to jsem s tím držákem na kola zacouvával do trajektu, to byla teprve prd.el. :-)
Já jsem uvažoval cestu s vobludou na Korsiku, tam bych asi musel na trajekt ty kola všechny sundat a naházet dovnitř, předpokládám… nebo aspoň ty 4 ze střechy, ty druhé 4 na kouli by v nejhorším mohly zůstat.
Střecha je v pohodě, když tam můžou autobusy… :-)
V létě chceme do Dolomit s dlouhejma 29 endurama, tak to bude zábava. Budu to sledovat.
V klidu.
a na podzim do Finale :-D
Ono je to skoro vždycky v klidu, blbe je ze nějakému aktivnímu blbci ten předpis dává možnost prudit. Za spoustu let se mi jednou stalo ze měli potřebu kontrolovat jestli v rakvi mam privazane lyže. Na transport to mam vždycky, potom ze sjezdovky 4 km k apartmánu na to teda kašlu.
Zrovna tohle bude spíš z kategorie, že českej auto server může napsat rádobysenzační clickbaitovej článek. Nebál bych se toho (a to místní pravidla dodržuju výrazně víc než všichni, co znám).
Jo, já se jednou setkal s kontrolou ze mam privazane lyže v rakvi, jinak celá léta si mě nikdo ani nevšimnul. Snažím se dodržovat předpisy a nevycnivat :-)
Podľa https://en.365mountainbike.it/…o-to-comply/ vraj v pohode, pozastavily platnosť toho nezmyslu.
termín?
Zdarec … bohužel asi v druhá půlka srpna. Sice tam je díky italské dovolené nejvíc lidí ale jinam to asi nedáme. Teoreticky začátek září. Termín ladíme.
tvl tak to hodně štěstí. Loni jsme pohořeli jak jsem ti psal. Jediný volný ubytko na srpen (sháněno tuším v březnu) byl pro naši skupinu cenově od 750 000,– do 1 100 000,– :-D. Jeli jsme nakonec do Saalbachu, kde jsme stejná grupa bydleli za 98 000,–…