Na klasické ježdění, častěji Rychleby a občas lehčí bikepark. Něco typicky mezi Specialized StumpJumper/Enduro. Váhově do cca 12.5kg. Máte tipy?
Na klasické ježdění, častěji Rychleby a občas lehčí bikepark. Něco typicky mezi Specialized StumpJumper/Enduro. Váhově do cca 12.5kg. Máte tipy?
A cena? Vzhledem k požadovaný váze asi klidně vyšší, co? Co třeba Spectrala v uhlí? Třeba CF 9.0 EX – to požadavky splňuje a naživo je fakt brutální.
Jo az na to 29" to splnuje :)
YT jeffsy by odpovidal tomu co hledas
No jo. :) Nazvy vlakna po jeho otevreni nikdo necte. :D Tak nic.
Už sel ten tvůj santa?
Hele, nový stump je super. Nic mezi netřeba.
Nový stump je super až na 1×11. Uvažuju u náhradě starýho stumpa 26 2010, ale tenhle malý rozsah převodů mi nestačí. A letošní modely s 2×10 v XL už nějak nejsou. To snad budu muset do Cambera s 2×11.
Xarlien 1×11 vozi… A ja už taky nic jiného nechci, ale to ze to nevyhovuje všem chápu.
Santa ještě nešel, a jestli vůbec půjde, zvažuju primárně zase Santu (bo kdo jednou pozná, nechce jinak) :-)
Ale není od věci si udělat průzkum, podívat se na konkurenci. Např. to YT vypadá dobře, ale je extrémně krátké (mám 193cm a i Santa XL je na mě lehounce krátký)
Jinak fakt nevím, mě všechny ty kola přijdou extrémě předražený. U Spešlu Stumpjumper FSR Pro Carbon 29 za 180k nemá ani karbonový kola (+ stejně bych ho musel asi poladit). Za 180k naskládám megavyvoněnou Santu na karbonových kolech a nemám tuctovku. Ale to se bavíme už o extrému, nemám 180k. :-)
A S za 180000,– se prodává za 180000,–? ☺
http://www.pinkbike.com/…de-2016.html
trek nevypadá úplně zle..
Nevypadá špatně, ale zatím nelze koupit (nevidím u nás v nabídce a neznám cenu) a vadí mi ta zalomená sedlovka, nevím, jestli by se tam vlezla sedlovka 170.
A co evil wreckoning? Ale je ta teda spis EN-bikepark kolo.
http://www.evil-bikes.com/…s/wreckoning
http://www.youtube.com/watch?…
Za kolik to jde sehnat v EU nevim …
Zajímavé a hezky dlouhá geo na moji výšku. Ale ta složitost pružení, to je peklo. :-) Otázka je váha, vypadá to fest bytelně.
slozitost pruzeni… a ve vysledku je to jednocep:))
Cca 3000liber ramova sada
Rad ti prodam sveho stumpa :D
Pošli nabídku na info@itx.cz (jen pro zajímavost).
http://www.bansheebikes.cz/bikes/prime/
nebo co prime?
Je to jen v hliníku, váha bude fest.
ale je to pevny, jde to za pedalem a poskladas to za pulku santy… narozdil od zvejkacek typu spesl atd…
A presto vyhrava testy ;-) … (spesl)
zaplacené :D
Tady ma test, pro inspiraci co se da koupit.
Hmm, takže dle testu zase vyskládat Santu. Asi budu muset prodat ledvinu. :-)
Podle bodu v testu to vyhral spesl, takze si ledvinu nech ;-)
No v top konfigu je jedno, ledvina to skoro jistí na všechyn strany. V testu to je těsně (řekl bych, že v parametrech, které zajímají mě spíš asi Santa – ale ta němčina mi dává zabrat). Jenže Spešl není Santa. A cena u obou v top konfigu asi stejná a v tu chvíli se mi výrazně víc líbí Santa.
