Jak vozíte kola na malém autě?

208 nepřečtených
  • PolsondeSide

    Ahoj, mám dotaz, jak se Váám osvědčilo přepravovat 2× jízdní kolo velikosti 29 na menším autě (Peugeot 307,Ford Focus/hatchbac­k aj.)?

    Zvažuji jako nejlepší řešení závěs na tažné, nebudou pak kola příliš přesahovat? Jaké s tím máte zkušenosti? Díkes.

    0 0
    • Martin  

      sklopené zadní sedačky, vyndaná kola… jde to i s věcmi na stanování na 3 dny. (1) (2) (3)

      ale uvažuju o nosiči na tažné. je otázka, jestli si ho pořídím dřív než vyměním auto :)

      0 0
    • Jezevec70  

      Jestli jezdíš jen ve dvou, tak kola dej dovnitř.

      Když je trochu rozebereš, tak se vejdou úplně v pohodě. Třeba ve staré Corse jsem jen v kufru vozil 19" mtb 26" a když bylo potřeba, tak k němu přidal i dětskou 20".

      Nebo do Yarisu naložil 29" (17") s 26" (19") s věcmi pro dva lidi na tři dny. :-)

      0 0
    • Vilém  

      Takto:)

      0 0
      • kuldis  

        +1

        0 0
      • DaD  

        Fakt Panda? Tak to je opravdu malé auto a ještě ve dvou v plné polní! Dobře ty:)

        0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • oddie  

      Neosvědčilo. Místo toho se mi osvědčilo pořídit si větší auto.

      0 0
      • PolsondeSide  

        no podle té fotky se mi zdá ideální pořídit držák na tažné..

        Nechce se mi cpát do auta kolo 29 o velikosti 21. Tam nahážu ostatní věci nutné pro příjemný pobyt :-)…

        0 0
        • mr.antik  

          určitě… ale zas pokud chceš cestovat, jakože někde nechat auto, vyjít si do města nebo na kopec, tak to je celkem risk. Jinak bych taky dával nosič na páte dveře, případně na tažný pokud to na pátý dveře nevychází

          0 0
    • Chaingang  

      Focus Combi: sklopeny 2/3 zadní sedačky, kola na stojato, vyhozeny přední kolo a sedlovka

      307 Combi: stejnej systém, jen je auto o kousek vyšší, tak není nutny tak často sundávat sedlovku (záleží na výšce koa)

      0 0
    • goofy  

      ¨Ford Focus je malé auto? :-)

      Jinak tažné dva kola uveze v pohodě. Pokud nemáš staré pružiny tak i 3. Já to vozím na střeše, před tím jsem vozil v kufru.

      0 0
      • Jáchym 1  

        +1

        Ve Focusu Combi 3 lidi + cyklokrosky a bagáž.

        Vyndaný jen př.kola.

        0 0
      • Mr.Dawe  

        Ano, je. Mám to, a pro 2 lidi a dvě kola, na což to bylo původně pořízeno, to je ok. Případně v zimě 2 lidi a výbava na lyže, tzn 2× sjezdovky a 2× běžky a ostatní potřebné věci sebou. Od doby co mám dvě děti a nevozím tak často kola, tak je to auto malý. Takže to skončí nákupem většího a Focus zůstane manželce na popojíždění do města.

        0 0
    • zdenal8  

      Do Focusu to dáš s klidem dovnitř, pokud jedeš ve dvou. Stačí vyndat přední kolo. Když jedem ve dvou někam dál ve dvou, tak dávám taky kola do auta. Moje 29 a manželky 26 v pohodě i s věcma do Fusiona. Tam teda musim vyndat přední i zadní kolo. Jak bylo zmíněno, je to takový jistější, pokud potřebuješ někde nechat auto i s kolama a vzdálit se na delší čas.

      Mám i nosič na tažné a 29 lehce přesahuje do stran, ale nic dramatického. Každopádně pokud nakládáš ty kola zablácený, tak je asi lepší to dát na tažný, pokud nemáš velikej igelit do celýho auta. Kamarád to tak má do oktávky. Řiká tomu igelit na mrtvoly :-)

      0 0
    • jIrI___  

      Na střeše. Pro někoho složitější nandávání, ale z mého pohledu to je lepší řešení než cpát špinavého bika dovnitř auta, sundávat z něj kolo a nevím co ještě . Nosič na kouli se mi kvůli vození jednoho kola neoplatí.

