Jak oslovit sponzory? (mail pro sponzory)

24 nepřečtených
  • ROMAN_BIKE

    Ahoj bikeři,

    můžete mi prosím někdo poradit, jak by mohl vypadat takový oslovovací e-mail pro případné sponzory?

    Chystáme se po letech vyrobit další várku klubových dresů, sháníme sponzory, vždy jsme sehnali přímým oslovením a letos máme možnost pro náš bike klub sehnat jednoho většího sponzora, ale chtějí aby jsme jim do firmy poslali nějaký oficiální e-mail. No a nechci to zkazit :-)

    Jako obsah celkem mám, jako představení klubu (nějaké akce pořádáme, pro dospělé i pro děti, někteří členové zas jezdí závody) a co můžeme nabídnout. Ale jde mi spíš o formu toho mailu.

    Má to být „žádost o sponzorství“ a nebo spíš „nabídka spolupráce“ s tím že nabízíme to a to (reklamní prostor na dresech a na webu, kde je návštěvnost i přes 500 návštěv denně) a chceme za to cca tolik…

    Uvádět nějakou cca částku?

    Co myslíte?

    Díky za rady

    A nebo… nemůžete mi někdo poslat nějaký takový e-mail, který jste za váš klub rozeslali a měl úspěch? :-)

    Samozřejmě bez konkrétních údajů.

    Mail mám ROMAN_BIKE@ …na seznamu

    0 0
    • Internaut  

      Asi bych napsal obecně co požadujete a co za to jste schopni nabídnout. Třeba něco s touto strukturou:

      • co jste za klub (jste oficiální sdržení?, počet členů,historie,…)
      • v jakých oficiálních aktivitách figurujete (závody – počet,lokální/ČR/mě­zinárodní, jaké, …)
      • jaké výsledky máte (umístění,…)
      • v jakých neoficiálních aktivitách budete viděni – tréninkové km,srazy,…
      • co požadujete v rámci sponzorství (peníze, …)
      • na co tyto peníze budou určeny a pro jaké období (př. životnost dresůpočítáme na …)
      • jak si to sponzor může ověřit
      • nabídněte výstupy typu tisková zpráva, děkovací dopis klubu,fotografie členů či fotogenického člena/členky v dresu, …
      0 0
      • karliner  

        A počítat s tím, že ze 100 rozeslaných bude přečteno (celých) cca 5 a jestli stín zájmu vzbudíte v jednom, bude to dobré. A nepočítat s tím, že se vám někdo sám ozve na základě toho, že si ten mail přečte.

        0 0
        • ROMAN_BIKE  

          Jestli je to na mě, tak jej pošleme asi jen jednou tam do té firmy, odkud to už máme neoficiálně přislíbené.

          Jinak je mi to jasné, že bych to mohlo poslat 100× a z toho se mi nikdo neozve :-)

          0 0
          • karliner  

            A proč tam rovnou nezavoláte a nesejdete se osobně? V tomto případě je posílat mail ztráta času všech.

            0 0
            • rajos09  

              Přečti si to znovu!

              0 0
              • karliner  

                Čtu: tak jej pošleme asi jen jednou tam do té firmy, odkud to už máme neoficiálně přislíbené, co přesně z toho nechápeš?

                0 0
                • rajos09  

                  druhý odstavec:

                  Chystáme se po letech vyrobit další várku klubových dresů, sháníme sponzory, vždy jsme sehnali přímým oslovením a letos máme možnost pro náš bike klub sehnat jednoho většího sponzora, ale chtějí aby jsme jim do firmy poslali nějaký oficiální e-mail. No a nechci to zkazit :-)

                  0 0
                  • karliner  

                    Aha. Máš pravdu. V tom případě to dává smysl, uklohnit mail, když ho chtějí.

                    0 0
          • Mikikuba  

            Osobní kontakt!!!Vždy!!!

            0 0
        • Joseph de Sax  

          já jsem jednou oslovil jednoho a hned se mi jich ozvalo 100…že by chtěli taky. avotomtoje.

          0 0
          • JakeF  

            Ale než jsi je pro všechny stihnul udělat, tak ses probudil…

            0 0
    • Blade  

      dylyno dej penyze

      0 0
    • potápěč  

      pracuji ve firmě která dělá dresy. Těchto emailů dostáváme několik týdně. Mohu tě ujistit, že je u nás pomalu už nikdo nečte. Když chceš od někoho peníze, tak tam musíš zajít a o ty peníze požádat. To znamená vy nám dáte tolik a tolik a my Vám za to uděláme to a to. Reklama na netu, na dresech, na závodech, atd. Jediné co ti poradím je, že budeš shánět líp peníze pro děti než pro dospělé.

      0 0
      • ROMAN_BIKE  

        ano, souhlasím. Ale psal jsem že to máme napsat na žádost jednoho člověka z té firmy, aby to tam mohl prosadit. Prostě osobní kontakt byl, ale ne se všemi lidmi ve vedení té firmy. Možná jsem to měl napsat přesněji…

        0 0
    • Volf  

      Na mail se vybodni. Většina jich stejně skončí ve spamu. Sponzory si musíš vyjezdit návštěvami. Takže zavolej, domluv si schůzku s člověkem, který má kompetence a s ním jednej. Udělej si nějakou jednoduchou prezentaci, kde uvedeš kdo jsi, o co jde, jaké máš výsledky, další referenční sponzory, co to sponzorovi přinese a až někde úplně na konci co ho to bude stát. Mailový žádosti o sponzoring jsem ještě jako ředitel společnosti nikdy nečetl.

      0 0
      • ROMAN_BIKE  

        ano, souhlas

        plus to co jsem napsal před chvíli – 31.03.2011 14:52:03

        jinak díky všem za rady

        a kdyby někdo měl nějaký takový e-mail a nebo prezentaci a chtěl mi ji ukázat, poslat na e-mail, tak dopředu díky

        0 0
      • borda  

        Tak si precti alespon dotaz, na ktery odpovidas…

        0 0
    • potápěč  

      je na tebe nějaký email? přepošlu ti docela dobře udělanou žádost :o)

      0 0
    • smith22  

      Zkus tohle

      :-))

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.