Jak už jsem psal, vše záleží od toho jestli prodám Bronsona a jak to bude s prachama. Zatím mi Santa Hightower pořád vychází asi nejlépe. Ale je možný, že nebudou peníze, v tom případě třeba GHOST SLAMR X na sezónu/dvě (to vyjde výrazně levněji).
Cenove jsou ty kola docela jinde, spesl 6k, SC tam stoji 7,5k.
Jen pro zajimavost co te zajima za parametry? Ja kdyz se divam tak ve vsech parametrech vztahujicich se k jizdnim vlastnostem vede spesl (handling, fahrspass, uphill, downhill), ale je to vsechno o bodik. SC zas o bodik vede v technickych vecech jako je vaha a tuhost, ale ty nejsou moc podstatny (max 10 a 15 bodu)
stoprocentne je spesl uz jinde nez driv ohledne tuhosti, ale me proste na bajku vadi kdyz do nej opru svych 100 kg a zadek se krouti – da se na to zvyknout, ale mnohem lepsi pocit zaberu a presnosti mam z pevnyho, o cca 400g tezsiho banshee (navic nemam strach ze se to zlomi…)
Nebude ta tuhost prostě daná konstrukcí zadní stavby – 4čep vs. VPP ?
Třeba váha a tuhost mě zajímá, jsem kus chlapa (ale rozdíli v bodech jsou prdlajz). Nebudu si fandit, že bych to poznal a uměl dobře zhodnotit na jakýmkoliv kole, ale třeba mezi GHOST CAGUA v hlíně a BRONSNEM v CC je to poznatelné okamžitě. Jsou to moje peníze a můj pocit, takže když můžu mít něco tužšího a lehčího, chci to mít. :-)
Ty ceny nesmíš koukat na ofiko ceníky a porovnávat dva modely. Je třeba si uvědomit, že hafo dílů (třeba pohon XX1+kliky+kokpit atp.) mám doma. Jiné věci si umím sehnat výhodněji.
Tzn. je třeba vidět přestavbu katalogového Spešla + následný prodej nepotřebných komponent v bazu vs stavba na samotném rámu Santy.
Tak pak bacha protoze cagua je treba tuzsi nez hightower :-) …
Ja bych si vzal neco co se mi bude libit, jezdi to vsechno fajnove.
Tak to fakt netuším proč. Možná proto, že to je 29er a že to tak prostě bude i na boost nábech vs 27.5. Ale Bronson vs Cagua (na stejných kolech) mi přišel výrazně tužší.
Nevím, proč by defacto stejně velký rám, ze stejného materiálu měl být jinak tuhý.
kde jsi videl nejaky srovnavaci testy banshee prime? posli mi neco… :)
To vypadá hodně dobře, jen ten košík pod rámem. :-( Proč proboha designéři nepřemýšlejí detailně. V tomto mi fakt ten Spešl přijde dotažený včetně SWAT.
Tam imho uchyt pro kosik neni, rek bych ze ty sroubky tam jsou jen kvuli krytu.
Na fotkách v testu tam má košík na láhev. Vypadá to strašně. :-(
Jo mas pravdu, nic moc … Ale ram je to krasnej :-)
A taky prý dost praská…
To jsi vzal kde?
Skoro v každé diskuzi pod testy sb5.5 nebo sb6c najdeš problém s prasknutím zadní stavby. Na Pinkbike jim rám praskl i přímo v testu (tam měli prý ale předprodukční verzi). Pokud český distrubutor nedělá problémy s reklamacemi, pak asi OK.
Hm, i kdyby problémy nedělal, tak kupovat něco a čekat až rupne je blbost. A pochybuju, že dovozce bude mít x ks zadních staveb na skladě, aby to obratem měnil. Navíc, skončí záruka (nevím jak dlouhou mají a jak se vztahuje a nevztahuje na rám/zadní stavbu) a co pak..?
Nepraskalo jim SB6C?