      0 0
    • PolsondeSide  

      Jak jsem psal v úvodu. Bavím se o hatchback verzích a tudíž kola nechci cpát dovnitř ani jej nějak částečně demontovat. Píšu to jasně v úvodu.

      Samozřejmě u tažného nepočítám s nějakým dramatickým vzdalováním od auta.

      Máte třeba typ na výrobce? Vyplatí se investovat do Thule?

      0 0
      • oddie  

        Na držák na tažné je tu celé rozsáhlé téma.

        0 0
      • goofy  

        Otázkou je, jak často předpokládáš, že kolo budeš vozit. Já pořídil nosič na střechu, protože tam je pořád, a když si vzpomenu, tak jenom hodím kolo na střechu a nemusím montovat i nosič… To je jenom tak na zamyšlení. ;-)

        0 0
        • jIrI___  

          Evidentně parkuješ v garáži a ne na ulici :)

          0 0
          • goofy  

            Parkuji za domem, ale ne na sídlišti… :-) Ale kámoš ho má na střeše už asi 4 roky a bez problémů. ;-)

            0 0
      • Breakpain  

        Vše co mám od Thule (rakev, příčníky, držáky na kolo) bylo drahé. Ale, je to ergonomické a zvládneš to pohodlně v jednom. Ostatní levnější verze od jiných výrobců plní svůj účel také, ale provedení a hlavně ergonomičnost se nedá srovnávat …

        Takže já mám jasno, raději pustit chlup, než pak nadávat, jaký je to na ***** systém a vztekat se u toho.

        0 0
      • Petr L2  

        Ne Thule se nevyplatí, jsou daleko lepší výrobci. Konstrukce u Thule je aktuálně skládačka dílů z plastu a hliníku, kde i na dost exponovaných místech je plast a i tak je dost těžký. Když jsem Thule viděl v obchodu, tak jsem si nákup rozmyslel.

        0 0
        • Luk02  

          Který výrobce myslíš konkrétně?

          0 0
          • Petr L2  

            Je tady na to samostatné vlákno, možná i dvě. Já když jsem si v obchodě vybral nosič od ATERA

            0 0
      • mr.antik  

        no a když pojedeš na kolo tak ten nosič z tažného stejně musíš hodit do kufru…

        0 0
        • Lance  

          To fakt sundavate ty nosice z toho tazneho, kdyz se vzdalujete?

          0 0
          • duk  

            Ve meste jo, nekde v divocine, nebo u chalupy ho nechavam. Treba u Atery je to otazka ani ne minuty.

            0 0
    • Mad_Cat1  

      Peugeot 306 hatchback, vozím to na střeše v nosiči… bez problémů.

      0 0
    • Espen  

      Vyndat kola je mžik. Pro mě pohodlnější než dávat na střechu. Cítím se líp, když je mám uvnitř. Na sedlovky nesahám.

      0 0
      • HarryTP  

        akorát nesmíš bourat no.......

        0 0
        • Espen  

          Jasná věc, dávám pozor. Bourám jen, když kola nevezu :-).

          0 0
      • BB  

        někde jsem četl, že třeba v Rakousku volně položená kola pokutují.

        0 0
    • zdenek  

      Já vozím dvě kola takto. Na každé straně auta jedno kolo a uprostřed zavazadla. Ale jsou to buď silniční nebo 26". Nevím o kolik je větší 29". Možná by bylo nutné hnout se sedlovkou.

      0 0
      • standoslav  

        Já kdysi měl na Dacii 4nosiče na střeše, pak jsem jel na dov. na týden s 1203, s 5ti kolama, 2moje a rodina. To jsem je ale do toho ježdění tlačil, letos na střeše jen jeden nosič a když jsme jeli se synem na týden, nahoře MTB a uvnitř silničku jen bez předního kola. Normálně se na délku vešla, sklopené z. sedadlo v Roomstru a super mobilita. Nasadíš přední a jedeš.

        0 0
    • wilda81  

      P206 a pořídil jsem nosič (Wjenzek) na tažné. Vozím na něm i 3 sjezďáky.

      0 0
    • PolsondeSide  

      vypadá to brutálně. Co rychlost?

