Zdravim,hledam nejake HT na FR ,mam 189cm,cca do 18k..muzu koupit CanBums Mekong s MZ Drop off {Italie} ,brzdy Deore ,ale nevim..poradil by nekdo neco dalsiho? DIKY
Zdravim,hledam nejake HT na FR ,mam 189cm,cca do 18k..muzu koupit CanBums Mekong s MZ Drop off {Italie} ,brzdy Deore ,ale nevim..poradil by nekdo neco dalsiho? DIKY
Heleď, tak já ti poradím to svoje :D
…Ale teď zkusíme vážně, aby přítomní pochopili o co jde. Mekong, rok záruka, brzdy Deore 2012,nové (září), MZ Drop Off, ročnk to byl tehdá myslím 2007– foukatelná vzduchem, obě nohy, Itálie, kola na pevných osách, výplety DT, ve předu nába Cannondale, vzadu DaBomd, ráfky Jumbo vzadu, vepředu Intense Mag 30, napínák e-13, řetěz SRAM, přehazovačka Sora s krátkým ramínkem, řazení SunRace :)
Pokud by jste si našli chvilku na reakci, taky bych rád věděl,co je špatně. Nehodlám končit s cyklistikou a za každý poznatek bych byl rád. Kolo je k nalezení na místním bazaru.
A ještě otázka-
MZ z Itálie, nebo Domain?
Co je poruchovější, co odchází často na Domainu (slyšel jsem,že prasakjí/ohýbají se) Měl jsem s ním čest jenom jednou,ale přišel mi takový tupější, ale mohlo to být nastavením.
Co by jste vybírali vy za kolo? :)
Mekonga jezdil kámoš, nepřišel mi ten rám špatnej a vydržel dobrý vraždy, ale nakonec stejně prasknul, ale reklamace a dostal novej, měl tam sr rux na 150mm, víc bych tam asi nerval. Za mě dobrý, ale takovejch podobnej rámu je mraky, vyloženě chybu asi neuděláš, jestli to nejni někde naprasklý.
Nene, naprasklý není,záručák k tomu je, takže dle mě celkem v pohodičce :)
A vidla tam je 150, sice se sériově dělá se 180,ale se 150 mi to přišlo klidnější :)
mrkni do mejho profilu, komplet stejné kromě rámu, který je teď cove stiffee v černé barvě? o ceně můžeme licitovat, btw, by mě vlastně vůbec zajímalo…co místní znalci soudí o ceně?
a tak davam aktualni foto:
ježiš, té děs foto, takže link: http://test.qwe.cz/…ffee/img.jpg
Takze ram je oranzovy? ..Nevypada to spatne,co si s tim jezdil?
NE, RÁM JE now ČERNÝ, kolo v profilu je oranžové crmo cove handjob xc, ale ted je to na cove stiffee fr – easton dural trubky.. ježděno: nic moc, do práce, převážně, sem tam nějaká terénní nerovnosti, prostě klasické xc, skoky typu dropy, dirty atd… žádné, kromě několika „trial“ „jumpů“ z místa bokem zadním na placku(max 1,2m), ale to je fakt řízené, žádné takové ty neřízené mrdy za podivnejch poletů kdy nevíš co se s tebou děje…:) tedy asi nic co chceš jezdit ty…_))))
jinak rám, ted nový – trošku přepracované nálepky:))) a aji hydroformy na zadní stavbě, stojí necelých 500liber, to teda i tenhle taky tolik stál, kdysi…2roky z5… :)
Ja s tim chcu jezdit FR..mohl by sme se domluvit na emailu,s tim ze me poslels jeste nejake fota?
Stejné? Jaký máš náboj vzadu? Mě se zdá,že tam je rychloupínák, pokud to není staré foto, pokud ne,moje chyba. Dále- nemám přesmykač, jiná vidlice, podle fotky přehazka, absence napínáků :)
Nevím, já bych za to dal 10–11 asi..?
??? – nerozumět tvému mluva
A čemu nerozumíš? Psal jsi,že je to komplet stejné,tak říkám, že není a kolik bych za to dal já.
eh?, psal jsem o tom, že to je komplet stejné jako moje kolo v profilu, kromě jiného rámu, od stejné značky, rámu určeného na prasečiny.