Jo 6c predprodukcni
Někde v bikeparku
jestli to nebude tim, ze by ten blbej kosik nemeli uz kam narvat..?:) stejne vsichni vozej dneska kejml…
Já už bych si třeba na záda camel nedal. Jsem rád, že mi ho rozhryzala kočka a koupil jsem si lahev. Takže dobré místo na košík je třeba pro mě nutnost na rámu. A do batůžku pak jen minimum věcí.
Ja to mám právě úplně naopak :D
Od té doby co Fabric přišel s bezkošíkovou lahví jsem teda camel taky zahodil:)
No já na kratší a tg švihy taky moc nerad tahám bágl na zádech (proto to řeším), ale někde v Rychlebech a Alpách bych bez toho nejel.
duvod? poceni?
Ja treba bez camelu nevyjizdim a zaroven ho mam i jako ochranu zad, coz uz nekolikrat se mi vyplatilo:)
Pocení, to že ani sebelepší batoh nikdy nedrží přesně tam kde má, to že mě na dlouhých vyjížďkách bolí záda když mám vodu v báglu.
zase při ceně yeti nebude problém zajistit doprovodné vozidlo a tak odpadne rozhodování jestli camel nebo láhev
Taky nerad taham batoh na zadech na kole, i kdyz je urcen pro cyklistiku, mi se poti zada pod batohem jak prase i kdyz je venku 15 stupnu, takze vzdy cela zada mokry flek :-( Batoh fakt jen kdyz je krize.
Na živo nádherný a týpek si to v parku hodně chválil: http://www.jensonusa.com/…e-Frame-2016
Banshee už tu psal kolega nad tebou, ale je to pouze v hliníku.
Ha pardon v prvním odkazu o karbonu nic nebylo. Osobně si nemyslím, že by 12,5kg 29" mohla nějak obstojně zvládat BP, ale pokud budou kola v karbonu, tak asi jo.
Az poridis nahod foto, celkem me zajima kolo v XL na 29 na tech 12,5kg. :)
Uvidíme. Ale když může mít můj stávající 27,5 160/150 XL (+enduro gumy) tuto váhu, nevím, proč by měl být 29er na 150/140 a AM gumách výrazně těžší. Jak říkám, vše je ve stádiu prodat stávající rám/kola/vidli/… a zkusit doskládat 29, nebo prodat komplet a vzít komplet. Nejsem vatař, který by si koupil nové a pak řešil prodej starého.
co ze to mas za kolo?? 12,5kg s pedalama na tehle zdvihach, to nebude uz zadna laca:))
Typuju podle zdvihu bronsona… navíc 12,5kg pokud to nemá na extra „odolných“ komponentech se dá… ačkoliv u té xl velikosti… kdo ví :))
Jj Bronson v CC variantě. Stav se, klidně ti to pověsím na Váhu i s pedálama. na XC gumách to mělo pod 12.
uvidime, ted jedno CCcko v Mku budu stavet… :)
Vše je o ceně. :-(
pochlub se, cim je to vybaveny, at muzeme nasledne treba porovnat…
Prestoze je CCcko lehoucky, tak mi je ta vaha stejne docela podezrela, pokud je vcetne pedalu…
Rám: SANTA CRUZ BRONSON CC XL 150mm
Tlumič: FOX FLOAT Factory
Vidlice: ROCK SHOX Pike RT
Představec: RENTHAL APEX 60mm
Řídítka: RENTHAL FATBAR CARBON 30mm
Gripy: ESI Chunky
Brzdy: SHIMANO XTR-Trail M9020
Brzdové kotouče: MAX1 ALUX 203/185
Přehazovačka: SRAM XX1, 11-speed
Řazení: SRAM XX1, 11-speed, trigger
Kazeta: SRAM XX1, 11-speed, 10–42t
Řetěz: SRAM PC-XX1, 11-speed, w/ PowerLink
Bowdeny: JAGWIRE LEX-SL
Kliky: RACEFACE NEXT SL 175mm
Převodník: RACEFACE 32z narrowwide
Střed: RACEFACE CINCH – BSA30
Pedály: SYNTACE NumberNine M
Zapletená kola: DT-SWISS SPLINE XM-1501
Přední plášť: SCHWALBE HANS DAMPF 27,5×2.35 Trailstar
Zadní plášť: MAXXIS HIGHROLLER II 27,5×2.3 TLR EXO
Duše: NOTUBES tmel
Sedlo: SELLE ITALIA Flite Kit Karbonio Flow
Sedlovka: KS Kind Shock LEV Integra LONG (150 mm) 30,9
Košík: NoName carbon
Váha: 12,1kg včetně pedálů (11,8 XC varianta s jinými pedály/plášti RoR/RaR 2.25)
Aktuálně tam mám těžší sedlo (karbonové lyžiny na AM/EN nejsou dobrý nápad) + nášlapy SHIMANO DX (to jsou těžítka) a jedna brzdová páka je XT a teď jsme si to byl zvážit (bo jste mě rozhodili že kecám) a 12560g.