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Greyhound  

      No tak v kabrioletu stahnu strechu, hodim rozstrihanou papirovou krabici na zadni sedacky, vyndam predni a zadni kolo, rezervni kola do kufru, zatahnu strechu a jedu ;-)

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • RMX  

      Narvu 29" XL se sundaným předním kolem na zadní sedačky aniž bych je musel sklápět do Renault Clio?

      0 0
    • tomaskutta  

      Jedno kolo vozím po složení sedaček a vyndání předního kola naležato (obr. 1). Dvě kola nastojato vedle sebe. Vyndaný obě kola a sedla. Upnutí do speciálních homemade držáků (obr. 2). A třetí možnost je větší auto :D (obr. 3). Jinak auto je Grande Punto 3dv. :)

      0 0
      • blue.sun  

        No jo, zlatá stará auta s pravidelnými a velkými víky kufru. Jenže ta současná moderna je všechno, jen ne praktická. Dostat kolo třeba do Méganu nebo Peugeotu 308 je šílená anabáze, protože ten průlez je tak na jezevčíka.

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
    • Charles2k  

      Tohle je pro mne jedním ze základních kritérií pro výběr auta. Prostě nechci takové, abych byl nucen dávat na střešní nosič, nebo ztrácet čas sundáváním předního kola. Potřebuji takové, abych při sklopených zadních sedačkách dal dovnitř celé 29" MTB.

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • blue.sun  

        Hodně štěstí ve výběru. Tohle už řeším nejméně rok, a zatím vždy končím u kombi nejméně nižší střední (Mégane, Octavia…) Ale já nechci celý rok tahat tři kubíky vzduchu v prázdném autě. Když to dovedla menší auta, proč ne dnes?

        0 0
        • Velomiwookie  

          cemu to vadi?

          0 0
          • blue.sun  

            Prostě mi to vadí. K čemu budu mít (třeba) Octavii kombi a zabírat s ní prostor, když ji 99 % času nepotřebuju? Velké, těžké auto pro jednoho? A proč?

            0 0
            • RomanH  

              Tomu zabirani mista moc nerozumim. Parkovaci stani mas stejne nalajnovana na osobni auto a je jedno, jestli tam zaparkujes Clio nebo Mondeo v kombiku. Jako jo, s mensi autem se lepe parkuje v rade a bude mit o fous mensi spotrebu, to vidim jako jedine plusy. Ale je pravda, ze se na to divam z pohledu rodiny (dovolene, prodlouzene vikendy), velky kombik byla jasna volba (teda ja chtel dodavku ala Multivan, ale zena s ni nechtela jezdit sama do prace). Na druhou stranu, tak 80% vyuziti auta u nas dela jizda ve dvou do prace (denne cca 80km) – na to by stacilo i male auto, ale to vetsi je porad bezpecnejsi.

              0 0
              • blue.sun  

                Není to jen parkování, ale celkově pohyb v provozu. Jo, s malým autem se vejdu i do míst, po kterých řidiči Octavií jen smutně koukají. Ten „fous“ spotřeby udělá půl litru až litr, což při ročním nájezdu jsou zase hezká čísla. Parkovací místa u nás jsou malá, takže s většími auty se na ně lidi nevejdou, jenže já se tam zase nacpu.

                A jak jsem psal, jde o auto pro jednoho… Ale klidně mě dál přesvědčuj, že potřebuju dodávku, bavím se.

                0 0
                • Velomiwookie  

                  blbost, zaparkujes vsude pokud nemas siroky SUV a spotreba na velikosti auta na urovni malej hatchback vs combi neni vubec relevantni, pochybuju ze mas auto ktery zere min nez treba 1.6tdi octavka nebo 2.0tdi passat

                  0 0
                  • blue.sun  

                    Kdybych měl své auto s dieselem, tak budu mít zase o ten půllitr menší spotřebu. Tak srovnávejme srovnatelné, co ty na to? Ale OK, když Octavia – včerejší cesta 50 % dálnice (do 130 km/h), 50 % meziměsto, Octavia TDI 5,7 litru. Se svým autem umím stejnou cestu se stejnou spotřebou, a to mám atmosférický benzin. S dieselem bych byl pod pěti.

                    Na místa okolo našeho domu Octavii nebo Passat podélně nezaparkuju, malé auto s naprostým klidem. Ale klidně mi dál vyvracej svou teorií mou životní zkušenost.

