Jak vyndat nýt držící čepel brzdové páky

46 nepřečtených
  • jonti

    Potřebuji z brzdy XTR M987 sundat zlomenou brzdovou páku a vyměnit ji za novou nebo poslat na opravu. Nevím ale jak rozebrat ten nýt, který ji drží. Ideálně nějak nedestruktivně.

    0 0
    • Johnnyxjr  

      já bych se to pokusil opatrně odvrtat

      0 0
    • Cryzyy  

      Na předchozím modelu XTR byl cervik co jistil ten cep paky, takže ho stačilo povolit a čep vyndat.

      0 0
    • Zdyn  

      Nevím, jak u těhle brzd, ale dřív býval v páce schovaný červík, který ten čep zajišťoval. Roznýované z obou stran to myslím nebude.

      0 0
    • scota  

      A jsi si jistý, že seženeš náhradní díly (páku)? Na XT jsem musel koupit celou novou.

      0 0
      • jonti  

        Nová páka stojí asi 1600 Kč, to se už víc vyplatí jí zalepit, když nebude náhradný díl.

        0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • jonti  

      Nakonec to vypadá, že to půjde vyklepat hrubou sílou, kladivem.

      0 0
      • Vilém  

        To se mi nezda, ze zrovna u XTR by ta paka byla nevymenna. Podle rozkresu vyse to neni?

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
      • tromboonen  

        To jde skoro všechno… a když ne, je třeba použít hrubší sílu a větší kladivo :)

        0 0
      • McBlacky  

        kus výš máš nákres kde je jasný jak to sundat a ty to vymlátíš kladivem?

        0 0
        • jonti  

          Potřebuji vyndat dvojku, ta není rozebíratelná. Rozumíš tomu jinak?

          0 0
          • Petr L2  

            Možná jestli neklepeš z druhé strany

            0 0
          • jonti  

            Máte pravdu s tou trojkou, po vysroubování to jde výrazně líp. Jsem tomu rozuměl tak, že ta trojka je něco jiné.

            0 0
            • jonti  

              A je venku. Jen pro zajímavost, čepel páky včetně červíka 3 a dílu 5 váží 10g.

              0 0
    • jecnak  

      Nevim, jestli jsi uz jsi se dopracoval ke koupi noveho, ale muzes zkusit najit podle cisla dilu tady http://bicikli.de/shop/

      0 0
    • jonti  

      nakonec jsem objednal novou páčku, ještě na ni čekám. Zatím jsem to provizorně zalepil doma epoxidem, docela to drželo, ale znovu jsem to nějak poslal na kamenech tak, že jsem páčku rozlomil na dva kusy a částečně vytrhnul z těla páky pístek :( Asi vyměním pláště.

      0 0
      • JSt  

        a tu novou jsi objednal gumovou radej?

        0 0
      • mr.garisson  

        Kup si těch páček raději víc, s tím stylem ježdění to nevypadá na poslední výměnu. :)

        0 0
        • jonti  

          Full je v servisu, hlava nastavena na full s teleskopem a normální gumy, když jedu s HT, 90mm zdvihu a fasttracky, tak to na mokrých kořenech občas nedopadne.

          0 0
          • mr.garisson  

            No jo no…Hlavně, že ses nezramoval. Matroš se dá vyměnit. Tady aspoň vidíš, že trénink techniky na HT není špatné zařazovat pravidelně. Akorát je potřeba to přepnout i v hlavě. :)

            0 0
            • McBlacky  

              spíš je čas ****** se na HT a i závody jezdit na FS :)

              a pak taky nejezdit na podzim ojetý fast tracky, který na mokru nedržej ani nový. Sám je už mám měsíc dole, za to riziko to nestojí.

              0 0
              • mr.garisson  

                No on full je super, ale trošku otupuje techniku, tak občas neuškodí vzít tvrdší stroj a procvičit jemnost.

                0 0
                •  
                  Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                  0 0
              • 01carbon  

                A cos měl obutý ve středu večer – zítra asi bude podobně pěkně:-)

                0 0
                • McBlacky  

                  RoR a RaR, 2,25 snakeskin oboje. Ještě lepší by to bylo i vzadu s RoR, ale ten mi vzadu závodně nevydrží ani tisíc km, při ceně 1200 za kus :/ to je drahá sranda

                  0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.