… vodítko SHAMAN GRAFT X
hmm, pekny osazeni, proc nemas sakra foto v profilu?:) to kolo by si to rozhodne zaslouzilo…
Jinak rozdil 300g na plastich je dle myho blbost… Pochybuju, ze v tom bude nejakej rozdil (oproti 26), ale pokud vezmes schwaby 2,25 SS oproti HRII TLR EXO, tak tam bude minimalne rozdil 200–250g na gume…
Tak mi to tam mirne nesedi…
Mrkni na web Schwalbe a jen rozdíl mezi RoR a HansDampf 570g vs 795g (nevážil jsem to osobně, jsou to tabulkové hodnoty). U Highrolleru vs RaR je rozdíl ještě větší. Kdybych nebyl líný, tak na XC vyhodím teleskop a vrazím tam karbon sedlovku a ta váha zas bude ještě jinde. Já si to fakt necucám z prstu, je možný že ta digitální závěsná váha neváží přesně, ale to co ukáže, to lidem říkám.
Foto je na cyklobazaru. https://www.cyklobazar.cz/…loat-factory
jj, tohohle Bronsona jsem si vsiml, mas stejny kotouce jak ja, tak i podle toho:)
Vsak jsem psal, ze tam bude rozdil velky… Proto ta vaha na XC gumach jen o 0,3kg mi nesedela…
No uvidim, az to ted kamosce budu skladat, aktualne to mam vsechno pokupe, tak muzu vazit i jednotlive…
Kazdopadne ta vaha je paradni…
Jo tak, já to pochopil jinak, ono právě ty nášlapy jsou zase těžší než původní platformy. Já už si na tu váhu zvyknul a přijde mi to těžké :-)
http://www.ninerbikes.com/rip9rdo
Taky ještě stojí za zmínku:D
To za zmínku určitě stojí.
Novy ghost slamr x 9 29 , maju uz na cz stranke katalog aj cennik. Slusna vybava, paradny ram a je tam novy db inline coil, novy tlmic primarne navrhnuty na am/trail.
Ak by si mal zaujem viem ti poradit kde v okoli 150km od Opavy zozenies v predobjednavke za dobru cenu.
U sportovnikurzy.cz :-) Zajímalo by mě, na jakém webu to vidíš, protože na ofiko CZE nic není. Na toto jsem taky čekal až vyjde, ale zatím nic. Jezdil jsem Cagua a byl jsme spokojený, ale Santa je o level jinde.
http://www.ghost-bikes.cz/ dole ked zaskrolujes mas cennik aj katalog 2017. Jazdim Slamrx 8 2016 a maximalna spokojnost. Teda az na otrasne XT m8000 brzdy ale za to ghost nemoze.
Díky, to jsme přehlídnul. Já nemám s XT M8000 žádný problém. Ale každému sedí jiné věci.
Tak to ti naozaj zavidim tu nejde o to co komu vyhovuje, tie brzdy maju vyrobnu vadu http://www.bike-forum.cz/…rzdama-m8000, na mojich uz trochu zjazdene platnicky znamenaju ze hlavne zadna brzda je na zabitie. Zlate m785.
Rozhodnuto, díky všem za náměty. Zavírám.