                    0 0
                    • Velomiwookie  

                      s pasatem i tou octavkou ses taky pod peti tkaze argument spotreba je blbost, podelny parkovani okey, to je obcas horsi

                      0 0
                      • blue.sun  

                        Je to marný, je to marný, je to marný…

                        Víš co? Nesnaž se, nemáš mě čím přesvědčit. A snaha vyvracet mi osobní zkušenosti se ještě nikdy nesetkala s úspěchem.

                        0 0
                    • oddie  

                      S octavii tdi 50% dálnice do 130 a 50% okreska za výsledných 5,7, tam je ale něco špatně. Já sice tenhle krám coby služební naštěstí utrpím jen velmi zřídka, ale když už náhodou, v podobném charakteru provozu žere míň i ta benzínová verze, natož naftová

                      0 0
                      • RomanH  

                        Ono se to ani neda pausalizovat a souhlasim s V0jtisekem, ze porovnavat spotrebu o rozdilu „pullitru“ nema moc smysl. U me to pri 25t Km/rok dela zhruba 150l (necelych 5000 Kc).

                        Jezdim denne do prace / z prace cca 80km. Spotreba (1.6 Atm benzin) na ceste tam mi lita od 5.5l do 7l, pri ceste zpet 7.2 – 8l. Dlouhodoby prumer mam 7.2l.

                        U predchoziho auta (2l Atm benzin) mi to litalo od 7.5l po 8.5l, dlouhodoby prumer 7.8l.

                        Vse zavisi na moji nalade a hlavne aktualnim provozu. Celkem me ale prekvapilo, ze u toho dvoulitru pri plnem nalozeni + 4 kola na zahradce stoupla spotreba maximalne o 0.5l – 1l, zatim co u te 1.6 to dela az 2 litry (musim ji vice vytacet). Cili, u plne nalozeneho auta plati svate „objem nicim nenahradis“, spotreba se vyrovnava. Skoda, ze to panove z EU zarizli, libi se mi, kdyz motor tahne od spodu.

                        0 0
                        • blue.sun  

                          Hele, mít pět tisíc a nemít pět tisíc… to je dohromady deset tisíc.

                          0 0
                          • RomanH  

                            Jasne, penize to jsou, o tom zadna. Ale ruku na srdce, Ty poznas mesicne v penezence 400 Kc navic ?

                            0 0
                            • mr.antik  

                              Málokdo to pozná… klidně mi je posílej.

                              0 0
                              • RomanH  

                                :-)

                                Dostat je jednorazove k vyplate nebo je cilene setrit je jedna vec, ale jinak je to mesicne v hospode jen nejakych 10 piv.

                                A abych to trosku rozvedl – zase verim, ze ten vyse objemovej motor bez turba a primych vstriku vydrzi vice.

                                0 0
                                • oddie  

                                  Aktuálně mám na motoru s turbem a přímými vstřiky skoro 300tis km, na předchozím stejném má další majitel přes 500tis, tak nevím, zda tak úplně potřebuju, aby nějaký motor vydržel více :D

                                  0 0
                                  • RomanH  

                                    No ja na tom starem dvoulitru 346 :-)

                                    Kazdopadne usporu na palivu 5000 Kc / rok osobne nevidim jako argument pro vyber auta.

                                    0 0
                                    • oddie  

                                      Já tak průběžně přemýšlím, čím to stávající časem nahradím, a je to teda dost mix… Nájezd cca 15tis ročně, zase ojetina, drtivá většina jich je v naftě, v téhle velikosti až 8-místného MPVčka logicky. Silnější nafta s DPF/FAP, velmi zřídka posledních pár kusů slabšího bez, nebo pak benzínový dvoulitr, dá se i s plynem. A každý má své plusy i mínusy.

                                      0 0
                                      • mr.antik  

                                        co se týká soukromých uživatelů, tak Expert/Traveller/at­d… zatim vychází docela dobře. Ale chtělo by to zkušnost z větších užitkových flotil. Ale vše už je Euro 6 se všema „vymoženostma“.

                                        0 0
                                        • oddie  

                                          Já na to asi kašlu a zůstanu u toho menšího, takže 807, C8, Galaxy, Sharan… Dodávka fajn, ale úplně potřeba není, i tohle umí dovolenou v 6, když je třeba, a nejčastější je stejně jen ve 4, což už je skoro luxus.

