Dělal někdo nějakej test odolnosti? IMHO je lankovej zámek lehčí při stejné odolnosti, ale kdo ví…
Dělal někdo nějakej test odolnosti? IMHO je lankovej zámek lehčí při stejné odolnosti, ale kdo ví…
Já mám řetěz obalený plastem, ale stejně kolo nechávám vždycky abych na něj viděl pokud možno.
možná než tohle by mohl bejt dobrej takovej ten zámek do kotouče co se dělá na motorku, když to máš pod dohledem třeba opřené u zahrádky v hospůdce tak ti na tom nikdo neujede a snadno ho dohoníš :-) a nezabere to tolik místa jako řetěz v plastu :-)
Na toto použití vozím obyčejný visací zámeček 15×15 mm.
jojo to úplně stačí a vyjde to levněji, doporučuju na ten zámeček dát nějakej barevnej provázek a ten dávat na řidítka když máš zamčeno, kámošovi se takhle podařilo na mašině zapomenout na zamčenej kotouč a to byla rána :-) nejenom že s tím praštil a odřel to ale ještě měnil kotouč :-(
Obávám se, že nemám takový počáteční krouticí moment. Stalo se mi to hned při prvním použití. . . . no a jenom to lehce ťuklo do prasátka.
Tož toto je dobré. Konečně pořádné využití kotoučovek :-D
jojo kup si na předek novej náboj a dej tam kotouč ať máš kam dávat zámek, brzdič nepotřebuješ zapřísáhlej véčkaři :-) jen musíš potom dát větší zámek aby se nevešel mezi dráty a vidlici
Třeba já je používám k brždění.
ale to dělá každej :-) tohle by se lišilo, jelší by to bylo na zadním tam by se dal zamknout korouč k zadní stavbě :-)
no nevím motorka 100– až hodně kilo a nedá se tak snadno odnést. Takhle si člověk odskočí na WC a kolo fuč …
no jasně to musí bejt tak k tomu když sedíš na zahrádce a kolo máš opřené z druhé strany, jinak je to na nic
Nebyla by to špatná věc, navíc na motorce sou některé udělané tak že mezi „tělem“ zámku a osou která je v kotouči není žádné místo, takže odstranění takového zámku násilím je skoro nemožné. Akorát by to asi mělo jeden vedlejší efekt. Zloděj by sice neujel, ale kdyby si toho nevšiml, při rozběhu naskočil na kolo, tak zruší kotouč a hodí efektní tlamu přes rodla :)
jojo a než vstane tak je třeba mu šlápnout tretrou do ksichtu, tak nějak na památku
anebo by na něj několikrát mohl spadnou teleskopický obušek, čistě omylem … pak by si to pamatoval hodně nadlouho aspoň teda do prvního fetu :o))) ..
to jo ale ten vozím v autě na kolo je to poněkud nepraktické a těžké :-) tretra by stačila, zkoušel jsem to a bodlo na vnitřní stehno funguje velmi přesvědčivě :-)
jojo pěkně zrezlé a zasrné hroty hroty u treter, to musí být lahůdka :o))))
hroty nevozím, ale i tak se tvářil spokojeně a prát už se nějak nechtěl :-) to byla jeho klika byl jsem děsně vytočenej a o hlavu a 30kg větší :-)
:o), já je vozím, lépe se v nich šmajdá :o)
občas o nich uvažuju i jsem je tam párkrát dal ale potom zase chůze někde po asfaltu je děsný peklo :-)
Záleží na botech, já mám SIDI a s hroty se mi o dost lépe chodí a navíc to v bordelu neklouže.
já mám axony a tam je to peklo ale třeba jen blbě chodím :-)
No nevím. Kolo by se neotočilo ani jednou, natož aby během jedné otáčky se stihl rozeběhnout a naskočit na kolo. By s kolem ušel maximálně metr, metr a půl a možná ani to ne.
čapne to s rozběhem prvni 2 metry poponese přední kolo a potom má řidítka zapíchnutá v břiše :-)
A když kolo bude lehký, vezme ho na rameno rovnou a uteče jako cyklokrosař :-) Takže výhoda pro těžký kola.
to ho doběhneš i v tretrách, fetky zase tak rychle neběhají :-)
Tak pokud by naskočil hned a chtěl se rozjet nebo rozbíhal s předním kolem na silnici, tak si toho všimne. Ale dejme tomu, že vezme kole ze stojanu, bude se otáčet o 180°, přitom se bude rozbíhat a aby se snadněji otočil, přední kolo bude ve vzduchu. V tu chvíli naskočit, tak kinetická energie už bude asi dostatečně velká.
