Ahoj potřebuji koupit nové hl. složení, ale nevím jaké.
Vyndal jsem stará zalisovaná ložiska, už dřou ,jejich rozměr je 41×30,2 – 45×45.
Tento rozměr jsem u nás nenašel. Rám už s ložiskama byl.
Přidávám dvě fota.
Díky za rady.
Ahoj potřebuji koupit nové hl. složení, ale nevím jaké.
Vyndal jsem stará zalisovaná ložiska, už dřou ,jejich rozměr je 41×30,2 – 45×45.
Tento rozměr jsem u nás nenašel. Rám už s ložiskama byl.
Přidávám dvě fota.
Díky za rady.
Jestli to samé pak treba tady
Jinak jakékoliv semiintegrované 1 1/8".
máš semi-integrované a nejlepší máš koupit stejné a nemusíš měnit ty zalisované misky v rámu
můžu poprosit o nějaký odkaz hl. složení, nějakého kvalitnější , klidně si připlatím.
jo asi koupim to same a bude to
Narvu to sem.
Prosimváš, když má ženuška na crossu klasické, závitové, hlavové složení 1", existuje nějaké, hlavové složení, které mi umožní namontovat vidlu s klasickým 1 1/8 krkem na A-HEAD? Lze t nějak řešit?
V minulosti se to parkrat resilo a bez soustruznika to pujde tezko.
Předpoklídím, že se musí odsoustružit části hlavy, na níž je závit a dovnitř pak vysoustružit plochy na něco takového? .
Hlavu bys musel dat uplne jinou.
Pak by nekdo musel vysoustruzit krouzky, ktere by se z vnejsku nalisovaly na hlavou trubku a do techto krouzku az 1 1/8 ahead hlavu. Pripadne vytocit cely misky, ktery se nalisuji z vnejsku. Samozrejme to prodlouzi hlavou trubku atd.
Pokud je to nejake obyc kolo, tak to myslim nema smysl, jestli teda nejsi soustruznik a nechces kutit.
Jojo, je to obyč. kolo, nejsem soustužník i když kutit bych kutil. Dobrý, díky za info!
Pokud to není nějaká kultovka, tak je jednodušší koupit jiný rám. Pokud teda nemáš známého soustružníka, který ti to vykrouží za flašku…
přesně jak píše Vilém, nemá to u obyč kola smysl. Taky jsem to chtěl řešit, už jsem měl i pozjišťovány kontakty, ale vzhledem k cenám rámů (ať už bazarových nebo nových) je to zbytečné :) Každopádně řešit to jde, našel jsem i několik topiců, které tohle řešily (tady na bf) + výsledky
Jo dobrý, já jen, jestli to není třeba tak jednoduché, že bych vytáhnul staré, závitové hlavové složení a do trubky hlavového pak po nějakých, domácích úpravách trubky (opilování dosedacích ploch např.) do ní vložil třeba tohle .
Leda bys „domácí úpravou“ myslel výměnu hlavové trubky za větší průměr…;)
Chápu tedy, že ona trubka je prostě na výše odkazované, hlavové složení moc úzká, děkuji :).
Ano
Ještě teda možnost, že má manželka na kole závitové složení 9/8". Pak by to nebyl problém. Pokud má 1" hlavu, tak jedině vystružit vnější redukci a nebo pořídit jiný rám…
To slyším prvně, ajk to rozeznám?
9/8" = 1 1/8" :)
No, napadlo mě to, ale nějak jsem si říkal, že nevím o co jde, tak kdoví, co to je :DD, parchant!
:D
Zlomky sou svině…:)
Řekl bych, že zlomky můžou být pouze použity sviní, ale to už bych Ti křivdil :)
Na hlavě žádný závit není. Hlava je jen užší. Misky jsou tam normálně naražené. Problém je instalací hlávka.
Musíš si nach vysoustružit 2 adaptéry (na vrch i spodek hlávka), které budou mít z jedné strany vnitřní průměr shodný jako vnější průměr hlavové trubky a z druhé strany vnitřní průměr jako vnitřní průměr trubky pro 9/8". Sloupek 9/8" vidle hlavou proleze…
Netušíte někdo, co je tohle za hlavové složení?
Myslel jsem, že je to klasický sloupek 1 1/8 na Ahead představec, ale matou mě tam ty matice…takže závitové 1 1/8?
Tak od pohledu bych tipnul 1", zavitove, s redukci na ahead predstavec.
myslim, ze netreba tipovat. klidne bych mu to predlozil jako fakt. :-)
Takže jednopalec? Tak to nic…
Děkuji pane!