                                          0 0
                                          • mr.antik  

                                            zase dodávková technika by mohla být jednodušší, děláná víc na výdrž, bez komfortních elektronických pitomostí.

                                            0 0
                            • Japhy  

                              Halíře dělaj talíře, ale požitek z jízdy se taky dá nějak vyčíslit. Nepotřebuju onanovat nad spotřebou na palubáku (který stejně o pár deci už z principu měření lže) a hlavně – radši budu mít atmosferický konstrukčně jednodušší ingot bez vstřiků, turba nebo dvouhmoty, protože problém s čímkoli z jmenovaného anuluje úsporu na spotřebě na několik let dopředu.

                              0 0
                              • blue.sun  

                                To ti moc možností nezbývá.

                                0 0
                                • Japhy  

                                  Mám tak na 5–8 let doufám vyřešeno, Mazda s 2.5 atmosférou jako trochu ukvapeně koupená uloženka v garáži a daily plečka Focus s 1.6 fplynu na doježdění co životnosti tlakové nádrže dá. No a pak se po dalších zkušenostech a TCO/km uvidí. Radši 8,5 litrů na 100 bez všech EGR DPF a AdBlueChcanek vyfikundací.

                                  0 0
                                  • blue.sun  

                                    No pravě, z nových aut Mazda nebo Toyota, a ta už jen jako sedan. Jinak je vše turbem zprzněné…

                                    0 0
                                    • RomanH  

                                      Ja toho Aurise kupoval na konci srpna – prodejce tvrdil, ze jsou v CR volne posledni 3 vozy. Podle toho, ze v pulce zari se uz nikde neinzerovaly, bych mu i veril.

                                      0 0
                                  • -b-n-x-  

                                    Také doufám že nám Accord ještě pár let vydrží.

                                    0 0
                                • Janes  

                                  0 0
                                  • RomanH  

                                    Podobne, funglovka Auris v kombajnu, za minutu dvanact v ramci akce. Kdybych se rozhoupal pred rokem, dala se sehnat nova v kombiku i Honda Accord 1.8. Ted z tech atmosfer zbyva uz jen Subaru (a to je financne jinde), nebo Mazda.

                                    0 0
                                    • -b-n-x-  

                                      „Honda Accord 1.8“ – Nemyslels spise nejakeho civika v doprodeji? Accord v 1,8 byl naposledy v roce 2002 a nebyl to kombik.

                                      0 0
                                    • Janes  

                                      Toho Aurise kombi si koupil kámoš a je taky max spokojenej. S tou 1,6 kou to není žádný dravec, ale pokud nejezdíš plně loženej tak v pohodě.

                                      Já v tý Corolle jezdím převážně sám, a to se dá jet i poměrně svižně, jen se nesmíš bát řadit a vytáčet motor.

                                      0 0
                                      • RomanH  

                                        Ted po 5tkm se to trosku rozjelo. Jinak souhlas, nebat se jit do otacek, coz jsem prvni 3t km moc nedelal.

                                        0 0
                                      • Lance  

                                        Pekne auto. Ale jak pises prijde mi, ze to nejede. Jakou to ma spotrebu kdyz jedes normalne rychleji.

                                        Chvalim za sedan. Prestavaji se mi libit kombiky

                                        0 0
                                        • Janes  

                                          Cca za 6.5 lt., dálnice víc. Když ale pojedeš v rovině v klidu, dáš to i pod 6, aniž bys byl brzda. A 29ka se v něm vevnitř odveze. Ale jinak klid a pohoda, to auto Tě nijak nenutí závodit, spíš si užívat tu pohodu a pohodlí. V zásadě si ale musíš odvyknout od turbo a diesel způsobu držení auta v nízkých otáčkách a pak čekat bez přeřazení nějaké prudké zrychlení. Podřazení je prostě nutnost a ve stoupání ti stejně ropácká Okta ujede. O tom ale tohle auto není.

