Jak se Vám líbila Jihlavská24mtb ?

10 nepřečtených
  • Sliby-chyby

    Posílejte nám náměty pro vylepšení příštího ročníku. Díky

    0 0
    • camlost  

      cetl jsem vzkazy na Vasich strankach, tam je asi shrnuto vse. nejspis i proto tu neni zadna reakce.

      casomira byla tragicka – evidentne to ladili az behem zavodu, kdy jim dokonce prestala fungovat ta webova stranka s aktualnim poradim. (pokud bych neco poradal a tohle se casmire stalo, zadnou dalsi akci uz by pro me nemerili – proste se nepripravili i behem akce samotne to odflakli, ale to uz padlo na mnoha mistech)

      zbytek byl fajn, jidlo bylo super, poradatele prijemni, mista na stan dost, servisni stan pracoval az dlouho do noci nebo spis do rana. nevim, co vic bych mel z pozice zavodnika ocekavat. jo, vlastne k ranu se proti mne v tom miste, kde se potkavaly oba smery, vyjel jiny zvodnik v mem „pruhu“. bylo to o fous. chtelo by to oddelit necim hmatatelnejsim nez je cara na silnici.

      a nebo tam dat cloveka a striktne diskvalifikovat.

      byla to ma prvni 24hodinovka, zavod me bavil, trat zajimava a pestra. (to by clovek nerekl, jak hrozne se jede po dlazbe ke kostelu :-))

      takze diky a az se z toho trochu vzpamatuju, tak treba zacnu uvazovat o ucasti pristi rok. :-)

      0 0
      • Marathon CZ  

        Tak já jsem již loni a předloni závod na 24h jel a letos jsem měl o průběžných výsledcích docela přehled. Rozčilovat se nad zadrhávajícím webem pár hodin po startu? Já jsem již vychladnul:) Výhoda Jihlavy byla ta, že chyby pořadatelé řešili v průběhu závodu a v depu bylo možné požádat o pomoc (nahlédnutí do notebooku) někoho z jiného týmu. Třeba v Liberci by některé problémy byly pro sólistu obtížněji řešitelné.

        0 0
        • camlost  

          to jsi spatne pochopil. ja se nerozciluju a ani jsem se nerozciloval behem zavodu – to ma clovek uplne jine starosti.

          jen rikam, ze takhle mizernou praci (jako ta casomerna firma) neodvedou ani studenti stredni skoly pri programovani tak trivialni webove aplikace v php. a to za ni nejsou placeni.

          koneckoncu zprostredkovane se ke mne dostalo, ze organizatori sami byli z urovne casomiry zdeseni.

          (treba kdyz jsem v noci stoupal „ke krizku“ a slysel jsem tam tu centralu, tak jsem si rikal, jestli nekoho vubec napadlo, ze ji taky jednou dojde benzin. nejspis nenapadlo.)

          0 0
          • royal  

            No, kdyz se u nas v noci stavoval (asi) reditel zavodu, tak jsem velmi litoval dotazu „co ten web s vysledkama, bude fungovat do konce zavodu?“ – kdyz jsem videl jeho vyraz.

            Jeho vlastni slova: „mam chut ho vytahnout z okynka dodavky a umlatit ho – pokazdy kdyz jdu okolo. Porad jenom rika – Pohoda, to bude… "

            A taky "No, casomerovou firmu den pred zavodem nevymenis…“.

            Takze nakonec jsem rad ze byly aspon nejaky vysledy ;-)

            0 0
      • camlost  

        jo, jeste jsem si vzpomnel – v noci „nekdo“ posypal trat nejakym svetlym piskem. mozna to je bezne, ale kazdopadne se mi ten napad libil – ve svetle baterky je to pekne videt.

        0 0
    • Marathon CZ  

      Na začátek napíši to nejdůležitější: Pokuste se následující ročníky závodu uspořádat na stejně vysoké úrovni jako ten první o minulém víkendu. Myslím si, že výběr závodního okruhu byl přímo ideální a organizace letošní Jihlavské MTB 24 hodinovky byla na velmi vysoké úrovni. V následujících odstavcích napíši svoje postřehy a připomínky a zážitky k jednotlivým oblastem závodu, ale již jenom heslovitě, abych se nemusel moc trápit se slohem.