Né stejné jako nějaké tvoje kolo, které jsem neviděl a nemáš ho ani v profilu…
:))) komiku
Jó,tak to sorry,to sem jinak pochopil…A na co vidět,popisoval jsem ho :D
Tak to má tak 3× větší hodnotu, než ten tvůj mekong a daleko univerzálnější.
A čem teda spočívá ta úplně jiná hodnota??
Cove vs. Mekong, Pike u-turn vs drop off. Tj. rám kanadské kultovky vs china, Kvalitní vidle se snižování vs. OEM vidlice.
Mekong je česká firma,pokud se nepletu. Juicy 3/5 vs Nové Deore, napínák vs přesmyk, záruka vs 2 roky ježděný rám, zadní kolo s pevnou vs. bez pevné. A kde jsi přišel na to, že Marzocchi není kvalitní a že je to OEM???
Česká firma je akorát RB, Coowa, Duratec, a festka. Tohle je čína. Záruka na co? A leda pro prvního majtele. Drop Off byla montážní vidlice, vlastně oprclá Z1. pokud je náboj kvalitní, tak je nějak tak jedno jestli je na pevou, nebo upínák. A i kdyby ne, tak je to jen náboj a ne rám za 15tis
no tak zadní naboj je tam funn bullet, jehož cena byla větší než za rám mekong. tím nechci nijak vehementně tvrdit, že to je zárukou super kvality, ale právě proto by mě fakt zajímalo kolik takovéhle kolo má dnes hodnotu, je fakt velice zachovalé… celá stavba tenkrát vyšla bez pár šupů na 55t…:(
U těhlech kol je fakt problém s tím, že i když to hodnotu má, tak je trh přesicenej HT FR a to cenu sráží. Záleží na tom jestli potřebuješ prachy a zbavit se toho, nebo to chceš prodat. Nebál bych se za něj říct 22tis. jestli je v pěkném stavu možná i víc.
+1
Ono,jestli je kolo opravdu za 55, tak bych to nad těch 20 asi viděl. Ale záleží, je to tvoje kolo,tvoje cena. Já ceny radit nebudu, pak budu za toho, kdo chce prodat přes mrtvoly. A to asi ne..:) Já mám třeba cenu 13k, jenže se toho potřebuji zbavit co nejdříve. Nespěchat na to, tak pod 15k nejdu.
Jestli montážní,nebo ne, mě to chodí,a je mě jedno, jestli to je hi-tech na DH určená vidla nebo díl z traktoru- hlavně jak to plní funkci :) (ber to trochu s nadsázkou, nemám zrovna náladu se s někým dohadovat ;) ) A ten rám,já fakticky myslím,že to čína není ;) Už jenom proto, že ten rám jsem viděl jenom u nás a nebo na Slovensku, pinkbike nic a navíc sem si mohl vybrat jak geometrii (vč. úprav), tak barvu (můžou dovážet hliník bez barvy a lakovat, to není problém) a dle jejich slov mám počkat 10 dní, než to dají dokupy. ;) Takže si nemyslím,že by to byla Čína. navíc odkaz: http://www.individualbike.cz/
Takže? ;)
A záruka samozřejmě na rám, proti prasknutí ve svaru, nehledě na majtele.
A s tím nábojem, to je fakt, já ho mám jenom za půlku ceny rámu, uznávám, je to asi šmejd..Mimoto, jedno to nebude, viděl jsi někdy zadní stavbu kony rozlapenou ven,jak bys otevřel dveře? Špatný dopad, osa nevydržela a zadní kolo rozrazilo rám. To je jen jako zajímavost,ne argument.