                                          0 0
                                          • Lance  

                                            Jj. Ja se s tim byl svezt. S turbem to srovnavat nemuzes to je jasny. Ale je to idealni motor na jezdeni kolem komina. Kdy ho x krat vypnes

                                            0 0
                                            • -b-n-x-  

                                              Chlapi, běžte do učení ke Strakaacovi. To se musí točit, tyhle motory. Ožívají až nad 5000rpm :-)

                                              0 0
                                              •  
                                                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                                                0 0
                            • blue.sun  

                              Poznám… protože by tam byly peníze. :-D Obvykle s sebou moc nenosím. Jo, chápu tě, v celoročním objemu se to může zdát jako drobné, ale přesto si je nedovolím ignorovat.

                              0 0
                  • embi  

                    Někdo třeba nechce jezdit se smradlavym hlučnym traktorem:)

                    0 0
              • jIrI___  

                Parkování s velkým autem je pro mě ******* hlavně na šířku. Současné auto je o 20 cm širší než předchozí a to na parkovacích místech dělaných asi dle nějakých starých norem jde fest poznat. Třeba parkovací místa v ostravském Avionu jsou toho zářným příkladem, tam se člověk s velkým SUV typ Q7 snad ani nemůže vměstnat nebo záměrně parkuje přes dvě místa (to jde u těchto velkých aut vidět čím dál častěji).

                0 0
                • RomanH  

                  To parkovani pres dve mista vidim spise kvuli obouchavani dveri. Nikdy jsem nemel problem s zadnym osobnim autem najet na sirku mezi nalajnovane pruhy. Bohuzel, tim, ze spousta lidi ma sluzebaka, vetsina nakupu v hypermarketech konci skrabancem / dolikem na dverich. A je skoro uplne jedno, jak siroke auto mas zrovna Ty – proste auto neni moje, tak otevru zprudka dvere na plne koule, co resit :-(

                  0 0
                  • blue.sun  

                    Jedna věc je vejít se na šířku mezi namalované pruhy, druhá pak z auta vůbec vystoupit. Když tohle udělají lidi na sídlištích u nás, tak se z aut nedostanou. Za deset let narostla šířka aut stejných tříd o nějakých 6–8 cm, to by zdánlivě neudělalo moc. Ale spousta lidí taky vyměnila menší auta za velká a tam je rozdíl 10–20 cm a to už je sakra poznat.

                    Když se u nás sejde kombinace Galaxy, i40 kombi a Octavia, zaberou pět parkovacích míst, i když stojí dost blízko sebe. Při troše šikovnosti se tam někdy vejde sousedka s Citigo, ale vzácně.

                    Tebou popsaný přístup jsem zažil za dvacet let řidičské kariéry dvakrát, rozhodně to není nějaké pravidlo.

                    0 0
                    • RomanH  

                      Ja to vidavam nekolikrat do mesice, a o lyzarskych strediscich (kde ani nejsou nalajnovana mista a kazdy si muze najet temer libovolne) ani nemluve – staci se rozhlidnout, jak se lidi v lyzarskych hadrech soukaji z auta.

                      0 0
                  •  
                    Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                    0 0
                • SloM  

                  Mi to teda v Avionu přijde ještě „v pohodě“. Větší problém je u Tesca v Hrabové. Tam mám i s normálním kombíkem co dělat.

                  0 0
        • Lance  

          Reseni bych videl v tom, narvat do toho auta co nejvic. Treba noviny at nejezdis po prazdnu a pred dovolenou to jen vyndat. Je treba uvazovat hlavou pane hlavou

          0 0
          • -b-n-x-  

            Anebo by mi mohl vozit cihly domu. A zpet stavebni sut.

            :-)

            0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
        • oddie  

          Jo jo, přesně to si říkám taky, proto furt nemám tu 5,5m dodávku, ale jenom 4,5m MPVčko…

          0 0
          • RomanH  

            :-D

            Prostoru neni nikdy dost, souhlas.

            0 0
          • krabica  

            Taky jsem proti převážení vzduchu, proto je fajn mít auta 2, jedno malé na denní ježdění a druhé velké na převážení věcí… :-)

            0 0
            • goofy  

              Pokud nechceš převážet vzduch, tak doporučuji tohle. Tam opravdu není žádný prostor navíc… :-D

              0 0
        • jIrI___  

          +1. Nějakým omylem jsem pořídil větší kombi a vždycky když si uvědomím, kolik je v tom autě nevyužitého místa, tak je mi z toho tak trošku smutno, protože jeho možnosti plně využiju tak jednou do roka :(

          0 0
          • krabica  

            Tak to nesmíš pořád sedět doma… :-)

            0 0
            • goofy  

              +1 :-)

              Já mám menší kombi a smutně koukám po něčem větším… :-D

              0 0
              • krabica  

                Menší auto nechat, přikoupit dodávku a tu trochu poladit na spaní… :-)

                0 0
          • RomanH  

            Pockej, az budes vozit sviste ;-)

            Pokud zije clovek trosku aktivni zivot (kola, lyze, proste sport obecne …) a neni sam, nedava mi smysl v pripade jednoho auta volit maly vuz. A i ty plechy / prostor navic se v pripade nehody mohou hodit.