      Depo: Perfektní. Závodník v sólo kategorii potřebuje mít auto postavené těsně u trati. V Jihlavě jsme ihned po příjezdu dostali direktivně přidělené místo v depu, takže jsem se nemusel před závodem stresovat tím, kde budu mít zaparkované auto s oblečením, jídlem a dalším materiálem. Toto je asi největší problém 24 hodinovky v Liberci, že jen 15–20 týmů může mít oficiálně pit-stop přímo u trati.

      Slavnostní start závodu na náměstí: Perfektní. Je dobře, že jsme se mohli jako cyklisté prezentovat ve středu krajského města. Závod byl zřejmě uspořádán také s využitím peněz z veřejných rozpočtů, takže je nutné dbát na „vysokou společenskou úroveň“ akce. Všichni přítomní se tvářili spokojeně, obvyklý úvodní běh nikomu nechyběl a první kopec byl tak prudký, že sólisti nic neztratili, když ho byli nuceni vytlačit, protože nemohli v balíku jet ideální stopu.

      Trať: Perfektní.

      Stačí si přečíst komentáře na webu závodu http://blueboard.cz/…153rn27m2sre

      video z pohledu jezdce: http://www.vimeo.com/24156072

      K příspěvku přikládám fotografie „ukradené“ na netu, které ukazují, že na trati se mohli vyblbnout i jezdci, které nebaví jen šlapat a šlapat.

      Od začátku listopadu jsem na různých fórech vykřikoval, jaké problémy nás čekají, když se pojede za plného provozu v centru krajského města. Nakonec to dopadlo úplně opačně a pro sólistu je podle mne závod v Jihlavě ideální. Jen jednou jsem musel přibrzdit kvůli autu na trati, cca –3s ztráty :)

      Fandící partičky mládežníků kolem trati (hlavně na výjezdu k singlu podél řepkového pole) měly podstatný vliv na to, že se mi tentokrát zdála noc strašně krátká. To samé platí pro nasvícený střed města.

      Odpadá problém se světly a není třeba do nich investovat desetitisíce. Odpadá také stres při poruše světla. Začala mi plynovat baterie a nafoukla mi jeden z Fenixů, ale v Jihlavě se nechá dokončit okruh i na jedno světlo. Turbo režim jsem nepoužíval vůbec, čelovku jsem také nakonec nepoužil a šetřil si krční páteř.

      S všudy přítomným sklem na trati jsem nakonec problém neměl, na zadní kolo jsem obul „papírového“ Furious Freda 2,25 v obyč provedení s tmelem a jezdil jsem bez defektů.

      Trať v parku byla plně vytyčená mlíkem a v noci jsem drobně chyboval jen dvakrát. Uvítal bych jeden kužel na místě, kde se v depu sjíždělo z asfaltové příjezdové komunikace na louku. Prostě na ten dřevěný kolíček, kterým byla k zemi přibitá páska ještě postavit kužel. Jednou jsem také nedobrzdil před odbočením vlevo k řece na konci dlouhé rovinky pod hradbami. Úplně přejet se nedalo, protože tam po pár metrech bylo napříč natažené mlíko. Ono asi není možné, aby sólista jel v noci bez jediné chybičky, to je spíše problém koncentrace než značení trati. Teď mne napadlo, když zafoukal k večeru trošku vítr, tak se „nafoukly“ mlíka při cestě k sídlišti a vyhnali nás mimo obvyklou stopu.

      Bufet: Tak s bufetem to bylo zajímavé, protože podle mnoha svědectví samozřejmě fungoval, ale já jsem jej za dva dny nedokázal najít. Naštěstí za mnou přijela na pár hodin týmová kolegyně, která má větší zkušenosti s hledáním potravy a nanosila mi sýr a buchtičky z bufetu do depa. Na střeše auta jsem občerstvení již dokázal najít ? To, že bufet fungoval mám i přesně změřené: Při odjezdu na závod jsem vážil 69,1 kg a po 34 kolech a návratu domů jsem měl 69,2 kg.