mno jak vidim, tak se takdy Atilla v techto kolech opravdu vyzna, celkove na BF se v tomto typu kol (FR,DH) malokdo vyzna. Atilla mluvi trosku ptakoviny. Vidlice MZ , jeste k tomu tenhle rocnik vidlice patri k stare italke kvalite a ramy CanBums jsou Ceske, zadna cina. A ohledne tech naboju,to radsi nekomentuju. proste kdyz o necem neco nevis, tak o tom nechytrac. BTW nejakou dobu jsem FR,DH jezdil…
nejsem zaden pan chytrolin, ale kdyz o necem vim,tak vim, ale kdyz tomu nerozumim tak radsi mlcim… aby me nekdo zase nerekl ze jenom chytracim…
no kdyby sis dal tu práci a přečetl si ty jejich příšerný stránky, věděl by si, že k českému rámu ala RB atpd. má spyder – canbums fakt hodně daleko…:)))) neřkuli k ručně vařenému kanadskému rámu, ale to nic… prostě je to nějakej čínskej rám, kterej ti polepěj, to je vše…
Není to Čína, klidně si tam zavolej. Když jsem to v dubnu kupoval,ještě to vařili v ČR, takže nějakou Čínu tady netahej. A co,že je to z Kanady, to je nějaký svatý grál? ;) Spešly a drtivá většina ostatních „značkových“ kol jsou z Číny, takže jsou špatné?? Mimochodem,jel jsi někdy na CB, že děláš takové výroky, nebo teorie? ;)
jaké teorie? říkám, že je CB rám špatný nebo tak něco? ne, jen tvrdím, že poslední místo, kde tyhle rámy přišly do styku se svářečkou, je někde v číně… stejně tak, jako u spoustu jiných a renomovaných firem…
Ano,ale nechápu, proč nad to povyšuješ Kanadu?? Mimoto, ty rámy jsou vařené komplet u nás, jinak ti asi geometrii jen tak nezmění. Navíc to není žádná velká firma, takže by se jim pajzl někde v Číně asi těžko vyplatil. Možná tak materiál bude z Číny, ale to je to nejmenší.
no kdyby si znal historii horských kol… možná by ti došlo, že made in usa nebo canada něco znamená, ale to je jedno… dál to řešit nebudem, nikam to nevede a ani nemůže…
A věřil bys, že něco málo bych si vzpoměl? Ano,něco to znamenalo, jenže dneska jde spíš každému o to,kolik toho prodá, to že to někomu prdne pod zadkem po záruce mu už může být šumák. A praská všechno,ať to vyrobí kterákoliv značka.
Mimoto, když podle tebe výrobce rámu věší bulíky na nos a opravdu se to dělá v Číně, kde bereme jistotu,že Cova ne a v Kanadě se to třeba jenom nelakuje nebo nedodělávají nějaké drobnosti?? Nikdo z nás nebyl ani v jedné firmě, takže myslím,že hádky na tohle téma je trochu mimo..;) Pojďme se hádat o něčem jiném :D
Je to čína ;)
Dobře…proč? A nějaký podklad? Nebo jenom domněnka…? ;)
Schválně jsem se díval do obhodního rejstříku podle IČO, na co jsou zaměření,a ejhle: http://obchodnirejstrik.cz/…stecky-kraj/
„Výroba sportovních potřeb“, ne nákup a prodej..Pokud ovšem máš pravdu, ještě rád se ti veřejně omluvím na fóru..;)
Omlouvám se za 3. příspěvěk v řadě, ale jelikož můžou vyrábět jenom pedály,tady je přímo :výroba ostatních dopravních prostředků" – http://obchodnirejstrik.cz/…ni/chomutov/
;)
Výroba dopravních portsředků ale neznamená že si svařujou rámy :)
Občas od nich beru, vidím jaký rámy tam přidávaj a jsou to naprosto stejný číny jako jdou objednat přes ebay :)
To je fakt,ale znamená to,že to asi k něčemu potřebovali ;) A teda, pokud poznáš rám svařený čechem a rám svařený Čínanem, klobouk dolů ;))) Kdyby objednávali a pak prodávai, potřebujou mít živnostnák na „nákup a prodej“, na ten jsem nenarazil ;)
Ale prdy, oni vyráběj kola, ale rámy kupujou, chápeš, to je jako když vaříš svíčkovou a nakupuješ maso.
Koukám,že se tu debata dost zvrhla…Já si stojím za svým,ty za svým…řek bych,že je pravda uprostřed. Třeba, že koupí čínana, rozřežou a z trubek udělaj vlastní(hodně blbý příklad). Tak či tak, nákup a prodej jsem nenašel nikde ;) Uzavřeme to a radši mu porad, co si má vybrat, proč si to má vybrat,když tak přijít s novým kolem…pochybuju,že se chtěl dozvědět, kde se to vyrábí, na což by stejně nepřišel..;))
Copak to nechápeš??? Na to nepotřebujou nákup prodej. To je jako kdyby kuchař musel mít živnosťák na nákup prodej.
