<span style=„font-size: 12pt; font-family: "Times New Roman“; mso-fareast-font-family: ‚Times New Roman‘; mso-ansi-language: CS; mso-fareast-language: CS; mso-bidi-language: AR-SA;">Predem se omlouvam tem, kterym to bude pripadat jako bych popisoval dojmy z nove cyklostezky na zbraslav ….. je to asi mesic, co jsme navstivili londyn. Nebylo to sice poprve, ale jako pravidelny navstevnik bf jsem ho tentokrat vnimal trochu jinak. Pravdepodobne by si to ale drive nebo pozdeji uvedomil i nekdo mene zapaleny, nejde si totiz nevsimnout mnozstvi lidi ((z pohledu pritelkyne (rozumej necyklisty) silencu, z meho o neznatelne malo situaci take)) prepravujicich se po nem na kole. Na tvrdo rikam: kam se hrabe praha ….. hrubym odhadem typuju 1 kolo na 10 aut. Kdyz to prezenu, tak s vyjimkou naplavky v praze na ulici cyklistu nepotkate. Asi to fakt prehanim, ale tam jsem mel pocit, ze motivace lidi pouzivat kolo jako prostredek kazdodeni potreby je proste vetsi a ze je to zaroven soucasti jejich zivotniho stylu nebo jsem aspon nemel ten pocit, ze by to delali proto, ze jim nic jineho nezbyva…. Na jednu stranu je nutno priznat, ze tam maji vytvorene lepsi podminky (viz foto a zaroven velka zavist), zdaleka ne na vsech mistech jsou ale pruhy pro cyklisty, semofory, stezky, atd.. Zaroven podotykam, ze jsme se pohybovali prevazne v centru mesta, kde je doprava v porovnani s prahou nepomerne hustejsi a hlavne sviznejsi….. Dalsi zajimava vec je skladba kol (take viz foto) – 1/5 silnicky, 1/5 ht, 1/5 ruzne alternativy citybajku, 1/5 skladacky, 1/5 drahova kola, 0/5 full…..ostatni fotografie na http://dubys.rajce.idnes.cz/london_bikes/