      Přihlášky k závodu a prezentace: V pátek u prezentace jsem pochopil, že pořadatelé a asi ani lidé z EXTERNÍ firmy zajišťující časomíru se v minulosti nepohybovali třeba v atletickém prostředí, protože by jinak nikdy nemohla zaznít věta „Nepotřebuji znát Váš datum narození a oddílovou příslušnost.“ No, sobotu jsem po pár kolech závodu zjistil, že jsem hodnocen v jiné věkové kategorii. Jméno, datum narození, oddíl, startovní číslo a tílko zastrčené v trenýrkách jsou základními pilíři atletiky a v cyklistickém závodě by to mělo být podobné. U prezentace je prostě potřeba ze závodníků vytěžit potřebné informace, když se to neučiní, tak s tím již časoměřiči nemohou už nic dělat. Argument, že jsem se měl přihlásit předem moc neberu, protože s ročníky narození se asi nikde nepracovalo. To není problém jen Jihlavy, protože i na ostatních 24 hodinovkách pořadatelé vypíší věkové kategorie a následně nechávají závodníky, aby si vybírali kategorie, do které se přihlásí.

      On-line průběžné výsledky: Byly k dispozici. Zaznamenal jsem stížnosti závodníků na to, že nebyly po startu k dispozici on-line výsledky. Asi chvíli trvalo než se vše rozběhlo, ale pro sólistu začíná závod až se svítáním a to jsem si vždy při průjezdu depem vyhlédl nějaký týmový stan s otevřeným notebookem a požádal o informaci ke své kategorii. A skoro vždy jsem již měl ve výsledcích započítán aktuální průjezd cílem. Jo a ještě poznámka k čipům, zřejmě se jednalo o aktivní čipy (baterie uvnitř a snímací smyčkou byl kus drátu v zemi), takže jsme se nemuseli obávat problémů, které třeba způsobí proudové měniče v našich svítilnách.

      Závěrečné vyhlášení výsledků: Pěkné a běželo to svižně. Pořadatelé se geniálně „vylhali“ z toho, že ne vždy se podařilo plně obsadit jednotlivé kategorie závodu. Nejúspěšnější závodníci byli totiž voláni na pódium jednotlivě, kde jim primátor Jihlavy pogratuloval a předal nějakou pozornost. Na závěr dostali keramickou medaili všichni startující.

      0 0
    • Huugo  

      Vše podstatné už bylo řečeno ve „vzkazech“ na Vašich stránkách. Za náší dvojci… nezapomenutelná akce, která byla perfektně organizovaná! Díky a další rok naviděnou na jihlavském náměstí! :-)

      0 0
    • op  

      me se hodne libil bufet :) (opravdu max spokojenost), poradatelska prace. Naopak trochu min se mi libila trat, jako OK, jen cestu kolem obriho parkoviste a pres namesti bych si klidne odpustil..

      0 0
    • royal  

      neco uz jsem psal na stranky zavodu, ale asi jeste pridam:

      Puvodne jsem se bal na Jihlavy jet, vlastne jsem tam jel jenom kvuli ostatnim v teamu.

      Bal jsem se ze nebude misto na pitstop (tolika zavodniku a tak malo mista), ze bude hrozna trat ve meste a hlavne toho ze to je prvni zavod co organizuje tahle parta a ze to dopadne hrozne.

      Nakonec nam vadila jenom ta casomira – hlavne to ze jsme po prujezdu cilem nevideli aktualni poradi a cas kola (pro kontrolu, ze nas cip „vzal“, kdyz uz ten „koberec nepipal“). Trosku smutne bylo ze do obcerstvovacky to byl ‚kus cesty‘, ale ja jsem tam stejne jezdil na kole :-).

      Mista na auta jsme si nejak vybojovali na zacatku, takze jsme se vesli, sousedi byli vpohode, studena ve sprchach taky nevadila, kdyz tam clovek vyrazil hned rozparenej z trati.

      Fungujici wifi a elektrika po celou dobu zavodu byly naprosto uzasny – ani to jsem necekal :-). To ze se v noci u nas stavil na pokec (a pozeptat jestli je vsechno OK) reditel zavodu taky potesilo. Stala kontrola a oprava mlika na trati po celou dobu zavodu – to jsem jeste nevidel.

      Takze za nas team („mame dalkovy!“) – naprosto perfektni zavod, perfektne zorganizovanej a perfektni trat, jenom skoda ze nakonec nebyly stupne vitezu, tesili jsme se ze na ne postavime a potresem rukou s tema co nas dali ;-)

      Diky

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.