Oni nakoupí díly a nepřeprodávají je dál, ale vyrábějí z těch dílů, včetně rámu, to je díl jako každý jiný, celá kola. Pak klidně můžou napsat že je to kolo české výroby, už to chápeš?
A navíc koukám, že mají v činnosti výrobu a obchod, což zanemá, že můžou klidně nakupovat a prodávat.
Tak či tak, jsou to domněnky oboje ;) Já zůstanu při svém,ty při svém ;)
Ale když už jsme u toho, upraví ti Čínan geometrii? To je otázka,ne narážka..
Číňan vyrobí rám tak jak mu řeknou.
A nevím nic o tom, že by spyder dělal rámy na míru, můžeš si vybrat akorát tak polep a lak, to je všechno.
PS: A nejsou to doměnky.
+1 číňan teraz vyrobí už všetko stačí sa pozrieť na karbónové rámy z Číny kde si môžeš určiť pomaly všetko.
Spyder nevím, nebral jsem od nich, CB mi nabízel prodloužení zadní stavby ;) Ale to je v podstatě banální úkon pro jakéhokoliv dělníka.
Spyder = canbums, stejne jako Merida = UMF, Author = Agang atd.
Ano, ale to,že ti nabídnou úpravu u Agangu Ninji neznamená,že to můžeš chtít i po Meridě. Možná stejný majtel, stejná mateřská společnost, ale jsou to dvě „divize“.
Preju at brzo toho cinana prodas:)
Spešlu nebo Koně taky říkáš číňan? ;) Nevidím důvod,tak nazývat CB, je to značka, jako každá jiná… ;)
Ano, proc ne? Spesl je merida, kona casto vietnam.
Je to čína bez vývoje a historie. Spešl aspoň něco vymyslel a patentoval. Hodinky si taky kupuješ casiano? Vždyť to je taky značka jako adihas, nicke…
+1
Hodinky nenosím :)
A za mě- já si kupuju za co nejméně peněz co nejvíce muziky a ukaž mi někoho, kdo se o to alespoň nesnaží. Nejsem tak bohatý,abych si mohl leckdy připlatit za značku 50% ;)
A samolepku na kole stejně nevidíš,když jedeš…Mimoto, hádám, že CanBums si stejně nejel tak či tak, takže nemáš moc jak srovnávat ;)
Já kupuju věci s nejlepším poměrem cena/kvalita. Klidně si tady plácej co chceš, ale tržní hodnota rámu Cova bude vždycky vyšší než can-bums. Tím to začalo a taky končí.
To je možné, ovšem pro CanBums hovoří to, že tam je ještě rok záruka, což přece jenom taky není nic ;) Navíc, celou Covu koupíš za 780 dolarů na tom samém rámu…Tudíž to je cenově nastejno.
neni to cova ale cove. kde cove stiffe seženeš za 780dol..?
Zrovna jsem na ni nrazil na MTBR
…i když, jestli to nebude cena za rám. Tak či tak, na Chainu je rám za 370 liber 2012, myslím, že osadit to do 20 000 nebude pro velkoobchod oříšek..
12tis za rám a je zrovna ve slevě 47%. Prostě je to rozdíl oproti can -bums za 3500,–
Být puntičkář,řeknu 4 700 ale budiž :) A i kdyby, kupuje se to za cenu ve slevě, ne za cenu před slevou. Takže v podstatě je teď k mání za 9 000. Tak…teď jsme si ukázali, za kolik se dají oba rámy koupit a to by snad stačilo,ne? ;) A to,že je to rozdíl v ceně, mrkni sem
Tenhle chlápek kupuje kola za 35 dolarů, takže tu cenu stejně většinou udělá obchod..