            0 0
            • Velomiwookie  

              staci jedno dite v sedacce a kocarek a passat je malej a kolo musi na strechu :-/

              0 0
              • RomanH  

                Cece, ve stare jednickove Lagune jsem jel ja, zena, dcera v sedacce, vozik (Croozer) v kufru a na nem slozena dve 26'' kola + veci na prodlouzeny vikend. Ale ta Laguna byla relativne velka a prostorna, jen mela zkosene zadni sklo a tak jsem tam musel davat kola na lezato. Zlom nastal u druheho ditete, kdy jsem uz nemohl sklopit cast zadnich sedadel.

                0 0
                • Velomiwookie  

                  tak nejak by to slo kdyby se sundaly kola a sedlovky, ale pak nabouras a celej obsah kufru vsem v aute tak akorat zlame vaz… ale jako jo no, ve dvou se tam se sklopenejma sedackama daji dat dve kola vcetne jednoho 3×l bez jakekoliv demontaze :)

                  0 0
      • Aussig  

        Berlingo apod… Máme od léta nové a už to není krabice jako dřív, parádní i na každodenní jízdu.

        0 0
        • zdenek  

          Taky o něm uvažuji.

          Jak tam vozíš kolo? Musíš sundat přední? Jsou tam nějaké použitelné úchyty, aby kolo drželo ve svislé poloze?

          0 0
          • n_bye  

            Taky se připojím. Už na něj koukám dýl a přesně tohle mě zajímá.

            0 0
          • blue.sun  

            Do Berlinga (nového) se vejdou tři kola bez jakékoli demontáže. Sklopí se širší část zadního sedadla a je to.Na přichycení jsou tak leda háčky na boku, na které přichytíš pavouka nebo nějaký provaz. Ale nám kola držela i bez vázání, tašky s oblečením a vybavením jako bariéry stačily.

            0 0
          • kamaro  

            Máme Berlingo 2. generace. Většinou jezdíme v jednom nebo ve dvou. Přes léto máme po většinu času zadní sedadla úplně venku a máme tam připravený držák na kola – vytahuji sice přední kolo, ale zase tam kola pěkně drží. Když jedeme na delší cestu, tak se mi pod držák kol vejde i krabice s úložným prostorem a vařením. Kola se nad to ještě vlezou bez sundání sedlovky (jsme ale malí, cca 167 oba dva). V nouzi se tam dá vyspat i s kolama a boxem.

            0 0
            • jIrI___  

              Tu lištu, na které jsou namontované držáky na kola (vyráběné?) máš nějakou přichycenou do podlahy?

              0 0
              • kamaro  

                Lišta je běžný hliníkový profil s drážkami. Držáky na kola jsem si vyráběl – svařené nerezové výpalky, nerezová trubka, hliníkové vyměnitelné vložky dle různých os (rychloupínák, pevná 15×100, pevná 15×110). Lišta je buď uchycena přímo do boxu (šrouby) nebo když jedu bez boxu tak leží v kufru a je upevněna k hákům, které jsou v kufru (karabiny+gumicuk). Je na celou šířku kufru a drží to dobře.

                0 0
                • jIrI___  

                  Já právě uvažoval nad něčím podobným, ale inženýři u Fordu nedali na boční strany kufru žádné záchytné body nebo aspoň oka, ke kterým by se ta lišta dala přichytit :(

                  0 0
                  •  
                    Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                    0 0
            • edems  

              Vyhral sis s tim o dost vic nez ja,mam to trosku v punku. Drzak na kolo zustava porad, postel vyndavam. Kdybys byl ochoten udelat ty drzaky,mel bych zajem. Mam to na rychlo od kluku z prace a neni to uplne ono…

              0 0
    • well  

      Koupil jsem si zahrádku, ale jsem línej ji montovat a tak dávám kolo dovnitř. Suzuki Swift akt. generace. Ale chystám se koupit držák Yakima HighRoad a pak půjde kolo na střechu. Převážím převážně Gravel.

