Jaka je nejspolehlivejsi kombinace cmaxu a pythonu ? (duse-bezduse)

23 nepřečtených
  • JMT

    Jakou zvolit kombinaci pneu (python-zadny jiny vzorek nechce) na crossmaxy pri rozumne vaze at to nevazi metrak ? pouzit gel ? Kola-crossmax xl. 70 kg slecna (neni tlusta ale vysoka :-) a jezdi docela rychle, takze kdyz ji lehce pribrzdim par gramama … :-P

    Anketa: Tak jaky ?

    UST
    1x
    13%
    1x
    13%
    1x
    13%
    0 0
    • roud  

      gel se pouziva na jiny veci nvm k cemu ti bude v kolech…

      0 0
    • McBlacky  

      na Pythonech asi trváš, ale neprůstřelná varianta a váhově super jsou nový rubeny charybdys UST /560gr kus/ + 40ml NoTubes roztoku, prakticky nezdefektitelný, kromě rozříznutí – ale tím zabiješ všechny systémy i pláště.

      šlo by použít na Cmax i obyč plášť + tmel /nasazení bombičkou nebo na benzínce/. Sám ted vozím Rocket Rona a 70ml NT roztoku. To je váhově 460gr, ale zase spolehlivost není nejvyšší. Plášť prostě může vylétnout z patek, zvláště když se trochu vytahá.

      vrátíme-li se k pythonům, tak bych se nebál varianty UST ready a UST light oboje s roztokem, ať už NT, Joe´s, Café latex. Nedoporučuju Schwalbe Slime.

      ať vybereš cokoli, tak smrt duším, to je to nejhorší co můžeš vozit. Pomalý, špatný v terénu a odolnost při kudle mizerná

      0 0
      • Rychlej turista  

        Čoveče, teď jsem nazul FF 2,0" UST na FRM3. Je to vůbec první plášť, který jsem nenasadil rukou, ale musel ho tam páčit. A toho matroše, co na sobě má, už jen na pohmat vypadá velice bytelně, zhruba stejně, jako dušový RR 2,1". Taky má o 135 g víc, než 295g dušový FF při jinak naprosto stejných rozměrech, takže počítám, že odolnost bude mnohem lepší, než u běžných plášťů dušových typu RR.

        0 0
        • McBlacky  

          tak jasně, žádný UST bys neměl nasadit rukou, to pak totiž nepůjde nafoukat bez kompresoru. Do těch FF bych stejně dal40–50ml tmelu. Takže váha 430 u FF UST 2,0 sedí? to je zajímavé zjištění, zatím jsem neslyšel o méně než 500gr. mám ješt+ě jeden set kol na NT, tak bych to možná naladil jako rychlou variantu. Proti RoR a RR jako univerzální variantě

          0 0
          • Rychlej turista  

            Zváženy mám jen dušové a tam se to pohybuje od 295 g po 308 g. Ty UST jsem nevážil, vycházel jsem z uváděných 430 g. Ale mám ještě jeden, tak ho vezmu do práce a zvážím. Tmel jsem tam samozřejmě dal. proto si taky myslím, že budou odolnější, než třeba ty RR s duší.

            0 0
            • Rychlej turista  

              Tož jsem to zvážil:

              • FF EVO 2,0" UST – 449 g
              • RR EVO 2,1" – 474 g
              • NN EVO 2,1" – 484 g
              0 0
          • fousek  

            Tak to sem extremne sikovnej a mam extremni silu:-), bezdusovej Michelin do Notubes ve dvouch nasazen bez montpak. Nafouknuto i bez tmelu pumpou.

            Pak Karma na duse 60tpi na Notubes. Nasazeno v pohode rukou, nalit tmel pomackat co nejvic do patek poradne promixovat a normalne pumpou to slo. Tmel po obvodu vypenil, ale casem to utesnil.

            0 0
            • MlokCZ  

              Když se pečlivě snažím usadit patky do žlábku, tak nasadím bez montpáky taky skoro každý kus u Schwalbe UST (na STčkách) a skoro každý pak jde i bez kompresoru.

              0 0
      • Manas  

        Ja tam ted nandal kevlarovy Charybdis, ale ne UST. Uvidime jak to pofrci a podrzi na campu.

        0 0
        • McBlacky  

          drží dobře ale ten malý objem je dost limitující. Měl jsem ji také a nízký tlaky nešly protože jsem to s duší cvakal, při vyšších to zase není moc o gripu a pohodlí. dneska už bych do nich šel jen UST.

          0 0
          • Manas  

            Vozim nafoukano cca 1.8, no uvidim. ja mam tyhle protoze jsem je dostal od Petra na dojeti :-)

            0 0
        • Radek Broz  

          A máme tu nového adepta na píchače dne!;)

          0 0
        • JMT  

          Charybdisy doma mam, nemam rad malo objemne plaste s pomalym vzorkem :-/

          0 0
      • jecnak  

        Rubeny jsou sice neprustrelny, ale jsou to nudle co vazi skoro 700g a nejedou. UST na nich ale funguje ukazkove.

        0 0
        • McBlacky  

          nový pro 2010 maj fakt 560 a jsou čistokrevný UST. váženo u Pendolína a i Hnoj to potvrzuje

          0 0
          • Hnoj  

            Mám zvážnej CHARYBDIS UST Supra 127TPI a má, ale 480g, ale nafukovat se musí kompresorem, jinak se nechytne.

            0 0
            • jecnak  

              Na vaze kazdopadne zapracovali. Skoda toho kompresoru, stary kusy sly i napotreti nafoukat pumpou a nasucho.

              0 0
    • jonti  

      Maximalni spolehlivost = bez duse a tmel.

      Ja bych volil UST ready s tmelem nebo UST light s tmelem, podle toho jak moc zalezi na hmotnosti. Pro slecnu ale asi radsi UST ready, prece jenom vetsina zen jezdi rychle a kdyz jezdi rychle, tak nejezdi jako prase.

      0 0
    • Daf  

      Nejspolehlivější je určitě klasický UST s tmelem. Pokud neřešíš váhu tak je ta kombinace super. Jinak doporučuji UST Ready + tmel.

      0 0
    • pustipav  

      Ja vozim crossmaxy a bezdusove pythony – ted z hlavy nevim jaky – stribrnej bok, byly to jedny z tech vyssich. Defektu malo. Jednou jsem tam dal ten gel – slime, od michelina myslim, nepomohlo to vubec, nevim jestli byl starej, jestli se to vubec muze zkazit, kazdopadne to diru neucpalo. Jinak vynikajici kombinace, muzu doporucit. Jedinou nevyhodou pythona je, ze na mokru nedrzi zrovna nejlip – problem je treba mokra trava. A vozit tak na 2.4 ATM max, drzi to jak prdel na hrnci.

      0 0
    • MlokCZ  

      Hlasoval jsem chybně, chtěl jsem zvolit UST a přehlédnul, že tam je i UST + tmel. Za mě tedy UST + tmel.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.