Navíc každé zboží ztrácí časem hodnotu, takže bavit se, kolik ty rámy stály nové, je trochu OT. Když už ale chceš, tvůj rám má za sebou 2 roky, můj jsem koupil v dubnu lonského roku. Hlína časem ztrácí svou pružnost (kromě ceny), takže bych řekl, že na tom budou ty rámy stejně, ne-li CB se zárukou lépe…
nikde jsem ho nenašel za víc než 3800kč. Tady v ČR nejlevněji Cove za 12500kč. To je 3× tolik. Navíc to není vůbec můj rám. A jak víš, že tvůj rám někde 3 roky v číně neležel na skladě?
Jo taky si můžu koupit olprana za 2500kč což je cena mé 1ks brzdy bez hadice, ale podle toho taky kvalita vypadá.
A jak víš,že v Kanadě neležel ještě déle? Proto,jak říkám, tady je ta záruka, což není zrovna kus papíru,se kterým by si člověk mohl vytřít…A možné to je,že jsou rámy z Kanady dražší 3× tolik než z Číny,ale praskají úplně stejně. Viz. třeba zmiňovaný Intense 951 – taky z Kanady- dražší minimálně 8× tolik co Cove. Takže pokud bych to měl brát podle cen,tak Intense za x desítek tisíc na zakázku vařený,který puká neustále na stejném místě vs. mekong za „pár šupů“-kdy mám očekávat,že to praskne? A jak můžeš srovnávat spar kola s firmama, které mají alespoň trošku ambice?? To už ti docházejí argumenty,či co? ;)
Jinak, špatně jsi hledal, já ho našel i za 7 300.
ano, je to cena za rám
jinak když jde furt o tu záruku, ještě včera si tvrdil, že je rám nový, teď píšeš že je vlastně už rok starý:)
a když už jsme u toho, ten můj rám je ještě v záruce…ale to je nicméně zcela jedno, já to své kolo prodávat nechci, jen jsem se zajímal o reálnou cenu… no a jak se ukazuje, je asi o fous vyšší než cena canbumse v záruce, chvála bohu za to:)
Ale mě nešlo o to, hádat se, že je CB lepší, horší. Mě šlo o to hádat se, že nezáleží na tom, že to je China/CZ/Kanada ;)
A nechci rýpat,já tvrdil,že je tam rok záruka, o novém jsem nepíp. I kdyby, zadavatele topicu jsem sám poslal na tohle fórum,ať to tady probere- o stavu je obeznámen ;) Tudíž. Mám ho od dubna, jeto rekreačně, žádné velké dropy,nebo placky, rok záruka (ze dvou let) :) Ať ti to jezdí ;)
Rok záruka je každému k h… když ho od tebe koupí. Kapišto?
Proc by mu byla k hovnu?
Záruka se vztahuje na výrobek, né na majitele.
+1
Nechápu,proč vždycky musíš něco mít, my už to tu v klidu vyřešili a ty sis tady zase začneš prudit. Záruka je na výrobek na roky bez ohledu na majitele! Už sem to tu psal, tak se uklidni a přečti si to znova. To,že tys nikdy nic nezlomil neznamená,že je k hovnu!
*edit, špatná reakce,je to na Atillu
A vsadím se, že patenty od Spešlu najdeš v bleděmodrém u číňana, aneb nedávno okopčená silnička,co tu byla TADY
A o to jde. Okopírovat umí kde kdo. Seš marnej.
Proč marnej? Koho kopíruje CB? A i kdyby, co mi je po tom,když to funguje jak má, nejsou s tím problémy a akorát to má jinou nálepku? ;) Já proti kopiím nemám nic, kolikrát jsou lepší, než originál (nejenom kola). Pokud se díváš po nálepce,tvoje věc, já chci za co nejméně peněz co nejvíce muziky a že tam nebudu mít 3 pruhy nebo nálepku Specialized, to mi žíly netrhá ;)
Tak jezdi na RST a nestůj si za tím, že MZ je italská kvalita. Když to podle tebe není rozdíl.
Problém je v tom, že v tomhle případě šla kvalita na další 2 roky dolů, což podle profilu bys vědět mohl. Italské Marzocchi jsou zkrátka opěvované, zatímco nejbližší další ročníky z TW jsou proklínané…To,že se zhoršila u MZ neznamená, že na Kanadě jsou bohové a čína je šmejd. Takže pokud chceš být hustodémonskykrutopřísnej musíš mít rám z Kanady, nebo z jiné díry…Mimoto, China nekopírovala Italskou MZ, ta fabrika se tam přesunula celá. Myslím, že by se to dalo přiřadit k narážce o historii, zmiňované výše. Tzn., že tam se zhoršila fabrika, ne padělek,jeliož žádný nebyl.