Kvalitní náboje se během tohoto rychlého cviku samy roztočí, takže kolo by se šprajclo dost možná už v jeho ruce. Takže leda mít náboje fest zadřený :-)
P.S. váha zámku by kotouč dala dolů, k zemi, takže by zbyla 1/3 dráha kotouče, než by narazila do prasete… Kolik to je centimetrů?
Já sem vozil takové bytelnější lanko od Magnum, ale dneska sem si koupil nový zámek od Authora. Neni to ani řetěz, ani lanko. Jsou to ocelové segmenty průměru asi 2 cm navíc opletené jako hydraulická hadice…to by musel mít triatlonista v kapse pákovky jak hovado a nebo to tak 10 minut pižlat pilou…:)
Teď docela věřím, že fixie nezmění páníčka během čekání před fakultou…;) Přes noc bych takhle kolo nenechal, ale v areálu školy přes cvika se o něj nebojím. Cena byla celkem fajn – 379k…
tak to držím palce
hmm a jakou to má vložku ? dost často zámky jsou bytelné jak prase, ale zamyká je obyčejná 5-ti stavítková vložka …
A co myslíš, že je pod tím opletením? Kovový válečky (údajně pancéř) a pod nimi obyčejné lanko, cca 8–10 mm.
No kapesníma pákovkama to ale necvakneš…Ve škole navíc chodí spousta lidí a jsou tam kamery, tak by to mohlo být v pohodě. Pořád lepší než jen obyčejné ocelové lanko…
Však jo. Na první pohled vypadá bytelně a nějakej ňouma si na něj netroufne (mám podobný a jednu mou hajtru dokázal držet celodenně po 3 roky, občas i přes noc, u nádražního klandru :-)
Já toho svojeho šrota před školou už většinou ani nezamykám, protože zámek vždycky zapomenu doma :-))
Já si kola celkem vážim a nehodlám ho někomu darovat bez boje…
http://www.sezam-chrudim.cz/produkt/L827C/
já mám něco takového, je to splétané ocelové lano o průměru asi 1cm , podle mě to kleštěma přestříhnout moc nepujde
vhledem k ceně asi nebude moc problém vytipovat kód :o) …
kód se dá měnit
Změníš kód a za půl minuty je odhalen, to není řešení.
půl minuty je dobrý čas
záleží na kvalitě zámku, levné zámky nejsou problém do půl minuty, lepší chtějí více času
tjn, ale přestřihlý ho máš(nějaký levný) za pár sekund:-)
No záleží, jestli zrovna náhodou ten člověk má ty pákovky u sebe …
tak pokud jse vyloženě krást tak by je po ruce mít mohl, šmejd
kolik to proboha váží ? to bych chtěl vozit v batohu :-(
Pokud máš trochu cit v rukou, tak ten kód zjistíš hned, párkrat jsem už kámošům dokazoval, že kódový zámek je na dvě věci. Vlastním lanko, ale vzhledem k tomu, že mám teď nové kolo, tak přemýšlím o něčem lepším (většinou na zádech vozím batoh, takže není problém, a když batoh nemám, tak mám smůlu a od kola se radši nehnu).
úžasnej zámek z makra, vypadal solidně, na kod -žádný klíče :-) že rupne v tomhle místě bych si netip
pěkný :-)
hm…měl jsem podobný a taky jsem dřív mělo svoje kolo :-)
Pak mi ho někdo podobně rozlousknul na balkóně a bylo hotovo…
To se rozpadlo mrazem, ne? :-)
pod rukama mé něžné polovičky :-)
ta má ale páru :o)
Asi až tak moc něžná nebude :-))
někteří si zamykáte jen kotouče aby vám na tom někdo neodjel a počítáte s tím že když to rafne na rameno tak bude pomalej. Nestačilo by tedy jen vytáhnout sedlovku?:D bez sedla asi daleko nedojede :D
kupodivu bez sedla se dá jet :-)
takový plýtvání dusíkem ten zámek by se dal v pohodě picknout …
Je smutné že zámky s výbornou mechanickou odolností mají mizerné vložky, které se dají jednoduše picknout, bumpnout či jinak . Bohužel …
Netušíš jak sou na tom klíče které nemají klasické zuby, ale stavítka zapadají do několika zahloubení na širší straně klíče. Nědělám si naději, že na tom bude nějak lépe, nějaký fígl na to urcitě bude. Ale když tak nad tím přemýšlím, tak konstrukčně by to mohlo být trošku složitější na vyhmatání.
tyhle zámky se dají stejně snadno vyhmatat i bumpmout jako klasika, jediné co tomu zabrání je vícenásobný systém. Např. 6 stavítek + planžety apod. systémy
Máš nějaký tip na bezpečný zámek?