      0 0
    • Miro91  

      Převážíte někdo kolo v Citigo 5D?

      0 0
      • zdenal8  

        No tak maximálně přední :-)

        Jinak viz. to clio a podsedlová brašna.

        0 0
        • Miro91  

          Do podsedlovy brašny jsem zkoušel a o kousek se nevešlo :D to když bylo Vito L, tak tam by se to fakt i vešlo :D

          0 0
      • JK Mini  

        Dá se i takto.

        0 0
        • -b-n-x-  

          Tak teď mi ale přijď zavřít hubu. Dnes ji už asi nezavru.

          Paráda!

          0 0
          • JK Mini  

            Tak ať se dokážes naobědvat. :-)

            Jeli jsme s tátou z Plzně do Chomutova na projížďku po Krušnejch horách.Jízda v pohodě i 120km/h dal,ale vyjetý koleje nás párkrát rozhodily. :-/

            0 0
            • jIrI___  

              Až porovnání s čumákem asi Octavie vzadu tomu dává správný rozměr :)

              0 0
              • JK Mini  

                :-) Ono opravdu i když v něm jedeš,nepřijde ti malý.Ale když zastavíš vedle ostatního provozu,připadáš si jak zmenšenej.Tak těm obrům radši ujedeš.

                0 0
                • -b-n-x-  

                  Hele, a jak velka kola vlastne mate. Ze to nejsou S size, ze ne? :D

                  0 0
                  • JK Mini  

                    Ne,obě jsou L.Akorát Reign 27 a Anthem 26 kola. :-)

                    0 0
                    • -b-n-x-  

                      Fakt 26"? :-)

                      Podle fotky jsem si myslel, ze to jsou urcite 29" :-)

                      To Mini je fakt srandovni. Ale zase na parkovani a tak to musi byt mega dobre. Ja jednou trochu jezdil s Maluchem a docela se mi to svym zpusobem libilo.

                      0 0
                      • JK Mini  

                        :-) No maluch má hodně daleko od tohodle.Je to hodně překopaný,podvozek stavitelnej,sta­vitelná geometrie,chlazený kotouče/Bubny,při­danej stabilizátor,motor teď cca 85–90 koní ,hodně srandy na 650 kg.Na slalomy a technický okruhy připraveno.Uvidim příští rok,snad se něco zas nevysere.Už to ale tady radši nebudu zaplňovat offtopicem.Ale dí­ky.

                        0 0
                        • -b-n-x-  

                          Tak jasne :-)

                          Nechtel jsem to vubecc srovnavat. Jen ze se mi ta mala velikost auta hodne libila.

                          Jsem si rikal, ze kdyz je tam dole ta nalepka, tak to asi nebude uplne zaklad :-)

                          0 0
                        •  
                          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                          0 0
        • blue.sun  

          Foukne vítr a jsi s tím na boku. :-D

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
    • -b-n-x-  

      Honda Jazz, City, HRV a Civic maji tyto Magic Seats

      A aby to nebylo povazovano jako reklama, hned dodavam, ze dospele kolo se tam takto NEVEJDE!

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • zdenek  

        Máš pravdu. Taky jsem to zkoušel a nevejde se.

        Na druhou stranu do Jazzu se po sklopení sedaček a sundání předního kola vejde kolo do kufru nastojato.

        0 0
        • blue.sun  

          Nevešlo by se do Jezinky i bez sundavání předního kola? Naplocho, jen položené na sedadle, asi jako na fotce (foto Clio Grandtour třetí generace).

          0 0
          • -b-n-x-  

            Do Jazzu 1G (2002–2007 tusim) se treba jedno moje stare kolo (tusim 17" a 26" kola) neveslo – kvuli te delce kola. Ale to same kolo se veslo do Hondy City (2005) – takovy hnusny maly sedan, konkurent Thalie. Ovsem stejne i tak byl ten normalni Jazz porad lepsi, protoze se do nej daly vmestnat 3 x mtb kola na vysku se sundanym prednim kolem + 3 lidi.

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.