No vidíš a někdo by ježdění na čínský kopii nesnesl a radši si koupí byť dražší rám od firmy, která pro cyklistiku něco udělala a něco znamená bez níž by ty tvoji číňani neměli ani co kopírovat.
aha takze mi tim chces rict ze kanadsky rucne vareny ram je neco extra a neznicitelne. tak co mi reknes k DH ramum Intense 951? je to kanadsky ram rucne vareny na zakazku,nedelaji ani jeden kus navic.. a 951 praskaji…
Pro někoho má hodnotu, že to neuvařilo 12 leté dítě někde v číně. Pro tebe to třeba nic neznamená, ale já i nože kupuju od nožířů. Hadry a vybavení, když to jde taky koupím u českého výrobce. Kupuj chinu, ale nikomu neber, že ručně vařený rám nemá větší hodnotu.
ne, to neříkám, dokonce je velice pravděpodobné, že strojem/automatem svařený rám svařovaný v moderní továrně, může být lepší, než rám vařený člověkem, kterého práce baví a dostane za ní adekvátně zaplaceno, ale může snadno udělat chybu.
Je to prostě stejné, jako z krokodílí kůže ručně šité boty od itala nebo konfekční boty od firmy ABCXYZ slepené někde ve vietnamu…oboje se také rozpadnou…
Otázkou je, zda jsou všechny rámy v číně vařené automaty? to asi také ne…, odhaduji že velká část produkce vzniká někde na koleni, za nelidských podmínek a bez svařovacích brýlí:)))
Zase z Číny nedělej kdo ví co ;) To,že by neměli brýle,to zas né, a to teďkom mluvím ze zkušeností od známého, co tam byl domlouvat kšefty a chodil po dílnách v garážích, kde i spali. A i tam měli přípravky na svařování ;))) (samozřejmě nějaké samo-domo, ale bylo to lepší než nic)
kup si novy ram novu vidlu a ostatne znesies aj pouzivane :)
za ram mozem len odporucit devilworks necromancer a vidlicu napr. 55 rocnik 2009 – nova na patro.cz cca 280 euro plus ram 250 euro – to je sice nad tvoj rozpocet ale je to fakt kvalita
Necromancer je najväčšia hovadina. ažký a lenivý rám robený na veľké zdvihy je slepá cesta. Kúp radšej toto váha je o 1000 gramov menšia a rám je to o moc lepší. Jedine nevýhoda že je len vo veľkosti 14".
a sorry sú aj iné veľkosti XS, S, M :)
Musí se to něčím osadit. Kolik tak může stát osazení komponent? Hádám,že do 10k se vč. vidlice vleze horko-těžko ;)
To je jasné ale stále tu existuje možnosť brigády alebo šetrenia. „Nie som tak bohatý aby som kupoval lacné veci“ tu platí 3 násobne. Freeride bike musí niečo vydržať ak kúpi nejaký vrak s kompromisami môže sa na konci sezóny pripraviť na pekné investície pretože polka vecí mu odíde.
P.S. hladá do 18k
dobře, tak teda 13 000. To je pořád leda tak na Duro…
Za 18k se dá sehnat skoro zánovní HT vyskládané na dobrých komponentech, proč by nekoupil už ted? Navíc školou povinní mají možnost brigády až v červenci/srpnu…většina
táto vidlica
http://www.koloshop.cz/…ce-2011.html
tieto brzdy
http://www.dookie.cz/…zda/d-79271/
A ostatné porieši cez bazár. Ostalo mu cca 2000kč ešte by došetril tak 10000 kč a mal by vymakaný bike ktorý mu bude bez problému jazdiť najmenej 3 roky…
P.S. zas neviem odkiaľ si zobral tých 13000 korún má 18000 korún.
