Potřebuji z brzdy XTR M987 sundat zlomenou brzdovou páku a vyměnit ji za novou nebo poslat na opravu. Nevím ale jak rozebrat ten nýt, který ji drží. Ideálně nějak nedestruktivně.
Potřebuji z brzdy XTR M987 sundat zlomenou brzdovou páku a vyměnit ji za novou nebo poslat na opravu. Nevím ale jak rozebrat ten nýt, který ji drží. Ideálně nějak nedestruktivně.
já bych se to pokusil opatrně odvrtat
Na předchozím modelu XTR byl cervik co jistil ten cep paky, takže ho stačilo povolit a čep vyndat.
Nevím, jak u těhle brzd, ale dřív býval v páce schovaný červík, který ten čep zajišťoval. Roznýované z obou stran to myslím nebude.
A jsi si jistý, že seženeš náhradní díly (páku)? Na XT jsem musel koupit celou novou.
Nová páka stojí asi 1600 Kč, to se už víc vyplatí jí zalepit, když nebude náhradný díl.
Zalepit??? To je z karbonu?
Je z karbonu.
Hm…Tak to se vyplatí opravit, jestli na to máš materiál.
http://bicikli.de/…de-Y8WC98020
29,17€
http://www.tnc-hamburg.com/…--29140.html
24€
Jen nebejt línej :-)
Děkuji moc, mě se to nepovedlo najít.
on by to asi vymlátil i z Langeho… za rok…dva ;)
oprava se spíš nevyplatí, min 3–4 kila to stát bude.
Kuba Sedlář mi psal, že 400–500. Si to ještě rozmyslím, jsem čekal, že náhradní díl bude stát podobně, ale těch 25–30E plus pošta je docela dost.
Kubovi budeš taky platit poštu tam i zpět ;)
No jo, ale to se vejde tloušťkou mezi doporučené dopisy. Takže ta pošta nebude tak velká položka. K těm 25 EUR bych připočítal taktéž poštu. Záleží na něm, zda chce novou nebo opravenou za 50 % ceny nové.
Btw paka slx stoji 400–600 a rozdil bude jen ve vzhledu.
Neni to jeho XTR bez servowave?
Ze by funkce slx byla lepsi?
Pokud nema ten sw, jako ze nektera verze eRek to nemela, tak mozna i ano:)
Vím, ale nebudu mít jednu páku XTR a druhou SLX, s různým chodem, se servowave bych bral když tak předek. Navíc se chci trochu vyhrát a mít to co nejlehčí. Koupit si výprodejové top brzdy a nechtít dát peníze na servis by bylo smutné.
Nakonec to vypadá, že to půjde vyklepat hrubou sílou, kladivem.
To se mi nezda, ze zrovna u XTR by ta paka byla nevymenna. Podle rozkresu vyse to neni?
To jde skoro všechno… a když ne, je třeba použít hrubší sílu a větší kladivo :)
kus výš máš nákres kde je jasný jak to sundat a ty to vymlátíš kladivem?
Potřebuji vyndat dvojku, ta není rozebíratelná. Rozumíš tomu jinak?
Možná jestli neklepeš z druhé strany
Máte pravdu s tou trojkou, po vysroubování to jde výrazně líp. Jsem tomu rozuměl tak, že ta trojka je něco jiné.
A je venku. Jen pro zajímavost, čepel páky včetně červíka 3 a dílu 5 váží 10g.
Nevim, jestli jsi uz jsi se dopracoval ke koupi noveho, ale muzes zkusit najit podle cisla dilu tady http://bicikli.de/shop/
nakonec jsem objednal novou páčku, ještě na ni čekám. Zatím jsem to provizorně zalepil doma epoxidem, docela to drželo, ale znovu jsem to nějak poslal na kamenech tak, že jsem páčku rozlomil na dva kusy a částečně vytrhnul z těla páky pístek :( Asi vyměním pláště.
a tu novou jsi objednal gumovou radej?
Kup si těch páček raději víc, s tím stylem ježdění to nevypadá na poslední výměnu. :)
Full je v servisu, hlava nastavena na full s teleskopem a normální gumy, když jedu s HT, 90mm zdvihu a fasttracky, tak to na mokrých kořenech občas nedopadne.
No jo no…Hlavně, že ses nezramoval. Matroš se dá vyměnit. Tady aspoň vidíš, že trénink techniky na HT není špatné zařazovat pravidelně. Akorát je potřeba to přepnout i v hlavě. :)
spíš je čas ****** se na HT a i závody jezdit na FS :)
a pak taky nejezdit na podzim ojetý fast tracky, který na mokru nedržej ani nový. Sám je už mám měsíc dole, za to riziko to nestojí.
No on full je super, ale trošku otupuje techniku, tak občas neuškodí vzít tvrdší stroj a procvičit jemnost.
A cos měl obutý ve středu večer – zítra asi bude podobně pěkně:-)
RoR a RaR, 2,25 snakeskin oboje. Ještě lepší by to bylo i vzadu s RoR, ale ten mi vzadu závodně nevydrží ani tisíc km, při ceně 1200 za kus :/ to je drahá sranda