Jednoduše…odečetl jsem rám ;)
Tak sa nauč počítať vtedy mu ostane 13500 kč
Tak to teda promiň,pokud se tě to dotklo. Vývorně, nemusí řešit řetěz, těch 500 se našlo, takže v podstatě už jenom ten zbytek ;)
Za 500 nemusí riešiť predstavec ale keď len tak strácaš 500 kč z 18 0000 rozpočtu tak sa ani nedivím že podla teba za to nič nekúpi. No s tebou sa tu už radšej nebudem baviť melieš kraviny a nie len na moje príspevky ale aj nad príspevky nadomnou
No,někomu to zkrátka vysvětlit nejde, že dotyčný chce jezdit ještě letos…Běž si hrát do svého světa, kde máš 10k za týden a až vystřízlivíš, pak se vrať ;)
A když už chceš být takhle konkrétní, přidal si poštu?? ;) to dělá 150–200 na rám, takže cca 13 300. Ještě nějaké počty? nebo chceš šmelařit s těmi 10kč, co chybí rámu do 4 500??
za 800 kliky s osou z bazaru, kde máš řazení,přehazka, kazeta, řídítka, sedlo,sedlovka, hlavové, řetěz, rockring, napínák, KOLA??? Za 2ku nemáš ani ty kola. Já sem za kola dával 3 000 za jedno, a ty mu chceš za 3k vyskládat bajk?? To ani z bazaru nedáš..
si v poriadku? som povedal došetriť k tomu 10000 korún + 2000 čo ostalo a z toho dokúpiť nauč sa čítať a povedal som že všetko ostatné kúpi cez bazár!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A jsi v pořádku ty? za 28 000 by měl fulla, proč by asi hledal HT? Třeba proto,že nechce šetřit a chce jezdit? Asi k tomu má důvod! A kde by teď asi vzal 10 000? Navíc přes školu, to je problém pomalu udělat přes celý červenec (150 hodin). Za jak dlouho by jsi ty měl 10k, že tady tisíce rozhazuješ jak nic?!
Uff konecne sem docetl to vase hadani..jinak chodim na Gympl ,takze cas na brigadu budu met akorat o prazdninach..mel sem met vice penez ,ale jeden **** me nevyzvedl zasilku ,takze sem se musel snizit k HT..ty si asi blazen ! setrit dalsich 10k :D si rovnou koupim z Dolekopu Big hita II 09 za 23k a nebudu si kupovat HT…byl sem rozhodly pro fulla ,ale penize to nedovolili a uz me sere ,ze nemuzu jezdit ,tak proto chcu kolo (i to HT) hned abych nemusel cekat,kdyz si koupim ted nejake to HT ,tak za tu brigadu muzu dokoupit supr komponenty ne-li i full ram…A PROSIM NERESTE TU TAKOVE PI*OVINY ,JAKO TO ,KDE SE VYRABI JAKY RAM!!
no tak pak asi něco z toho dolekopu ne? dyt se to tam vše pohybuje do max 15litrů – koukal bych na vidli(olej/pružina stačí) a rám(fakt je jedno jestli to je canbums nebo něco víc fajn – když rupne, je levnější nahradit canbums než cove, chromag, elsworth atd…), jestli nejsou úplně dojebané.
Ve finále se ukazuje, že případný nejdražší komponent k nahrazení bude vidle..
Kola na jumbech a dabomb/novatec/jiný nebude zas takový problém, řazení taky žádný extra nepotřebuješ,
brzdy stačí nějaký za 2000–3000,– set… a bez přední se obejdeš, když ti odejde, prostě půjdeš do dirtů…
Ano, poněvadž CB má záruku! :D (Ne.promiň,ale nedalo mi to- nic ve zlém) :)
A pokud dirt,tak nejlépe něco, co se dá přitvrdit vzduchem. Pružina s foukatelnou komorou :)
Výběr je na tobě. Já se potřebuji toho koa zbavit co nejdříve za 700dolarů( cca 13 500), s tím osazením a rámem, na který máš mimojiné záruku, si myslím,že to není vůbec špatný kauf. A řekl bych,že tady bude se mnou pár lidi taky souhlasit. Neber to,že to chcu jenom prodat- ano,chci to prodat, ale neradil bych ti kvůi toho nějaké GT Chucker za 15k, to ne :)
100 :)